Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 10.04.2013 klo 22:25

Elokuvat ja tv-ohjelmat 5

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 18.04.2013 klo 18:39  
+
0

Joh kirjoitti:

K-Pax. Aina yhtä ihana! :love:

Jos ette ole nähneet, niin suosittelen lämpimästi. Aivan mahtava, feel-good leffa!


Mulla on vähän samanlaiset fiilikset kuin innnalla. Siitä on vain niin paljon aikaa, kun olen kyseisen leffan nähnyt, joten tämänhetkinen tulkinta voisi olla erilainen.

Mun mielestä melkein kaikki mielisairauksiin liittyvät leffat ovat yleensäkin ainakin osin ahdistavia.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 19.04.2013 klo 15:01  
+
0
viidakon tähtöset, miten se voikaan koukuttaa niiiin pahasti :nauru:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 19.04.2013 klo 15:09  
+
0
^^ Yksi lensi yli käenpesän-leffa on kyllä tietyllä tapaa tosi ahdistava, mutta pääpiirtein minusta sekin on aivan ihana.

^ Se on kyllä ihan hauska. Toivottavasti Niko ja Megabitch-Minna pysyvät mukana mahdollisimman kauan. :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 19.04.2013 klo 15:16  
+
0
Oli eilen jotenkin sympaattista kun meidän (miespuolinen) kaveri soitti että voiko hän tulla meille katsomaan Viidakon tähtösiä, ja hehkutti että heti perään tulee myös Sinkkulaiva (joka tosin vaikutti ihan huonolta). :nauru: En tiedä onko tällä tosin huumoriarvoa muille kuin niille ketkä tuon meikäläisen äijän ja sen kaverin tuntee, mutta sanottakoon että hiukan hymyilytti istua kaksimetristen örmyjen kanssa kikattelemassa viidakon prinsessoille.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 19.04.2013 klo 15:32  
+
0

Joh kirjoitti:


^ Se on kyllä ihan hauska. Toivottavasti Niko ja Megabitch-Minna pysyvät mukana mahdollisimman kauan. :nauru:



niiiimpä! se minna oli jo siinä yhdessä ohjelmassa (en kuollakseni muista nimeä, mutta sitä seurasin kaksi kautta tiiviisti silti...) ihan kamala ja toi niko vaan noh, on kamala :nauru: ja siksipä ne onkin ihan huippuviihdettä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Perjantaina, 19.04.2013 klo 15:57  
+
0
Mää ootan illan TVOFia innolla, Antti Railio ja Skyfall. :cool:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 20.04.2013 klo 19:53  
+
0
Tänään tulee tv5:lta burleski. Vaikka se tuolta hyllystäkin löytyy, niin pakko kai se on katsoa. Sen sadannen kerran.. :shifty:

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 20.04.2013 klo 20:18  
+
0
^ Burleski on ihana! :love:
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

taiyo

taiyo
Viestimäärä: 442

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 20.04.2013 klo 20:50  
+
0
Onko kellään HBO Nordic käytössä? Me otettiin se nyt tohon Elisa viihteen yhteyteen kun sen sai samaan pakettiin pienellä lisämaksulla. Tällä hetkellä katselussa on Girls, How to make it in America ja Game of Thrones jenkkilän tahtiin. Olisko jotain sarjasuosituksia, kun nuo on katsottu? Mielellään sellaisia, mitä ei ole tullut vielä Suomen telkkarista katsottua. Esim. True Blood oli aluksi hyvä, mutta ei jaksa enää oikein kiinnostaa...

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 20.04.2013 klo 21:21  
+
0
Burleski on mun hyvän mielen leffa, pakko katsoa!
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Sunnuntaina, 21.04.2013 klo 20:29  
+
0
Christina Aguilera on minun mielestä niin vastenmielinen, että tulen vastedeskin välttelemään Burleskia siitä syystä. :ylpea:

Ja nyt kun aloin pohtimaan asiaa, niin kyllä leffaan vaikuttaa tosi paljon se, mikäli siinä esiintyy näyttelijä, jota ei voi sietää. Kyseisen henkilön naama, eleet ja kaikki ärsyttää niin paljon, että koko leffa menee pilalle.

Ehkä olen outo, mutta mulla on muutama tällainen näyttelijä, (suomesta varsinkin) joiden leffoja en kertakaikkiaan vaan pysty katsomaan koska se pärstä ärsyttää niin suunnattomasti. :viheltel:

edit. Niin ja wallen, Minnahan on ollut ainakin BB:ssä sekä siinä Supermarjo ja tytöt-ohjelmassa. :hymy:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 21.04.2013 klo 20:32)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Sunnuntaina, 21.04.2013 klo 20:36  
+
0
^Kyl! Mua ärsyttää Javier Bardem suunnattomasti (sen leffoja en siis voi katsoa ollenkaan) ja Christopher Walken. Jälkimmäinen kuitenkin huikean hyvä näyttelijä, mutta lärvi vaan ärsyttää... Sit Halle Berrya en siedä, enkä Lindsay Lohania.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 14:20  
+
0
Sarah Michelle Gellar.. Grrrr. En pysty katsomaan mitään sen tekeleitä koska se pärstä riipii niin paljon.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 14:43  
+
0
Hehe, mua ärsyttää Owen Wilson. Tosin suostuin mä katsomaan Midnight in Paris, jossa se oli siedettävä... Ja sitten lisään listalle vielä Tom Cruise, Ben Stiller, George Clooney, Cameron Diaz & Megan Fox.
muoks. lisätään vielä pari ruottalaista, se yks joka tuntuu olevan joka himputin leffassa Tuva Novotny & hyvänä kakkosena Noomi Rapace.

Onko joku kattonut sitä uusinta Netflixin Hemlock Grovea? :P
En tiiä... parin jakson verran katottu, eikä oikein sytyttänyt... Jotenkin liikaa yrittää olla jotain, mihin rahkeet ei riitä?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 22.04.2013 klo 15:08)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 15:08  
+
0
^ Mä oon kattonu siitä Hemlock Grovea nyt 4 jaksoa ja enpä voi ainakaan niiden perusteella sanoa, että olis mitenkään kovin hyvä. Vaikuttaa aika teennäiseltä ja tylsältä. Silti vaan pakko kattoo se kokonaan, että voi sit kumminkin sen päätteeks todeta kuin huono se on :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 15:33  
+
0
Meillä on toi Hemlock katsontalistalla, mutta kun tällä hetkellä kesken on niin paljon sarjoja että koitetaan saada pois alta niitä ensin. Nyt ollaan katsottu monta viikkoa jo Weedsiä, johon mulla on varsin ristiriitainen suhtautuminen. Ekat jaksot olin vähän sillee "blaa, mutta katotaa nyt sit" mutta sitten lämpesin sarjalle. Nyt ollaan jossain vitoskauden puolessa välissä ja alkaa tulla totaalikyllästyminen kaikkeen siihen säätämiseen.

Varmaan toimiikin sarja ihan ok telkkarista, josta katsoo jakson per viikko ja kausienkin välissä on vähintään useampi kuukausi mutta näin putkeen katsottuna sarjassa tapahtuu niin paljon ettei oikeen enää edes pysy mukana ja jotenkin tuntuu että tuottajaporukalla ei oikein ole selkeää kuvaa siitä, mimmoinen sarjan pitäisi olla. Kokonaiskuva ei ole ehjä.

Toinen nyt urakalla katsottu sarja on Chuck ja siinä on nyt neljännellä kaudella alkanut ärsyttää jaksojen kokoajan samalla tavalla toistuva kaava, sarja on jäänyt pahasti junnaamaan paikoilleen. Tuosta oon siis katsonut edeltävät kolme kautta jo aikoja sitten. Toisaalta sitten taas on sellaisia juonenkäänteitä, joiden olettaisi olevan varsin pitkäjänteisiä mutta sitten tilanne ratkeaakin kahdessa jaksossa.

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 16:33  
+
0
Hei tuo K-Pax oli oikeesti hyvä, kiitti vinkistä! :peukku: Mutta en mäkään sitä kyllä hyvän mielen elokuvaks ensimmäisenä ois luonnehtimassa.

Burleski oli ihan ok, mutta mun mielestä vähän ennalta-arvattava juoni.

Ylipäätään mua ärsyttää jos mä pystyn päätteleen leffan juonen jo ekan puolen tunnin (mahdollisesti jo tyyliin vartin) jälkeen. Pitää olla jotain yllätyksellisyyttä! Tyyliin kuudes aisti :peukku:
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 17:04  
+
0
^Muakin ärsyttää toi kun tietää melkein heti miten leffassa tulee käymään. Ja yleensä nää amerikkalaiset on just semmosia.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 17:08  
+
0
Fight Club oli aikoinaan tosi yllättävä, kun ei mitään leffasta tiennyt ennen katsomista.

Se on kyllä muutenkin yksi all time-favoriiteista mulla. Hyviä ajatuksia leffassa, vaikka välillä se väkivallalla mässäilly onkin turhaa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 17:10  
+
0
Mulla kanssa Owen Wilson, Ben Stiller, Adam Sandler ja Nicolas Cage on sellaisia instantin oksennusrefleksin aiheuttavia ukkoja joiden elokuvia ei pysty katsomaan edes viittä minuuttia. Hyrr.
Rise to reset the world.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 18:30)