Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 14

amap

amap
Viestimäärä: 28

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 06.02.2012 klo 14:51  
+
0
Aloitetaanpa uudella foorumilla kirjoittelu rehdisti esittäytymällä!

Huhtikuussa 21-vuotta täyttävä naissukupuolta edustava henkilö Lahdesta. Avoni lisäksi perheessämme tallustelee kolme koiraa, joista kaksi ovat minun omia tuhisijoitani. Tämän lisäksi kotonamme majailee kaksi viljakäärmettä.
Verellä, tuskalla ja hiellä ryvin lukion läpi (tai sitten menemällä vaan sieltä mistä aita on matalin..) valmistuen abiturientiksi keväällä 2010, ja samana syksynä loikkasin opiskelemaan hevoshoitajaksi Asikkalaan. Leikki jäi kesken motivaationpuutteen ja toisessa tallissa ärsyyntyneen allergian takia, joten nyt olen työskennellyt varastomieh--naisena. Toivottavasti syksyllä aukeaisi mieleinen opiskelupaikka meikäläiselle!

Harrastukset ja kiinnostuksenkohteet ovat varsin paljolti kytköksissä eläimiin ja luontoon. Olen ratsastanut kymmenvuotiaasta, ja oma hevonen ilahdutti elämääni myös kuuden vuoden ajan. Kaikenlaisia heppalajeja on tullut kokeiltua, mutta eniten nautin olostani kunnon maastolenkeillä ja koulua kentällä vääntäen. On esteet ja ajelukin toki hauskaa vaihtelua! Tällä hetkellä vuokrailen ystäväni suomenhevostammaa.
Koirapuolilla olen hurahtanut tokoon (vaikka minun ei koskaan pitänyt lajin pariin tunkea nenääni...) ja agilityyn. Tokossa on varmistumassa paikka koulutusohjaajakurssilla, jotta pääsen toteuttamaan unelmaani omien tokokurssien vetämisistä. Myös agilityssä haluan kehittyä mahdollisimman hyväksi, mutta maltti pitää muistaa mielessä! Utelias olen kokeilemaan kaikenlaisia koiralajeja karvoihin tai korvien asentoihin katsomatta.
Yritän myös olla luova valokuvauksen, piirtämisen, kirjoittamisen ja kuvanmuokkauksen potkimana. Blogin pitäminen onneksi kehittää omalta osaltaan kaikkia näitä asioita...

Mitähän voisin sanoa perusluonteestani? Kun elämä potkii, hymiön suupielet osoittavat tiukasti alaspäin, mutta pyrin olemaan varsin positiivinen ja helposti lähestyttävä heppu. Usein ajattelen liikaakin muita ja unohdan oman itseni, mutta vaikka olen kaikille mahdollisimman mukava (ainakin mukaville ihmisille ;)) jäävät aidot, maalaisjärjellä varustetut mukavat ihmiset suosikeiksini. Pientä ilkikurisuutta pitää olla elämässä, huumoria ja hymyä. Nautin ihmisten seurasta ja tutustunkin oikein mielelläni.

Onkohan minussa enempää kerrottavaa? Hmm. Ehkei ainakaan tähän hätään. Jos jotakin tulee mieleen, saa aina nykäistä lahkeesta (kunhan ei niin kovaa vedä, että housut tippuvat kinttuihin!)
With positive energy, people!

Australianpaimenkoira TK2 Bordetella's X-Aida
Novascotiannoutaja Nackelsbyyn Tarantella

hoffisss

hoffisss
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 06.02.2012 klo 21:42  
+
0
ciao =)

Oon 25 vuotias nuori nainen ja oon joskus kirjotellut aikasemmin tänne aktiivisemmin sillon kun oli koiria. Piti uus nicci tehä ku vanhalla maililla oleva ei suostunu aukeemaan jostain syystä.
Tällä hetkellä mul ei oo koiraa, tosin isän familyn koiraa käyn hoitamassa ja ulkoiluttamassa vaihtelevissa määrin. Koirat ei ollu mulle harrastus vaan elämän tapa mutta muita harrastuksia mul on tanssiminen, juokseminen, musiikki, netissä hengailu, blogien pitäminen, shoppaillu, matkustelu jne. Aattelin nyt pitkäst aikaa tulla kattoo mimmonen meno tääl on nykyään. =)
On se aika peto
Http://borntobeastars.blogspot.com

Naarassusi

Naarassusi
Viestimäärä: 159

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 07.03.2012 klo 02:42  
+
0
Sonpi mories.

Vanhan KC:n aikoina nimimerkki oli Infernia, nyt uuden KC:n aikaan sain käyttööni samaisen nimimerkin joka on käytössäni ihan joka paikassa.
Nimimerkin takaa löytyy 29-vuotias naisihminen pk-seudulta.
Kotoa löytyy melkoinen sekametelisoppa, mitä eläimiin tulee. Koiran lisäksi löytyy 4 frettiä, pari tarantulaa, pari liskoa ja läjä käärmeitä. Onpa kämpässäkin asustanut madagaskain sihisevä jättiläistorakkakin (R.I.P Herkules).
Koiranpidossa itselläni oli pitempi tauko koira-allergisen ex-avomiehen takia. Kun äijä astui kamppeineen ovesta ulos, melkein samalla ovenavauksella koira asteli sisään. Koirani Gaiko on rodultaan shikoku, toteutin reilu parikymmentä vuotta vanhan haaveen tämän rotuisesta koirasta vajaa pari kk sitten.

Päivät kuluu työn ohella nykyään hyvin pitkälti koiran ja frettien parissa. Vapaa-aikana tykkään käydä bändien keikoilla, mikäli jokin mielenkiintoinen bändi on soittamassa. Keikkoja ja festareita olen "aikoinaan" kierrellyt ulkomaita myöten, mutta nykyään tuota lähtöä hillitsee koira.
Musiikkimaku koostuu metallista, melkeinpä ainoastaan black metallista, jos tarkkoja ollaan.

Jos jäi kysyttävää, kysy ihmeessä. En pure. :P
Shikoku "Gaiko"
Siperianhuskyt "Saga", "Fenris", "Vond" ja "Freya"
kolmipäinen frettilauma

Wolfking

Wolfking
Viestimäärä: 26

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 08.03.2012 klo 17:09  
+
0
Syksyllä 20v täyttävä pojankloppi täällä. Olen lähtöisin pohjoiskarjalaisesta pikkukaupungista. Aikuisen järkeä ja käytöstapoja päähäni taottiin nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajan koulutuksessa, mistä valmistuin keväällä 2011. Samana syksynä muutin Tampereelle toteuttamaan yhtä "pikkupoikahaaveista", eli opiskelemaan turvallisuusvalvojaksi. Valmistun näillä näkymin keväällä 2014 ja toivoisin pääseväni sen jälkeen piirivartijaksi.

Asepalvelus on toistaiseksi terveysongelmien takia jäänyt suorittamatta, mutta mikäli tilanne paranee, lähden sotimaan parin vuoden sisällä valmistumisesta ja sen jälkeen ehkä pyrin Rajavartiokouluun.
Jos sinne ei ovet aukea, jatketaan turvallisuusalalla. Tai mikäli mahdollista, toteutetaan toinen pikkupoikahaave ja opiskellaan vielä eläintenhoitajaksi ; )

Tällä hetkellä en harrasta oikeastaan mitään, mutta lapsuus ja nuoruus ovat kuluneet partiossa, salibandyssa, seurakunnan kerhonohjaajana ja isosena sekä ulkoillessa ja eräillessä. Musiikki, ruoanlaitto ja valokuvaaminen ovat lähellä sydäntä.
Koiraa en omista, karvainen lapsi tulee sitten omalla ajallaan, kun on tarpeeksi varaa ja vakaa elämäntilanne. Oma rotu on saksanpaimenkoira, kiitos isän ja äitipuolen. Saksalaisia on elämässäni pyörinyt yhteensä kolme kappaletta. Äidilläni on lapinporokoira.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 08.03.2012 klo 19:28  
+
0
^ Kiva saada miesvahvistusta ! :peukku:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 10.03.2012 klo 18:26  
+
0
En muista olenko itseni täällä jo esitellyt joten esitelläänpä nyt. :hymy:

Olen -91 syntynyt lahtelaistyttö. En ole täältä syntyjäni, vaan viime kesänä muutin ja sitä ennen olen asunut Etelä-Karjalassa ne ensimmäiset 19½ vuotta.
Opiskelen tällä hetkellä merkonomiksi, ensi vuonna olisi tarkoitus valmistua. Muuta tutkintoa ei alla ole, teininä kun tuli jätettyä koulu kesken enkä sitten päässytkään opiskelemaan muualle.
Noina välivuosina tuli myös naisten vapaaehtoinen asepalvelus suoritettua ja intistä tulin alikersanttina reserviin.

Harrastan lenkkeilyä ja ruotsin opiskelua, jälkimmäinen on suuri intohimoni ja näillä näkymin onkin tarkoitus hakea ensi keväänä yliopistoon sitä lukemaan.
Muuten lähellä sydäntä ovat myös koirat ja jääkiekko.

Mulla ei itselläni ole koiraa täällä Lahdessa, mutta äitin luona vähän niinkuin meidän kaikkien yhteinen koira. Shelttinarttu, -05 syntynyt. Sen kanssa tuli ennen omilleen muuttoa harrastettua tokoa ja agilitya, muutaman kerran pyörähdettiin myös näyttelykehässä ei niin hyvällä menestyksellä.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



idahoo

idahoo
Viestimäärä: 3

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 07.07.2012 klo 10:48  
+
0
Aloitetaanpa pienellä esittelyllä palstailu. Olen viikon päästä 18-vuotta täyttävä (anteeksi siis tunkeutumiseni tänne aikuisten palstalle etukäteen) nuori nainen Kirkkonummen Veikkolasta.

Perheeseemme kuuluu itseni ja 8-viikkoisen dallu-urokseni lisäksi isosisko, kaksi pikkusisarusta, äiti, äidin puoliso ja äidin 8kk vanha lapparinarttu Ylva. Eläinharrastuksen olen nuoruudessani aloittanut puputyttönä ja parhaimmillaan talossa on asustanut yli kymmenen kanin sekalainen lauma. Kanien kanssa olen kierrellyt pitkin Suomea estekisojen ja näyttelyiden merkeissä ja muutama poikuekin tuli kasvatettua. Koiraharrastusten parissa olen melko aloittelija, vaikka koirien keskellä olenkin elänyt ihan pienestä pitäen.

Uuden pennun kanssa olisi tarkoitus kierrellä ainakin näyttelyitä ja harrastaa tokoa ihan aktivointimielessä. Toki agility, mejä, canicross ja muut aktiviteetit tulevat varmasti myös mukaan kuvioihin mikäli Brutuksen luonne ja ominaisuudet niihin sopivat.

Koirien lisäksi intohimoihini kuuluvat valokuvaus, ruuanlaitto, lenkkeily ja ylipäänsä kaikenlainen ulkoilu.

Syksyllä aloitan abi-vuoteni ruotsinkielisessä lukiossa Helsingissä.

Koirat.com:ista toivon inspistä ja vinkkejä pennun kanssa treenaamiseen ja ehkä jopa uusia koiramaisia tuttuja! :)
dalm. uros Tallpeak Graphic Design "Brutus" *7.5.2012
Blogiin

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 07.07.2012 klo 14:33  
+
0
^ Tervetuloa. :heiluti:

Nega

Nega
Viestimäärä: 35

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 09.07.2012 klo 22:10  
+
0
Koska olen surkea esittelyissä, kärsikää

- Olen 25-vuotias nainen
- Harrastan runoja, vaihtelevasti liikuntaa ja surkeita epäonnistumisia keittiössä
- Olen kasvissyöjä, tarkemmin lokeruituna -> lakto-ovo-vegetaristi
- Seurustelen nörtin kanssa
- Asun tampereella
- En ole työelämässä, joten vapaa-aikaa riittää

Tältä foorumilta ajattelin että voisi löytää samanhenkisiä ihmisiä, kavereita ku ei koskaan voi olla liikaa :)

Koirista:

Perheelläni on ollut perhoskoira, kääpiövillakoira ja shetlanninlammaskoira. Eli koirat tuttuja kersasta lähtien. Ensimmäinen oma koira oli aikuinen tiibetinspanieli ja sitä seurasi aikuisena otettu kääpiöpinseri. Nyt on sitten sekarotuinen mutta pentuna otettu koira. Koskaan en ole mitään kummenpia harrastanut koiran kanssa.
Peace!

Kuuntaika

Kuuntaika
Viestimäärä: 10

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 16.07.2012 klo 15:18  
+
0
Heippa tänne kaikille :heiluti:

Minä olen 23-vuotias taidetta opiskeleva henkilö, joka aloittaa puhtaalta pöydältä KC:ssä monen vuoden jälkeen (ei tunnistanut enää muinaista sähköpostiosoitettani :hymy:). Joskus 2003-2007 elelin tuolla Junnupalstalla, joten aikuispuolella en ole koskaan kirjoitellut. Olen kuitenkin lukenut palstaa ahkerasti viimeaikoina ja ajattelin vihdoinkin rekistesöityä uudelleen.

Omaa koiraa ei ole ollut enää vuoden 2005 jälkeen. Silloinen hauva oli pitkäkarvainen tricolor-collie, nykyisin lemmikkeinä luuraa kaksi kissaa ja akaattikotilo. Harrastuksiini kuuluu käsityöt, taide ja kaikenmoinen muu sellainen.

Hyviä kesiä! :aurinko:

_EverlastingLove_

_EverlastingLove_
Viestimäärä: 66

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 16.08.2012 klo 17:48  
+
0
Hei!

Olen 27-vuotias naisihminen Kempeleestä. Tällä hetkellä perheeseen kuuluu 2 koiraa, avomies/kihlattu ja 3 lasta (avomiehen/kihlatun omia). Olin kooceessä joku vuosi takaperin toisella nimimerkillä, mutta en muista poistinko tunnuksen ja salasanaa en muista, joten tein uuden ja nyt pyrin olemaan aktivisesti mukana.

Koirien virkaa toimittavat 4v punaisen irlanninsetterin ja musta / ruskein merkein olevan saksanpaimenkoiran mix narttu sekä 3v musta / ruskein merkein oleva saksanpaimenkoira narttu.
Mindy punaisen irlanninsetterin ja musta ruskein merkein olevan saksanpaimenkoira mix narttu synt: 22.04.2008

Xeroge's Olivia (Donna) musta ruskein merkein oleva saksanpaimenkoira narttu synt: 08.06.2009

Mandi1

Mandi1
Viestimäärä: 98

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 17.08.2012 klo 20:04  
+
0
Hei vaan kaikki!

Nimimerkin takaa löytyy 25-vuotias terveyden/sairaanhoitoalalla työskentelevä naishenkilö Hausjärveltä. Tärkein ensin: Seuranani asustelee bc-narttu, jolla ikää 8kk. Lisäksi pihasta löytyy kolme hevosta, joista yksi oma.

Kuten edellisestä voinee päätellä, harrastuksiin kuuluu säännöllinen ratsastus ja siinä pienimuuotisesti valmentautuminen. Koiruuden kanssa ollaan tähän asti syvennytty tokon alkeisiin ja ensi viikolla alamme tehdä tuttavuutta agiliitelyn parissa. Jälkeäkin ollaan ehditty vähän haistelemaan. Aiempina koirina on vaikuttaneet sakemanni ja staffi. Agi ja toko ovat ennestään tuttuja lajeja nuoruudesta kun staffin kanssa harrasteltiin. Nyt aktiivisessa koiraharrastuksessa on ollut useampi vuosi taukoa opintojen, ynnämuiden nuoruuden rientojen vuoksi.

Tässäpä lienee oleellisimmat :wink:
3 x bcn

Farek

Farek
Viestimäärä: 71

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 18.08.2012 klo 02:02  
+
0
Hei vaan kaikille!

Jospa sitä tekisi pienen esittelyn itsestään tänne. Olen 22-vuotias miekkonen Helsingistä ja koirat ovat olleet aina mielenkiinnon kohde, vaikka ei lapsuudenkodissa koskaan koiraa ollutkaan. Syntyperiäni olen kiero savolainen Kuopiosta, mutta olen nyt nelisen vuotta asunut pk-seudulla. Tällä hetkellä kotoa löytyy Nemo niminen koira ja yhteisomistuksessa on entisen tyttöystävän kanssa n. parivuotias kleinspitz uros.

Tällä hetkellä en harrasta mitään, mutta tarkoitus olisi palata potkunyrkkeilyn pariin jahka viime talvena murtunut käsi antaisi siihen periksi. Tarkoituksena olisi myös ottaa toinen koira Nemolle kaveriksi parin vuoden päästä, joka näillä näkymin tulee olemaan naaraspuoleinen kai, mikäli kaikki menee sen suhteen putkeen :hymy:
Muistoissa malinois-berni mix "Nemo"

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 18.08.2012 klo 02:14  
+
0
Tervetuloa uudet tulokkaat :heiluti: Kiva saada uusia keskustelijoita :aurinko:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.08.2012 klo 19:42  
+
0
Täällä kirjoittelee joulukuussa 25v täyttävä nainen Kokkolasta. Ammatiltani olen sosionomi (AMK) ja työskentelen kaupungilla sosiaaliohjaajana.
Rakkain harrastukseni on ollut koko elämäni pikkulapsesta asti ratsastus ja hevoset ja noin kymmenen vuotta sitten ajatusmaailmani alkoi muuttua ja aloin opiskelemaan luonnollisia hevosmiestaitoja. Nykyään en muulla tavoin tätä harrastusta enää harrastakaan. :)
Minulla on oma hevonen, eestinhevosruuna Ats, joka on ollut meillä heinäkuusta 2006 lähtien.
Hevosten lisäksi olen aina ollut henkeen ja vereen eläinrakas. Oikeastaan kaikkia eläimiä on löytynyt. Lapsena/nuorena kotona asuessani harrastin kaneja (esteet ja näyttelyt) sekä herppejä.
Koira sopii vasta nyt elämäntilanteeseeni, joten ensimmäinen pentu tulee meille 6.9. :)
Bolognesenarttu 7/2012

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 19.08.2012 klo 19:46  
+
0
Minähän olen täällä jo jokusen hetken pyörinyt, mutta esitelläämpä itseni. Olen 94 vuoden tuotoksia ja tänä vuonna 18 täyttänyt tyttö Keski-Suomen suunnalta ja Jyväskylässä syntynyt ja täällä aina asunutkin. Olen lukiossa viimeistä vuotta ja tarkoitus olisi valmistua keväällä 13, sitten ei ookkaan tietoa, mitä sitä tekisi.. Harrastan koirajuttujen lisäksi ratsastusta, jota on 10-11 vuotta jo tullut harrasteltua sitten. Kilpailen satunnaisesti seuratasolla ratsastuskoulun hepoilla.

Oma koiruus on tuo sk collie Pongo, jonka kanssa olisi tarkoitus ainakin tokoa ja agia kilpailla, ehkä hakuakin ja näyttelyissä käydä. Vähän mistä innostuu. Toinen koirakin on mielessä pyörinyt, tiedä sitten.
skcu Pongo

Mandi1

Mandi1
Viestimäärä: 98

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.08.2012 klo 07:45  
+
0
Reppis: Minkäslainen karvakaveri teille tulee? :wink:

muoks. tekstin lainaus ei onnistunut...
3 x bcn

(Viestiä on muokattu maanantaina, 20.08.2012 klo 07:47)

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.08.2012 klo 12:28  
+
0
Luulin, että oisin tähän topiciin jo kirjotellut, mutten näköjään sit olekaan.. :shifty:

Eli täällä kirjottelee joulukuussa 21v täyttävä rakennusalan naikkonen Itä-Helsingistä. Kotoa löytyy avomies, sakemanni Riki 7v (tasan kk päästä 8v), welsh corgi cardigan Natu 2v ja kanilauma marsulla höystettynä.
Luonteeltani oon aika rauhallinen ja "ajattelen-ennen-kuin-teen" tyyppi, kavereiden tukipylväs ja tietosanakirja. :nauru: Kuntosalilla tulee juostua aikalailla ja liikuttua muutenkin. Harrastuksiin kuuluu myös valokuvaus, musiikki ja leffat.

Oon täällä KC:ssä pyörinyt varmaan vuodesta 2003(?) nimimerkillä Sagsis), junnujen puolella ollut joskus aika ahkerakin kirjottelija (ja miittaaja ym), sitten olin hiljaa pari vuotta :D ja nyt vuoden käynyt päivittäin useita kertoja täällä aikuisten palstalla kyyläilemässä. Tämmönen taka-alan hiljainen kirjoittelija oon. :hymy:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

noonu

noonu
Viestimäärä: 50

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.08.2012 klo 13:35  
+
0
Terve! :heiluti:
Täällä kirjoittelee vielä hetken 26-vuotias nuori nainen Keski-Suomesta, jonne olen ajautunut miehen perässä. Savosta olen itse kotoisin, tänne eksyin pari vuotta sitten. Perheeseen kuuluu tosiaan mies, kolme pientä poikaa (syntyneet vm. -08, -10, -12) ja nyt viimeisimpänä tulokkaana harmaa norjanhirvikoira.

Kotona mulla on tässä mennyt viimeiset melkein 4,5 vuotta lasten kanssa, mutta tänä aikana sain suoritettua lähihoitajakoulun loppuun, kahdessa välissä olen ollut jonkun kuukauden perhepäivähoitajana ja nyt aloitin merkonomiopinnot. Vilinää siis riittää. :wink:

Koira perheeseemme tuli nyt lähinnä meikäläisen toiveesta, oli aivan pakko saada lenkkikaveri joka pakottaa pihalle joka päivä (ilman lapsia). Sellainen henkireikä siitä on muodostunut mulle kyllä jo ihan näiden ensimmäisten viikkojen aikana. Noh, kunhan tässä elämä vielä hieman tasoittuu ja rauhoittuu, tahtoo tämä äippä itselleen vielä jonkun ihanan pikku harrastuskoiran. Sitä odotellessa!
Harmaa norjanhirvikoira Sisu 05/12
Mittelspitz Turo 10/13

naatti

naatti
Viestimäärä: 280

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.08.2012 klo 17:44  
+
0
Moi! Mie oon Anni, 21-vuotias koiraton koiraihminen Suomen New Yorkista eli Joensuusta. :D Opiskelen ammattikorkeakoulussa sosiaalialaa pian toista vuotta ja valmistun (ainakin toivon mukaan) joulukuussa 2014 sosionomiksi lastentarhanopettajan pätevyydellä. Harrastan säännöllisen epäsäännöllisesti valokuvausta, muutuin viimeisen vuoden aikana totaalisesta juoksemisen vihaajasta lenkkihirmuksi ja olen auttamaton suklaa-addikti. Lisäksi olen jonkin asteinen musiikki- ja elokuvafanaatikko.

Omasta koirasta olen haaveillut niin pitkään kuin muistan, päiväkoti-ikäisestä asti, mutta se ensimmäinen koira on edelleenkin vasta haaveiluasteella. Jos kaikki kuitenkin menee suunnitelmien mukaan, on minulla ensi kesänä sileäkarvainen collienarttu varpaitani lämmittämässä ja kotiani tuhoamassa. En malta odottaa! Tokon ja agilityn harrastaminen minua kiinnostaa kovasti sekä mahdollisesti lisäksi haku ja jälki, joista en tällä hetkellä mitään ymmärrä, tai ainakaan perusideaa enempää.

Koirat.comin junnupuolella vietin railakasta esiteinielämää joskus kymmenisen vuotta sitten (muistan jopa silloisen käyttäjätunnuksenikin) ja nyt monen vuoden tauon jälkeen olen taas alkanut seuraamaan keskusteluja uudelleen. Ja mikäs sen parempi tapa palata takaisin pulisemaan kuin esittelemällä itsensä... :)
Skcu Lennu 24.9.2013
Ilopillerin ikuisuusprojekti

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 11:30)