Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 07.10.2014 klo 05:52

Elokuvat ja tv-ohjelmat 6

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 16.01.2015 klo 10:18  
+
0
^^ & ^Oho, kannattais näköjään ottaa silmä käteen ja ihan kunnolla lukea nää viestit :nauru:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 16.01.2015 klo 13:40  
+
0

kltainen kirjoitti:

Onko täällä Netflixin katselijoita? Osaisko joku suositella hyviä ruotsinkielisiä elokuvia tai sarjoja?


Netflixistä en tiedä mitään (eikä tuo nyt ole edes ruotsalainen :nauru: ), mutta Neloselta tulee torstaisin norjalainen sarja "Kuudes aisti" > linkki Voin suositella, jos vain netflixistä löytyy :peukku:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Maanantaina, 02.03.2015 klo 23:02  
+
0
OMG, Rick ajeli sen parran!! :nauru: Jänskä nähä, mihi tää Alexandria-juttu kehittyy...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 00:46  
+
0
Onko tää nyt sitten tv-ohjelmiin vai enemmän musiikkiin liittyvää keskustelua, mutta mitä mieltä olitte, kun Pertti Kurikan Nimipäivät kruunattiin UMK:n voittajaksi?

Itse olin kohtalaisen järkyttynyt ja yllättynyt tuloksesta. Minusta PKN:n biisi, niin paljon kuin teininä julistauduinkin punkkariksi, oli yksinkertaisesti huono, ihan vain koska se oli musiikillisesti todella mitäänsanomaton. PKN on kyllä loistavasti toiminut avoimen keskustelun lippulaivana, ja Kovasikajuttu oli kerrassaan valloittava dokumentti, mutta että Euroviisuissa...? Minusta yhtyeen paikka ei vain tuntuisi olevan siellä, ei tuolla biisillä nyt ainakaan. Olen myös arvuutellut mielessäni, miten noin iso ympäristö voi mahdollisesti stressata bändin jäseniä, kerta jo aika epäurheilijamaisesti mm. haukkuivat UMK:n muita kilpailukumppaneita 'paskemmiksi kuin he itse' kenties tajuamatta, että kaikki tallentui kameroille. Tai ehkä tuo oli juuri sitä punk-asennetta - minusta aika huonosti argumentoitua sellaista.

Ymmärrän, että Suomi lähtee nyt - jälleen kerran - liputtamaan avoimuuden puolesta, mutta mulla ärsyttää myös se, että jos nykyisessä keskustelussa kritisoit PKN:ää, tarkoittaa että olet täysin suvaitsematon. No, ehkä sitten olen, mutta minun silmissäni Euroviisut on vielä musiikkikilpailu. Kyllä, viime vuonna nähtiin parrakas nainen, mutta se kiekautti kirsikkana kakun päälle balladin aivan helkkarin hyvin.

Toisaalta sekin on sanottava, etten tiedä, ymmärretäänkö Euroopassa tämänkaltaista show'ta, kun pari vuotta takaperin Krista Siegfriedsin Marry Men päättämä naisten välinen suutelokin oli monelle liikaa. No, ehkä juuri Conchita Wurst on tallanut tietä tasaisemmaksi.

muoks. Sekin on lisättävä, että täällä Briteissä PKN on aika isosti ollut uutisissa. Enemmän ehkä hämmennystä aiheuttamassa kuitenkin. Tällainen coverikin löytyi jo Youtubesta sussexilaisen singer-songwriterin tulkitsemana.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.03.2015 klo 01:16)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 10:59  
+
0

Tutuli kirjoitti:

OMG, Rick ajeli sen parran!! :nauru: Jänskä nähä, mihi tää Alexandria-juttu kehittyy...


Jep, hemmetti et tuli ihan oudon näköseks ku tottunu siihen partaan! Ei meinaa enää edes tunnistaa :nauru: Ja mitä tohon Alexandriaan tulee, ni eiköhän seki mee jossain vaihees vituiks...
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 12:18  
+
0

Alerte kirjoitti:

Onko tää nyt sitten tv-ohjelmiin vai enemmän musiikkiin liittyvää keskustelua, mutta mitä mieltä olitte, kun Pertti Kurikan Nimipäivät kruunattiin UMK:n voittajaksi?



Suurena Euroviisu-fanina oon kyllä taas hyvin pettynyt suomalaisiin. Joka vuosi lähetetään ihan hirveää kilpailukyvytöntä sontaa edustamaan. Johan viime vuonna menikin liian hyvin, sija 11 ilmeisesti säikäytti ihmiset luulemaan että suomi saattaisi jopa pärjätä oikealla biisillä.

Tuo PKN:n biisi on ihan hirveä, mutta en ole uskaltanut sitä edes facebookkiin kirjoittaa, koska perään olisi lisättävä myös lauseet: "Ei miulla oo mitään kehitysvammaisia vastaan, pojat vetää hyvin." Muuten kymmenen naispuolista ihmistä on haukkumassa rasistiksi ja tivaamassa miksi vihaat kehitysvammaisia. :eek: Enkä halua kirjoittaa kehitysvammaisista, haluaisin vaan haukkua tuota kappaletta. :nauru: Paitsi että siitä täti-ihmiset ovat löytäneet ilmeisesti suuren yhteiskunnallisen sanoman ja siinä on niin paljon asennetta, joten se ei voi olla huono! Miusta se kappale kuulostaa 3-vuotiaan uhmaikäisen nopeasti väsäämältä biisiltä, ja asenne, no, niin. Jostain syystä epäilen että tää PNK:n äänestäjäkunta (+30 naiset) ei pitäisi vaikka vanhan kunnon Sex Pistolssin musiikista yhtään, saati siitä asenteesta. Mitenkä se punk yhtäkkiä alkoikin kuulostaa kaikista hyvältä? Puolet äänestäjistä tuskin ovat edes kuunnelleet biisiä. Ja miusta kaikenlisäksi Kari Aalto vaikuttaa ärsyttävältä ja ylimieliseltä angstaajalta. Ja kyllä laski pisteet silmissä kun lähdetään kilpakumppaneita haukkumaan. Eikun, sehän on sitä tätien peräänkuuluttamaa asennetta niinkuin Alerte mietit.

Luin myös uselta taholta että voittihan Lordikin, miksi ei tämä. No koska Lordilla oli biisi jonka ihmiset osaavat vieläkin laulaa, joka toi heille euroopankieltueen jos en väärin muista. Eli biisi oli HYVÄ. Siinä on ero. Tottakai myös show vaikuttaa noissa kisoissa, mutta viime vuosina voittajat ovat aika pitkälti olleet yhden laulajan loistavia lauluja.

Mutta joo, summa summarum, hirveä kappale, joka ei luultavasti pääse edes finaaliin. Tietysti sitä aina toivoisi menestystä, mutta sitä tulee vaan ilmeisesti muutamalla Ruotsiin. Tää aihe on joka vuosi sellainen joka saa miun verenpaineen nousemaan. Oon ihan hullu viisu-fani, mutta inhottaa kun suomelta ei löydy minkäännäköistä kilpailuhenkeä. Kuitenkin täällä osataan tehdä hyvää musiikkia, se ei vaan koskaan löydä tietään euroviisuihin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 13:56  
+
0
Suomellahan on vuosikymmenten aikana ollut jumbosijan esityksiä tämäntästä, ei tunnu missään :nauru: En ole sanomassa että tästä sellainen tulisi. Jotainhan tässä nyt pääsi tapahtumaan että PKN on raamit kaulassa tuonne lähdössä ja siittä vaan! Mitä nyt oon satunnaisesti seuraillut erinäisinä vuosina niin kyllä monella maalla on taipumus luottaa sellaisiin ällösiirappisiin tai mukahauskoihin esityksiin joista sitä myötähäpeää on saanut ammentaa ihan yhtälailla. Itse arvostan eniten omalla äidinkielellä laulamista, mistä nyt kukakin ponnistaa. Mutta musiikki on makuasia, ei siitä sen enempää. En ole äänestänyt enkä tule äänestämäänkään puolesta tahi vastaan kuten en myöskään Loooooordia aikanaan.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.03.2015 klo 14:00)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 14:37  
+
0
Lordin äänestämisestä tuli mieleen että silloin kun he voittivat niin täälläpäin ihmiset rekkasivat itsensä venäjän matkapuhelinverkkoon ja äänestivät Lordia finaalissa. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.03.2015 klo 14:38)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 16:45  
+
0
Mä en ole koskaan pitänyt itseäni viisufanina, mutta kummasti kyllä se joka vuosi on ihan hemmetin tärkeää pysyä kärryillä jo maakarsinnoista lähtien. :nauru:

Mun walesilainen kämppis (jolle myös näytin Suomen ehdokkaat) olisi ehdottamasti halunnut viisuihin Satin Circuksen ja on alkanut nyt kuunnella bändiä muuten vaan. Ite olisin varmaan lähettänytkin juuri Satin Circuksen tai Opera Skaalan, kumpikin biisi omassa genressään loistavia, ensimmäinen olisi voinut olla kelpo ääntenkerääjä, miksi ei toinenkin erikoisuudellaan, mutta kummastakin olisin ollut tosi tyytyväinen. Tietenkin se on turha enää tässä vaiheessa jossitella...
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Tiistaina, 03.03.2015 klo 20:37  
+
0
Mulla on jotenkin mennyt ohi koko UMK ja oon vaan ohittanut kaikki aiheeseen liittyvät otsikotkin. Sen verran joskus aiemmin kuulin, että siellä on kehitysvammaisista koostuva bändi, mutta en tiennyt, että se oli päässyt finaaliin asti.

Nyt oli pakko käydä kuuntelemassa toi biisi ja yhdyn mmaijan sanoihin: "biisi on ihan hirveä"! Ja naurettavaa, mutta silti perään on pakko korostaa, että tää on mun mielipide musiikista eikä esittäjien vammaisuudesta. :roll:

Hyvä, jos bändin medianäkyvyys aiheuttaa keskusteluja kehitysvammaisten asemasta Suomessa, mutta tarviiko niitä nyt sen takia äänestää musiikkikilpailun voittoon.. No, onneksi Euroviisut ei mua liiemmin liikuta, niin ei tarvi vetää hernettä nenään, vaikka Suomella onkin siellä vaihteeksi näinkin tasokas edustaja.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.03.2015 klo 20:38)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 07:52  
+
0
Minuakaan ei ole koskaan nuo viisut oikein kiinnostaneet. Mitä nyt Lordin voittoa tuli silloin vähän fiilisteltyä, mutta sekin vain siksi, että Tomi on lähisukua.

Muistan kun Laura Voutilainen oli edustamassa joskus muutama vuosi takaperin, ja siitä biisistä puhuttiin että on ihan voittaja-ainesta, ja tais Laura olla toiseksi viimeinen. :nauru: Se biisi oli ihan järkyttävä, oliko se joku Addicted to you tms.. Mutta eipä oo tosiaan kovin epätavallista, että Suomen edustajat on siellä häntäpäässä.

Mä en oo edes kuullu tota PKN biisiä, mutta kyllähän heidän voitto on varmasti iso juttu vammaisille ja heidän oikeuksille.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 11:31  
+
0

mmaija kirjoitti:

Miusta se kappale kuulostaa 3-vuotiaan uhmaikäisen nopeasti väsäämältä biisiltä, ja asenne, no, niin.


Mulla tuli heti mieleen kun ekaa kertaa kuulin sen Aina mun pitää:n että ilman sitä alkoholijuttua sopis hyvin Ipanapa-levylle. :nauru: Ihan semmosta matskua.

Mut mä oon kyllä ihan ilonen että PKN pääsi edustamaan Suomea. En jaksa uskoa että sillä minkäänsortin voittoa saadaan, mutta hyvää tekee kehitysvammaisten oikeuksille ja sille asenteelle joka monessa maassa on, ettei vammaisia saisi näkyä viihdeohjelmissa koska se on kiusallista/outoa. Saattaapa tuosta biisistä löytyä viihdearvoa monille, onhan se naurettavan simppeli "sanomaltaan" ja lyhyt. :nauru: Ei oo siis mullekaan semmonen kappale mitä popittaisin varta vasten, mut ainakin on erilainen. Ja erilaisuudellahan noissa kilpailuissa pärjää ja sitä mainostetaan: Lordi, Conchita, sit joku vuosi sitten mainostettiin kovasti jonkun maan viisubiisissä soittanutta yli 90v Emil-setää. Eipähän Pertti Kurikan Nimipäivät ainakaan huku massaan, mitä pelkäsin että Satin Circukselle kävis jos olisi edustajaksi valittu. Nättejä poikia laulamassa nuoruudesta ja hauskanpidosta, semmosta on valitettavasti kuultu jo muutamaan kertaan.
Mulle muutkin edustajat jätti aika mitäänsanomattoman mielikuvan, se Opera Skaala oli ihan hauskan erikoinen kyllä.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 12:28  
+
0

Alerte kirjoitti:

Onko tää nyt sitten tv-ohjelmiin vai enemmän musiikkiin liittyvää keskustelua, mutta mitä mieltä olitte, kun Pertti Kurikan Nimipäivät kruunattiin UMK:n voittajaksi?

Itse olin kohtalaisen järkyttynyt ja yllättynyt tuloksesta. Minusta PKN:n biisi, niin paljon kuin teininä julistauduinkin punkkariksi, oli yksinkertaisesti huono, ihan vain koska se oli musiikillisesti todella mitäänsanomaton. PKN on kyllä loistavasti toiminut avoimen keskustelun lippulaivana, ja Kovasikajuttu oli kerrassaan valloittava dokumentti, mutta että Euroviisuissa...? Minusta yhtyeen paikka ei vain tuntuisi olevan siellä, ei tuolla biisillä nyt ainakaan. Olen myös arvuutellut mielessäni, miten noin iso ympäristö voi mahdollisesti stressata bändin jäseniä, kerta jo aika epäurheilijamaisesti mm. haukkuivat UMK:n muita kilpailukumppaneita 'paskemmiksi kuin he itse' kenties tajuamatta, että kaikki tallentui kameroille. Tai ehkä tuo oli juuri sitä punk-asennetta - minusta aika huonosti argumentoitua sellaista.

Ymmärrän, että Suomi lähtee nyt - jälleen kerran - liputtamaan avoimuuden puolesta, mutta mulla ärsyttää myös se, että jos nykyisessä keskustelussa kritisoit PKN:ää, tarkoittaa että olet täysin suvaitsematon. No, ehkä sitten olen, mutta minun silmissäni Euroviisut on vielä musiikkikilpailu. Kyllä, viime vuonna nähtiin parrakas nainen, mutta se kiekautti kirsikkana kakun päälle balladin aivan helkkarin hyvin.



Tekstisi olisi voinut olla suoraan mun näppäimistöltä.
En ole uskaltanut juurikaan asiasta kenenkään kanssa puhua, koska useat ystävät on linkittäneet ja hehkuttaneet mm. facebookkiin tuota PKN:n voittoa..
Musta tuntuu, että aidot viisufanit voivat varsinkin ulkomailla ottaa tuon biisin jopa loukkauksena viisuja kohtaan. Ajatella että me pidetään niitä ihan pilkkanaan ku lähetetään tuollainen biisi sinne.
Mulla ei ole mitään kehitysvammaisia vastaan, mutta se perustelu, jota moni sosiaalisessa mediassa käyttää, että toi on noille PKN jätkille niin iso kokemus ja oltais vaa onnellisia heidän puolestaan niin on kyllä täyttä kuraa.
Viisut on ihan kelle tahansa esiintyjälle iso kokemus, ei sillä perusteella voi ketään sinne lähettää. Kyllä se ennen kaikkea on musiikkikilpailu ei mikään kannanottopaikka, vaikka siellä nyt joka vuosi jotain poliittisiakin kannanottoja nähdään...

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 12:44  
+
0
^ Oon samaa mieltä tossa että musiikkikilpailuhan se on ja parhaat biisit siellä hyvin usein onneksi voittaakin, mutta ne poliittiset ja muut kannanotot jää kyllä myös ihmisten mieleen ja saavat hyvää huomiota Euroviisujen kautta.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 12:50  
+
0
Musiikilllisesti täysin surkea biisi. Pidän yleensä Punkista mutta tää biisi on jotain niin surkeata, ja läpinäkyvää koko euroviisuissa. Olen niin hämmästynyt (tosin toisaalta en hämmästynyt koska odotin ihan mitä vaan :roll: ) Mietin myös tota että jotkut voi ottaa tosiaan tän loukkauksena kun tommonen bändi pääsee euroviisuihin. Mä ainakin ottaisin.
Yököttää tää koko touhu.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.03.2015 klo 12:56)

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 13:03  
+
0
^Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi otat tän asian loukkauksena?
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 13:13  
+
0
Jos siis olisin joku hyvä muusikko ja olisin kans halunnut euroviisuihin mukaan niin sitten olisin. Koska Suomen euroviisu biisi 2015 on niin saakelin surkea!! Sitä siis tarkoitin. Emmä muuten ole loukkaantunut. Tän biisin takia en kehtais oikein olla suomalainen kun ulkomaalaiset nauraa varmaan ihan helkatisti päin kasvoja kun tämmöne biisi. ..noh ei ollut mun päätettävissä. (en kyllä edes äänestänyt tai seurannut UMK karsintoja, mut niin tää on mun mielipide kun jälkikäteen vain kuulin mikä biisi voitti niin pakko mun oli se kuunnella ja järkytyin kyllä.

muoks. En edes usko että näin moni kansalainen olis tätä biisiä oikeasti äänestänyt. Luulen että äänestyksessä on jotenkin huijattu. Ihan varmasti ! =P
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.03.2015 klo 13:33)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 14:03  
+
0
Haters gonna hate, punk elää ja hengittää \o/.

Mua aina naurattaa kun suomalaiset pelkää tota että "kaikki muut kelaa et ollaan ihan noloi", mitä väliä?

Euroviisut jokatapauksessa on nykyään ainakin 50% kiinni muista seikoista kun musiikista, mun mielestä PKN oli sairaan hyvä veto. Eihän ko. Biisi ehkä oo parasta punkkia mitä on olemassa, mutta asenteellista ja oon sairaan ylpeä suomalaisista näin rohkeesta ratkasusta.

Ja mitä tulee siihen että " biisi on niin huono että loukkaannun", tällä periaattrrlla joku loukkaantuu aina. Kaikkia vaan ei voi miellyttää.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.03.2015 klo 14:05)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 14:25  
+
0

Tokya kirjoitti:

Mua aina naurattaa kun suomalaiset pelkää tota että "kaikki muut kelaa et ollaan ihan noloi", mitä väliä?



En ymmärrä miten kukaan jaksaa ajatella tuollaista kun me ollaan Euroviisuissa nolattu ittemme jo niin monta kertaa että siihen on jo tottunut. Ei pitäisi kenelläkään tuntua missään enää vaikka sinne lähetettäisiin Tuksu.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 14:35  
+
0
No se onjoo totta et Suomi nolannut itsensä noilla biiseillään aikasemminkin =D Mut siis en vain ymmärrää miksei vois valita jotain ihan kunnon biisiä niin olis ehkä jotain voittomahdollisuuksiakin mutta ei voi mittään,ei ole minun päätettävissä tää juttu. Ihan pelleilyy tää touhu =D
Lordi oli kyllä hyvä ja se ansaitsikin voittaa.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 04.03.2015 klo 14:50)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 08:15)