Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 10.04.2013 klo 22:25

Elokuvat ja tv-ohjelmat 5

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 17:14  
+
0
^Noi on just semmosia tyyppejä joiden leffoja itse mielellään katon:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 17:17  
+
0
Renée Zelmikälieneekään. ...yöks. Sen perusilme saa sellaisen puistatusreaktion aikaiseksi, Bridged Jones-leffat ovat siksi ihan karmivia. Nicolas Cage on kanssa inhokkilistan ihan kärjessä.

Mutta GoT:n uusin kausi! :love: Se on tähän mennessä ollut ihan mahtava, paljon mielenkiintoisempi kuin kakkonen.

Muoks. Ja Adam Sandler on kanssa ällö. Samoin Jim Carrey.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu maanantaina, 22.04.2013 klo 17:18)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 17:21  
+
0

Niii kirjoitti:

^Muakin ärsyttää toi kun tietää melkein heti miten leffassa tulee käymään. Ja yleensä nää amerikkalaiset on just semmosia.



Mä melkein väitän, että amerikkalaisten leffojen ennalta-arvattavuuteen liittyy paljon se, että niitä amerikkalaisia leffoja keskiverto ihminen katsoo huomattavasti enemmän kuin muista maista tulleista. Jos kattoo samalla laajuudella ihan minkämaalaisia elokuvia tahansa niin sieltä alkaa paistaa kulttuuriset asiat ja tietyt ajatusmallit läpi samalla tavalla kuin niistä amerikkalaisistakin versioista.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Maanantaina, 22.04.2013 klo 19:20  
+
0

naukunen kirjoitti:

Mulla kanssa Owen Wilson, Ben Stiller, Adam Sandler ja Nicolas Cage on sellaisia instantin oksennusrefleksin aiheuttavia ukkoja joiden elokuvia ei pysty katsomaan edes viittä minuuttia. Hyrr.



Joo! Nää kans miinus Cage. Siitä pidän (vaikka onkin kovin koominen yleensä...)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 10:31  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Mutta GoT:n uusin kausi! :love: Se on tähän mennessä ollut ihan mahtava, paljon mielenkiintoisempi kuin kakkonen.



Ja musta kun taas tää kolmas kausi on tuntunut ensimmäisiin verrattuna vähän tylsältä ja hidastempoiselta :nauru: Onneksi alkanut pikkuhiljaa parantua. Tiiä sitten voiko johtua siitä, että ekat kaudet katsottiin muutamassa päivässä per kausi, niin nyt kun katsoo jakso viikossa tahtiin niin tuntuu, että tapahtumat etenee paljon hitaammin :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 11:25  
+
0
Killing Them Softly katottiin viikonloppun viihteestä ja ainoa hyvä asia siinä oli Brad Pitt. :neutral:

Seitsemän psykopaattia oli vähän semmonen no joo.

Lumikki ja Metsästäjä ois tarkotus kattoa ja samoin Hobitti.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 13:01  
+
0

eetla kirjoitti:

Killing Them Softly katottiin viikonloppun viihteestä ja ainoa hyvä asia siinä oli Brad Pitt. :neutral:

Seitsemän psykopaattia oli vähän semmonen no joo.

Lumikki ja Metsästäjä ois tarkotus kattoa ja samoin Hobitti.



Trailerin perusteella tuo Killing Them Softly vaikutti ihan lupaavalta, mutta kävi niinkin harvinainen asia että lopetin leffan katsomisen kesken. Yleensä katson loppuun vaikka olisi kuinka tylsä elokuva mutta nyt en vain löytänyt siitä mitään mielenkiintoista.

Seitsemän Psykopaattia oli..noh..erilainen? :nauru: Kyllähän senkin katsoi mutta enää en edes muista mitä siinä lopussa oikeastaan tapahtui.

Hobitti oli kyllä tehty ihan pelejä varten. Jotkut kohtaukset olivat suoraan kuin jostain konsolipelistä.

Tykkäsin ihan hirveästi Hannusta ja Kertusta, mutta mies ei tykännyt yhtään. Minun mielestäni se oli aivan loistavaa aivot narikkaan -viihdettä.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 13:22  
+
0
Meillä on miehen kanssa vähän semmoinen enempi raatoja parempi periaate. Jotain Hostelleja tai Saweja kun on katottu (on katottu kaikki) niin joka kerta kumpikin hoetaan että "v kun piti taas tämmönen vuokrata, hyiiii, hyiiii, kamala, yöööök", ja sitten loppukaneettina, että täähän oli hyvä. :nauru:

Ihan parhautta on Quentin Tarantinon leffat. Ou jee äksönii ja veri lentää kaaressa ja litroittain, visvaa ja märkää ja isoja räjähdyksiä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 17:22  
+
0
^Mä lakkasin pitämästä noista mässäilyleffoista Hostel-leffan näkemisen jälkeen. Se meni jostain syystä mulla tosi pahasti yli, jäi henkisesti huono ja ällöttävä olo. Oon sen jälkeen tietoisesti vältelly tollasia kieroutuneen ihmismielen tuotoksista kertovia leffoja, ja esim. tv-sarja Criminal Mindsin jotkut jaksot on sillä rajalla, että voinko pahoin kun katson :neutral:

Tiedä sitten, tajusinko mä tosiaan vasta sen leffan myötä mihin kaikkeen pahaan ihminen on kykeneväinen toista ihmistä kohtaan :eitietoo:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 17:37  
+
0
^Musta Hostellit on mielettömän hyviä! Eikä mun mielestä kovinkaan sairaita. Enemmän sairas on esim. Frontier(S) tai Marttyyrit (mitkä myös molemmat hirmu hyviä leffoja). Mä en pelkästään silpomista ja veren lennättämistä pidä sairaana vaan sitä kun leffa menee ihon alle (elokuvassa esitettävät aiheet on epämiellyttäviä). Hostelleissa kun se kaikki on vaan peliä.

Saw:t menee, paitsi onko se 3 vai 2 missä sen naisen tukka on siinä laitteessa kiinni. Sen kohdan joudun aina kelaamaan :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 20:14  
+
0

Tonteria kirjoitti:

Muoks. Ja Adam Sandler on kanssa ällö. Samoin Jim Carrey.



No eikä!! Siis varsinkaan Jim! Tosin sen viimesimmät elokuvat on ollut kyllä jostain, mutta ollut pakko katsoa näyttelijän takia! :nauru:

Itse en taas voi sietää Reese Witherspoonia. Ben Stiller on myös yöks.
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 22:26  
+
0
Innolla odotellaan täälläkin GoT lisää jaksoja. En kyllä tiedä montako niitä on tähän mennessä tullut, mutta vkl katoin kolme ekaa ja jäin kyllä kaipaamaan lisää.

Ja inhokkeja. Piti oikein googlettaa kuka on Owen Wilson, mutta kun pärstäkerroin lävähti ruudulle niin johan särki verkkokalvoja. Siinä on kyllä yksi kenen leffoja en todellakaan välitä katsoa. Mutta silti ykkösinhokkini on tämä, en vaan kestä sitä. Ja naisista inhokkien voittajatittelin vie kyllä kirkkaasti kotiin Kirsten Dunst, yäääh!

Ben Affleck, Jack Black, Sandler, Stiller, Charlize Theron, Clint Eastwood, Sean Penn, Alec Baldwin, Matt Damon.. Kaikki aiheuttavat lieviä inhonväristyksiä mutta voin kyllä paremman puutteessa katsoa leffoja missä esiintyvät. Sitten taas mitään, missä esiintyy Jackie Chan, Chuck Norris tai Van Damme en vaan kertakaikkiaan pysty parhaalla tahdollakaan seuraamaan. Enkä muuten tykkää siitä Twilight -tähdestäkään, siitä naisesta jonka nimeä en nyt saa päähäni sit millään. Enkä Matthew McConaugheysta. Laittaa miettimään jääkö mitään jäljelle mitä voisin oikeasti katsoa löytämättä jotain inhokkia :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 22:39  
+
0
^ Hyvin jatkoit, Jack Black ja McConaughey ihan unohtuivat. Eikä ole häävi tuo Wilsonin velipoika Lukekaan. Mun on yllättävän vaikea keksiä yhtäkkiä ärsyttäviä naisia, vaikka Stewart siellä luonnollisesti on kärjessä mullakin.

Mulla on tullut hirveä vastareaktio tuohon Iron Man - trilogiaan. Ensimmäinen osa oli muistaakseni ihan ok, Avengersissakin Downey Jr. toimi ihan joo, mutta kakkososan jätin kesken koska se oli vaan niin hirveää kuraa. Mä diggailen kyllä Robertia, mutta noissa Iron Maneissa se roolihahmo on jotenkin... iholle käyvän ylimielinen. Tuskin tulee enää tuota kolmosta katsottuakaan.
Rise to reset the world.

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 22:50  
+
0

neruda kirjoitti:

Enkä Matthew McConaugheysta.



Inhosin kyseistä hemmoa ennen mutta sitten katsoin Killer Joen. En aluksi tunnistanut että Matti-poika oli siinä päähenkilönä joten en etukäteen saanut inhonväristyksiä. Kun tajusin kuka oli kyseessä, olin jo niin ihastuksissani etten tajunnut inhota. Roolihahmo on niin ällöttävä, inhottava ja itseään täynnä että olin ihan in lööv. :love: Ja siitä lähtien olen tykännyt Masasta kovasti. Magic Mikessa oli vähintään yhtä ällöttävä rooli joten tykkäsin siitäkin. En uskalla kyllä yhtään romanttista komediaa tältä heebolta katsoa ettei lumous vain säry. :nauru:

Kaikkien aikojen inhokit ovat kyllä ehdottomasti Hugh Grant ja Julia Roberts. Voitte vain kuvitella kuinka kamalaa oli katsoa Notting Hill leffateatterissa. Hugh Grantissa ärsyttää niiiiiin paljon se epävarma nyssykkäolemus ja ne ärsyttävät maneerit. Mitähän se kertoo minusta että inhoan epävarmaa nyssykkää ja rakastuin ällöttävään ja inhottavaan roolihahmoon? :mietiskel: Ja kolmas on kyllä Richard Gere.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.04.2013 klo 22:52)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 23:04  
+
0
Joo yyh Richard Gere. Mä tosin epäilen että oon lapsuudessa traumatisoitunut, kun äiti kävi Pretty Womanin aikoihin ihan kuuuuuumana Gereen, ja mä oon kumminkin ollu sillon sellanen 6-vuotias ipana... :nauru:

Mulla ei oo kamalasti varsinaisia inhokkinäyttelijöitä. Esim. Jim Carreytä en voi sietää komediarooleissa, mutta nyt kun oon oppinut katsomaan sen draamallisimpia töitä ilman, että ootan koko ajan milloin se alkaa väännellä naamaa, niin sehän on oikeastaan todella hyvä näyttelijä. Esim. Eternal sunshine of the spotless mind on varsin kelpo leffa Carreyltä.
Adam Sandler on lähestulkoon ainut pääasiassa komedioita tehnyt näyttelijä, jonka tuotannosta pidän. Click, 50 fist dates & You don't mess with the Zohan muunmuassa ovat eräitä mun lemppareita Sandlerin leffoista :nauru:
Ja Jack Black on asia erikseen, se on kaikessa koomisuudessaan vaan kerrassaan charmantti mies!

Muutenhan mun ehdoton lempinäyttelijä on Jason Statham. Eikä vähiten siksi, että omassa miehekkeessä on kovasti samaa näköä :shifty: Statham on tollanen törkeä karju, mutta sillä on ilmeikkäät silmät. Tai jotain. Joka tapauksessa ehkä n. kuumin miesnäyttelijä ikinä :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 23:19  
+
0

jannie kirjoitti:

Muutenhan mun ehdoton lempinäyttelijä on Jason Statham. Eikä vähiten siksi, että omassa miehekkeessä on kovasti samaa näköä :shifty: Statham on tollanen törkeä karju, mutta sillä on ilmeikkäät silmät. Tai jotain. Joka tapauksessa ehkä n. kuumin miesnäyttelijä ikinä :nauru:



Ooooo Statham on kyllä :love: Ja jos tälle linjalle lähdetään niin Clive Owen ja sitten on se toinen samantyylinen jonka nimeä en nyt kuollaksenikaan muista. Ja Ryan Gosling silloin kun se esittää sellaista idioottia naistennaurattajaa. Joo nyt alan jo itsekin olemaan huolissani kun tulee mieleen vain niitä roolihahmoja jotka ovat itseään täynnä olevia idiootteja ja sama näyttelijä ei enää kelpaa kun esittää kilttiä nyssykkää. :shifty:

Aikaisempia suosikkeja olivat mm. Johnny Depp, Christian Bale, Bruce Willis ja Nicolas Cage mutta näihin on into vähän hiipunut.

Muoks: Se oli Gerard Butler jota en muistanut.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.04.2013 klo 23:56)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Tiistaina, 23.04.2013 klo 23:33  
+
0
^Statham on mun ehdoton suosikki! Kaikki sen leffat on ihania, vaikka on aika samantyylisiä. Toki Johnny Depp ja Orlando Bloom on edelleen jees.... :love:

Ja jannie ei tollasi kerrota tänne! :love::nauru::eek::paapatus:

Schwartzeneggeria, Chuck Norrisia, Jackie Chania, Jack Blackia en siedä myöskään :D Onpas paljon.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu
(Viestiä on muokattu tiistaina, 23.04.2013 klo 23:37)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 09:33  
+
0
Ootteko muuten huomanneet, että tietyillä näyttelijöillä on aina sama rooli joka leffassa? Ben Stiller yksi näistä, samoten Hugh Grant ja Adam Sandler.

Edellämainittujen leffoja en mielelläni edes katso.

Inhokkinäyttelijöitä on paljon, täällä monet niistä jo mainittu.
Kristen Stewart on ehkä tämänhetkinen ykkösinhokki, onko sillä mitään muuta ilmettä kuin se apaattinen suu auki-möllötys??

Entäs suosikkinäyttelijät sitten?
Mulla ei välttämättä ole ketään kirkasta ykkössuosikkia, mutta Edwart Norton on mielestäni erittäin lahjakas ja monipuolinen näyttelijä! Kevin Spaceystä tykkään myös.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.04.2013 klo 09:34)

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 10:38  
+
0
^Joo, on tullut huomattua, mutta silti jotkut yllättävät erikoisilla rooleillaan. Esimerkiksi vaikkapa Kevin Costner sarjamurhaajana. :nauru:

Minun kestosuosikkini näyttelijöistä on ehdottomasti Kevin Bacon, vaikka hän nyt on jo toosi vanha ja on näytellyt enimmäkseen kai pahista. Hänessä vaan oli pitkätukkaisena sitä jotain, mikä iski jo pikkutytön päiväuniin joskus 1990-luvulla. :nolo:

Moni on maininnut inhokkejaan, joiden roolisuoristuksista pidän, esim. Owen Wilson, Jim Carrey (komediatuotanto vaaan, en pidä vakavista rooleistaan), John Malcovich, unohtamatta mainita vielä Jackie Chan, minun lemppari toimintaleffoista:kumarrus: .
Naisista erityiskunniamaininnan saa ehdottomasti Meryl Streep, hän on aivan mahtava näyttelijä. :paapatus:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.04.2013 klo 10:39)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 11:12  
+
0
^Joo tai sitten Bruce Willis The Jackalissa pahiksena O.o

Hämmentävää muuten, :nauru: siinä leffassahan on Willisin lisäksi Richard Gere & Jack Black, näin kun ko. tyypit on just ketjussa mainittu :nauru:

Sen sijaan esim. Travolta & Nicholas Cage uppoo hyvin sekä hyvisten että pahisten rooleihin. Face/offista tosin en kamalasti pidä :hymy:


Niiin joo ja Jude Law on myös ihana ihana mies. Tosi paljon eri tyyppinen kuin Statham, mutta ihanaihana... saa mun sydämen sulamaan.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 23:30)