Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 14

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 14.06.2010 klo 20:55  
+
0
Heippa,

olen kohta 20 vuotta täyttävä opiskelijaneitonen Rovaniemeltä. Minulla on kesällä vuoden ikään yltävä mudinarttu Notte, joka on toinen koirani. Melkein yhdeksän vuotta sain elää myös keeshond Ruffen kanssa, joka menehtyi alkuvuodesta aivokasvaimen komplikaatioihin. Mudin kanssa harrastamme tottelevaisuutta ja agilityä, joskus vanhemmalla iällä olisi hauska kokeilla pk-lajeja. Toinen koira on jo haaveissa, ja katselen aina huokaillen schipperkejen perään.

Koirien lisäksi intohimojani ovat laulaminen, pianonsoitto, lukeminen ja kirjoittaminen, kirjallisuus ja teatteri. Olen opiskellut useita kieliä ja innostun nopeasti eri kulttuureista. Tykkään matkustella paljon ja vierailla eri tapahtumissa ja festivaaleilla. Toisinaan hullaannun musiikista tai tekstin sisällöstä. Käyn muutaman kerran vuodessa islanninhevosvaelluksella. Pidän boheemista hippiasenteesta, etnisistä kuoseista ja kuvioista sisustuksessa ja vaatteissa sekä erilaisista etnisistä ruuista, eritoten tulisista. Olen opiskellut musiikkia ja teatterialaa ja ensi syksynä olisi tarkoitus muuttaa Englantiin ja aloittaa yliopisto-opinnot kirjallisuuden ja luovan kirjoittamisen parissa.

muoks. Lempimusiikkini näkyvät last.fm -profiilistani.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.06.2010 klo 21:33)

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 14.06.2010 klo 21:06  
+
0
Hei vaan kaikki! Täällä kirjoittelee 28v romanttinen ja hellä mies Kuopiosta. Työskentelen lasten parissa ja omaan hoitoalan koulutuksen. Koirulin kanssa kaksistaan asustellaan ja ihmetellään maailman menoa. :love:
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 14.06.2010 klo 21:56  
+
0
Olen 18v. tyttö pirkanmaalta. Valmistun ensi keväänä ravintolatarjoilijaksi.
Harrastan metsästystä ja ammuntaa, sekä käyn ratsastamassa.
Perheeseen kuuluu äiti, isoveli, sekä isä joka asuu eri osoitteessa.
Koiria löytyy pari kappaletta, tässä kuussa 17v. täyttänyt lakelandinterrieri Rasseli, joka
myös komeilee tuossa avatar-kuvassani. Toinen koira on 4v. mäyräkoira Heta.
Luonteeltani olen temperamenttinen, ehkä jopa hauska, mutta osaan olla myös vttumainen.
http://i1003.photobucket.com/albums/af157/tinttiz/lll001.jpg
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 15.06.2010 klo 10:21  
+
0
Moikka moi! Nimimerkin takaa paljastuu 25-vuotias nainen Lapista ja voin yhtyä Johin aikaisempiin sanoihin, Lapista olen ja Lapissa pysyn. Olen rääväsuinen, mutta samalla kuitenkin aika herkkis. Rakastan kaiken maailman otuksia ja perheestä löytyykin 2 chinchua, 10 gerbiiliä, koira, hevonen ja avopuoliso.

Ratsastaminen on suuri intohimoni ja haluan kehittyä jatkuvasti lisää. Kisaamaan halajaisin ja tänä kesänä sekin haave toteutuu. Koiran kanssa en enää harrasta mitään sen kummempaa, lenkkeillään vaan metsässä, käydään uimassa ja nautitaan elämästä.

Toinen unelmani on kouluttautua eläinsuojeluavalvojaksi, mutta tällä hetkellä työajat estävät sen. Ehkä sitten tulevaisuudessa.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 15.06.2010 klo 11:58  
+
0
Melkein 28-vuotias naikkonen ylä-savosta täällä hei. Kotivahvuuteen kuuluu mies ja kaksi koiraa, toinen nelivuotias lk-mäykkyuros ja toinen vuosikas sekarotuinen narttu. Työskentelen elintarvikealalla ja haaveissa siintää talo maallla ja muutama kissa laumanjatkoksi. Luonteeltani olen sosiaalinen rääväsuu joka uusissa tilanteissa haluaa ensin tutkailla ihmisiä ja muodostaa heistä ensivaikutelman, joka yleensä ei mene pieleen. :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 15.06.2010 klo 15:57  
+
0
28-v naisihminen Helsingistä. Asustelen Hgin kantakaupungissa bernipennun ja kahden kisun kanssa. Päivät menee saamarin tylsässä työpaikassa assarin hommissa It-firmassa :roll: (syy miksi asun koirat.comissa ;))) Aikuisopiskelen lähihoitajaksi sekä erityispedagogiikkaa avoimessa yo:ssa. Alanvaihto siis edessä erityislasten pariin about 1-2vuoden sisään (hope so).

Paljon matkustellut sekä asunut, opiskellut, ollut töissä ulkomailla, nykyään harrastan tuota kulttuurienvälistä vaihtoa majoittamalla kotiini reppumatkailijoita ympäri maailman.(couchsrufing.com / hospitality.org)

Haaveissa 8-9 tunnin yöunet :nauru:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 13:56  
+
0
Tarpeeksi vanha nuoressa ruumiissa.
Eläimet on sydämen asia ja hoidokkeja tulee silloin tällöin.
Mopot kiinnostaa ja niitä harrastetaan, vierailenpas toisinaan myös moottoripyörien kyydissä vauhdista nauttimassa.
Aloitan nyt syksyllä vaatetusalan perustutkinnon, jee!
Musiikki on ehdoton elinehto ja sitä ilman ei mistää tuu mitään. Jos joku nyt välttämättä tahtoo tietää mikä olen, sanotaan että metallisti-gootti.
Ihmisistä en pidä, en lapsistakaan yhtään enempää.

Luovuus on mun juttu, kädessä pysyy niin pihdit kuin kirveskin.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 14:09  
+
0
Rustailenpas minäkin tylsän työpäivän kunniaksi tänne jotakin. :)

Eli tämän nikin takaa löytyy 28v naisimmeinen. Perhettä on avomiehen, pian 9v tytön ja tuoreen hauvavauvan verran.
Oma(lue: pankin) rivikoti löytyy tästä Tampereen kyljestä Nokialta.
Vartiointialalla työskennellyt melkeen 6vuotta ja kyllähän tämä omalta tuntuu, vaikka välillä on tylsääkin.
Haaveissa poliisikoulu.

Kotikissa (vaikken oo yhtään kissaihminen) kuvaa mua parhaiten. Menojalka on lakannut vipattamasta jo ajat sitten ja nykyään kivat viikonloput tarkoittaa mulle plikan kanssa sohvalla löhöämistä leffaa katsellen, tai oman avon kainaloon käpertymistä. :)
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 23:21  
+
0
Itsestä kertominen on aina hankalaa :D

29 v tuli vähän aikaa sitten täyteen, vaikka koitankin kaikille syöttää sitä kahtaviittä :)
Koirakuumeinen tällähetkellä ja sellainen pian lähitulevaisuudessa ilostuttaa minun ja poikaystäväni elämää.

Asunut nyt kaksi vuotta Ruotsissa ja tämän kuun lopussa muutto Göteborgiin yhteiseen asuntoon pk:n kanssa, iloista viikonloppusuhdetta harrastettu nyt about 1½ vuotta.
Tulin tänne työnperässä, graafisen suunnittelijan hommiin, joita tein siis sitä ennen Oulussa.

Suomesta on ikävä kavereita ja SAUNAA! Niin ja kuivaushyllyä keittiössä :D. Ja käsisuihkua vessassa. Takapajuista sakkia ;) Ei täällä ymmärretä hyvän päälle. Eikä täällä voi fiilistellä Suomalaisia oluita maistellen ja haikaillen, kun se tuontimerkki tänne on Lapin Kultaa... yöh. :D

Harrastelen kykkimistä koneella... liiankin paljon. Haluaisin kehittyä kuvittamisessa ja graafikkona ja toiveissa joskus olla jonkintason freelanceri... sitten kuin on rohkeutta tarpeeksi :) Kiipeilemistä olen aloittanut viime keväänä. Siihenkin pitäis saada enemmän tekniikkaa ja kestävyyttä lisää, kun mun narukäsillä ei hirveän korkealle tai vaikeita kallioita pitkin kavuta. Ratsastusta haluaisin harrastaa, mut jotenkin en saa yksin lähdettyä tallille... viime ratsastuskerrastakin on jo vuosi! :( Voisi sanoa, että olen päivästä riippuen kausitarmokas tai -lörtikäs :D
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.06.2010 klo 23:23)

Jethro

Jethro
Viestimäärä: 447

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.06.2010 klo 10:34  
+
0
Olettepa te kaikki nuoria.:eek:

[tanja]

[tanja]
Viestimäärä: 1

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.06.2010 klo 11:16  
+
0
Hei vaan.

Olen tänä vuonna 24v täyttävä nainen Itä-Suomesta ja perheeseeni kuuluu mieheni, 2 koiraa (saksanpaimenkoira narttu '05) ja (australianpaimenkoira uros '08) sekä jyrsijöiden virkaa toimittaa kaksi vanhaa kääpiöhamsteri rouvaa. Harrastan koirieni kanssa aktiivisesti pk-hakua ja jälkeä, tokoa, agilityä sekä silloin tällöin pyörähdetään myös näyttelyissä. Saksanpaimenen kanssa ollaan suoritettu BH + kisattu yksi ALO1 tokosta, aussien kanssa korkataan tokokisat alkusyksystä ja treenataan kovasti hakua sekä agia jotta päästäisiin niissäkin joku päivä kisaamaan.

En ole aivan uusi täällä, eli jokunen vuosi takaperin täällä kirjoittelin mutta tuolloin ilmapiiri ei enää vastannut sitä mitä toivoin. Kokeillaampa uudestaan kun 'pölyt on laskeutuneet' :). Jos itsestä tässä piti jotakin sepustaa niin koirien lisäksi harrastan valokuvausta, remontti/pihahommia joita täällä omassa talossa ja tontilla riittänee, lasketaanko työkin tähän? ;) eli toimin palveluvastaavana Punkaharjun kruunupuistossa (kuntoutuskeskus, hotelli, vanhusten koti), ihana työ ja nimenomaan itse ympäristö sekä ihmiset. Jos joku minut tunnistaa niin saa tulla juttelemaan niin menneistä kuin tästäkin hetkestä. Toivottavasti täällä saadaan edelleen mukavia keskusteluja aikaiseksi :).

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.06.2010 klo 12:31  
+
0
^^ Itsekin vähän yllätyin, luulin olevani aivan nuorimmasta päästä, mutta täällähän on huomattavan paljon kahdenkympin puolin ja toisin. Mutta ehkä se on se perus, nuorempi väestöhän se perinteisesti on luuhannut foorumeilla, ja vasta vähitellen tää rakenne on lähtenyt muuttumaan.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.06.2010 klo 16:39  
+
0
Täällä kirjoittelee 26-vuotias nainen Helsingistä - tosin Keski-Suomesta olen kotoisin ja keskisuomalaisena itseäni pidän. Pääkaupunkiseudulle tie vei opintojen perässä ja yllättäen pääsin valmistumaankin tässä jossain välissä diplomi-insinööriksi. Tällä hetkellä olen sellaisessa työssä, johon ajauduin olosuhteiden pakosta ja joka oli mahdollisten ammattien listallani sijalla ö. Toivon mukaan asiaan kuitenkin saadaan jossain vaiheessa muutos.

Perheessäni asustelee lisäkseni kaksi "putkiaivoa", avopuoliso ja kääkkäpoika. Kodinvirkaa toimittaa kerrostalokaksio, joka on mielestäni riittävän lähellä ja riittävän kaukana Helsingin keskustasta, jossa emme voisi (erityisesti minä) kuvitella asuvamme. Itse asiassa toivoisin, että pääkaupunkiseutu siirrettäisiin Keski-Suomeen, niin saisi nämä pääkaupunkiseudun mukavuudet ja työmahdollisuudet yhdistettyä metsäisempiin, kauniimpiin maisemiin sekä kivempiin säätiloihin. :nauru:

Keskisuomalaiseen verenperintöön valitettavasti kuuluvat puujalkavitsit, joita voi repiä tarvittaessa vähän joka tilanteessa. Avokin mielestä on olemassa huonoja vitsejä, huonompia vitsejä, "isävitsejä" ja pohjimmaisena minun kertomiani vitsejä. :nauru:

Olen meidän perheen nörtti. Olen mm. ainoa tuntemani nainen, joka harrastaa tietokonepelejä (lähinnä RPG-genre) ja jonka tietokone on huomattavasti "tykimpi" kuin perheen miesasukin. Edellinen projektini oli Dragon Age: Origins, joka muuten oli huippuhyvä! Muuten tykkään lueskella paljon ja soitella pianoa, ehkä laulaakin, jos vain koira on kuuntelemassa (kun se ei ainakaan toistaiseksi ole ulvonut lauluni takia). Tykkään soitella iskelmiä ja kuunnella heviä. :twisted: Perheen pienin, mustin ja karvaisin asukas on pääharrastuskaverini. Pikkupojan kanssa harrastelemme agilityä ja tokoa, ja käymme satunnaisesti pyörähtämässä näyttelykehissä.
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.06.2010 klo 16:49)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 17.06.2010 klo 17:33  
+
0
^heh. Minä en niin paljoa tietokonepelejä, mutta konsoleilla tulee pelattua aina joskus. Oottelen et Okami putkahtais postissa, niin pääsis ihquilemaan ;) Diablon pelasin joskus lävitse, Monkey Islandeja jonkin verran ja WOWia kunnes turhauduin jossakin 15 tunnin jälkeen kun kuolin koko ajan ja ruumis jossain tziljoonan kilsan päässä... :D PSPt hankittiin muutama kuukausi sitten poikaystävän kanssa ;D

Sohvi

Sohvi
Viestimäärä: 26

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 19.06.2010 klo 12:11  
+
0
Hei! :heiluti: Olen 21-vuotias tyttö Iisalmesta (muutan syksyllä Kuopioon). Opiskelen sairaanhoitajaksi, mutta se taitaa nyt jäädä kesken... Bioanalytiikka kiinnostas hiuka enemmän! Asustelen yksin, mut tosiaan syksyllä muutan poikaystäväni kanssa yhteen :aurinko:. Kotonani vanhempien luona asustaa kaksi bichon frise -vanhusta. Nyt odottelen kahden viikon päästä kotiutuvaa westie -pentua, can't waiiiiit.....

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 19.06.2010 klo 12:34  
+
0
Noniin... Nä itsensäesittelyt on kamalia, mutta kohteliaisuussyistä tuppaan täyttämään kun tulen uutena jollekin palstalle... :)

Eli jannie on viittä vaille 26-vuotias respantäti Turusta. Asun vuokralla pienkerrostalossa avokin kanssa, asunto on ihan aarre kun tää on täällä "landella" 15min keskustasta :) Avokki opiskelee insinööriksi, joten täyttää tän meidän perheen älykkökiintiön, ite olen yo-merkonomi ja tosiaan töissä pienessä hotellissa.

Koiria on nyt yksi, phalene-poika Hugo, ja toinen koira on haaveissa sitten joskus varmaan ensi vuonna? Muuten elukkalaumaa ei tällä hetkellä ole, paitsi paperilla omistan puolet shettistammasta (joka on myös varsonut meillä ollessaan kahdesti, toinen palkittu tasaisesti hyvillä kakkosilla ja toista ei varmaan ikinä mihinkään viedäkään, sen verran .. mielenkiintoisen näköinen kaveri tuli).

En oo koskaan aikaisemmin kirjoitellut mihinkään koirapalstalle (paitsi rotuyhdistyksen), hevostalli.netissä sen sijaan olen käynyt huutelemassa ja nyt olen bannannut sen itse itseltäni. Toivottavasti tää KC ei ole yhtälainen loanheittoareena, ei nyt vielä ainakaan vaikuta siltä :)
Muuten harrastan klassisesti lukemista (pääasiassa kotimainen kirjallisuus), valokuvaamista ja viljelypalstan hoitoa. Olen kevyesti ekouskovainen enkä diggaa kemikaaleista tai lisäaineista.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Jimena

Jimena
Viestimäärä: 108

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 19.06.2010 klo 18:21  
+
0
Tamperelainen 25-vuotias naisihminen täällä hei! Perheeseen kuuluu 2 kotikissaa, amerikancockerspanieli-tuholainen ja collie-neiti. Niin ja tuo avomies tietty, jonka kanssa on yhteistä taivalta 6 vuotta takana.

Harrastan agilityä jenkkini kanssa ja metsäilyä molempien kanssa. Työt olen aloittamassa elokuussa ja opiskelen samalla merkonomiksi iltakoulutuksena. Taloushallintoon olisi tarkoitus suuntautua, myynnistä ja markkinoinnista mulla onkin jo ammattitutkinto.

Mitäs sitten..

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 06.07.2010 klo 10:54  
+
0
Vois tänne rustailla vähän ittestään, kun aika uusikin oon, vaikka se nii vaikeeta onkin. Yllättäen :roll:

Mut asiaan. Täällä on maaliskuussa 19-vuotta täyttänyt justii ammattikoulusta eläintenhoitajaks valmistunut tyttö/nuori nainen (en osaa itteeni oikee luokitella mihkä mä kuulun). Muutin miehen perässä Seinäjoelle ja täällä nyt asustellut reilun kuukauden. Perhe käsitteenä on vähän hatara, mutta sen verran sisaruksista, että niitä löytyy yks pikkusisko 17v ja kaks pikkuveljeä 13 ja 14v. Ei vaan enää asuta samassa taloudessa, kun muutin pois. Siskokin tosin tullut nyt ehkä enemmän kaveriks, kun ei saman katon alla asuta :D

Parisuhteessa olen tällä hetkellä ja sen luokse tosiaan muutin. Toki asutaan vielä hänen äitinsä tykönä, mutta kun tuo saa vakituisen työpaikan, niin ajatus on ollut muuttaa omaan yhteiseen kämppään. Lemmikkejä löytyy omana tuo koira, pikkunen reilu 3v silkkiterrierinarttu. Miehen äidillä on huostaanotettu kissa.

Harrastuksista sen verran, että niitä ei pahemmin ole. Koiranäyttelyissä käyn aktiivisesti ja koiran kanssa omaks iloks tokoilen. Lenkkeillä yritän epäsäännöllisen säännöllisesti. Tällä hetkellä olen työtön, mutta hakemuksia on laiteltu eteenpäin ja toivottavasti jostain tärppäisi.
Luonteeltani oon tällanen ilonen ja rempsee ainaki mun tietääkseni :D Laiska osaan olla ja itsepäinen, vastarannankiiskiäkin löytyy. Mutta pääpiirteissään oon positiivinen ja ulospäinsuuntautunu, tuun toimeen useimpien kanssa, jos niillä ei oo ongelmia mua kohtaan.

Musiikki ja laulaminen on mun intohimo, ilman niitä en varmaan osais elää. Laulelen omaks iloks lähinnä, musiikin mukana kuitenkin. Yläasteella lauloin kuorossa vielä, mut sekin sit jäi peruskoulun päätyttyä.

Lempiväri on ehdottomasti turkoosi. Muut värit kyllä sit menee kanssa, joitakin lukuunottamatta :D Mitäköhän oleellista tässä vielä olis kertomatta. Muokkailen, kun keksin jotain.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu tiistaina, 06.07.2010 klo 10:55)

Garamelli

Garamelli
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 06.07.2010 klo 13:28  
+
0
Nimimerkin takana kirjoittelee himpan verran alle 30-v nainen Kuusamosta. Koiruuksia taloudesta löytyy tällä hetkellä kaksi norwichia ja tätä rotua meillä pienimuotoisesti kasvatetaankin. Pentuja odotellaan parin viikon sisään.

Ammatiltani olen terveydenhoitaja, tällä hetkellä äippälomalla. Perheeseen kuuluu siis myös avomies ja kaksi pientä lasta. Asumme melkein maalla ja harrastuksiin kuuluu arkipäivän jutut: ulkoilut, retkeilyt, suuret seikkailut jne ;)

Koiramme ovat lähinnä kotikoiria, näyttelyissä käymme silloin tällöin. Kotipihalla pallotellaan ja omassa metsässä ajetaan oravia ja muuta pientä piipertäjää.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:34  
+
0
^No moikka! :heiluti: Vanha koulukaveri täällä. :)
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 21:15)