Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09  
+
0
Olikos tällaista täällä vielä? Olisi kiva tietää keitä nimimerkkien takaa löytyy..

Hei! Olen 25-vuotias naisihminen Valkeakoskelta. Tällä hetkellä perheeseen kuuluu mies, kaksi lasta, koira ja kaksi kania. Olen kooceessä ollut joskus monta vuotta sitten toisella nimimerkillä ja silloin mukamasaktiivisestikin, mutta se jäi sitten ja nyt uudestaan mukana.

Koiran virkaa toimittaa kohta 8-vuotias labbiksen ja karhukoiran sekoitus, hyvin tyypillinen uros. Kotona löysä kuin ylikeitetty spagetti mutta herrijee kun päästään ulos kaikkien niiden IHANIEN hajujen sekaan!

Kanipuolella toiminut joskus hyvinkin aktiivisesti, mutta koirapuolella on vielä harrastelut jääneet vähemmälle. Toisten koiria lainatessa olen päässyt näkemään eri harrastuksia, mutta eihän se sama asia ole kuin oma (harrastus)koira. Tästä syystä kovasti polttelisikin saada ihan oma murre jonka kanssa ryömiä metsässä kaatosateessa. Sitä odotellessa..
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:20  
+
0
Kiva aihe. :)

Olen siis 24-vuotias jyväskyläläinen ja olen valmistunut filosofian maisteriksi pääaineena suomen kieli. Tällä hetkellä etsiskelen töitä ja osa-aikaisesti siivoilen ja opetan kirjoitusviestintää, kesällä suuntaan opeksi suomen kielen kesäkurssille. Asun miehen ja kahden koiran kanssa kerrostalossa, mutta suuri haave olisi päästä maalle omakotitaloon. Tämä valitettavasti saa odottaa sitä, että saan kunnolla töitä. Porokoiran kanssa harrastan silloin tällöin koirajuoksua, monirotuisen kanssa aloitellaan jälkeä. Rakas harrastus on ruoanlaitto ja leipominen sekä keittokirjojen ja reseptien keräily. Lisäksi rakastan teetä, lukemista, hyviä tv-sarjoja ja elokuvia.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.05.2010 klo 19:21)

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:44  
+
0
Täällä kirjoittelee 29v nainen Pohjois-Savosta. Varmaan se perinteinen suomalainen: mies, kaksi lasta, punainen omakotitalo, Toyota farmari ja musta labbis :nauru: Eli naimisissa olen ja pojat ovat 8v ja 4v. Työskentelen sikalanhoitajana eli päivät pitkät hoitelen possusia. Taustalla merkonomi-, koneistaja- ja luonto/eräsopas koulutukset. Eläinpuoli vetää puoleensa, joten tämä on se ala mitä haluankin. Itsellä aiemmin ollut hevosia, vuohia, lampaita, kanoja, hanhia...
Koiria on kertynyt neljä: labradori Sera, sen pentu Nala, basset hound Pötkö ja dreeveri Iita. Harrastan metsästystä, kalastusta, talttaveistoa, valokuvausta pienessä määrin ja puutarhanhoitoa kun ehdin. Koiranäyttelyissä ja metsästyskokeissa tulee käytyä niin usein kuin mahdollista.

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 20:21  
+
0
Oon 28v avoliitossa elävä nainen ja asutaan Lappeenrannassa. Koulutukseltani oon ravintolakokki, mutta moneen vuoteen en keittiössä ollu töissä. Enkä taida enää mennä. Nykyisin työskentelen kotipalvelussa.
Koiria on kaks karjalankarhukoiraa, joilla metsästetään tai ainakin yritetään. Vanhempi ei ole vielä syttynyt ja toinen on vasta kasvamassa.
Vapaa-aika menee paljon koirien kanssa. Talvella hiihdetään, kesällä juoksutetaan ( vanhempaa ) ja uitetaan sekä päivittäiset lenkit tietty. Syksyt meneekin sit metsällä. Joko hirvimetsällä tai sit palkintotuomarina hirvenhaukkukokeissa. Joskus sit oman koiran kanssa kokeisiin. Välillä vedetään verijälkeä, tänään karhunrasvalla jälkeä. Oon yhdistyksessä sihteerinä sekä SPJ:n talvipäivien 2012 järjestelytoimikunnan sihteerinä. Eli koiriin liittyy kaikki vapaa-aika. Luen myös paljon, nukkumaan en osaa käydä jos ei saa paria sivua luettua.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 11.05.2010 klo 20:23)

AinoKo

AinoKo
Viestimäärä: 100

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 21:05  
+
0
Kiva lukea immeisistä :)

Mie olen 21-vuotias ja Mikkelissä tällä hetkellä. Takana on vähän taiteellista koulutusta mutta haluaisin kovasti eläinalalle! (Missähän Dojota on opiskellut?) Ikiomaa koiraa vielä odotellaan avomiehen kanssa, mutta perheessä ollut suomenpystykorva, irlanninsetteri ja tällä hetkellä kolme pointteria. Kaikkia koiria rakastan sydämeni pohjasta!

Eläinten lisäksi mie tykkään luonnosta, kirjoista, elokuvista, fantasiasta, haaveilusta.. :)
4.10. Eläinten päivänä saapui meille welsh corgi pembroke -uros Kulkurin-Tähden Elonkerjuu, "Letu"

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 21:21  
+
0
^Meillä oli omia elukoita vanhempien kanssa (ei sikoja tai lehmiä kylläkään), joten ihan se oma "koulutus" takataskussa.

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 21:27  
+
0
Heips!
Täältä löytyy vuonna -88 syntynyt naikkonen. Asustelen Halikossa (Salossa), yhdessä koirani, novascotiannoutajauros Soran kanssa. Teen töitä keittiöhommissa, ja niissä hommissa todennäköisesti jatkan siihen asti kun jos menen tulevaisuudessa opiskelemaan. Harrastan koiratouhujen lisäksi kaikenlaista muuta liikuntaa, sekä piirtämistä ja muuta näpertämistä. Musiikki on myös minulle hyvin tärkeää. Olen hiljainen ja ujo hissukka, mutta tarvittaessa löytyy huumorintajua.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 21:39  
+
0
Rapido, heipähei! 19-vuotias, alunperin Espoosta, nykyään asusteleepi Tampereella avomiehen, jyrsijöiden, nelivarvaskilpparin ja kuusivuotiaan leonberginartun kanssa. KC:ssä olen pyörinyt oranssin palstan ajoilta, vuosilukua en muista. Muistan sen, kun koirattomana täällä kovasti inisin, voi että :D. Ja nyt tuo oma piskikin on jo kuusi. Niin se aika rientää..
Valmistuin vuonna 2009 leipuri-kondiittoriksi, ja tällähetkellä olen työtön. Vähän on hakusessa se, mitä tulevaisuudessa tahdon tai aion tehdä, mutta ehkäpä tuo mulle joskus valkenee :).
Harrastan eläimiä, musankuuntelua, kirjoittamista, datailua, valokuvatakin yritän. Ihan tälläisiä perusjuttuja siis :)
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 21:40  
+
0
Tosi kiva aihe tällainen!

Mä olen 21-vuotias nainen, asun Turussa, mutta Pori on rakas kotikaupunkini. =) Asun poikaystäväni kanssa ja opiskelun takia täällä olemme. Minulla ei tosin vielä ole opiskelupaikkaa, mutta kova hinku on opiskella, kunhan pääsisi sisään yliopistoon. Nyt olen ollut töissä/työnhakijana sen aikaa kun täällä olemme asuneet.

Tänne rekisteröidyin vasta hetki sitten. Mitä luultavimmin olemme saamassa ensimmäinen koiramme kesällä, sheltti pennun. =) Koirakuume on kestänyt meillä jo ikuisuuden, joten nyt tuntui oikealta hetkeltä hankkia se!

Mieluiten luen kirjoja, katson telkkaria (sarjoja, elokuvia, urheilua), ulkoilen, laiskottelen... =D nojoo, ahkeruuttakin löytyy paljon, tietyissä asioissa. =) Omaa aikaa löytyy paljon ja Turussa en ole vielä juurikaan kaverustunut uusien ihmisten kanssa, mutta koirahan se toivottavasti aktivoi suuntaan ja toiseen! =)
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 21:42  
+
0
Ihana aihe tosiaan!
Minä edustan varmaan aikuispuolen nuorinta päätä, en viihdy nuorten puolella, kaikki menee liian nopeasti siellä eteenpäin etten pysy perässä, ja edellisellä palstalla täällä tulikin keskusteltua eikä ollenkaan nuorten puolella. :nauru:
Mutta olen siis 18-vuotias nuori nainen Pohjois-Savosta, Kuopiosta ja tällä hetkellä aikuislukiossa opiskeleva. Tein vaihdoksen musiikkilukiosta, ei se tuntunut omalta enää ja musiikkiopinnot painoivat päälle liikaa, vaikka se onkin mahtava taidemuoto ja mukavaa kuunnteltavaa:cool:
Ihmisenä olen avoin kaikelle uudelle vaikka mieluusti vanhassa ja tutussa pysynkin. Haaveilen omasta maatilasta alpakoineen ja kanoineen sitten joskus. Voisin hyvin pyörittää elämääni koirien ja eläimien ympärillä ja siihen suuntaan opsikelemaan aionkin lähteä lukiosta paperit saatuani. 4 vuotinen masennus vain hidastaa valmistumista vaikka toipumaan päin olen jo.
Pidän piirtämisestä, lukemisesta, omasta ajasta, luonnosta kello kuudelta aamulla ja silloin tällöin baarin tanssilattialla pyörähtämisestä vaikka vettä sielläkin tulee juotua :heiluti:

Zorroliini

Zorroliini
Viestimäärä: 112

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 22:51  
+
0
Esittäydyn sitten minäkin vaikka vielä en ole moneen keskusteluun osaa ottanut.
Olen 24-vuotias neitonen kotoisin P-Satakunnasta Kankaanpäästä. Opiskelut veivät ensin Forssaan, missä tuli hankittua tietoa maaseudusta ja elikoista. Nyt asustelen Helsingissä ja opiskelen lisää elukoista. :nauru:
Kotona on sekarotuinen 8-v. tyttö, joka on siis äitini koira. Tulevan muuton vuoksi se oma koira on hankinassa. Ja tulevaisuuden suunnitelmissa on muuttaa maalle ja kasvattaa lampaita. :jjei:

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 22:52  
+
0
Mä olen 22-vuotias nainen, asustelen tällä hetkellä Pieksämäellä ja olen juurikin tänä keväänä valmistumassa lastenohjaajaksi :) Lapset ovat siis eläinten lisäksi lähellä sydäntäni ja haluan ehdottomasti työskennellä lasten parissa. Kunhan koulu on käyty, pyrin löytämään oman alani töitä jostain päin Suomea. Asutan tällä hetkellä vuokrakerrostalokaksiota yhdessä aviomieheni, kahden koiran ja hamsterin kanssa. Harrastan koirien kanssa touhuamisen (eli lenkkeilyn, tokon, temppuilun yms.) lisäksi valokuvausta, kuvataiteita, musiikin kuuntelua ja tätä tietokoneella istumista :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 23:40  
+
0
Boxu on vuodesta 1986 asti maailmaa ihastuttanut ja vihastuttanut rääväsuinen, kovaääninen, hurtin huumorin omistava ja spontaanisti toimiva neiti-ihminen. Kotoisin olen täältä missä silmä ei tökkää mihinkään: Etelä-Pohjanmaalta. Eteläpohojalaanen oon henkehen ja verehen, mutta maalaaseksi mua ei voi kyllä kuvaalla.

Tällä hetkellä punkkaan äitini kanssa saman katon alla. Koiran virkaa täällä pitää 10/2007 syntynyt bokserinarttu, Manta. Manta on siis äitini koira, omaa koiraa ei tällä hetkellä ole koirani kuoltua 04/2010. Koirien kanssa oon ollut tekemisissä koko ikäni ja boksereita on perheessä ollut vuodesta 1989 lähtien, siskoni myös kasvattaa näitä ruttukuonoja.

Töissä olen matkailualalla, vastaanottovirkailijana mutta haaveilen duunarin hommista. Täysperävaunullista rekkaa kun joskus pääsisi kuljettamaan ammatikseen, olisi aikas unelmaduuni. Harrastuksiin kuuluu lukeminen, lenkkeily ja ens syksynä olisi tarkoitus viritellä joku joukkuelaji taas omalta kohdalta käyntiin, kenties lätkä, jota tuli ennen armeijan suorittamista harrastettua kiitettävän monta vuotta.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 14.05.2010 klo 10:04)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.05.2010 klo 23:56  
+
0
SanttuJ on kaamea papupata joka voi vääntää juttua vaikka ja mistä. Tämä lienee iso syy miksi arman puolisoni, joka kärsii sosiaalisten tilanteiden pelosta, uskaltaa lähteä kanssani kaikenlaisiin kissanristiäisiin. Ylä-asteella monet moitii Härski Hartikaiseksi kun jutut lähti välillä lipsumaan ronskimmalle linjalle.Tämä iloisesti kujertava likka on kotoisin Pohjois-pohjanmaalta ja 26-vuotta tulee tämän kuun loppupuolella täyteen. Kotia koristaa avopuoliso jonka kanssa on yhteistä taivalta takana 6 vuotta. Tämän suunnattoman vapaa-ajan määrän mitä työttömällä on, täyttää koira kanssa seikkaileminen, lukeminen, turha netissä notkuminen sekä muut piipertämiset. Piirtäminen on pitkään ollu tauolla ja kovasti tekis mieli taas alkaa raapimaan ideoita paperille. Askartelu ja puutyöt on myös hommia joissa tykkään luovuuttani haastaa.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 00:17  
+
0
Huomenna 28-vuotias naispuolinen ihminen lapista. Lapissa viihdyn ja lapissa pysyn!

Tähän huusholliin itseni lisäksi kuuluu mies, lapsi, 2 koiraa ja 4 siamilaista kissaa. Ja sanomattakin on selvää, että suurin osa vapaa-ajasta kuluu perheen- ja elukoiden parissa hääräten. Viihteelle täytyy kuitenkin päästä maailmaa parantamaan ainakin kerran kuukaudessa.

Ammatiltani olen lähihoitaja, mutta sen alan työt ei ole koskaan kuitenkaan tuntunut siltä "omalta jutulta", ja tällähetkellä olenkin erään suuren firman palkkalistoilla vähän jokapaikan höylänä, joskin pääsääntöisesti myynnin puolella. And loving it.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.05.2010 klo 00:18)

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 07:42  
+
0
Minä olen Etelä-Pohjanmaalta lähtöisin oleva vm-86 nainen. Helsingissä olen nyt asunut noin neljä vuotta. Kotoa löytyy kaksi karvaturria, Luca ja Lore joiden kanssa vapaa-aikakin kuluu tehokkaasti.

Reilu vuosi sitten valmistuin media-assariksi ja tällä hetkellä työskentelen eräässä verkkokaupassa. Tätä ennen kävin ravintola-alan koulun. Sitä en tiedä mikä minusta isona tulee...
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 07:45  
+
0
Täällä talon emännän virkaa toimittaa 23-vuotias Helsingissä asuva avolajakane oululainen (ei ikinä helsinkiläinen!). Tämän hiljaisen ja ehkä vähän jörönkin (stereotyyppinen oululainen :nauru:) helmoista löytyy kihlattu sekä kaksi koiraa, seropi Ropi ja rhodesialainen Armas. Kansatieteen sekä kulttuuriantropologian opiskelija, joka haaveilee tutkijan paikasta kehitysyhteistyön parista ulkomailta, lähinnä Afrikan ja Etelä-Amerikan suunnalta. Laiskan opiskelun ohella teen viidettä vuotta töitä kaupassa, mikä on tuntunut viimeisen 4 vuoden ajan tervanjuonnilta. Olen aikamoinen kukkahattutäti sekä samanlainen siisteyshullu nipottaja kuin Täydellisten Naisten Bree.

Kaikkea vanhaa tavaraa haaliva ja kauniita asioita ihannoiva lukutoukka, joka lopettaisi mielellään työt ja käyttäisi kaiken ajan espanjan opiskeluun, koirien kanssa harrastamiseen sekä antikvariaateissa ja kirppiksillä kiertämiseen. Äitini sanoin olen syntynyt sata vuotta liian myöhään, mikä taitaa kyllä pitää paikkaansa.

Harrastusrepertuaariin on kuulunut 17 vuoden ajan hevosurheilu, joka on valitettavasti jäänyt hyvin vähälle etelään muutettuani. Samoin aiempi intohimoni astangajooga on jäänyt väliin, kiitos yliliikkuvien selkänikamien. Nykyisin juokseminen kuuluu urheiluharrastuksiin ja salillakin koitan käydä kun aika sallii. Sanomattakin selvää, että kahden koiran ulkoilutus ja kouluttaminen opiskelun, työn ja kotitöiden ohella vievät ajan ja jaksamisen, niin muut harrastukset ovat harvinaista herkkua.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 08:24  
+
0
Mä viihdyn kanssa paremmin täällä aikuisten palstalla, joten laitetaanpi esittely tänne.
Olen 18- vuotias lukiolainen. Dara on mun ensimmäinen koira, jota olen monen monta vuotta hartaasti odottanut. Nyt kävi vihdoin niin, että pääsin pari kuukautta sitten muuttamaan pois kotoa opiskelijaboxiin Vantaalle, lopetin harrastukseni ja hankin Daran. Melkoista myllerrystä siis ollut viimeiset kuukaudet :)
Harrastin tätä ennen tavoitteellisesti kilpa cheerleadingiä ja nyt olisi tarkoitus hakea haasteita koiraurheilun puolelta

X-out heitto (minä siellä ylhäällä :D)
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 08:45  
+
0
26-vuotias nainen. Kohta 27. Asun aviomiehen ja saksanpaimenkoira narttu Danten kanssa kolmistaan rivarissa. Ei lapsia, mutta kovasti niistä haaveillaan.
Itse olen töissä ja mies taas suomenkielenkurssilla.
Harrastuksiin kuuluu koiran kanssa treenailu, piirtely (varsinkin sarjakuvat nykyään), musiikin suurkulutus ja keikoilla käynti. Ja Iron Maiden. Ja joskus saatan ottaa basson käteen ja mies koittaa saada mut jotakin oppimaan :D
Portugalin opiskelun aloitin viime syksynä. Vielä ei ihan hirveesti pärjännyt niillä tuntimäärillä, kun pääsin kokeilemaan käytännössä, kun oltiin miehen sukulaisilla vierailemassa.
Salilla tulee myös käytyä välillä ja hölkkäämässä, mutta sitä tulosta torpeedoin aktiivisesti herkuilla.
Tatuointeja on tällä hetkellä 5 ja taas mielessä uutta. Mies on kanssa tatuointejen perään ja viimesimmän annoin hänelle joululahjaksi (Joey Ramone -tatuonti).
Ollaan aikamoisia erakkoja, joten harvemmin käydään muualla kuin keikoilla, matkoilla ja treeneissä.
Suurin herkku on Guinness ja sitä tulee aina himoittua, kun ei ole pitkään aikaan käynyt irkkupubissa.

JenCa

JenCa
Viestimäärä: 79

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 10:02  
+
0
Täällä on ensi kuussa 22 vuotta täyttävä tyttönen. Asustelen Helsingissä vuokrakolmiossa avomiehen, koiran, viljakäärmeen ja kalojen viihdyttäminä. Opiskelen lähihoitajaksi, vaikka tulevaisuus ammattien sunmuiden kannalta on vielä ihan auki. Eläimet on (yllätys yllätys) kovin lähellä sydäntä, ja tässä suunnitellaankin toisen koiran ja akvaarion hankkimista. Kevään mittaan olen innostunut kaikenmoisesta liikunnasta, ja parhaillaan opettelenkin uudestaan rullaluistelemaan varmaan kymmenen vuoden tauon jälkeen.
cirneco dell'etna Colombian Friend's Magic Diamond, Nipsu 2/07
whippet Rokinet's Blackcurrant, Kujo 2/11
whippet Rokinet's Handsome Surprise, Onni 4/13

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 15:15)