Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 10:20  
+
0
Täällä kirjoittelee 21-vuotias opiskelijatyttö Tampereelta. Opiskelen yliopistossa pääaineenani kunta-ja aluejohtaminen. Kotoisin olen Orimattilasta, mutta muutin Tampereelle kolmisen vuotta sitten. Perheeseeni kuuluu avomies ja 2-vuotias tiibetinspanieli-narttu, lisäksi laumamme täydentyy kesällä beauceron-nartulla. Asumme vielä muutaman päivän kerrostalokaksiossa kunnes muutamme luhtitalokolmioon.
Vapaa-aika kuluu aikalailla koirien parissa, tipsun kanssa aloitamme muutaman viikon päästä agilityn. Katson mielelläni elokuvia, viljelen puujalkavitsejä ja matkustelen (taloudellisesta tilanteesta riippuen...). Viihdyn luonnossa ja haaveilen "metsän keskellä" asumisesta, toistaiseksi olen kuitenkin viihtynyt yllättävän hyvin täällä Tampereella. Pidän sisustamisesta, estetiikka ja siisteys on omassa kodissa aika tärkeää.
Luonteeltani olen sosiaalinen ja tutustun mielelläni uusiin ihmisiin, vaikkakin välillä viihdyn ihan vain omissa oloissani.
Pidän tatuoinneista ja pienistä pubeista.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 10:46  
+
0
Mieleltään (ja välillä jopa käytökseltään) ikuinen lapsi, vaikka ikää on 21. Olen asustellut kaupungissa lähes koko elämän, mutta olen silti ollut aina maalla ja luonnon keskellä viihtyvä rauhallisen rauhaton erakko. Toki ystäviäkin on kiva nähdä välillä, mutta osaan viettää aikaani yksin ja koska perhe ja sukulaiset ovat tärkeitä, suurinosan vapaa-ajastani vietän vanhempien luona koirien, siskojen ja hevosten keskellä. Vietän elämäni tällä hetkellä ihan mielelläni sinkkuna, mutta on takana myös avoliittokin ollut. Tatuoinnit, lävistykset, Lappi, koirat ja eksoottiset eläimet kanien ohella on suurin intohimoni konemusiikkia unohtaen. Vaikutan ulkopuolisesti ehkä vähän tylsälle ihmisille, mutta olen kyllä huumorintajuni ja muiden älyvapaiden sanojen ja tekojen vuoksi aika hauskaa seuraa. Osaan kyllä kuunnella, ja mieluummin sitä teenkin kuin itse selittelen surujani tai murheitani. Edes 12 vuotta tuntemani ystävät eivät tiedä kaikkea minusta, en siis kovin nopeasti avaudu. Tällä hetkellä harrastuksina lenkkeily, kohta pyörällä ajelu kunhan saan sen kondikseen, ja muuten vaan ajan tappaminen, työttömänä kun tällä hetkellä olen. Ammatti puuttuu vieläkin, mutta haaveissa olisi jossain elämän vaiheessa käydä kouluttautumassa maalariksi. Haaveissa myös intin käyminen, isin tyttö kun olen, mutta kolmas haaveeni kennelnimen saanti voi kyllä olla paljon realistisempi tässä vaiheessa kuin intti :) Toivonmukaan punainen tupa ja oma pihapläntti ei myöskään ole kaukana enää..
- nimimerkki vaihtunut -

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 11:25  
+
0
Täällä kirjoittelee 28-vuotias naikkonen Oulunsalosta. Kuusamosta olen kotoisin, ja siellä käyn töissäkin tällä hetkellä. Oulunsaloon olen päätynyt Kuusamosta Englannin kautta Helsinkiin, Espooseen, Tampereelle ja sieltä miehen perässä Ouluun. Ammatiltani olen vastaanottovirkailija (yöportieerina tällä hetkellä), matkailun restonomiksi pitäisi valmistua jouluun mennessä. Haaveissa ammattiopettajan hommat. Perheeseen tällä hetkellä kuuluu aviomies, sekä kaksin kappalein koiria, niistä on lisää tuolla koirien esittelyssä. Ja loppuvuodesta olisi sitten tulossa mitä luultavimmin perheenlisäystä.

Harrastuksiin kuuluu koirien lisäksi hevoset, lukeminen, musiikki sekä luonnossa liikkuminen/kuvaaminen. Haaveissa joskus tulevaisuudessa talo maalta, omia elukoita ja mahdollisimman omavarainen talous. Nyt asutaan omakotitalossa Oulunsalon keskustassa, ei tässäkään mitään vikaa ole, mutta enemmän omaa rauhaa olis kiva saada (mies haluaa juosta alasti pihalla ja heitellä tikareita :nauru: ).
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.05.2010 klo 11:27)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 11:59  
+
0
^ Viimeinen lause :nauru:

Ja luulin että boxu on vanhempi! :mietiskel:

Itse olen 25-vuotias tyttönen. Asun Espoossa rivitalossa avomiehen ja 4-vuotiaan brassinartun, Laran, kanssa, alunperin olen kotoisin Lohjalta. Opiskelen teologisessa tiedekunnassa pääaineenani uskontotiedettä, sivuaineena yritän saada kasaan yhteiskuntahistorian opinnot valtiotieteellisen puolelta. Kandi olisi tarkoitus saada ensi vuonna ja sen jälkeen pieni luova tauko uskontotieteestä.. Suureksi haaveekseni olen kehittänyt pääsyn kauppikseen kansantaloutta lukemaan ja parhaillani siis pänttään opintojeni ohessa sinne. Samalla teen töitä RAY:llä vähän siellä sun täällä.

Harrastuksiin ei siis pahemmin jää aikaa. Koiran kanssa lenkkeilyn ja puuhailun lisäksi yritän silti käydä säännöllisesti salilla ja kai pyöräilyn voisi jo sanoa harrastukseksi. Sain juuri uuden cyclo-cross pyörän, jonka kanssa tulee sotkettua työmatkat. Haaveena olisi päästä tekemään kunnon pyöräreissu avon ja Laran kanssa, kunhan Laralle saadaan kärry hankittua ja saataisiin pidettyä yhteinen, pidempi loma. Ei ehkä tämän kesän juttu vielä.. Olen myös ihan hullu lukemaan ja tekemään käsitöitä, mutta muiden kiireiden vuoksi ne on jääneet vähemmälle. Jos ehdin istua telkkarin eteen, tulee virkattua/kudottua ja kesäisin tulee ahmittua useampi kirja putkeen, kun ei tarvitse koulujuttuja lukea/tehdä.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.05.2010 klo 12:01)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 12:22  
+
0
Ihan liian pian 27 -vuotta mittariin saava täti Tampereelta. Asutaan kahta kotia, kuukausi siellä ja toinen täällä. Taloa katseltu sillä silmällä jo pitkään, mutta ensin pitää saada työtilanne selväksi. Mä teen sitä mitä boksukin ja mies sitä mitä boksu haluais :hymy: Oon varmaan ikuinen opiskelija, ensin luin pari vuotta englantia ja nyt pitäis jatkoajalla valmistua palvelujen tuottamisen ja johtamisen ko:sta restonomiksi kesäkuussa. Olin ensin onnellinen että koulu loppuu, mutta sitten mietin että mistä stressaisin :nauru: joten päätin hakeutua avoimeen syksyksi ja kevääksi lukemaan kasvatustieteitä ja keväällä hakea sitten "oikeustradenomin" koulutukseen aikuispuolelle. Täytyy vielä miettiä josko sitä joskus palais suorittamaan tuon aloittamansa maisterintutkinnon loppuun, mutta kiinnostaa kyllä yhtä vähän kuin hautausurakoitsijan hommat.

Paljon muuta kuin töitä en teekään, enkä hirveästi ole ennen koulun loppumista ehtinytkään. Tykkään kuitenkin liikkua (vaikka sitä ei tällä hetkellä kyllä ulkomuodosta huomaa) ja haaveet on vähän samansuuntaiset kuin Nuttilla, vaikka harvoinpa sitä tulee alasti tikareita heiteltyä. Vaikka eipä tuotakaan kyllä varmaan täällä Hervannassa niin erikoisena pidettäisi :nauru: Haluan asumaan maalle ilman naapureita, mutta pelkään metsiä. Masokisti? :eitietoo:

Ihmisenä oon joko super ihana (:hymy:)tai täys mulkku. Perus pessimisti, helposti ärsyyntyvä ja piikikäs tyyppi. Oon kuitenkin rehellinen ja suora, joskus jopa positiivinen vaikka sitä herkkua kyllä aika harvakseltaan. Tykkään auttaa ihmisiä, mutta kettuunnun jos jatkuvasti vaan pyydetään jotain. Tykkään kanssa pubeista ja yökerhoon mut pitäis melkein pakkopaidassa raahata, nyttemmin kyllä tulee käytyä ulkona todella, todella harvoin.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 12:36  
+
0
Olen 20-vuotias informaatioverkostojen opiskelija Oulusta. Opiskelen toista vuotta ja vasta tänä vuonna olen paremmin päässyt mukaan teekkarijuttuihin. Opiskeluja on edessä vielä ainakin kolme vuotta, mutta en pidä neljääkään epätodennäköisenä. Diplomi-insinööriksi siis on tarkoitus valmistua. Informaatioverkostot on siis yhtä kuin tietotekniikka ilman fysiikkaa, mutta taloustieteiden kanssa. Puhun viittä kieltä, suomea, englantia, ruotsia, ranskaa ja saksaa, joista saksa on vielä ihan alkeissa ja sitä tuskin tulen koskaan tuon enempää opiskelemaan, ruotsi on kirjallisella puolella ihan hyvä ja ymmärrän sitä, mutta arkailen itse puhua, ja ranskan olen jo melkein unohtanut (luin peruskoulun 3.-9. luokat). Viimeistä lähdetään korjaamaan syksyllä vaihto-opiskelun merkeissä, jos vain saan ajoissa rustattua hakemukset valmiiksi. Alunperin ajatuksena oli viettää koko lukuvuosi Troyes'n teknillisessä yliopistossa, mutta koska Wappu oli tänä vuonna niin mielettömän hauska, en saata jättää sitä välistä ensi vuonna.

Asun kaksin koirani Pessin kanssa, poikaystävää ei ole tällä hetkellä kuvioissa. Perheeseeni kuuluu äiti ja isi ja isosisko, mutta kaikki asuvat erillään. Toisen koiran otto on ajankohtaisten asioiden listalla vaihto-opiskelujen jälkeen, minne Pessi siis tulee mukaan, mutta rotu on vielä hieman auki: Onko se toinen schipperke, onko se mudi? Onko se jokin ihan muu? Agilitykoiraa siis etsin, kun Pessin kanssa taitaa harrastelu jäädä leikkimisasteelle.

Harrastan tietokoneen kanssa näpertämistä, juoksemista silloin tällöin, Pessin kanssa naksuttelua ja sitä agilityä, syömistä... Suhtaudun aika intohimoisesti ruokaan. Olen omasta mielestäni melko empaattinen, fiksu, joskus ihan hauska, kiltti ja impulsiivinen. Olin koko peruskoulun kolmannelta luokalta alkaen kuvisluokalla ja vielä lukiossa harrastin taiteilua jonkin verran, mutta nykyisin se on aika pitkälti jäänyt. Joululahjoiksi maalailen vielä jonkin verran. Maailmankatsomukseltani olen tiukka ateisti ja skeptikko. Parhaita bändejä ikinä ovat mielestani Kingston Wall, Pink Floyd, Arctic Monkeys, The Last Shadow Puppets, Jefferson Airplane, Simon & Garfunkel... Tykkään kyllä tosi monesta muustakin. Mutta omasta mielestäni huonoa musiikkia en tykkää kuunnella, eikä minulle ole lainkaan sama mitä sieltä radiosta pauhaa autolla ajaessa. Lempparikirjailijoitani ovat Peter Høeg, John Steinbeck, George Orwell ja Erlend Loe.

Lisätään nyt vielä että opiskelen siis Oulun yliopistossa ja olen koko ikäni Oulussa asunut, samoin kuin isäni. Äitikin on ensimmäisen kerran muuttanut Ouluun alle 20-vuotiaana. Enkä usko että muualle Suomeen tulee valmistuttuakaan lähdettyä, täältä pitäisi oman alan töitä löytyä kun niin vahvana it-ala Oulussa näkyy.

Tulipa siinä tekstiä, mutta ehkä olen jollekulle tutumpi henkilö nyt. Itse ainakin tykkään lukea näitä kun selviää nickien takaa joku tarinakin. :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.05.2010 klo 15:23)

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 12:47  
+
0
Tämä on 28v Valkeakoskelaistätsy. Kotona on avoukon ja imurointitarpeen lisäksi kaksi koiraa. Päivät istun luurit päässä ja kuuntelen asiakkaiden huolia, murheita ja turhia toiveita. Illat lähinnä koirailen ulkona tai kotona sohvalla.

Itsestään on tosi vaikeaa kertoa. Siksi lyhyestä virsi kaunis.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 14:24  
+
0

Kalinka84 kirjoitti:

^ Viimeinen lause :nauru:



Älä naura, meillä on jo kaks miekkaa ja kasa semmosia heittotähtiä. :roll: :nauru:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 14:49  
+
0
Täällä kirjottelee mill, vuosimallia -83 elikkä 26-vuotias neito Vihdistä, jonne muutettiin viime syksynä. Maaseudun rauhasta ostettiin rivarikolmio, jossa ollaan viihdytty unelmasti. Meidän pieneen perheeseen kuuluu mun lisäksi mies, 2,5-vuotias Misty-collie ja n. 15-vuotias kilpikonnaherra Rocky (punakorvakonna). Perheenlisäystä on tulossa minä hetkenä hyvänsä, esikoisen laskettu aika on ensi viikolla ja mun mielestä sinne asti odottelu on yliarvostettua elikkä vauva saisi syntyä vaikka heti. Olen ammatiltani lastenohjaaja (opiskellut juurikin Pieksämäellä kuten joku muukin täällä) ja valmistumisen jälkeen (2004) olen ehtinyt kokeilla työntekoa lasten parissa monessa muodossa: päiväkerhoissa, päiväkodeissa, yksityisenä hoitajana perheessä sekä perhepäivähoitajana. Tällä hetkellä olen siis äitiyslomalla odottelemassa tuota omaa pienokaista. Alunperin oon kotoisin Heinolasta, juuriltani vahvasti hämäläissavolainen. Harrastuksiin kuuluu koiran kanssa ulkoilu ja temmeltäminen, laulaminen, korttiaskartelu ja ajoittain muukin käsillä näpertely ja kirjeiden kirjottelu. Aikaa kuluu kohtuullisen paljon myös tietokoneen ja telkun ääressä. Tykkään kovasti talvesta, gerberoista, kuplavolkkareista ja viininpunaisesta.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

AinoKo

AinoKo
Viestimäärä: 100

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 18:53  
+
0
Ihanaa et niin monella muullakin on haaveena maalle muutto! :D Mieki haluaisin elukoita ja luomutilan.. Tosi kiva lukea että ketä täältä löytyy!
Miulle saa muuten laitella vaikka yksityisviestiä jos jotakuta huvittaa.. :)
4.10. Eläinten päivänä saapui meille welsh corgi pembroke -uros Kulkurin-Tähden Elonkerjuu, "Letu"

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 19:24  
+
0
Heipähei. Nimimerkin takaa kirjoittelee nyt sunnuntaina 21v. täyttävä naikkonen pohojanmaalta. Asustelen avomieheni/kihlattuni kanssa omakotitalossa arkea pyöritellen. Koulutukseltani olen leipuri-kondiittori. Työkseni häärään leipomossa milloin missäkin hommassa tarpeen mukaan.. Koirat ovat olleet aina lähellä sydäntä. Omaa en tällä hetkellä omista, mutta isän luota löytyy tiikeribokseri ja äidin luota belgianpaimenkoira. Onpa hän pari pentuetta kasvattanutkin maailmalle. Itsellä oli novascotiannoutajauros aikoinaan (puoliksi myös äitini), joka jouduttiin lähettää koirien taivaaseen -06.. ikävä on edelleen suuri.
Kc:ssa olen pyörinyt kiitettävän kauan. Muistaakseni silloin jo kun tämä oli keltataustainen.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 21:16  
+
0
Heissan!
Täällä kirjoittelee kesällä 20 vuotta mittariin saava naikkonen. Asun avomiehen, 12-vuotiaan kissaherran ja kesäkuun jälkeen koiran kanssa Tampereella, mutta oikiasti oon rovaniemeläinen. Tällä hetkellä paiskin hanttihommia ja luen pääsykokeisiin, ja syksyllä toivottavasti sitten on nimikkeenä opiskelija. Eli välivuosi lukion jälkeen on nyt meneillään, ja koulun penkille ois ikävä! :eek:
Koiraa olen toivonut pikkupennusta asti, mutta kotiin semmoista ei otettu isän allergian takia... Sittenpä lievitin ikävää hoitamalla kaikki tuttujen ja naapureiden hurtat! Hevoset ovat myös sydäntä lähellä, mutta vuosikausiin en ole päässyt harrastamaan... Tanssia olen harrastanut n. 9 vuotta, mutta sekin nyt sitten jäi uuden paikkakunnan takia. Tuskin kuitenkaan kovin kauaa pystyn tanssisalilta pysymään poissa.
Koiran kanssa olisikin tarkoitus sitten löytää uusi harrastus, pk-lajeja todennäköisesti ja tarkemmin päätetään, kun uuteen perheenjäseneen tutustutaan paremmin :)
Pohjoseen on kyllä kova ikävä ja siellä tuleekin sitten reissattua enemmän, kunhan nuo opiskelija-alennukset on mullekin mahdollisia. Mutta eiköhän täältä etelästäkin löydä kivoja luontopolkuja ja metsiä missä samoilla koiran kanssa :love:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

nevermind

nevermind
Viestimäärä: 498

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 13.05.2010 klo 16:08  
+
0
Täällä kirjoittelee lokakuussa 20v täyttävä naispuolinen takkutukka. Tampereella Pispalassa asutaan avokin, koiranalun ja kahden marsun kanssa tämmöisessä v.1880 rakennetussa huvilassa, josta on entisöity "kerrostalo". Mielipuuhiin kuuluu nykyään koiran kanssa samoilu millon missäkin, valokuvaus, muu luova käsillä näpertely, matkustelu sekä konemusiikki. Viime kesänä olin kolme viikkoa Uudessa-Seelannissa ja voin kyllä lämpimästi suositella siellä käymään! Aivan mahtava paikka! Pari viikkoa takaperin kävin valintakokeissa Ikaalisten käsi- ja taideteollisuusoppilaitoksessa ja nyt näin välivuoden jälkeen toivonkin että sinne pääsisin opiskelemaan huonakalukonservointia. Kummasti tuo motivaatio noussut tässä kun vuoden ollut tekemättä oikeaastaan yhtään mitään. Suunnitelmissa on aloittaa koiruuden kanssa jokin harrastus, kunhan tuo tuosta vähän vielä kasvaa. Haaveena hamassa tulevaisuudessa on oma yritys, jonka ideaa olen aika pitkään hionut ja joka nyt tuntuu löytyneen. Tottakai oma punainen tupa täynnä elukoita jostain landelta järven läheisyydestä myös kelpaisi. :wink:
Olen melko ujo ja epävarma itsestäni joten uusien sosiaalisten suhteiden luominen tuntuu aina vaikealta. Eli tyypillinen suomalainen, joka aina miettii että mitähän tuokin minusta ajattelee. Mutta sitten kun toisen tuntee, niin juttua kyllä piisaa. Baareissa en pahemmin viihdy, mukavampaa on olla kesällä ulkosalla muutaman keppanan ja kavereiden ja oikeasti hyvän musiikin kera. Himoitsen uutta kuvaa johonkin kämmenselän/ranteen alueelle, ensimmäinen tatuointi tuli otettua jalkapöytään lukion päätyttyä viime kesänä. Itse piirsin kuvan ja niin haluan jatkossakin tehdä. Ongelmana vain ideoiden puute. Elämänasenteeni on rento ja leppoisa, mutta muutamista tietyistä asioista saatan nipottaa vähän turhastakin. :aurinko: Ja nyt tulikin jo sen verta pitkä tarina että tähän on hyvä lopettaa. :wink:
Bokseri Oona 25.11.2009

nappu

nappu
Viestimäärä: 5

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 13.05.2010 klo 20:35  
+
0
Holla!

Täällä palstaa seurailee ja kenties joskus kommentoi 23-vuotias mamselli Tampereelta. Asustelen Tammelassa avomieheni kanssa ja tiimimme saa koiravahvistuksen (ja akkavallan!) kesäkuussa ranskanbullatyttelistä. Aiempaa kokemusta omasta koirasta ei ole, mutta intoa ja kirjatietoa on ajan saatossa kertynyt :D Enempi tietoa koirasta kerron toki sitten kun se on taloon saatu.

Kaikenlaisen hössötyksen lisäksi vapaa-aikaani kuluu piirtäen, musiikkia kuunnellen, keikoilla (indie, hc-punk, punk, rock...) käyden, askarrellen ja näperrellen sekä käsitöitä tehden (ja satunnaisesti purkaen :D).

Touhiz

Touhiz
Viestimäärä: 12

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 08:12  
+
0
Mukava topic, pääsee "tutustuun" lähemmin porukkaan. :D

Mie oon siis tällä hetkellä vielä 23-vuotias tyssi, tosin täytän tuossa 3. kesäkuuta (kesänlapsi henkeen ja vereen!) 24-vuotta. Asustelen täällä Pohjois-Karjalassa, Joensuussa.

Opiskelen ensimmäistä vuotta Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulussa tietojenkäsittelyä (IT-tradenomi), ja käyn opiskelujen ohella osa-aikaisesti myöskin töissä, myyjänä tavaratalossa.
Miksi IT-ala? Sitä kysyin vielä itsekin muutama vuosi sitten aloittaessani opintoja Joensuun ammattiopistossa, josta valmistuin datanomiksi joulukuussa 2008. Ei ollut pienintäkään tarkoitusta hakea ammattia IT:n saralta, mutta mitä enemmän tätä sitten opiskelija, ja teki työkseen, sitä enemmän minä tästä myöskin kiinnostuin, ja kovasti tykkään! Halusin sitten jatkokouluttautua enemmän PKAMK:ssa alalla. Hiljaa mielessäni ajattelin, että tämän enempää en sitten aio koulussa istua, kun nykyisestä koulutusohjelmasta valmistuu vaan vielä mitä! Esille on nyt noussut maisterintutkinto, joka on kovassa harkinnassa. Se on tosin sitten myöhemmän ajankohdan valinta se. Nyt odottelen visusti sitä, että pääseen opiskeluista kesälaitumille, rankka kevät takana. Töissähän tämäKIN kesä suuremmaksi osaksi menee.

Harrastuksiini/mielenkiinnonkohteisiini kuuluu mm. lenkkeily, pyöräily ym. urheilu, elokuvat, musiikki, opiskelu/työssä käynti :P, IT, matkailu, egyptologia, autot, muoti, kavereiden kanssa viettäminen aikaa jne. Vapaa-aikanani etenkin näin kesäisin haluan mahdollisimman paljon saada viettää aikaa Vuonislahdessa, "möksällä". Vuonislahti on aivan Lieksan kuppeella, upeiden vaaramaisemien ja vesistöjen keskellä. Kolin vaarat on nähtävissä, joita onkin ihana ihailla laiturinnokassa, ja vaikka vähän kalastella siinä samalla. Kalastelu on myös mielipuuhaani siis näin kesäisin. :D Ja ihan perusmato-ongella tai virvelillä.

Elukoista vielä sen verran, jotta meillä asustaa siis tuollainen karvatura, Tiibetinspanieli-Roope, joka täytti tammikuussa 6-vuotta. Varsinainen rämäpää, mutta silti niin hellunen mussukka. <3 Sitten on maatiaiskissa, Venla, jolla ikää on sen 9-10 ainakin. Silti hyvin leikkisä kultanen kisuli.

Mitäs muuta. :D Olkoon tässä nämä nyt.
Nimim. Astoni tässä.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 10:10  
+
0

Kalinka84 kirjoitti:



Ja luulin että boxu on vanhempi! :mietiskel:



Kuinka vanhaksi kuvittelit? Livenä mut tapaavat luulee mua järjestään lähemmäs kolmekymppiseksi. Paras oli viime talvena mies, joka kuvitteli tulleensa pokaamaan vähintään 32-vuotiasta naista. :nauru:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 11:34  
+
0
^ Emmä tiedä ihanko kolmekymppiseksi ajattelin, mutta että olet vähän mua vanhempi (tosin eihän se kolmekymmentä enää niin kaukana tästä ole..). Mutta ootkin mun pikkuveljen ikäinen. :nauru:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 14:11  
+
0
Hei, olen jo jonkin aikaa olen seurannut juttujanne, mutta osallistunut keskusteluun laiskanlaisesti. Ehkäpä tästä alkaa se aktiivisempi jutustelu.

Olen siis 26-vuotias opiskelija. Asun nykyisin pääasiassa Helsingissä avomiehen ja koiran kanssa. Tampereella käyn opiskeluasioissa melko säännöllisesti. Ensi kesän vietä Äkäslompolossa töiden merkeissä. Opiskelen teologiaa Helsingissä ja Tampereella filosofiaa. Minusta tulee isona aineenopettaja (sikäli kuin haluan sellaiseksi ryhtyä). Lapissa oleillessani hoidan eläimiä ja pidän ratsastustunteja(/-leirejä). Koska olen opiskellu iät ja ajat, olen viime talven elättänyt itseni opettajansijaisuuksia tekemällä. Laiskuuden, lievän esiintymiskammon ja sijaisrekryn syksyisen harhautuksen vuoksi olen tehnyt sijaisuuksia toistaiseksi vain ala-asteelle (vähemmän valmistelua ja työpaikka välivuoden kontaktien avulla luontevasti yhdellä puhelinsoitolla). Ensi talvena aion vastata uusiin haasteisiin (ellen sitten jää asumaan Lappiin...).

Koirani on matkamuisto Lapista, ihana, herttainen ja saalisviettinen. Jännityksellä odotan, miten sen elo kotieläinpihalla porojen ja kameleiden sinkoillessa onnistuu. Todennäköisesti ei ainakaan kovin vapaasti. Aiomme kuitenkin kesällä uida ja huiputtaa tuntureita. Pääkaupunkiseudulla puramme energiaa agilityn merkeissä (toistaiseksi itsenäisesti ja hieman) ja kotitokoillen. Ehkäpä joskus teemme jotain virallisemminkin. Jälkihommiin haluaisin H:n myös tutustuttaa. Toivon myös löytäväni meille kodin, joka sijaitsisi lähempänä metsää. Meidät voi bongata myös junasta.

Itse harrastelen koiran ohessa kaunokirjallisuuden lueskelua, tanssimista, ratsastusta (toivottavasti ensi talvena enemmän) ja huonekasvien kasvattamista. Ennen harrastin myös matkustelua ja erilaisten töiden kokeilemista. Haaveilen kasvimaasta ja marjapensaista kerrostalomme pihassa. Isona aion omistaa talon, jossa on AITA. Haluaisin myös toisen koiran, kissan, omia kanoja ja vuohia. Ja hevosen. Ja kivinavettaan rakennetun asunnon Englannin maaseudulta. Ja haluaisin jälleen asua kommuunissa.
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Ruttt

Ruttt
Viestimäärä: 321

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 15:31  
+
0
Täällä Ikaalisissa asuva -87 syntynyt naikkonen. Muutin avopuolison ja elukoiden kanssa tänne syksyllä Lapista, asumme rivitalossa ja avo opiskelee hienopuusepäksi ja minä olen tällä hetkellä koulunkäyntiavustajana erityislapsille. Tarkoitus olisi aloittaa koulunkäyntiavustajan opinnot syskyllä. Ainoaksi ammatinopiskeluksi se ei jää, haaveessa on monia muitakin aloja, mutta olisi ainakin pohjalla yksi ala mikä kiinnostaa. Palkkaus vain on huono siihen nähden mitä joutuu tekemään (sitä kun kuvitellaan että istutaan vaan vierellä..).

Taloudessa on avopuolison lisäksi alano españolnarttu Nola, jolla ikää 1½-vuotta, sekä kaksi kesyrottaurosta Igor ja Jokeri. Syksyllä kuoli rakas tanskandoggimme Ben, joka jätti sellainen aukon elämään että toisen doggin hankkiminen on mielessä kytenyt pitkään..

Harrastuksiin kuuluu elukoiden lisäksi piirtäminen, ruuanlaitto ja ehkäpä voisi sanoa sisustuksenkin =D Lappiin mennään joka kesä ja pitemmät lomat, siellä sitten pääsee vaellusretkille tuntureihin.

Tjepa

Tjepa
Viestimäärä: 39

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 16:28  
+
0
Zjepa nimimerkin takaa löytyy entinen tjepa (en vaan muistanut enään minkä sähköpostin olin antanut niin piti luoda uus nicki :wink: )
Mutta ikää on kertynyt 25 vuotta, vaikka sitä ei ehkä ihan aina uskoisi..
Rakastan huonojen vitsien viljelyä, niitä ei yleensä ymmärräkkään kukaan muu, kun minä mutta nauran niille sitten itsekseni :hymy:

Lemmikkien virkaa talossa toimitti kaksi rottweiler narttua joista vanhempi kuoli joulukuun alussa ja nuorempi kuoli toukokuun alussa. Nyt siis elellään ihan ilman karvaisia kavereita ja totutellaan koirattomaan elämään. Syksyllä tarkoitus hankkia uus kaveri harrastuspuolelle mutta aika näyttää tuleeko edes pentuja haluamastani yhdistelmästä..
Mutta näillä eväillä mennään ja katotaan kuin akan käy.

Opiskelija olen, nyt tosin sairaslomaa vietän. Töitä teen opiskelujen ohella ja nyt on vähän hakusessa, että mitä tuota vapaa-ajalla tekis, kun aikasemmin kaikki aika meni koirien kanssa treenaamiseen. Tavoitteellisesti ja aktiivisesti harrasteltiin hakua, jälkeä ja tokoa. Agility oli ihan sivuharrastuksena, omaksi iloksi lähinnä. Ja ymmärrettävästi nyt koirattomana aikaa on enemmän, kun koskaan ennen. Tulee siis istuttua enemmän koneellakin taas. Mikä ei sinänsä kait ole hirmu hyvä asia..
Blogia kirjottelen säännöllisen epäsäännöllisesti. Blogiini kirjottelen lähinnä päivän polttavista puheenaiheista. En niinkään pa*kaa jauhaakseni..

Ja joo, kovasti voisin vieläkin enemmän itsestäni kertoa mutta jätetään se johonkin myöhempään ajankohtaan. Uskoisinpas, että ketään ei niin hirveesti kiinnosta yleismaallista sontaa kuitenkaan lukea :kieli:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 23:45)