Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 07.10.2014 klo 05:52

Elokuvat ja tv-ohjelmat 6

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 15:16  
+
0
^millä mitataan "kunnon biisi"? Ja mikä Lordista teki kiin erikoisen, että ansaitsi voittaa? (Imo kaikki muu kuin itse kappale...)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 15:23  
+
0
^No Lordi nyt vain näytti ja kuulosti hyvältä aika monenkin mielestä eikä se kuulostanut miltään 3-vuotiaan uhmaikäisen nopeasti väsäämältä biisiltä, niinkuin joku tuolla kirjoittikin että kuulosti just tuolta.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 20:45  
+
0
Iso liuta ihmisiä oli (ja on) Lordistakin sitä mieltä, että se on ihan täyttä paskaa, ja että "tuommoista huutoa" ei kuulu lähettää euroviisuihin. Samaa sanottiin -ja varmasti vieläkin kärkkäämmin- kimaltelevasta parrakkaasta daamista. Kuka hemmetti sen oikeasti katsoo olevansa oikeutettu omassa ylhäisyydessään päättämään, mikä on "liian outoa" ja mikä taas soveliaisuuden rajoissa pysyvää erikoisuutta?

Minä en kyllä hätkähtänyt yhtään siitä, että Pertti Kurikan Nimipäivät lähetettiin maamme edustajiksi. Pidin sitä varmana siitä hetkestä alkaen, kun kuulin että heitä sinne ylipäätään tarjotellaan.

Ja meinasin tulla sanomaan kyllä täsmälleen samaa mitä Tokya tuossa edellä, että onko jonkun elämä oikeasti niin ohkainen että häpeää jotain euroviisuedustajaa? :nauru: Omalta kohdaltani voisin sanoa, ettei kyllä ole kuuna päivänä vaikuttanut minun elämääni niin tasan mitenkään, vaikka siellä lavalla on heilunut kuka. Niin kauan kuin en itse keekoile siellä paljettibikineissä, katson ettei minulla ole myöskään syytä hävetä.

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 21:59  
+
0
Siis eipä ole hetkeen ollut tällaista myötähäpeän tunnetta, kun katsoin äsken ekan jakson Temptation Island Suomea.. ei muuta sanottavaan kuin :ttou:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 22:03  
+
0
^ Mie katoin kanssa! Siis apua, varsinkin ne sinkkunaisten esittelyt itsestään oli jotain niin karmivaa. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 22:04  
+
0
^ Just parasta viihdettä!:nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Keskiviikkona, 04.03.2015 klo 22:08  
+
0

Johannna kirjoitti:

^ Just parasta viihdettä!:nauru:



No nimenomaan! Meikäläisen TV-lempparit on kuitenkin melkein kaikki tasoa "MTV reality" joten tottakai tääkin piti katsoa. :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 01:11  
+
0
No, minun mielestä on niin paska biisi että on häpeemisen aihetta todellakin! mutta kai jotkut tostakin biisistä tykkää,kaikilla tosiaan oma mielipide. Eipä se multa ole poissa. Mut tosiaan onneksi minun ei tarvitse kuunnella tota biisiä enää ikinä...ainakaan toivon mukaan.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.03.2015 klo 19:19)

Kitsuneki

Kitsuneki
Viestimäärä: 18

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 09:37  
+
0
Vielä tähän viisuaiheeseen. Vaikka itse en mitenkään aktiiivisesti viisuja seuraa (vain finaali tulee yleensä katsottua), niin kyllä tässä on vuosien aikana ainakin mulle tullut sellainen kuva, ettei sinne hirveän tosissaan uskalleta voittavaa musiikkia tai bändiä Suomesta laittaa. Varsinkaan Lordin voiton jälkeen. "Säästöä" tämäkin kun ei tarvitse uudelleen kilpailua Suomessa järjestää. Muutenkin tunnutaan Suomessa Euroviisuihin suhtauduttavan joko häpeillen tai vähätellen. Okei, laulukilpailut ei välttämättä ole, eikä pidäkään olla, se kaikista vakavin kilpailun aihe, mutta mun mielestä jotain on kuitenkin pielessä, jos vuosi vuoden perään ei edes lähdetä hakemaan voittoa. Ja ilmiö ei todellakaan koske vain PKN:ää.

Ja PKN:lle vielä kunniamaininta siitä, ettei kappale ainakaan kuulosta plagiaatilta! :nauru:

Noh, ehkä vielä joskus... :roll:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 11:04  
+
0
Tuossa Temptation Islandissa yks pimatsu sanoi esitellessä itsensä jotain tyyliin : "mä oon tällainen moraaliton heitukka, thihi".
Enpä ole ennen kuullut tuollaisesta, että itseään kehutaan sanomalla olevansa moraaliton.

:ttou:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 15:17  
+
0
Näistä Suomen malliin tehdyistä formaateista ei kyllä montaakaan pysty katsomaan kun ärsyttää jo se että budjetti huutaa hoosiannaa. Esim. ärsyttää kun Australian masterchef-kilpailijat kuljetetaan jonnekin Aasiaan (joo on maantieteellisesti lähempänä) niin suomalaiset kokkikokelaat pääsee ehkä Tallinnaan.. Suomen sinkkulaiva taas on melko eri valuuttaa kun tuo amerikanversio (tuli yhtä jaksoa katsottua siskon kanssa), ne ihmiset siinä on jostain barbimuotista kun taas suomalaiset on rehellisiä kaljamahoja, ujokkeja ja kulmakunnan rinsessoja yms. :hymy: Mutta Suomen huonoin kuski on kyllä aika viihdyttävää katsottavaa (harmittaa ettei ite kovin helposti pääse moisille radoille sekoilemaan, pitäskö ilmottautua :cool:).

Vähän vielä tätä

Lurch kirjoitti:


Minä en kyllä hätkähtänyt yhtään siitä, että Pertti Kurikan Nimipäivät lähetettiin maamme edustajiksi. Pidin sitä varmana siitä hetkestä alkaen, kun kuulin että heitä sinne ylipäätään tarjotellaan.

Ja meinasin tulla sanomaan kyllä täsmälleen samaa mitä Tokya tuossa edellä, että onko jonkun elämä oikeasti niin ohkainen että häpeää jotain euroviisuedustajaa? :nauru: Omalta kohdaltani voisin sanoa, ettei kyllä ole kuuna päivänä vaikuttanut minun elämääni niin tasan mitenkään, vaikka siellä lavalla on heilunut kuka. Niin kauan kuin en itse keekoile siellä paljettibikineissä, katson ettei minulla ole myöskään syytä hävetä.



Minäkin kun tuolla ed.sivulla puhuin myötähäpeästä niin en puhunut tästä PKN tapauksesta vaan noin niinkuin yleensä ja just niistä mukahauskoista tai liikanyyhkyistä esityksistä (maasta riippumatta). Äitini on työssään ollut paljon tekemisissä kehitysvammaisten kanssa ja vaikka en nyt voi sanoa että omalta osalta osaisin heidän kanssaan itse toimia kovinkaan luontevasti, en pysty näkemään heitä minään hävettävinä tai säälittävinä "objekteina" millään elämän osa-alueella.

Ja tosiaan nää euroviisut on itelle aikalailla hälläväliä eikä kovin moni muukaan iso show saa musta mitään kansallisuusylpeyttä- tai häpeää aikaan esim. Suomi voitti/hävisi jonkin "mittaamattoman merkittävän" jääkiekkopelin.. no vautsi wuhuu..
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu torstaina, 05.03.2015 klo 15:26)

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 16:26  
+
0
Minua lähinnä huolettaa se, että miten he jaksavat siellä. Se on taatusti raskas reissu ihan tällaiselle tavisporukallekin.
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 17:03  
+
0
Aiemmin tuolla joku mainitsi, että PKN-yhtyeen jäsenet olivat käyttäytyneet tökerösti UMK-finaalissa, kun olivat sanoneet olevansa parhaita ja muiden olevan huonompia. Nyt kannattaa kuitenkin muistaa, että kyseessä on ryhmä kehitysvammaisia, joiden ajatuksenkulku ei ole aivan samanlainen kuin meillä "ei-vammaisilla". En tarkoita, että he olisivat tyhmempiä tai vähempiarvoisia, mutta heidän tapansa katsoa maailmaa, reagoida ärsykkeisiin ja sitä kautta myös puhua asioista voi olla hyvinkin toisenlainen, ja sitä on ehkä vaikea ymmärtää, jos ei itse ole tekemisissä vaikeasti kehitysvammaisten ihmisten kanssa. Minulla on vaikeasti kehitysvammainen serkku, jonka suusta olisin voinut hyvinkin kuvitella kuulevani vastaavan kommentin ilman mitään ilkeitä taka-ajatuksia tai loukkaamistarkoitusta, jos hän tuollaiseen tilanteeseen pääsisi/joutuisi. Hän sanoo, mitä ajattelee, eikä sensuroi, ja hänen maailmansa on hyvin mustavalkoinen. Toivottavasti mediakin ottaa tämän seikan huomioon, muuten PKN:n reissusta voi tulla todella hankala heille ja heidän läheisilleen. Käsittääkseni yhtyeellä on kiertuetaustaa, joten reissaaminen on heille muuten varmasti hyvin antoisaa ja mielekästä puuhaa.

Mitä itse biisiin tulee, ei se munkaan lemppari ole, enkä sitä toistuvasti luukuttaisi, mutta näiden miehien laulamana sen sanoma on oikeastaan aika monitulkintainen. Ja eikö puolet punk-biiseistä voisi olla uhmäikäisen 3-vuotiaan kertomaa...? :wink: Ainakin kappale on lyhyt, eli jos ei tykkää, eipähän tarvii kauaa kuunnella :nauru: Lyön vaikka vetoa, että Euroviisuissa tulee tänä(kin) vuonna olemaan ainakin muutama Suomen kappaletta surkeampi luritus.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Torstaina, 05.03.2015 klo 17:40  
+
0

Pikipaimenia kirjoitti:

Minäkin kun tuolla ed.sivulla puhuin myötähäpeästä niin en puhunut tästä PKN tapauksesta vaan noin niinkuin yleensä ja just niistä mukahauskoista tai liikanyyhkyistä esityksistä (maasta riippumatta).


Tämän hyvin ymmärrän, ja myötähäpeässähän saa yleensä kutakuinkin kylpeä kun noita euroviisuesityksiä katsoo. Aina siellä on seassa vähintään yksi tai kaksi niin luokatonta esitystä, ettei niitä pysty tiirailemaan kuin korkeintaan sormien läpi. Myötähäpeä on kuitenkin aivan eri asia kuin se, että "hävettää olla suomalainen" jonkun viisuedustajan takia. Siis tähän tyyliin:

magik kirjoitti:

No, minun mielestä on niin paska biisi että on hävettämisen aihetta todellakin!


Miksi sinua siis tarkalleen ottaren hävettää tuo biisi? Oletko sanoittaja, säveltäjä vai kappaleen tulkitsija?

Tätä siis tarkoitin. Miksi ottaa henkilökohtainen hävetys jostakin, jonka tekemiseen tai esittämiseen ei ole osallinen millään lailla?

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 01:23  
+
0

suibe kirjoitti:

Ja eikö puolet punk-biiseistä voisi olla uhmäikäisen 3-vuotiaan kertomaa...? :wink: Ainakin kappale on lyhyt, eli jos ei tykkää, eipähän tarvii kauaa kuunnella :nauru: Lyön vaikka vetoa, että Euroviisuissa tulee tänä(kin) vuonna olemaan ainakin muutama Suomen kappaletta surkeampi luritus.



Kaikki punk ei ole lapsellista kiukuttelua. :paapatus: Mutta jotta aiheesta ei karattaisi niin varmasti tulee olemaan surkeampia esityksiä kuin Suomella, yleensä ainakin näillä rahoittajamailla on niin tylsiä ja mieleenpainumattomia vetoja ettei tosikaan.


Katsoin äsken Bridegroomin ja myönnän, hajosin niin atomeiksi että niistin jopa peittoon pariin otteeseen.. :shifty: Silmät on varmaan huomenna niin turvoksissa etten näe ajaa autoa.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 11:34  
+
0
No mua hävettää Suomalaisten puolesta kun suomalaisilla näin surkea musiikkimaku et äänestää tämmösen voittoon! mut niin ,ei pitäis hävetä. Eihän se mulle kuulu. Ja euroviisut on vissiin enimmältään suvakkien poliittista kannanottoa tms. (ainakin nykypäivänä)Siellä on ties mitä transuja,homoja,vammaisia yms...
Muusikko tms en ole mutta kyllä mä musiikista jottain tiedän.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 11:41  
+
0

magik kirjoitti:

Siellä on ties mitä transuja,homoja,vammaisia yms...


Miks tää mun mielestä kuulostaa kuitenkin siltä, että se musiikki ei ole tässä ongelma ja häpeäntuottaja, vaan joku ihan muu?

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 11:47  
+
0
^Mite niin!? Ei ole vaan biisi on musta huono niinku olen jo sanonut!

muoks. Taisiis Tarkoitin että he on varmaan sen takia päässyt näin pitkälle kun ovat vammaisia. Biisi on niin surkea noin muuten.(paitsi et kai joku tykkää,en sitä kiistä =D)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu perjantaina, 06.03.2015 klo 12:02)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 12:04  
+
0
Ylen Juhani Kenttämaa oli aika hyvin kiteyttäny munkin ajatukset tässä kolumnissaan.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 6 - Perjantaina, 06.03.2015 klo 13:32  
+
0
Miulla on selkeästi aivan liian kova kilpailuvietti (melkein kyllä asiassa kuin asiassa mikä vähääkään kiinnostaa) kun en vieläkään jaksa ymmärtää tuota PKN:n voittoa vaikka kuinka olen lukenut erilaisia uutisia ja kiroituksia ja yrittänyt ymmärtää. :nauru: No ehkä kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää.

Tänään selailin Youtubesta Euroviisu-fanien tekemiä "my top songs"-listoja, ei meillä kyllä niiden perusteella ole toivoakaan. Perusvuosi siis.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 8
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28162
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545653
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 08:30)