Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 14

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 19:09  
+
0

lintuja kirjoitti:

Opiskelen teologiaa Helsingissä ja Tampereella filosofiaa.



Kappas, toinen teologi. :heiluti:
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Nukkelis

Nukkelis
Viestimäärä: 81

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 19:38  
+
0
Tän nimimerkin takana oleilee Marraskuussa 21 vuotta täyttävä tyttö Etelä-Savosta! Olen valmistunut Harjun Oppimiskeskuksesta 2008 hevosenhoitajaksi(kasvatuslinja)(ei edes hävetä kun muut on teknologeja yms. :D mut so what!).
Täältä 63 neliön sisältä löytyy tällähetkellä koira, kaksi kissaa ja kaksi kaninpoikasta sekä n. 5km päästä porukoiden pihassa sijeitsevasta tallista löytyy hevonen ja kaksi kania lisää :D
Harrastuksiin kuuluu hevostelu, koiran kanssa touhuaminen(toko on lähellä sydäntä), lenkkeily ja autolla cruisailu pitkin kesää :D
Tykkään myös lukea tosi paljon ja jos oiken hyvä kirja sattuu eteen, en meinaa saada itseäni siitä irti!
seropi uros Rico
maatiaistytöt Luka&Tina

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 21:39  
+
0
Täältä löytyy kesällä huimat 30 vuotta täyttävä naisihminen mutta henkisesti tunnen itseni ja fyysisesti mua luullaan lähes poikkeuksetta vähän päälle parikymppiseksi, joten pahaa kolmenkympin kriisin ei ole pukannut. Kotoisin olen keski-Suomesta ja miellän itseni vieläkin kuuden pk-seudulla asutun vuoden jälkeen edelleen sellaiseksi maalaistollukaksi:)

Opiskeluja on takana yo:lla noin 8 vuotta, ensin solubiologiaa Jyväskylässä, josta maisterin paperit taskussa mutta koska tutkijantyö ja apurahan varassa oleva tulo, sekä ihmisläheisempi työ miellyttivät enemmän, päädyin lukemaan farmasiaa, josta pitkän kaavan (mm. vaihto-opiskeluajan) jälkeen vihdoin valmistuin syksyllä 2008. Siitä lähtien olen etsinyt sitä viihtyisää työpaikkaa ja nyt olen sen löytänyt, ja siellä ollut marraskuun alusta. Haaveissa on kyllä vielä aikuisopiskella itseni pieneläinhoitajaksi mutta saa nähdä miten sen kanssa käy.

Asun pientä kotia kahden rakkaan koirani kanssa, jotka ovat varmaan jo tulleet palstalaisille tutuiksi, joten ei niistä sen enempää tällä kertaa. Vapaa-aika menee aika koirapainotteisesti, koirien kanssa harrastuksissa käyden sekä ystävien, joilla myös koiria kanssa aikaa viettäen ja kimppalenkkeilen. Netissä tulee myös surffattua välillä vähän liikaakin, ja senkin ajan voisi välillä käyttää vaikka lukemiseen tai urheiluun ilman koiria.

Mutta tällä hetkellä elämäni täyttävät ja siihen iloa tuovat koirani, työ ja ystäväni. Elämä on tällä hetkellä aika kivaa ja vaikka vaikeuksiakin on mutta elämänkokemusten myötä niihin on oppinut suhtautumaan hieman vähemmän dramaattisemmin:wink:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 14.05.2010 klo 22:12  
+
0
Kalinka84, teologipa hyvinkin. Tosin en siitä aio kuin sivuaineen itselleni lukea. Tai ehkä kandin, jos päässä sattuu naksahtamaan sopivasti (tuskin).

Juulia80, meillä on yhteinen agilityvuoro, nähdään toivottavasti ensi torstaina. :)
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

Pascha

Pascha
Viestimäärä: 32

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 15.05.2010 klo 21:39  
+
0
19-kesänen opiskelijatyttö Pascha-nickin takana kirjottaapi. Koirakokemusta on laidasta laitaan, tällä hetkellä elämää sulostuttaa kolme karvakorvaa, suunnitelmissa on yliopiston/AMK:n alkaessa kunnolla rullaamaan hommata se eka ikioma (poikakaverin kanssa eka yhteinen, voivoivoi en malta odottaa!).

:jjei:

Poikakaverin kanssa oltu sellanen 1,5v ihan vakavissamme yhessä, ja kihloja odottelen vuoden päätteeksi! Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, en kyllä kenenkään muun kanssa haluaisi ikimaailmassa olla.

Eli suurina elämäni rakkauksina on mun koirat ja mies! :love:
You can't buy charisma!

Myotis

Myotis
Viestimäärä: 51

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 18.05.2010 klo 21:25  
+
0
Olen muutamia vuosia sitten käynyt täälläkin aktiivisemmin, mutta silloin taisi olla toinen nickikin. Kotona kanssani asuu aviomiehen lisäksi kaksi koiraa, akvaariokaloja ja pihan asukki, metsähiiri Kaisa. Kotipaikkana on tällä hetkellä Varsinais-Suomi. Yliopistossa opiskelen vielä muutaman vuoden. Vähintään. :nauru:

Ka1de

Ka1de
Viestimäärä: 10

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 18.05.2010 klo 23:51  
+
0
40 kymppinen mies löytyy tämän nimimerkin takaa, tosin Kaide nikillä aikaisemmin, jo vuodesta -04.
Koiria löytyy, whippettejä 2 kpl ja kääkkä sekä avokin villakoirajohdannaiset, jotka valtaavat sohvan alinomaa :)

PygmiPiru

PygmiPiru
Viestimäärä: 39

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 04:23  
+
0
Mä harvemmin kirjoittelen enää, mutta esittelyn vois varmaan kirjotella...

Eli, täällä kirjoittelee 27-vuotias naisimmeinen Houstonista. Aikaeroa Suomeen kahdeksan tuntia, joten liikuskelen palstalla oikeastaan ihan vääriin aikoihin. Alunperin olen Hyvinkäältä, jossa asuin aviomieheni kera ja muutimme sitten hänen töidensä perässä tänne ison rapakon taa.:aurinko:

Meillä koiran virkaa toimittaa reilu vuotias harjispoika Nuutti. Nuutti harrastaa kodin vahtimista ja kauneuskilpailu-ura aloitetaan reilun viikon päästä Järvenpäässä. Jenkkinäyttelyihin olis tarkoitus osallistua syksyn aikana, kunhan saan eka aikaiseksi käydä tutustumassa ilman koiraa paikalliseen kehätoimintaan. Plus tietty toi pitäis rekkaroida myös AKC:n rekisteriin. :viheltel:
Elämää vilkastuttaa kiinanharjakoira Nuutti :)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 09:22  
+
0
Kai määkin voin vähän esittäytyä. Vaikka en sitä vanhaa nimeäni aiokaan julkisesti ääneen sanoa. Kuvittelisin että jokkut jo on päätellykin et kenestä on kysymys.
Täällä Hervannassa vaikuttaa semmoinen hevihkö ja silti herkkis 28-vuotias naisenalku. Jonkun asteinen eskapistikin mä taidan olla. Haaveissa olis saada joku pieni omakotitalo maalta, näin alkuun. Sit joskus "kun on varaa" mä haluaisin maatilan ja kasvattaa ylämaankarjaa. Menee muuten hienosti nää mun kaavailut yksiin sen kanssa että koututustausta on biotekniikan DI ja tällä hetkellä oon töissä henk. kohtasena avustajana. Looginen? :mietiskel: No tarkoitus on ettiskellä tässä oman alan duunia.. ja kuhan sellasen saa ni sitte ehkä kartottas sitä omaa taloa....
Koiruutta ei tällähetkellä mun elämässä ole, katotaan sitäkin sitte joskus ku on omaa pihaa olemassa...
Ehkä tuosta jo jotain ajatusta saa että mikä täällä on.. Kyselkää lissää jos jotain jäi mietityttää. Kettu kuittaa!
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

nougatt

nougatt
Viestimäärä: 109

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 09:57  
+
0
Moikka :heiluti:
mäkin voisin kai itseni esitellä, vaikken kauheasti tänne olekaan kirjoitellut(ainakaan vielä..).
Olen 29v. nuori nainen pk-seudulta. Monesti mua kyllä veikataan nuoremmaksi mitä olen, ulkonäkö kai hämää, heh..:cool: Kuvailisin itseäni sosiaaliseksi, iloiseksi sekä melko puheliaaksi.. :nauru:
Töissä assarina(henkilöstöasiat yms.) IT-alan firmassa Helsingissä, reilun vuoden ollut nyt tuossa paikassa.
Asustelen koirieni kanssa Itä-Vantaalla. Kotona löytyy siis pieni sileäkarvainen portugalinpodengouros ja sekarotuinen rescuetyttö.
Seurustelen. Harrastuksista voisi mainita koirien kanssa touhuilu, ratsastus, talvella laskettelu, kesällä tykkään pyöräillä ja hengailla ulkona, nauttien auringosta. Meidän perheen mökki meren rannalla on myös ihana paikka rentoutumiseen. Välilllä tulee myös matkusteltua ulkomaille, on kiva päästä näkemään kaikkea uutta.

älkää kysykö mistä nicki on peräisin.. joskus teininä olen sen keksinyt, eikä ole kauheasti jaksanut uusia miettiä..

Siinäpä kai ne oleellisimmat.:hymy:
*Pieni sileäkarvainen portugalinpodengo Onni, s.-07
*x-rotuinen Foxi, s.-07
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.05.2010 klo 10:04)

Andantino

Andantino
Viestimäärä: 29

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:27  
+
0
No jos nyt sitten minäkin, vaikken täällä niin kovin usein käykään. Täällä kirjoittelee 18-vuotias (joka kirjoitti ensimmäisen viestinsä Aikuisten palstalle ja samalla koko KC:hen, kröhöm 15-vuotiaana :shifty:) audiovisuaalista viestintää opiskeleva tyttö. Koiran virkaa toimittaa 3-vuotias labradorinnoutajauros. Oiva on ensimmäinen koirani ja siihen tehtävään aivan loistava: sopivan helppo ja miellyttämishaluinen, mutta omaa kuitenkin vahvan luonteen ja mahtavan persoonan.

Koiran lisäksi harrastuksiin kuuluu valokuvaus ja säännöllisen epäsäännöllisesti myös ratsastus ja lumilautailu. Valokuvaus on sydäntä niin lähellä, että aikomuksena on lähteä opiskelemaan sitä myöhemmin lisää, kunhan saan ensin media-assarin ja ylioppilaan paperit käteen. Muita kiinnostuksen kohteita ovat matkustelu ja ylipäätään taide.

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 18:30  
+
0
Hei kaikki!

Olen heinäkuussa 20 vuotta täyttävä neitokainen, alunperin Kuopiosta mutta nykyään majailen Joensuussa jossa opiskelen yliopistossa sosiologiaa.
Omaa koiraa minulla ei vielä ole, salukista kovasti haaveilen ja eiköhän sellainen tässä muutaman vuoden sisällä tulekin, kunhan saan kämppäasiat ja muut kuntoon. Äitini kuitenkin kasvattaa siperianhuskyjä, ja Kuopiossa perheeni luona niitä onkin seitsemän kappaletta, lisäksi pikkusiskollani on australianpaimenkoira. Aina Kuopiossa käydessäni autan koirien hoitamisessa, lenkitän niitä ja muutenkin touhuan niiden kanssa kaikenlaista.

Harrastan koirien lisäksi musiikin kuuntelua, lukemista ja elokuvia. Olen kiinnostunut monista asioista aina tähtitieteestä mikrobiologiaan :D Oon luonteeltani rauhallinen ja rento persoona, foorumilla aika huomiota herättämätön ja kiltti peruskirjoittelija. Aikaisemmalla palstalla kirjoittelin vähäsen, tänne en oikein ole kotiutunut vielä lähinnä foorumin käyttöön liittyvien hankaluuksien vuoksi.
Sloughi Elmo 6/2013

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 20.05.2010 klo 15:31  
+
0
Koiran menetyksen (10/09) jälkeen olen palstaillut aktiivisen epäsäännöllisesti, mutta nimimerkin takaa löytyy 26v. nainen, palijasjalakane oululainen, naimaton. Koiran virkaan ei tällä hetkellä muuttuneen elämäntilanteen takia ole haussa edes virantoimittajaa. Harrastuksiin kuuluu urheilu monessa muodossa (uusimpina lajeina tankotanssikurssi ja potkunyrkkeilyn jatkaminen syksyllä). Myös penkkiurheilu kaikissa muodoissa on lähellä sydäntä, lätkä suurimpana intohimona (SM-liiga, NHL, KHL) ja kesäisin tulee paikallisia futismatseja kierreltyä katsomassa.

unintended

unintended
Viestimäärä: 166

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:49  
+
0
Voisin minäkin tässä esitellä itseni. Josko tästä aktiiviutuisi tämän palstan käytössä pikkuhiljaa. :kieli:

Eli olen -87 mallinen nuori nainen, asun avokin ja teinikoiran kanssa Tampereella, kotoisin olen Helsingistä. Opiskelen tällä hetkellä suurtalouskokiksi, toisen vuoden loppumetrit juuri meneillään. En kuitenkaan tiedä olenko tästä omaa alaa itselleni vääntämässä vai mitä haluan tehdä, jos kuitenkin päätän tällä radalla jatkaa niin koulun jälkeen lähden opiskelemaan itseni vielä kondiittoriksi ja siitä eteenpäin mahdollisesti restonomiksi. Ellen päädy ensin töihin joksikin aikaa. :) Tykkään lukea ja kirjoitella, olen myös jonkinsortin haaveilija sekä pilvilinnojen rakentaja.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 22:38  
+
0
Runoilenpa tännekin esittelyä tuon toisen keskustelun pohjalta.

Jaijah on vuodesta 1987 Jyväskylän seutua asuttanut tyttöihminen. Talouden muuhun vahvuuteen kuuluvat avomies ja cockerspanieli Manu (2008).

Manu on pitkäaikaisen haaveen täyttymys ja rakas pieni onkin. Me harrastetaan oikeastaan vain kotitokoilua ja erilaisia lenkkeilytapoja. Mätsäreissä pyöritään kun aikaa on ja kaverikoiratoimintaan olisi tarkoitus perehtyä kunhan koiralla ikä virallisesti riittää.

Itse olen haaveilusta ja ilosta elävä persoona, jolle kovaan itsekritiikkiin ja perfektionismiin taipuvainen luonne aiheuttavat ajoittain ongelmia. Pidän piirtämisestä, lukemisesta ja digikuvaamisesta.

Työkseni teen lastenhoitajan sijaisuuksia siellä missä niitä on tarjolla. Käytännössä olen siis työtön. Toiveissa olisi vielä jatkokouluttautuminen, mutta saa nähdä miten pienen ihmisen käy.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 06.05.2011 klo 12:10)

Canidae

Canidae
Viestimäärä: 182

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 24.05.2010 klo 12:40  
+
0
Minäkin nyt kirjoitan, joskus muinoin olen todella aktiivisesti KC:ssä kulkenut ja kirjoitellut.
Olen siis 20-vuotias naisen alku Etelä-pohjanmaalta. Talouteeni kuuluu mies, pari vuotias saku uros, kissa, kaksi kania ja kolme marsua. Harrastuksiini kuuluu kaikenlainen touhaaminen koiran kanssa(tokosta vaellukseen ja valjakkohiihtoon) ja olen tässä aloittelemassa kanien ja marsujen kasvatusta, marsuja tullut jo kaksi poikuetta :) Isomman kämpän hankinta on ajankohtainen tilanpuutteen vuoksi ja kun saamme suuremman kämpän taitaa tulla uusi koirankuvatus huusholliin.
lk hollanninpaimenkoira 12/2014

lobsteri.blogspot.fi

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 24.05.2010 klo 19:09  
+
0
Torii = 25v nainen Itä-Uudeltamaalta. Kirjauduin ensimmäisen kerran koirat.comiin v. 2002 toukokuussa ja samana vuonna aloitin moderaattorinhommat, ja niiden parissa jatkan edelleen. Asun perheen kanssa maalla metsän keskellä omassa talo. Perheeseen kuuluu aviomies, 1v poika, kohta 5v saksanpaimenkoira ja samanikäinen hovawart, sekä 2 sekarotuista kissaa. Olen vielä hetken kotona lapsen kanssa, mutta kohta joutuu palaamaan osa-aikaiseksi töihin. Opiskeluja mietin kovasti mutta en oikein vielä tiedä mikä haluaisin olla "isona" :) Saksanpaimenkoiran kanssa treenaillaan omaan laiskaanpulskeaan tahtiin pk-jälkeä, hovawartin kanssa tehdään "vain" kaikkea pientä aktivoivaa.

monacorgi

monacorgi
Viestimäärä: 137

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 10.06.2010 klo 10:57  
+
0
20 vuotias nainen, tällä hetkellä Pohjois-Pohjanmaalla keskellä ei mitään, syksyllä muutto viimein Tampereelle sivistyksen pariin! ;D Omistan 2 koiraa (pian 4v welsh corgi pembroke narttu ja 8v villakoiramix narttu). Talouten kuuluu myös 21v mieheke jonka kanssa ollaan oltu jo 5,5v :) Lukion olen käynyt ja olen ylioppilas, Tampereelle olen hakenut kouluun..
Harrastuksiin kuuluu oikeastaan vain ja ainoastaan koirat eri muodossa: toko, agility, näyttelyt, mätsärit, lenkkeily, (koirien)valokuvaus, (koira)lehtien ja kirjojen lukeminen, netissä (koirapalstoilla) surffailu jne :D
lk holsku ♂ Rochallor Grizzly Bear "Sampo" (s.-11)
wecope ♀ BH TK1 Promisehill Irish Rose, "Mona" (s.-06)
villakoiramix ♀ Myy (s.-02)

Kotisivut
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.06.2010 klo 10:58)

Yawe

Yawe
Viestimäärä: 26

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 11.06.2010 klo 15:45  
+
0
Täältä löytyy 19-vuotias nuorinainen 15, vuotiaan seropi uroksen kera. Eläimet ovat kuuluneet aina elämään niin koirien, kissojen kuin hevpstenkin muodossa. Frodoa ennen perheeseen kuului sakemanni uros Devi joka oli itseäni kolmekuukautta vanhempi ja nukkui pois kotipihalle 16 vuoden ikäisenä. Kaksi maatiaskissaa oli tuolloin vielä mukana kuviossa, mutta nyttemmin jo niistäkin aika jättänyt. Hevostelua sen sijaan on takana yli 15 vuoden ajalta.

Harrastuksiin hevosten lisäsäksi kuulluu valokuvaus ja tuon koiran kanssa touhuaminen. Frodon kanssa on tullut jo touhuttua niin tokon parissa kuin jäljestäenkin. Agility houkuttaisi mutta tapaturmat ja ikä ovat tähän mennessä siirtäneet tätä suunnitelmaa. Työkseni teen nettisivuja, mainoksia, autojen teippauksia sekä ikkunoiden tummennuksia.
"Käytös on kaikkea sitä, mitä kuollut koira ei tee"

weeper

weeper
Viestimäärä: 3

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 10:50  
+
0
Heippa kaikille! :heiluti:

Täällä ruudun takana näpyttelee 20-vuotias tyttö - nainen kuulostaa aivan liian aikuiselta ja poden muutenkin ikäkriisiä :nauru: Asustelen Jyväskylässä, jonne ajauduin opiskelujen perässä. Olen asunut vähän siellä sun täällä, mutta Keski-Suomi on se paikka, joka tuntuu kodilta. Parin vuoden päästä olisi tarkoitus valmistua lastenohjaajaksi, sen jälkeen mitä luultavimmin vielä jatkaa opintoja. Koiranomistajan näkökulmasta ihanteellisella paikalla sijaitsevan yksiöni kanssani jakaa kohta 10 kuukauden ikäinen sekarotuinen koiraneiti Tosca.

Olen tämmöinen varsin sosiaalinen ja usein liiankin puhelias, mutta myös paljon omaa tilaa ja rauhaa rakastava ihminen. Lempipuuhiin kuuluu muun muassa metsässä samoilu koiran kanssa, lukeminen, kirjoittaminen, lenkkeily ja pyöräily. Rakastan matkustamista ja tähän mennessä olen ehtinyt koluta 14 maailman maata - siispä jäljellä on aikamoinen läjä. Erilaiset ihmiset, tavat ja kulttuurit kiehtovat. Tykkään myös käydä kuuntelemassa hyvää musiikkia keikoilla ja kesäisin viihdyn festareiden letkeässä tunnelmassa. Keskusteleminen on minulle erittäin tärkeää ja pidän ihmisistä, joiden kanssa voi unohtua jopa tunneiksi keskustelemaan milloin syvällisesti ja milloin kaikkea muuta kuin syvällisesti.

Mutta eiköhän tässä nyt ollut näin alkuun stooria ihan riittävästi, kysyköön lisää, ken tahtoo tietää :cool:
"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545654
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 11:30)