Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 25.06.2012 klo 11:33

Elokuvat ja tv-ohjelmat 4

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Maanantaina, 25.06.2012 klo 11:33  
+
0
Lisää pulinointia elokuvista ja tv-ohjelmista...

Edellinen ketju löytyy täältä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Keskiviikkona, 27.06.2012 klo 01:11  
+
0
Kävin kattomassa Dark Shadows -elokuvan ja oli kyllä Burtonin elokuvaksi pettymys. Alku oli hyvä ja kiinnostava, mutta loppu meni ihan pipareiksi.
Follies Neville
09.03.2011

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Keskiviikkona, 27.06.2012 klo 09:21  
+
0
^
Oh good lord, mä lupasin mennä katsomana tuon kaverin kanssa :ttou: Mä olen täälläkin avautunut siitä, miten Burton toistaa itseään ja tekee Deppistä maneerisen näyttelijänkarikatyyrin. Nyt sitten totesin, että kai mä voin yhden vampyyrileffan käydä vilkaisemassa ja yrittää päästä angstistani eroon.

Jospa kaveri unohtaisi sen...
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 14:36  
+
0
Joskus pari vuotta sitten katoin kaksi ekaa jaksoa True Bloodista, enkä tykännyt yhtään.
No nyt aloin kattomaan uudestaan ja oon ihan rakastunut. Niin koukuttava.
Follies Neville
09.03.2011

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 14:44  
+
0
^True Blood. :love:

Ja Eric Northman.......
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 15:05  
+
0
Eric Northman in deed. Lääh:love:
Follies Neville
09.03.2011

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 19:39  
+
0
Mä kävin katsomassa avon kanssa tänään ton Dark Shadowsin ja komppaan kyllä Birdietä - alku hyvä, loppu plääääh. Mutta oli siinä silti ihanaa se seiskytluku! :aurinko:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 20:48  
+
0
Ostin Cittarin alelaarista Hal ja iso rakkaus -ja Sooloilua -DVD:t. Ensin mainituin katoin äsken ja se on kyllä hassusta ideastaan huolimatta aika kestävä (jaksaa siis katsoa monta kertaa) leffa, hyvä ja hauskakin. :hymy: Jack Blackista en oikein piittaa, mutta tuossa se on oikea mies siihen rooliin.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 21:36  
+
0
Hö, mä olen kaikki True bloodin kaudet innolla katsonut, mutta nyt tämä viides kausi jostain kumman syystä hieman tökkii.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 23:47  
+
0
Mää komppaan niin SiVe:ä! Mullakin on ollut jotenkin plääh-olo jaksojen kattomisen jälkeen.

Kohta tarttis _taas_ uutta sarjaa iltojen ratoksi. Me ei katota kotona telkkaria, joten sarjoja tulee kateltua ihan kiitettävästi koneelta. Tänään menee viimeinen osa 2. tuotantokaudesta Downton Abbeyta, yhyy! Aivan huippu sarja!

Samoin viikonloppuna katottiin 2. tuotantokausi loppuun Solsidania, mää tykkäsin tositosi paljon! Ruotsalainen huikean hilpeä, myötähäpeää nostattava, mutta silti "hyvän mielen" tv-sarja. Saman henkinen lempparisarja kautta aikojen on myös Rimakauhua ja rakkautta.

Yks suurimmista suosikeista ikinä on ehdottomasti The Wire, aivan paras sarja! Ja harmittaa vietävästi ettei jatkoa ole luvassa. Yleisesti ottaen en pidä poliisisarjoista, mutta tässä sarjassa rikokset, henkilöhahmot, autenttinen tunnelma ja huikea musta huumori osuivat nappiin!

Breaking Bad on kans yks parhaista, syksyä odotellessa!
Dexteristä oon myös tykännyt, samoin Sons of Anarchy menee ja True Blood Ericeineen :D Vaikka no, ehkä laadukkaampaakin viihdettä ois olemassa.
Game of Thrones on/oli visuaalisesti upeaa katseltavaa, mutta mä en ole kuitenkaan ihan myyty. Pitäis ehkä lukea kirjat, niin avautuis varmasti paremmin.

The Walking Deadin uskomatonta kaunarimeininkiä mä en jaksanut yhtään, ja siitä se kakkos tuotantokausi onkin jäänyt jumiin. Ehkä sen vois haukotella loppuun joku ilta. Monet on sanoneet, että se "paranee" loppua kohden, mä silti vähän epäilen :cool:

Noniin ja suosituksia uusille iltojen virikkeille saa antaa!
Shibatrio <3

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 06.07.2012 klo 23:54  
+
0
The Walking Dead menetti ainaki mun mielenkiinnon loppua kohden. Jotenki se vaan "jämähti". Dexter, Sons of Anarchy ja True Blood uppoo täällä kans! Mua vaan harmittaa, että mä katon nuo sarjat jenkkien tahdissa ja sittä käy samalla tavalla kuin ooalle, katsottavat loppuu. Eniten mua harmittaa se, että oon "ahminu" The Big Bang Theorya ja sekin valopilkku on katottu. Vois melkein alottaa alusta.. :wink:

Tännekin saa laittaa suosituksia ja ehdotuksia sarjoista ja leffoista! :heiluti:
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Lauantaina, 07.07.2012 klo 19:56  
+
0
En oo varmaan ainut täällä, kenen mielestä Channing Tatum on syötävä..?
Noh tää seuraava leffa on kyllä ihan pakko nähdä :shifty: :nauru:

(huom. sisältää vähäpukeisia miehiä.)

Traileri

Pätkä leffasta...

:nauru:

Monet mollannu juonta, mut kukas tuon nyt pelkän juonen takia kattois...
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Lauantaina, 07.07.2012 klo 21:25  
+
0
Ylen kakkoselta tulee justiinsa PMMP:n keikka livenä Ruissista!
Rupee pikkasen tota kattoessa harmittaa etten päässy paikan päälle. :suru: Noo, ens vuonna, ens vuonna....

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Lauantaina, 07.07.2012 klo 21:43  
+
0

Dawkes kirjoitti:

En oo varmaan ainut täällä, kenen mielestä Channing Tatum on syötävä..?
Noh tää seuraava leffa on kyllä ihan pakko nähdä :shifty: :nauru:

(huom. sisältää vähäpukeisia miehiä.)

Traileri

Pätkä leffasta...

:nauru:

Monet mollannu juonta, mut kukas tuon nyt pelkän juonen takia kattois...

TOI ON PAKKO NÄHDÄ!!! :eek: :love:
Shiba, Mori ♂
Blogi

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Sunnuntaina, 08.07.2012 klo 00:06  
+
0
Dawkes! Olin juuri tulossa sanomaan, että tuo elokuva on nähtävä! Magic Mike on saanut jo jenkeissä ensi-iltansa, mutta Suomen ensi-iltaa ei ole vielä sovittuna. Toivottavasti pian, sillä voin vain kuvitella kuinka huippua toi on katsoa isolta screeniltä elokuvateatterissa :love::shhh: Ai miten niin tykkään katsella mieskomeutta... :lallati:

Filmitahti.fi kirjoitti:

Näytteliljöistä Channing Tatumilla on kokemusta myös oikean elämän stripparina, mikä on helppo uskoa. Ennen näyttelijänuransa käynnistämistä mies tutustui ammattiin Floridassa muutaman kuukauden ajan. Siinä missä myös elokuvan tuottajan roolissa oleva Tatum voi olla lavalla kuin kotonaan, on McConaughey todennut että tangaan pukeutuminen oli “valtava uskonloikka”. Pieniin tangoihin sonnustautunut miesjoukkio ei kokenut tanssimisen olevan asioista vaikein, vaan minimaaliseen vaatekappaleeseen luottaminen. Magic Miken lehdistötilaisuudessa Alex Pettyfer kertookin tapauksesta jolloin McConaugheyn “riepu” jäi yli-innokkaiden katsojien käsiin kuvaustilanteessa, jättäen miehen ilkialasti kuoppaan täynnä kiljuvia naisia.



:nauru:

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Perjantaina, 13.07.2012 klo 21:32  
+
0
Ostin tuossa joku aika sitten Teho-osaston ensimmäisen tuotantokauden, se loppuu kohta joten täydennystä vaain kehiin! Tilasin Discshopista viisi tuotantokautta lisää, 9,95 €/kpl. :cool:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Lauantaina, 14.07.2012 klo 14:15  
+
0
^Tehis, ja varsinkin Carter. :love:

Mä ostin vähän aikaa sitten kaikki Paon kaudet, ku ne oli myynnissä samassa paketissa ja hintaa oli 35 €. Ainoo vaan, et mulla oli jo se ykköskausi, mut toi paketti tuli halvemmaksi ku ostaa ne loput kaudet erikseen. Täytyy koittaa myydä se ylimääränen ykköskausi jossain. Pako on niin koukuttava, en tajuu, miten oon voinu joskus kattoo sitä telkkarista, ku ne jaksot loppuu aina niin jännään kohtaan. :eek:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Lauantaina, 14.07.2012 klo 14:20  
+
0
^ Älä hemmetissä! :love:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Maanantaina, 16.07.2012 klo 10:39  
+
0
Meillä taas on katseltu nyt parisen viikkoa x-filesiä DVD:ltä ekasta kaudesta alkaen. Mä en oikeen tiedä itkiskö vai nauraisko, ne on ihan törkeen huonoja ja silti niin ihanan koukuttavia. Omituista vaan on, että ollaan nyt season 2 lopussa kohta ja mä en oo vielä muistanut yhtään jaksoa vaikka ihan varmasti oon niitä telkasta tuijotellu enemmän ku tarpeeks. En myöskään muistanut, että siinä on sivujuonet niin merkittävässä osassa ja niin hulluna kaikkea hallituksen salaliittoteorioita.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 4 - Maanantaina, 16.07.2012 klo 12:20  
+
0
Kiitos Anttila, ostin kaikki 24:n kaudet yhdessä paketissa hintaan 49,95€!

Muistan kun käytiin avon kanssa seurustelemaan ja aina maanantaisin illalla halusin kattoa 24:än telkkarista, mutta samaan aikaan toiselta kanavalta tuli täykkärit ja avo lähti aina kattomaan niitä kotiinsa. Kumpi meistä olikaan se mies? :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28174
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 16:00)