Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 14

hattunen

hattunen
Viestimäärä: 121

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 01.09.2011 klo 09:32  
+
0
Heippa kaikille! :heiluti:

Olen 22-vuotias yliopisto-opiskelijatyttö Oulusta, alunperin tosin Savosta. Rekisteröidyin jälleen tänne vajaan 10 vuoden tauon jälkeen, liikuskelin joskus ikivanhan (vihreä-/keltasävyisen?) Koirat.comin aikana melko aktiivisestikin foorumilla. :viheltel:

Koirakuume on kuitenkin tämän 10 vuoden ajan vain yltynyt. Olen omistanut aikaisemmin yhden koiran, labradorinnoutaja-sekarotumixin, ja nyt haaveilenkin kihlatun kanssa pitkäkarvaisen mäyräkoirapennun hankinnasta vuoden sisällä. :love: Olen avoin kaikenmoisille neuvoille erityisesti tällä hetkellä pennun hankintaan liittyen, joten jos jotakin mieleen juolahtaa, niin heitäpä mua yksityisviestillä! :)
Pitkäkarvainen mäyräkoira Nekku, s. 16.11.2011
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.09.2011 klo 09:34)

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 13.09.2011 klo 15:27  
+
0
Joskus jo olenkin esittäytynyt, mutta kun nyt tauon jälkeen taas enemmän tai vähemmän aktiivisesti olen alkanut palstalla pyöriä niin teenpä sen uudelleen.

Eli täällä kirjoittelee pirkanmaalaistunut alunperin pohjalainen "suurperheen" kotiäiti vm.75. Perheeseen kuuluu yrittäjämies ja viisi ihmislasta (-97, -02, -05, -09 ja -10), keskimmäinen ainoa tyttö. Lisäksi sekalainen liuta akvaariokaloja ja karvainen lapsi, porokoiraneito vm. -10. Seuraavaksi laumaan on liittymässä afgaaninpuolikas (tulee yhteisomistukseen äitini kanssa ja asustanee suurimman osan ajasta vanhempieni luona).

Siinäpä lyhyesti esittely, kai tuossa se oleellisin tuli mainittua.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.09.2011 klo 15:29)

antagonisti

antagonisti
Viestimäärä: 5

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 13.09.2011 klo 23:02  
+
0
en ollut ihan varma, tulenko tänne vai menenkö tonne junioreiden puolelle esittäytymään.
olen parikymppinen ajantuhlaaja helsingistä. en tällä hetkellä käy töissä ja kas kummaa, päädyn takaisin koirat.comiin kymmenen vuoden tauon jälkeen. silloin isälläni oli koira, ja himoitsin omaa, nyt lattialla pötköttää vuoden ikäinen Liisi-seropinarttuni (malikkaa, laikaa +jotain noutajaa). treenailemme tokojuttuja (ensi kuussa olisi tarkoitus möllikisailla ihan kokeilumielessä, josko sitä vaikka innostuisi), agilitya toivottavasti puolen vuoden päästä. ilman koiraa aika kuluu kirjoittaessa ja oman lyhytelokuvaprojektin kanssa.
Seropi Liisi + cockeri Ansa

Madreen

Madreen
Viestimäärä: 10

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 08:58  
+
0
Hei! :heiluti: Esittelempä itseni, vaikka olen enemmänkin taustalla lukemassa, kuin komentoimassa. Täällä on 27v neitokainen Espoosta, alunperin Lappeenrannan suunnilta kotoisin.
Kotona Novascotiannoutaja Netta (kohta 2,5v) ja avomies. Haaveissa olisi collie joskus hamassa tulevaisuudessa. Olen harrastanut Netan kanssa agilityä, ja sitä olisi tarkoitus harrastaa jatkossakin. :jjei:
Novascotiannoutaja Netta 06/09
Seropi Goda 05/12

JenC

JenC
Viestimäärä: 645

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 14.09.2011 klo 11:52  
+
0
Voisi sitä esitelmöidä vähän itsestään.

Eli olen lokakuussa 25v täyttävä neitonen Helsingistä.
Elämääni rikastuttaa avomies ja kaksi lasta. Lemmikkeinä meillä asustaa 8v täyttänyt kääpiöluppakorva vaarimme Sulo ja 4v tulilisko Buster.
Alkuvuodesta meille toivonmukaan muuttaa sammarinpentu. Silloin monen vuoden pähkäily ja odotus viimein sitten olisi palkittu.
Koira olisi meidän molempien ensimmäinen oma.
Itselläni on ollut vuosien saatossa lemmikkejä kaikenmoisia, eläinrakkaana en varmasti pystyisi elämään ilman.
On ollut kissoja, hiiriä, rotta, gerbiilejä useampia vuosia, hamsteri, kaloja, sammakko, kaneja, nyt tulilisko ja luppisvaari.

Itse olen vielä vuoden verran kotona lasten kanssa, joten siksikin alkuvuosi on otollinen pennun hankinnalle. Ensivuoden syksyllä aion startata sitten oppisopimuksella leipurikondiittorin opinnot, minä kun opin parhaiten vain tekemällä. :)

Harrastan piirtämistä ja kuvitan tällähetkellä erästä kirjaa, joka on varsin hauskaa puuhaa.
Lapset: Poika -08- ja Tyttö -09-

Tulilisko Buster 6v.
Samojedi pentu toiveissa.

Muistoissa: Kääpiöluppakorva vaarimme Sulo 9v
Onni löytyy saippuakuplista :)
http://candyflosscake.blogspot.fi/

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 15.09.2011 klo 16:31  
+
0
Ohhoh, pidempään jo olen täällä pyörinyt, eikä ole tulut esittäydyttyä.

Joo eli täällä kirjottelee 19 -vuotias opiskelija, joka asustelee Vantaalla py:n kanssa. Koirakuumetta poden kroonisesti, kun oma koirani asustelee vanhemmillani kainuun perukoilla. Retusta sen verran, että kyseessä kohta 7 -vuotias sekarotuinen, joka on elämäni rakkaus ja tulee varmasti vaikuttamaan tulevaisuuden koiravalintoihin.

Harrastuksia ei tällä hetkellä juurikaan ole (miten niin ilman koiraa harrastaminen on tylsää?), mutta tarkoitus olisi jokin säännöllinen liikuntalaji keksiä.

Koiran otto olisi toiveissa ensi keväänä tai joskus siitä eteenpäin, mutta kuten olen jo kertoillutkin, että mutkia on vielä suoristamatta paljon, suurimpana niistä py:n allergia.. (Epätoivoista "mutku minä haluun" - nurinaa)

doka

doka
Viestimäärä: 10

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 15.11.2011 klo 18:42  
+
0
Hei!


Täällä uunituore KC:läinen, joka tosin jo pitkään lueskellut rekisteröimättömänä tätä palstaa. Olin menettää jo toivoni tänne rekisteröitymisen suhteen, ensimmäisellä yrityksellä sähköpostiosoite meni väärin (siis oikeasti :ttou:) ja kun osoite sattui oikein, niin sain odottaa ainakin ikuisuuden (joojoo, ainaki se tuntui siltä :nauru:) salasanan sisältävää sähköpostia. No, nyt onnellisesti kuitenkin sisällä KC:n keskustelupalstan ihmeellisessä maailmassa, täytynee toivoa ettei tässä pahemmin koukutu - tiedä vaikka opiskeluhommat rupeaisivat ontumaan.

Eli tosiaan, täällä kirjoittelee 21-vuotias tuleva maatalousalan rautainen ammattilainen. Muita elättejä ei, kiitos luojan, ole kertynyt kuin koira ja kissa (sekä avokki, mutta kyllä se ainakin väittää elättävän itse itsensä :wink:). Herra Koiran hankin murheen kryynikseni (no on siitä iloakin :cool:) vastikään monen mutkan kautta koiran ollessa 1,5 vuotias, otus onkin tarjonnut avuliaasti paljon tekemistä, hermojen hallinnan harjoittelua ja opiskelua, erityisesti koirien terveyden hoidosta. Tämä herra ja hidalgo, tuttavallisemmin Koo, on mainio sekoitus bordercollieta ja labradoria - pojasta tulette varmasti kuulemaan vielä jatkossakin.

Vielä pähkinän kuoressa, olen Oulun eteläpuolta asuttava nuori nainen, joka totuttelee sekä maalaiselämään, että koiranomistajan arkeen.
"Mitä sä hermoot, relaa mää käyn eka tuolla..."
- Koo, bc-labradori
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.11.2011 klo 18:44)

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 15.11.2011 klo 19:04  
+
0
Hohoo!

Ehkäpä sitä joutaa jo viimein itsensäkin esittelemään!
Täälläkin vannoutunut stalkkaaja ja sivusta seuraaja. Palstaa on tullut luettua kutakuinkin vuoden verran ja nyt vihdoin on uskallusta riittävästi kirjoittaa ihan omiakin ajatuksia esille.

Perheeseemme kuuluu minä, pikapuoliin 28-vuotias "kansan kynttilä", ikuinen tyttö ja käsityöläinen sekä mieheni ja 4-vuotias tyttäremme. Karvoja kotiin kantaa vuoden ikäinen shibanarttu ja joulukuussa kotiin saapuu narttumme serkkupoika sulostuttamaan eloamme ja kaivamaan uusia myyrän koloja pihaan. Asutamme nykyään Kanta-Hämettä ja ihan hyvin olemme sopeutuneet Helsingin humusta pikkukaupunkiin. Sykettä täältä tosin saa kaivella, kiirettä ei ole.

Lapsuuden kodissani on aina ollut koiria ja olihan sitä omakin saatava oikean hetken koittaessa. En voisi kuvitellakaan eloani ilman nelijalkaista haukkua ja eritoten jaappanilaiset ovat vallanneet sydämeni täysin.
Shibatrio <3

Kaunopuheinen

Kaunopuheinen
Viestimäärä: 14

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 16.11.2011 klo 09:37  
+
0
Tervehdys,
Liityinpäs tässä muutaman päivän tiiviin kyyläilyn ja lueskelun jälkeen itsekin tänne, kun sen verran lämpöinen tunne välittyi palstalta!

Elikkäs joskos sitä sitten aloittaisi ihan ensin itsensä esittelyllä: Olen 22-vuotias tyttönen tuolta Lapista päin pois. Nyt asustan Oulussa ja tulossa olisi tuossa parin viikon kuluttua pentunen tähän koiraa kipeästi vailla olevaan elämääni! Hän on Australianpaimenkoira ja seassa myös vähän Karjalankarhukoiraa, eli sekarotuinen neiti on tulossa :) (Nimen kanssa henkinen taisto menossa)
Perheelläni Lapissa on myös koira Ilona joka on Suomenpystykorva/Karjalankarhukoira, ja aivan valloittava höpertäjä hänkin. Paljon on aikaa vietetty Ilonan kanssa kun vielä lähempänä kotia asui ja ikävä luonnollisesti on! Ilonaa ennenkin on ollut ihania Suomenpystykorva/sekarotu tyyppejä meillä kotona, monenlaista persoonaa on siis todistettu :)

Baarimikkoilen työkseni tällä hetkellä, ja elämääni muutenkin aika rauhallisesti tällä hetkellä elelen, vaikkakin taas toisaalta pohdin syvällisiä - epäterveellisenkin syvällisiä. Opiskella olisi tarkoitus, mutta ihan vielä ei ole selvillä että mitä ja miksi, mutta ajan kanssa(niin ja olisihan se ihan hyvä jos jaksaisi motivoitua ihan KUNNOLLA niihin pääsykokeisiinkin :viheltel: ). Tykkään katsella leffoja ja kuunnella musiikkia yömyöhään. Rakastan myös valokuvia ja kuvia ylipäätään, niitä myös joskus itse kuvailen. Kaikenlaistahan tähän voisi jaarittaa, mutta eiköhän siinä nyt jotain jo ole luettavaksenne :heiluti:
"58 seats, 62 Koreans!"

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 16.11.2011 klo 23:12  
+
0
No jospa minäkin :nauru:

Elikkäs olen 18v naisenalku Pohjois-Karjalan suunnilta. Koiria miulla on tällä hetkellä kaksi, Kössi ja Hippu joista Kössi on virallisesti se oma. Asun vielä kotona, mutta ensi vuonna haaveissa olisi muuttaa yhteen poikaystävän kanssa.

Opiskelen kansainvälisen radio- ja TV-työn linjalla ammattiopistossa ja teen siinä sivussa lukiota. Harrastuksiini kuuluvat koirien lisäksi valokuvas, postcrossing, elokuvien katselu sekä aikido, joka nykyään on tauolla välimatkojen takia. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus eksyä lajin pariin uudelleen.

Tällä(kin) hetkellä on hirveä koirakuume, mutta olen luvannut itselleni etten ota pentua ennen kuin saan elämäntilanteeni vakiintumaan. Hyvällä tuurilla ehkä jo parin vuoden päästä nurkissa vipeltää corgi- tai pyrripentu arki-iltoja piristämässä ;)
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.11.2011 klo 09:43  
+
0
Jospa minäkin esittäydyn tälleen tuoreena KC:läisenä :)

Olen 22-vuotias viimeisen vuoden röntgenhoitajaopiskelija Helsingistä. Syntynyt olen Riihimäellä, mutta Helsingissä on tullut asuttua nyt 15 vuotta. Helsingissä sydäntä lähellä on Lauttasaari, jossa olenkin asunut 14 vuotta. Yksin olen asustellut kohta kaksi vuotta, sitä ennen avoilin vuoden.

Hulluksi on haukuttu, mutta onneksi vain hyvällä tavalla. Olen sosiaalinen ja sekopäinen pessimisti. Tulen toimeen lähes poikkeuksetta kaikkien kanssa, eikä mua saa helpolla hiljaiseksi kun suuni avaan.

Ensimmäinen oma koira kotiutui marraskuun alussa ja nyt opetellaan yhdessäoleilua. Kovasti tekisi mieli tuon koiruuden kanssa jotain alkaa harrastamaan, mutta se on vielä kovin pikkuinen. Oppisi ensin perusjutut :) pentukurssille ollaan menossa joulukuussa, joten siellä toivottavasti penska oppii hieman uusia juttuja.

Omiin harrastuksiin kuuluu lukeminen, luonnossa pyöriminen ja pienimuotoinen kahvakuulailu kotosalla. Kamalasti vie viimeiset kouluhommat aikaa ja opinnäytetyötäkin pitäisi kokoajan työstää ja saada se toivottavasti valmiiksikin.
A house is not a home when I'm alone here....

Viepe

Viepe
Viestimäärä: 7

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.11.2011 klo 10:11  
+
0
Hei!

Täältä Lopelta kirjoittelee vuonna-84 syntynyt kolmen lapsen äiti. Lapset -05, -07 ja -08. Aviovaimo olen ikäiselleni ukko-kullalle.

Perheessä myös kaksi corgia (pemu ja cardi) sekä corgi-seropi. Kissoja on kolme, belgianjättejä kolme sekä terraarioissa leopardigekkoja, parta-agamia ja kääpiöparta-agamia.

Pihapiirissämme on myös minun ja mieheni yhteinen yritys, eläimiin liittyvä, tosin surullisella tavalla; Sateenkaarisillan Pieneläinkrematorio (www.sateenkaarisillan.fi).
Viisihenkinen perhe + koiria, kissoja, kaneja ja liskoja

www.sateenkaarisillan.fi

suzc

suzc
Viestimäärä: 5

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.11.2011 klo 11:01  
+
0
Heimoi.
Täällä kirjoittelee vuonna '88 syntynyt nainen Helsingistä. Paljon olen täällä juttuja lukenut, mutta vähemmän kirjoitellut. Parisuhde ja vakituinen työ (lähihoitaja) löytyy. Karvaisia lapsia siunaantunut 5 kappaletta; koirat Sissi (x-narttu), Veeti (leikattu x-uros) ja Lenni (whippet uros) sekä hamsteri ja kani.

Vapaa-aika kuluu pääasiassa koirien kanssa.. Veetin kanssa tulee käytyä ohjatuissa treeneissä 1-2 kertaa viikossa, nyt tokon alkeita ja tammikuussa alkaa sitten agilityn alkeiskurssi. Silloin menen myös Lennin kanssa arkitottelevaisuuskurssille, katsotaan josko alettaisiin sitten jotain harrastamaankin :) Ennen hevostelukin kuului harrastuksiini, mutta reilu vuosi sitten hoitohevoseni muutti ja sen myötä tämäkin jäänyt..
whippet Encautom's Eros With Love "Lenni" '11
Bordercollie (rescue) Kuje '18



Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.11.2011 klo 11:47  
+
0
Moi! :heiluti:

Olen 19-vuotias media-alan (video-, tv & elokuvaviestintä + multimedia) opiskelija, ja asustan Turun Härkämäessä tyttöystäväni kanssa. Lisäksi meidän elämäämme piristää pitkäkarvainen collie Sega. Minun omistuksessani on myös paperiton kiinanharjakoira(mix?) uros Eppu, joka tosin asuu tällä hetkellä vanhempieni luona - mutta tarkoituksena olisi ottaa hänet meille kunhan Sega-neiti on oppinut ihmisten tavoille.

Harrastan valokuvausta ja kuivien kelien aikaan rullaluistelua. Segan kanssa olisi tarkoitus aloittaa agility ja mahdollisesti paimennus kunhan tuosta nappula tuosta kasvaa. Olen harrastanut hevosia koko ikäni, mutta nykyään tuokin on lähinnä kesähupia. Kannatan siis luonnollisen hevostaidon ja "iron free" -arvoja, ja täällä on kovin huonot resurssit sen tyyliseen harrastamiseen. Haaveena olisi joskus opiskelujen jälkeen ostaa oma hevonen ja jatkaa harrastusta.
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 13:52  
+
0
Täällä esittäytyy kolmekymppinen ikuinen koiratyttö :love:

Elämääni ilostuttaa miehen lisäksi viisivuotias kodinvaihtaja,(paperiton) Lapinporokoiratyttönen Moona.
Asumme Etelä-Hämeessä maalla,pienessä punaisessa mökissä.
Harrastuksiimme lähinnä metsissä ja pelloilla samoilu sekä takan edessä loikoilu.
Tietty kotosalla reenataan myös perus tottelevaisuus-asioita.

Muutamia koirakavereita nähdään viikoittain, mutta kovin on epävarma tuo meidän tyttö.
Ohituksia ja toisten koirien kohtaamista harjoitellan ahkeraan ja ollaan siihen vaivaan kouluttajaltakin apua saatu.Edistytty ollaan mutta työtä vielä riittää.
Kovasti tehdään sen eteen töitä että saataisini luottoa kehiin ja rähinää vähemmälle.
Erityisesti siis kiinnostaa kuulla ja jutustella aiheen tiimoilta :heiluti:

Mainittakoot vielä, että olen stalkannut tätä palstaa jo piiiitkään, vihdoin uskaltauduin tulemaan esiin ......:nolo:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Swii

Swii
Viestimäärä: 16

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 23.01.2012 klo 17:22  
+
0
Heipä hei kaikki!



Olen tänne aikoja sitten rekannut itseni mutta en ole käyttänyt oikeastaan ollenkaan, mutta nyt kun olen etsinyt aktiivista koirafoorumia päätin sitten kirjautua tänne pitkästä aikaa ja kokeilla olisiko tämä foorumi sitten minulle se oikea :D

Olen 20v naisenalku perämeren saarelta Hailuodosta. Asustelen yhdessä avokkini sekä meidän kahden englanninspringerspanieli uroksen kanssa. Pienestä pitäen olen kaikista elukoista tykännyt, mutta ylivoimaiseksi on elämän aikana noussut koirat ja hevoset.
Harrastuksiini kuuluu metsästys, raviurheilu ja valokuvaus..

Tällä hetkellä minulla on tosiaan 2 ihanaa enkkuspanielia. Jami on minun ja avokkini ensimmäinen yhteinen koira. Meihin otettiin yhteyttä kun laitoin ilmoituksen apulaan :) Jami oli silloin 5.v ja oli kokenut jo vaikka mitä. Nyt Jami on oikein mukava kotikoira joka ei oikein koskaan ole meillä metsällä toiminut koska nuorempana koulutus on jäänyt puolitiehen. Mutta kyllä herralla intoa on! :) Jami täyttää tänä vuonna 8v ja on oikein iloinen ja ihmisrakas herra.
Mietimme että meillä olisi paikka pennulle josta saisi tehdä sitten aivan kunnon jahtikaverin, niimpä juhannuksen 2011 jälkeen lähdimme ajamaan kohti virtoja jonne kasvattaja toi Topin. Topi osottautuikin oikein hyväksi ostokseksi koska se näytti mahtavia jahtitaitoja jo ensimmäisellä kautena.. Topi on myös todella ihmisrakas touhottaja.

Avasin koirille uuden blogin joten tervetuloa tutustumaan: tassuttelijat.blogit.fi
Rakkaudesta englanninspringerpanieleihin <3

Flying mind's darrang "Jami"
Sweetie-Pie Freetown "Topi"
(Viestiä on muokattu maanantaina, 23.01.2012 klo 17:25)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 23.01.2012 klo 21:43  
+
0
^Tommoiset turbo-rinkelit näyttää niiiiin erilaisilta ku näyttelylinjaiset. Ihana koiruus. :love:

Tervetuloa kaikille esittäytyjille tasapuolisesti.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Swii

Swii
Viestimäärä: 16

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:42  
+
0
Niinhän ne on! :) Tuosta nuoremmasta tulee vaan isompi mitä on tuo Jami.. Se on kiriny jamin ohi ja tassut on reilusti isommat :D
Rakkaudesta englanninspringerpanieleihin <3

Flying mind's darrang "Jami"
Sweetie-Pie Freetown "Topi"

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 23.01.2012 klo 22:49  
+
0
^Menes pistämään vähän noihin kuvaketjuihin saastetta että mä saan ihkuttaa turboja! :cool: :love:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

RemuPekka

RemuPekka
Viestimäärä: 3

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 06.02.2012 klo 10:47  
+
0
Moi!

Täällä 36 v, sinkkuna elelevä lähihoitaja. :) Monta ammattia takana, mut tällä hetkellä tämä tuntuu hyvältä. Vaihdoin juuri työpaikkaa muistisairaiden vanhusten parista lasten pariin. Asun Kuopion Petosella, sydämeni ja juureni Nurmeksessa. :) Harrastuksia ei koiran hoitamisen lisäksi ihmeemmin ole; kunhan lueskelen, musiikki lähellä sydäntäni, tv ja netti pelastavat tylsyydeltä, perhe ja kaverit ovat minulle tärkeitä ja vietän heidän kanssaan paljon aikaa. Askartelen jonkin verran ja vahdin sukulaisteni lapsia.

Minulla on ollut kaksi koiraa ja gerbiilejä. Gerbiilit olivat vuosina 1995-1997. Koirani Nelli <3 kuoli viime kesänä 14,5 vuotiaana. Remu <3 on vajaan 4 kk vanha sekarotuinen (irlanninsetteri, ajokoira, pystykorva ja kai karjalankarhukoira) naskalihammas. :) Mielellämme koirakavereita ottaisimme mukaan kävelyille, kunhan tää pieni tästä kasvaa. Nyt ei varsinaisesti lenkkeillä, pieniä pyrähdyksiä hihnassa ja irtiolon harjoittelemista metsässä. Perheessämme on ollut mm. akvaario, kissoja, kesäsikoja, kääpiöluppakani ja kanoja hoidossa.

Luin Koirat.comissa kirjoituksia ensimmäisen koirani ollessa pentu, mutten ollut rekisteröitynyt. Nyt päätin rekisteröityä monestakin syystä; koiralle kavereita lisää, etsin hoitajaa koiralleni, etsin uskonvahvistusta pentuni kasvatukseen. :)

Minulle saa kirjoitella, jos siltä tuntuu. :)

T: Sirpa

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6265
Viestejä yhteensä545428
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 14:30)