Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 14

Halla

Halla
Viestimäärä: 374

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 21.08.2012 klo 09:07  
+
0
Hei kaikki! Olen pian 21-vuotias nainen ja asun avomieheni kanssa Tampereella. Opiskelen tällä hetkellä Tampereen teknillisessä yliopistossa - valitettavasti, sillä haaveilen eläinlääkärin ammatista. Meille kotiutui reilu viikko sitten tolleripentu, jonka kanssa on tulevaisuudessa tarkoitus harrastaa ainakin MEJÄä ja TOKOa. Tällä hetkellä vasta tietysti tutustutaan elämän ihmeellisyyksiin ja harjoitellaan arkisia juttuja :).

blondie^

blondie^
Viestimäärä: 5

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 11.09.2012 klo 21:31  
+
0
Tämän nimimerkin takaa löytyy pieni punatukkainen, melkein kolmekymppinen nainen Kanta-Hämeestä. Kotoota löytyy aviomies, koirapoika Mufi ja monta riehaantunutta omenapuuta. Opiskelen merkonomiksi aikuispuolella, tarkoituksena valmistua syksyllä 2014. Elän tylsää, tasapaksua, arkista elämää, nauttien siitä :D
Out of my mind.
Back in 5 minutes!

Heisku

Heisku
Viestimäärä: 191

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 13.09.2012 klo 10:53  
+
0
Jos sitä esittelisi itsensä, vaikka enempi lueskelen taustalla kuin kommentoin, eli siis..

Nimimerkin takaa löytyy pian 20 vuotta (eli -92 vuosimallia) täyttävä tyttö/nainen Jämsästä (keski-suomesta) ja koko ikäni olen täällä asunut. Aika paljon tulee liikuttua myös Kuopion/Siilinjärven suuntaan kun avomiehen vanhemmat asuvat siellä ja avo on nyt siellä armeijassa. Valmistuin merkonomiksi 2011 ja tällä hetkellä olen työtön. :/ Haluaisin ehkä lähteä opiskelemaan vielä jotain mutta en tiedä mitä. Eläimet ovat aina olleet lähellä sydäntä ja varsinkin koirat ja hevoset. :)

Perheeseen kuuluu avomiehen/kihlatun lisäksi ensimmäinen koiramme Vanilla, kohta 5kk täyttävä seropi (ei ole puhdas tiibetinspanieli). Haaveena on vielä hankkia toinen koira Vanillan kaveriksi ja mahdollisesti harrastuskoiraksi. :)

Harrastan lenkkeilyä (ja kuntosalia, jos olisi motivaatiota) ja talvisin lumilautailen. Olisi mukavaa aloittaa uudestaan ratsastus mutta täällä ei ole lähellä kunnon tallia jossa käydä.

Susahukkanen

Susahukkanen
Viestimäärä: 28

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 13:49  
+
0
Löytyi viimein tämäkin osio :D

Tämän näytön ääressä näpyttelee KCn meininkiä jo pidempään stalkannut parikymmpinen Treltä.
Allergiani tai oikeastaan astmani takia kaksiostamme ei löydy lemmikin lemmikkiä ja tänne kirjautumiseni onkin osa yritystäni viritellä koiraharrastusta, vaikkei itse koiraa vielä todnäk siunaannukaan ennen kuin on ammatti ja asunto maalta (arvioitu aika 10v hujakoilla :roll:)

Kulutan aikaani töissä, pääsykokeisiin lukemalla ja punomalla lain sekä naapurisovun säilymisen rajoilla häilyviä juonia koiran saamiseksi tulevaisuudessä häämöttävän opiskelija-asuntolan takapihalle.

Tren alueen koirakerhojen talkoisiin, kehätoimitsijakurssille yms. soluttautumista mietitään.
~~ koiraton koirafriikki, kateellinen teille kaikille ~~

ThamaraLady

ThamaraLady
Viestimäärä: 13

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 15.11.2012 klo 16:29  
+
0
Heippa!

Minä oon ehkä seittämättä kertaa koirat.comissa herännyt ja uudelleen nukahtanu koira/eläinihminen. :) Oon saattanu itteni johonki jo esitellä mutta siitä on jo sen verran aikaa jokatapauksessa että teenpä sen uudelleen.

Eli minä oon Kajaanista lähtösin oleva vasta Kuopioon muuttanut ikuinen opiskelija. Pari viikkoa sitten vaihdoin lomittajantyön työhön eläinkaupassa ja siksi muutin Kuopioon. Eläintenkouluttajaopinnot on loppusuoralla (kuka tietää kuinka kauan kestää tämä loppusuora) ja pieneläinhoitajaksi valmistuin jokunen vuosi sitten.

Kaikenlaisia elukan tölliäisiä on elämän aikana ollu mutta tällähetkellä meillä asustaa novascotiannoutaja 6v narttunen ja valkoinenongelmakoira (valkoiseksipaimenkoiraksikin kutsutaan) 2v narttu. Harrastellaan kaikenlaisia jälkijuttuja ja nyt on alotettu ID tunnistuksen alkeita. :)
Novascotiannoutaja Juno-Juhekin Thamara Lady ja valkoinenpaimenkoira Angel sekä heidän palvelijansa Kuopiosta

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 15.11.2012 klo 16:36  
+
0
Ehkä mekin viimein noustaan sivustaseuraajan roolista ulos :)

Tällä puolen ruutua on parikymppinen nuori naikkonen ja 14vkonen australianpaimenkoira Meno. Meidät voi löytää Oulun lähistöltä rämpimässä pitkin metsiä tekemässä jälkeä tai tekemässä Menon lempipuuhaa, syömässä kaikkea kiellettyä ja juoksemassa karkuun. Tarkoitushan oli päästä harrastamaan kunnolla TOKOa ja MEJÄä mutta onnettomuuksien takia katsotaan että mihin tässä vielä joudutaan :)
Auspai Meno 2012

Sebastian

Sebastian
Viestimäärä: 40

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 15.12.2012 klo 15:50  
+
0
Moikka Koiralaiset!

Nimimerkin takaa löytyy toinen Merjan Trimmaamon perustajista, 20-vuotias helsinkiläinen Sebastian.

Koirat ja muut eläinkunnan edustajat ovat olleet suuri osa elämääni syntymästäni asti ja tästä syystä perustimme Merjan Trimmaamon. Haluan auttaa muita koiranomistajia koiriin liittyvissä arjen ongelmissa ja toivottavasti oppia koiran trimmauksen salat yhtä hyvin kuin toinen Merjan Trimmaamon perustajista!

Tällä hetkellä perheeseen kuuluu kaksi kissaa, toyvillakoira Ledi sekä keskari Jethro.

Koirat.com on auttanut minua lukuisissa koiriin liittyvissä asioissa aina rodun valitsemisesta itse koiran hoitoon. Pyrin oppimaan päivittäin jotain uutta karvaturvista ja jakaa oppimaani muille!
Merjan Trimmaamo - Pelottaako koiran kynsien leikkaaminen..?

ilokoipi

ilokoipi
Viestimäärä: 21

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 07.02.2013 klo 14:37  
+
0
Täällä on 26-vuotias, vastikään koiraistunut Jyväskylässä viidettä vuotta asuva naikkonen. Opiskelen yliopistolla enkunmaikaks (toivottavasti) toka vikaa vuotta ja alunperin olen Lahesta kotoisin. Asun ihanassa vanhassa talossa miehen ja koiran kanssa.

Koira on siis ihan uusi tulokas, nyt kuukauden ja viikon ollaan yhdessä kuljettu. Hän on Pietarista kotoisin oleva 8 kk vanha sekarotutyttö nimeltään Mesi(kämmen). Roduiksi ollaan arvioitu saksan- tai belgianpaimenkoiraa sekä joitakin muita pienempiä rotuja. Mesi on rauhallinen ja kiltti ja vähän ujo, välillä tietenkin pitää vähän hepuloida.

Vuosia olen näitä foorumeita sivusilmällä lukenut ja haaveillut siitä omasta, niin nyt vihdoinkin kun sellaisen onnistuin saamaan, niin mukava päästä oikeestikkin tänne kirjoittelemaan. :)
xn Mesikämmen (05/12)

Violett

Violett
Viestimäärä: 164

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 07.02.2013 klo 14:57  
+
0
Heippa vaan kaikille!

Täällä 30-vuotias kahden lapsen eronnut/karannut äiti :hymy:
Lisäksi perheeseen kuuluu joulun jälkeen haettu shar pei-tyttö Martta.

Martta on ensimmäinen oma koira, aiempaa lähempää kokemusta on bretonista joka on entisen/nykyisen miehen (älkää kysykö -meillä on vähintäänkin erikoinen tilanne menossa..)

Törmäsin tähän palstaan sattumalta etsiessäni shar peista tietoa. Paljoa en ole vielä tänne kirjoitellut, enemmän lueskellut muiden juttuja. Paljon täältä on tietoa saanut :hymy:

gesture

gesture
Viestimäärä: 23

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 08.02.2013 klo 01:27  
+
0
Heippu! Täällä parikymppinen naishenkilö pääkaupunkiseudulta. Työskentelen eläintenhoitajana eläinlääkäriasemalla. Olen aktiivinen kc-pörrääjä, lähinnä keskusteluiden lukija. Kommentointi jäänyt vähemmälle, mutta tästä se lähtee :nauru:
Kotona varpaita lämmittävät kultainennoutaja uros Bentley ja kolme kissaa; Snö, Harmonie ja Mugen. Laumamme kasvaa aivan juuri, sillä ihastuttava landseerin uros pentunen Fluke kotiutuu 3,5 viikon kuluttua :love:
Viimeinen kanimme lähti vihreimmille porkkanamaille viikko sitten, ikävä kyllä.
Paljon on kertynyt kokemusta mitä erilaisemmista eläimistä, mutta kyllä koirat & kissat ovat haukanneet suurimman palasen sydämestäni! Koirien ja kissojen lisäksi olen omistanut tosiaan kaneja, marsuja, rottia, hiiriä, hamstereita, suokilpikonnan, akaattikotiloita, kolme akvaariollista kaloja ja ravun. Myös frettien, liskojen ja lintujen kanssa olen ollut tekemisissä. Dogsitter hommat ovat nyt muiden eläinharrastusten ja töiden myötä jääneet, mutta nekin kurssit on tullut käytyä ja satunnaisia hoitokeikkoja teen yhä (useamman kissakasvattajan kissat, saksanpaimenkoira, borderterrieri ja glen of imaalinterrieri).
Mitäs muuta... Tässä sitä ollaan onnellisesti kihloissa ja yhteiseloa miekkosen kanssa takana karvan yli 4 vuotta :aurinko:
Landseer Fluke 1/13
Kultainennoutaja Bentley 8/12
Norjalainen metsäkissa Snö 7/12
Kotikissa Harmonie 5/09
Kotikissa Mugen ~00
(Viestiä on muokattu perjantaina, 08.02.2013 klo 03:13)

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 08.02.2013 klo 12:27  
+
0
Täällä kirjoittelee 25-vuotias paikallisen perhepalvelukeskuksen sosiaaliohjaaja Keski-Pohjanmaalta. Lapsuusiästä asti kestäneet haaveet omasta koirasta sain vihdoin ja viimein toteutettua syyskuussa, kun pieni bolognesepentunen saapui meille kotiin. Kotona asustaa koiran lisäksi avomies (heinäkuussa aviomies).
Koirajuttujen lisäksi meillä on äitini kanssa puoliksi omistuksessa eestinhevonen Ats "Atte". Aten kanssa käytetään luonnollisen hevosmiestaidon oppeja, ne ovat hyvin lähellä omaa sydäntä.
Bolognesenarttu 7/2012

chelle

chelle
Viestimäärä: 555

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 09.02.2013 klo 22:05  
+
0
^Onko Atte tämä tapaus? Jos on niin rapsuja herralle, tunsin Artun joskus sen "edellisessä elämässä".

Esitelläänpä pikaisesti ittenikin. Eli 25-vuotias Lapista kotoisin oleva mutta Keski-Pohjanmaan kautta oululaistunut naishenkilö. Laumaan kuuluu pari shelttiä ja yksi aussie. Ammatikseni hoidan ihmisiä, mutta ammattitaito löytyy myös eläintenhoitoon. Joskus aikanaan tuli hevosteltuakin, mutta kun tuo koiramäärä vaan kasvaa kasvamistaan niin jostain täytyy tinkiä. :nauru: Elukoiden kanssa tulee harrasteltua vähän vaikka mitä. Vanhin on eläkkeellä, keskimmäisen kanssa kisataan tokossa ja toivottavasti keväämmällä agilityssä ja nuorimmaisesta olisi tarkotus saada kisakaveri tokoon, agilityyn ja jäljelle.

_garnet_

_garnet_
Viestimäärä: 32

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 10.02.2013 klo 16:37  
+
0
Heipähei!

Täällä kirjoittelee uusvanha palstalainen, nykyisin on tullu enimmäkseen lueskeltua, mutta jospa sitä pikkuhiljaa aktivoituis myös kirjoitus osastolla.

Ikää mittariin on tullut 28 ja Jyväskylässä asun miehen, muksun ja yhden rotikan kanssa.
Vuffen kanssa harrastellaan tottista ja hakua, josko sitä jossain vaiheessa ihan kisoihin saisi tsempattua itsensä. Haaveissa olisi toinen rottis vuoden/parin sisään, kunhan saa nykyisen tarpeeksi hyvin hanskaan.
RwU "Jazzi" 21.07.2005-01.11.2010
Rw "Jade" 10.06.2010-

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 02.03.2013 klo 01:28  
+
0
Heipäi hei!

Joskus mukulana ollut jollain nimimerkillä kirjautuneena tänne( siis varmaan 10 vuotta sitten :D Eli nikki on varmasti poistettu). Ja sittemmin seurannut keskustelua vain sivusta. Nyt kuitenkin jostain sain päähäni rekisteröityä tänne uudelleen :)

Olen 20 vuotias naikkonen Nokialta. Sisustus artesaani ammatiltani vaikkakin työtön tällä hetkellä.
(Asuin joskus Jämsässä myös, tuli vain meieen kun tuolla joku saman ikänen Jämsäläinen esitteli itsensä) Kolmen lapsen onnellinen mamma. Esikoinen on 8v harjis poika ja keskimmäinen on 2 vee harjis mix ja juniori Össi On perunkarvatonkoira. n. 11 vuotta olen hiirulaisten kanssa touhunnut. Niitä enemmän ja vähemmän kasvatellut tuona aikana. Kasvatan Phelsuma suvun päivägekkoja ja satunnaisia viljakäärme poikueitakin tulloo. Matelijoita löytyy tästä talosta himpun alle sata (riippuu paljonko on poikasia). Hmm mitäs mä nyt äkkiä keksisin sannoo muuta ?

Guardacaccia

Guardacaccia
Viestimäärä: 461

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 02.03.2013 klo 12:47  
+
0
En tiedä miten oon onnistunut välttymään tältä aiheelta, mutta nyt sitten vastaan minäkin.

Nimimerkin Guardacaccia takaa on kirjoitellut jo vuodesta miekka ja kirves, -85 syntynyt nainen. Elämäntilanteet on ehtineet muuttumaan moneen otteeseen ja en ole täällä kirjoitellut toooodella pitkään aikaan, mutta jostain syystä muutama päivä sitten palasin taas palstan pariin.
Tällä hetkellä asutaan Espoossa, minä, avomies, kaksi mäyräkoiraa, yksi sakemanni ja kaksi frettiä.

Opiskelen viimeistä vuotta kotieläinten jalostustiedettä Helsingin yliopistolla ja kesäkuussa olisi tarkoitus valmistua maisteriksi. Sen jälkeen aion ruveta jatko-opiskelijaksi tavalla tai toisella. Mitään muuta en oikeastaan haluaisi tehdä, tutkimus on mun kutsumus:wink:

Nakkien kanssa on aikanaan harrasteltu metsästystä ja verijälkeä, sekä vanhimman kanssa agilityä. Nykyään niiden kanssa lähinnä lenkkeillään aktiivisesti ja kesät saavat pyydystää hiiriä yms. mökin pihapiirissä.
Saksanpaimenkoiran kanssa alotettiin suojelulla, mutta oman ajan riittämättömyyden vuoksi ollaan nyt vaihtamassa pelastuskoirapuolelle. Lisäksi harrastan canicrossia, sekä pelkästään sakun että koko lauman kanssa yhtaikaa. Tähän harrastukseen olenkin hurahtanut ihan täysin ja tavoitteita riittää.

Siinäpä me lyhyesti. Kiva osallistua taas keskusteluihin!
Lk. mäykyt Spectrolite´s Hard Steel "Veeti" (2005) ja Skades Röskva "Helga" (2007)
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com

Dori

Dori
Viestimäärä: 20

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 15.03.2013 klo 19:16  
+
0
Tämän nicin takaa löytyy 36- vuotias lastenhoitaja Raisiosta. Perheeseeni kuuluu kihlattuni lisäksi kaksi koiraa ja vaihtelevan kokoinen lauma kesyrottia. Koiran virkaa hoitavat kooikerhondje- uros Masi ja stabyhoun- narttu Nemi. Asutamme rivitalon päätyä rauhallisella ja metsäisellä asuinalueella.

Koirien koulutusta minulla on takana jo 25 vuotta ja ikioma koiruus tai kaksi on ollut 20 vuoden ajan. Menneisyydestä löytyy appenzelli ja sekarotuisia. Tulevaisuudessa veikkaan lauman koostuvan lähinnä stabeista, joista olen nyt sen oman rotuni löytänyt. :)
Olen erityisen kiinnostunut koiran käyttäytymisestä, koulutuksesta ja luonnonmukaisesta ruokinnasta. Olen myös auttanut muita ihmisiä koiraongelmissa hyvällä menestyksellä.

Sydäntäni lähellä ovat koirien lisäksi luonto (etenkin metsä ja sudet), lapset, mökkeily, liikunta, korttiaskartelu, sisustaminen, valokuvaaminen ja raskas musiikki.
Mielestäni maailma olisi parempi paikka ilman itsekkäitä ja tyhmiä ihmisiä, hämähäkkejä ja ampiaisia.

Kooikerhondje- uros Masi (22.10.2006) ja stabyhoun- narttu Nemi (31.7.2011)
http://www.123kotisivu.fi/NemijaMasi

Muistoissa appenzelli- uros Eppu,
husky-mix- narttu Nuppu
ja ajokoira/lapukka Santtu.

Shelam

Shelam
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 11.05.2013 klo 22:25  
+
0
Hei!

Nimimerkin takana kirjoittelee 21-vuotias espoolaistunut nuori nainen. Tänne muutin niinkin kaukaa kuin Helsingistä :hymy: . Asutan kerrostalokaksiota avomiehen ja kahden shelttitytön kanssa.
Olen seurannut koirat.comia niin kauan kuin jaksan muistaa enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Nyt kun on omia koiria, niin ajattelin aktivoitua tällä saralla.

Tällä hetkellä opiskelen tradenomiksi ja toivottavasti syksyllä olen päässyt muihin kuvioihin, tavoitteena on päästä sisään yliopistoon opiskelemaan jotain aivan muuta.
Aikani kuluu tehokkaasti töissä ja koulussa sekä koirien ja miehen kanssa puuhastelussa. Olisi hienoa löytää täältä samanhenkistä seuraa ja uusia kavereita!:hymy:
shetlanninlammaskoira Siri 05/2012
shetlanninlammaskoira Sani 02/2013

jemblen

jemblen
Viestimäärä: 98

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 11.05.2013 klo 22:32  
+
0
Tässähän on hyvä keskustelu laitettu. :nauru:

Elikkä täältä löytyy 21 vuotias eläinhullu tyttö Vantaan Tammistosta. Eläimiä on ollut elämän aikana sauvasirkoista koiriin asti, eli vaikka sun mitä - ja kaikkia rakastettu ehdoitta. Työkseni olen varastotyöntekijä, eli bodailen auton akkujen kanssa päivät pitkät. Ensi viikon perjantaina minulle kotiutuu monen vuoden odottelun jälkeen pieni kääpiösnautserinarttu, joka tulee olemaan mamman mussu. :love: Inhoan kaikkea urheilua, vaikka pitäisi joku keksiä, että saisi "muutaman" ylimääräsen kilon poies. Jos joku keksii siihen tavan, niin ilmoitelkaa toki. Tykkään terasseista, shoppailusta ja koiruuksista - siinähän ne sitten olikin. Avomies kykkii mukana minkä kerkeää..
kääpiösnautserinarttu "Mila" - s. 24.03.-13
kääpiösnautserinarttu "Juno" - s. 21.03.-14

Hoffis

Hoffis
Viestimäärä: 23

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 13.05.2013 klo 23:00  
+
0

hoffisss kirjoitti:

ciao =)

Oon 25 vuotias nuori nainen ja oon joskus kirjotellut aikasemmin tänne aktiivisemmin sillon kun oli koiria. Piti uus nicci tehä ku vanhalla maililla oleva ei suostunu aukeemaan jostain syystä.
Tällä hetkellä mul ei oo koiraa, tosin isän familyn koiraa käyn hoitamassa ja ulkoiluttamassa vaihtelevissa määrin. Koirat ei ollu mulle harrastus vaan elämän tapa mutta muita harrastuksia mul on tanssiminen, juokseminen, musiikki, netissä hengailu, blogien pitäminen, shoppaillu, matkustelu jne. Aattelin nyt pitkäst aikaa tulla kattoo mimmonen meno tääl on nykyään. =)



Vois vähä uudistaa esittelyä että koiran hankinta on tällä hetkellä aktiivisella suunnittelu tasolla..
Jos hyvä zäkä käy ni jo tälle kesää mul saattaa olla taas piiiitkääästä aikaan koira jonka kanssa treenaan ja mahdollisesti kilpailenkin.. :)
Romu Saksanpaimenkoira/Rottweiler 2010 -->
Pentu tulossa toivottavasti syksyyn 2014 mennessä <3
http://paimenienelamaa.blogspot.com

Muistoissa

Dino Saksanpaimenkoira/venäjänajokoira 1993 --> 2001
Tara Rottweiler/porokoira 1992 --> 2005
Laika Saksanpaimenkoira/porokoira/lgd 2001 --> 2007
Doris Saksanpaimenkoira/porokoira/lgd 2001 --> 2009

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 15.05.2013 klo 00:23  
+
0
Tämmöinenkin löytyi :)

Hei vaan, nimimerkkini takaa löytyy 30-vuotias Krista. Asun Helsingin Herttoniemessä kahden ihmispennun ja kahden karvalapsen yksinhuoltajana. Yritän entisenä kotkalaisena sopeutua kasvattamaan stadilaisia skidejä ja hyväksymään, että olen mutsi :cool: Lapsuuteni olen asunut ulkomailla ja edelleen on vaikea pysähtyä kun ei oikein ole juuria. Työskentelen ympäristökasvatuksen parissa ja se onkin suuri intohimoni. Olen ikuinen opiskelija eikä kyse ole suinkaan siitä, että en tiedä mitä haluan vaan kun haluan kaikkea :viheltel:

Ensimmäinen koira perheeseeni tuli yli 20 vuotta sitten, mutta omilleni muutettuani harkitsin vuosia sopivaa rotua, oikeaa ajankohtaa jne. Mulla on 20 vuoden hevostausta ja omiakin ollut 4. Rakastan matkustamista, haaveilen vapaaehdoistyöstä ja näköjään kasvatan silti laumaani kokoajan :wink: Tykkään eläinten ja kulttuurien lisäksi nauramisesta, puhumisesta, kahvista, auringosta, tatuoinneista, luonnosta ja katutaiteesta :cool:

Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 15.05.2013 klo 00:26)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 09:00)