Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 14

Garamelli

Garamelli
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 29.07.2010 klo 14:51  
+
0

Nutti kirjoitti:

^No moikka! :heiluti: Vanha koulukaveri täällä. :)



Minä jo vähän kattelinkin, että taidatpa olla sinä! :)

Piko_09

Piko_09
Viestimäärä: 14

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 31.07.2010 klo 21:18  
+
0
Piko_09 nimimerkin takaa löytyy kleinipoika Pikon lisäksi 23-vuotias yliopisto-opiskelija neitonen. Asun avomiehen ja tuon karvakorvan kanssa Jyväskylässä kerrostalokaksiossa ja hyvin ollaan täällä viihdytty, tosin lähtö täältä vielä määrittelemättömään paikkaan on edessa parin vuoden sisällä, kun valmistumme molemmat fysiikan ja matematiikan (+kemian) opettajiksi...opettajan työt kun ovat kuulemma kiven alla tässä lähistöllä, enkä ihmettele yhtään!

Piko on nyt vasta reilut 9kk vanha, joten näyttelyharrastusta enempää ei olla ehdittyaloittaa ja ensimmäiset näyttelytkin ovat vasta tuloillaan, mutta ehtiihän sitä vielä. Luonteeltaan tuo sopisi takuulla niin tokoon kuin agilityynkin, mutta aika näyttää, mitä innostutaan harrastamaan (Piko on ensimmäinen koirani). Koiran tahdoin ja otin harrastukseksi, kun ei minulla muita isompia harrastuksia ole hetkeen ollutkaan, mitä nyt tulee koneella milloin foorumeilla hengailtua, milloin pelailtua jotain...

Siinäpä mitä tältä istumalta osaan kirjoittaa, enempi saatan hyvinkin kertoa, jos joku vaan uskaltaa kysyä. :wink:
Saara & kleinspitzpoika Tirhan Exclusive Design, "Piko"

Tappijalat

Tappijalat
Viestimäärä: 3

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 24.08.2010 klo 00:47  
+
0
Heipat vaan kaikille :heiluti: Täältä löytyy 24-vuotias nainen Oulusta,joskin oon parhaillaan muuttamassa Poriin työn perässä.Ammatiltani oon eläintenhoitaja.Asustelen ja elelen kahden corgi uroksen kanssa ja aika pitkälti vapaa-aika menee poikien harrastuksissa.Toinen on tokokoira ja toinen agilitykoira.Aika eläimellistä menoa siis täällä suunnassa :wink:
Jaloissa säästetty,korviin käytetty - Welsh Corgi Pembroke

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 24.08.2010 klo 01:35  
+
0
Olen pari-...no ok, kolmekymppinen tyttö (nainen? :shifty: ) Saksasta. Alunperin olen kotoisin... no en oikeastaan mistään ihan kunnolla, mutta Suomessa olen asunut enimmäkseen Lounais-Hämeessä ja se on jotenkin se "minun" seutuni, vaikkei sinne mitään sukusiteitä olekaan. Tosin olen asunutkin nyt jo suuremman osan elämästäni muualla kuin Suomessa.

Perheeseen kuuluu aviomies ja kaksi lasta (3 ja 4v.) sekä kaksi koiraa, kaksi kissaa ja marsuja. Koiria on kuulunut elämääni aina, mutta oikeastaan vasta nyt tuli sellainen elämäntilanne että oli mahdollisuus keskittyä enemmän koirajuttuihin ja koiran kanssa harrastaminenkin kiinnosti, siksi aloin tännekin kirjoitella. Elämäni olen omistanut lähinnä hevosille ja koirat ovat kuuluneet siihen vähän niin kuin sivutuotteena. Työkseni olen siis tehnyt hevoshommia, mutta viime vuodet keskieurooppalaisen perhepolitiikan ansiosta viettänyt lähinnä kotiäitinä. Siinä sivussa olen hiukan jatkanut aikoinaan keskeytyneitä opintojani kielenkääntäjäksi sekä tehnyt erilaisia hommia hevosiin liittyen. Syyskuusta alkaen pääsen vihdoin osa-aikaisesti säännölliseen työhön :jjei:

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 24.08.2010 klo 09:45  
+
0
^ Mikä koira sulla on sheltin kaverina vai onko sekin sheltti? :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 24.08.2010 klo 12:50  
+
0
Esittelenpä minäkin itseni, kun täällä olenkin alkanut pyöriä, enkä ole tainnut sitä vielä tehdä.

Olen päälle parikymppinen naisen alku Oulusta. Valmistuin tässä kuussa, mutta olisi haaveissa opiskella vielä toinenkin tutkinto. Tällä hetkellä olen siis työttömänä ja tulevaisuus hyvin avoin, mutta katsoo nyt, mitä elämä eteen tuo...

Omaa koiraahan minulla ei vielä(kään) ole, mutta toisten koiria (ja muitakin elukoita) silloin tällöin hoidan. Haaveilen omasta koirasta, mutta tykkään todella paljon muutenkin eläimistä. Kotona minulla on tällä hetkellä kaksi kania (avon lisäksi...heh). Heppojen kanssa touhuaminen on myös hyvinkin mieluista puuhaa, mutta valitettavasti ratsastustunnit ovat tällä hetkellä tauolla kalleutensa vuoksi. Joku kysyi joskus, olenko heppatyttö... Noh, riippuu, miten se määritellään, mutta ennemmin sanoisin olevani ihan yleisesti eläintyttö. :nauru:

Pidän eläimistä, luonnosta, lukemisesta, lumilautailusta, musiikista ja kirjoittamisesta. Valitettavasti tulee nykyään ihan liian vähän luettua kirjoja, mutta välillä tulee kausia, jolloin tulee luettua taas enemmän. Kuuntelen eniten metallimusiikkia, kuten Nightwishiä, System Of A Downia, Dimmu Borgiria, Eluveitieta ja Pythiaa, mutta tykkään myös esim. Indicasta ja PMMP:stä.

Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:07  
+
0
Moip vaan kaikille! :heiluti:

Tämän nickin takaa löytyy 22-vuotias tyttönen Nurmeksesta. Opiskelin itseni lukion jälkeen merkonomiksi sekä taloushallinnosta että asiakaspalvelusta, työkseni teen vähän sitä sun tätä siihen asti kun löytyy jostain vakituinen ja mieluinen työpaikka.
Meidän lauma asustaa omakotitalossa maalla ja laumaan kuuluu aviomies ja 2 labradoria, joiden kanssa harrastetaan metsästystä.
Koirien kanssa lisäksi nomeillaan ja kuljeskellaan luonnonhelmassa. :hymy:
Itsekseni harrastan sit palapelien kasausta (työn alla tällä hetkellä reilu 4000 palanen), valokuvausta sekä piirtämistä jonkin verran. Koiranäyttelyissäkin tulee jonkin verran pyörittyä lähialueella ja parin yhdistyksen toiminnassa olen aika aktiivisesti mukana.

Toiveena on kasvattaa lauman kokoa lähitulevaisuudessa, vaikkakaan rotuvalinta ei vielä ole ihan täysin selvä :wink:
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 24.08.2010 klo 16:32  
+
0
Jospa uskaltautuisin täälläkin esittäytymään, olen enemmänkin tottumuksesta pyörinyt tuolla junnujen puolella vuosikausia :heiluti:

Eli täällä kirjoittelee 90-syntynyt eli pian parikymmentä vuotta täyttävä neiti, kotoisin Valkeakoskelta, mutta opiskelen Oulussa biologiaa yliopistossa, tarkoitus olisi suuntautua ekologipuolelle eli tulen sitten möyrimään pitkin metsiä ja soita kumisaappaat jalassa. Kotikotona asustelee 9-vuotias karkeakarvainen kettuterrieriuros.

Luonnon ja retkeilyn lisäksi kovasti kiinnostaa erilaiset taiteet; valokuvaan ja piirtelen toisinaan, soitan myös viulua, mutta se on viime aikoina valitettavasti vähän jäänyt, tarkoitus olisi elvyttää taitoja. Musiikki, etenkin kokeellinen sellainen (metalli, neofolk, darkwave, konemusiikki, klassinen) on lähellä sydäntä. Luonnontieteen opiskelun lisäksi myös humanistisemmat jutut, kuten kulttuuri kiinnostaa, viime aikoina olen tuntenut myös filosofiaan jotakin vetoa.

KC:ssä olen pyörinyt enemmän tai vähemmän 2000-luvun alusta.
come on night, take me home

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 01:26  
+
0
mill, meillä on lisäksi russeli :hymy: (tuo tavishymy näyttää ihan hölmöltä mutta minkäs teet :roll:)

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 10:26  
+
0
Heips!

Täällä esittäytyy 23 vuotias naisimmeinen Vantaalta, ja häntää vieressä huiskuttaa 21vkoa vanha suursnautserinpentu Arttu. Pitkään tätä foorumia on tullut seurailtua, mutta nyt vasta sain rohkaistua itseni kirjoittamaankin jotain. Harrastuksiin ei jää opiskelun ja työnteon ja elukan kanssa pöhisemisen lisäksi kauheasti, mutta tarkoituksena olisi haun tai jäljen harrastaminen kun tuo elukka tuosta hiukkasen kasvaa.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Vilkko

Vilkko
Viestimäärä: 302

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:29  
+
0
Täältä huutelee 30-vuotias naisihminen, tervepä terve! Paluumuutin juuri lähemmäksi juuriani, pienelle paikkakunnalle Itä-Suomeen. Koulutukseltani olen kuvataiteilija, mutta työhistoriani on varsin kirjava, viimeisimpänä metallialan työt, joista jouduin pakkolomalle. Tai siis pääsin... ;) Nyt haahuilen ja tuumailen, mikä minusta tulisi isona. Yksineläjä olen, mutta en silti yksinäinen.
Koiraharrastajana olen ihan vihreä, odottelen tässä elämäni ensimmäistä koiranpentua. Eksyin joskus ihan vahingossa tälle forumille ja täällähän onkin fiksuja ja mukavia ihmisiä! Koukkuun jäin.:aurinko:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Parsonrussellinterroristi Etta 07/10

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 19:07  
+
0
Jos sitä sitten esittelisi ittensä täällä kun tuppaa pyöriä. Enämmän lueskelemassa mutta välillä itsekkin sanottavani sanon.
Elikkäs täältä käsin kirjotteleepi 24-vuotias tyttönen Hollolasta. Omaa koiruutta ei tällä hetkellä ole, mutta asian pitäisi korjaantua marraskuussa, koirien kanssa kyllä koko ikäni touhunnut. Perheeseen kuuluu tällä hetkellä siis minä ja 33-vuotias avokki, sekä joka toinen viikon loppu avon tyttö (9v.)ja poika (7v.).
Työkseni ajelen kuorma-autolla Espoon suunnalle muotia (loisto hommaa kun näkee etukäteen minkälaista vaatetta kohta myydään =D) ja harrastuksiini kuuluu tällä hetkellä pärräily uutukaisella pyörälläni sekä UA-toiminta (se on tosin aika vähäistä)

Idefix

Idefix
Viestimäärä: 176

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 20:52  
+
0

Vilkko kirjoitti:

Täältä huutelee 30-vuotias naisihminen, tervepä terve! Paluumuutin juuri lähemmäksi juuriani, pienelle paikkakunnalle Itä-Suomeen. Koulutukseltani olen kuvataiteilija, mutta työhistoriani on varsin kirjava, viimeisimpänä metallialan työt, joista jouduin pakkolomalle. Tai siis pääsin... ;) Nyt haahuilen ja tuumailen, mikä minusta tulisi isona. Yksineläjä olen, mutta en silti yksinäinen.
Koiraharrastajana olen ihan vihreä, odottelen tässä elämäni ensimmäistä koiranpentua. Eksyin joskus ihan vahingossa tälle forumille ja täällähän onkin fiksuja ja mukavia ihmisiä! Koukkuun jäin.:aurinko:



Minnekkäs paikkakunnalle muutit? Ihan näin mielenkiinnosta :shifty:
Lbu Taavi 10/04
Lbu Tino 12/07

Banjo

Banjo
Viestimäärä: 112

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 26.08.2010 klo 00:05  
+
0
Moi kaikille! Täällä kirjoittelee 26v naisihminen Keski-Suomesta jo mummoikään ehtineen pk collien kanssa. Jonkin aikaa olen palstaa lueskellut ja päätin nyt sitten rekisteröityä ja esittäytyä. Collien kanssa on käyty näyttelyissä sillon kun oltiin vielä molemmat nuoria ja nättejä :nauru: ja puuhattu kaikkea kivaa kotitokoilua sekä yleistä hauskanpitoa. Kauhea pentukuume vaivaa, mutta pakko pitää vielä pää kylmänä ihan elämäntilanteen vuoksi. Rotu on kuitenkin jo melkein päätetty ja saatu avomieskin puhuttua ympäri... joten ehkä hyvällä tuurilla ens kesänä olis pennun aika...

Anuapina

Anuapina
Viestimäärä: 342

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 27.08.2010 klo 02:00  
+
0
Olen pian 30v neiti-ihminen (mikä ihme ilmaisu :hymy: ) Turusta. Asustelen kahdestaan koirani kanssa pienessä kivassa kodissa. Toistaseksi olen vielä opiskelija, vaikka todellisuudessa oon jo n. 4 vuotta käynyt pääsääntöisesti töissä ja opiskelut edistyneet etanavauhtia siinä sivussa.

Harrastuksia ei tällä hetkellä muuta ole kun koirajutut: agility, tokoilu, lenkkeily koirallisten kavereiden kanssa ja kaikenlaisissa koiratapahtumissa oleilu. Ennen tuli käytyä myös ratsastamassa, jumpassa/kuntosalilla yms., mutta nyt ei oikein ehdi/huvita tehdä muuta. Voisin käyttää koiraharrastukseen vaikka 24 tuntia vuorokaudessa. :nauru: Tällä hetkellä kotona siis yks vajaa 2v käppänäpoika, toivottavasti jossain vaiheessa toinenkin koirunen.
kääsna Kapu (11/2008)
kääsna Myy (12/2011)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 02:03)

rocky

rocky
Viestimäärä: 121

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 27.08.2010 klo 06:59  
+
0
Vastaillaan tähän nyt itsekkin :heiluti:

Eli olen 19-vuotias, itä-suomesta. Omistan seropikoiran Rockyn, aijemmin ollut Rottweiler joka edesmennyt nyt jo :suru: Mutta harrastuksiin kuuluu koirat ja kuntosali, eipä juuri töiden ohella muuta kerkiäkkään. Eli ammattihan on lähihoitaja, ja haaveina olisi lähteä terveydenhoitajaksi jatko-opiskelemaan ja muuttaa maalle jonne saisi pari hevosta koiran lisäksi. :love:

Perheeseen kuuluu avokin ja koiran lisäksi kaks kissaa. Joten vauhtia riittää
Tässä tämä lyhykäisyydessään :aurinko:
Sekarotunen Rocky 2010

jenkso

jenkso
Viestimäärä: 14

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 27.08.2010 klo 22:42  
+
0

Jethro kirjoitti:

Olettepa te kaikki nuoria.:eek:


Jaa, josko sitten tällainenkin nuori esittelis itsensä :heiluti:

Olen oma kamalan ihana itseni mustapuhuvissa vaatteissani, tatuoituna ja lävistettynä, mieli kuin korkkiruuvi, kiihdyn nollasta ydinräjähdykseen ja takaisin 3 sekunnissa, itken sekä ilosta että raivosta, raskaamman sortin metallia korviini suollan, lenkki koiran kanssa myöhään illalla täysikuun alla on parasta mitä tiedän. :shifty: ei, en ole vampyyri... True Blood on kyllä parhautta.

Aloitin matkani tällä elämänpolulla vuonna 1974 (laskekoon vuodet ken jaksaa, mä en) paljasjalkaisena turkulaisena. Olen aina pitänyt jos jonkinlaisista elukoista, muksuna kun en koiraa saanut, piti ulkoiluttaa näkymätöntä koiraa :shhh: Ratsastusta ja tallilla asumista tuli harrastettua lähemmäs 10 vuotta. Ensmänen koiruus oli norjan harmaa hirvikoira Rico, ei ehkä helpoin rotu aloittelijalle. No, siitä tuli lopulta siskon koira ja hän kyllä sai herran toimimaan.

Ricon jälkeen muutin omilleni. Valmistuin erikoismaalariksi, kantapään kautta teippariksi, myöhemmin toimisto- yms. hommiin amikseen. Ihastuin, rakastuin. Esikoinen on nyt 13, hänen ollessa hippasen alle vuoden ikäinen mun sydämen vei sakemanninarttu Upsca. Upsin elämä jäi kuitenkin lyhyeksi ja kun se päättyi, tein itseni kanssa 5-vuotissuunnitelman: sakemanni on vielä taloon tuleva. Ostettiin omakotitalo naapurikaupungista, kuopus syntyi, työpaikka vaihtui ja vaikka mitä. Suunnitelma venahti 7 vuoden mittaiseksi mutta sitten: 08.08.08 syntyi Voltti (bolttikatapultti) :love: ja 2 päivän ikäisenä hurttimus jo oli tehnyt musta sulaa vahaa. Ennen luovutusikää tuli vietettyä tavattoman useita iltoja pentujen seurassa ja tuo karvakasa oli lähes alusta asti mun koira.

Muutama viikko sitten oli 2 nakkia pystyssä sapuskakipossa ja vauhti senkun lisääntyy. Uusin harrastuksemme on pinnahirviölenkkeily eli minä pidän pyörän jotenkuten tiellä (parhaimmassa tapauksessa pysyn myös pystyssä sillä:jjei:) ja Vol nauttii vauhdista. Tyypillisiä palveluskoiraharrastuksia ei ole, me naatiskellaan mieluummin kunnon lenkistä metsässä/pikkuteillä/Turun keskustassa/missä vaan ja tänne-sivu-maahan-istu-treeneistä ihan omissa oloissamme.

Ja jos jaksoit tänne asti lukea, huomaat että pidän myös kirjoittamisesta :eek: Jep, nyt kutsuu öinen metsä.
Hymyile eiliselle mutta älä anna sille sydäntäsi.
Hymyile huomiselle mutta älä kiirehdi kohtaamaan sitä.
Hymyile tälle päivälle niin se hymyilee sinulle.

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 28.08.2010 klo 20:29  
+
0
Tullu jo pidemmän aikaa lueskeltuu foorumia, mut vähä aik sitte tuli vast rekattua tänne.
Täällä kirjottelee siis kohta 22-vuotias toivonmukaan pian valmistuva sosionomi-opiskelija Tampereelta. Tyttöihminen siis olen. Seurana on cavalier kingcharlesinspanieli Simba ja avomies/kihlattu/mieheke.

Elämän aikana tullut muutettua muutaman kerran: Stadista Mäntsälään, sieltä erinäisten vaiheiden kautta Viialaan ja sitten Tampereelle. Ja mahdollinen muutto itäsuomeen häämöttää myös tulevaisuudessa.

Opiskelujen ohella on tullut tehtyä töitä niin päiväkodissa, hoitoalalalla kuin lastensuojelualalla.

Elukoista oon tykännyt aina, ja aina perheessä onkin ollut joku lemmikki. Oma koira ollut pitkään haaveena ja miehekkeen kanssa yhteenmuuton jälkeen haave toteutui ja Simba tuli meille.

Harrastuksiin kuuluu Simban kanssa touhuumisen lisäksi valokuvaus, foorumeilla pyöriminen, blogin pito, lukeminen, neulominen&virkkaus, leivonta ja urheilu, vähäsissä määrin bookcrossaus.

Päivät täyttyvät tällähetkellä töissä käynnistä ja opparin tekemisestä.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 02:33  
+
0
^ Haa, tiiän sut! :jjei:
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 11:32  
+
0
Mä en oo tainnukaan vielä esittäytyä. Eli olen siis + 27-v. naikkonen, Lapissa asunut 19 ensimmäistä elinvuottani ja nyt sitten Tampereella tuli täyteen 8 vuotta. Välissä on kyllä tullut asuttua myös Budapestissa puolisen vuotta ja Helsingissä puolisen vuotta. Tällä hetkellä asustellaan Hervannassa kerrostalossa isännöitsijä-aviomiehen ja 5-vuotiaan Otto-cotonin kanssa. Haaveena ois jossain vaiheessa muuttaa rivariin (mies kylläkin haaveilee ok-talosta) johonkin vähän enemmän maaseudulle, Tampereen Teisko ois yks houkutteleva vaihtoehto.

Niin juu ja itse olen kirjasto- ja tietopalvelualan ihminen, tällä hetkellä töissä ammattiopiston kirjastolla, mutta työsuhde päättyy jo vuoden vaihteessa eli uusia töitä pitäisi taas alkaa kohta hakemaan. Tulevaisuus on siis töiden osalta vähän auki, saattaapa olla että jonain päivänä työskentelen vielä mieheni firmassakin. Lisää eläimiä ois hinku ottaa, mutta luultavasti sitten vasta hamassa tulevaisuudessa, kun on vähän tilavampi asumus.

Harrastuksia on (jos niitä niiksi voi sanoa) lenkkeily koiran kanssa, DVD:iden hamstraus ja katselu, lukeminen (varsinkin dekkarit) ja nyt olisi tarkoitus alkaa ratsastamaan, mikäli löydän sopivan vuokrapollen.

Omaa luonnetta on aina vaikea kuvailla, mutta muut ihmiset ovat kuvailleet minua mm. sanoilla sosiaalinen, puhelias, rääväsuu, itsepäinen, herkkä, hauska. Ehkä noista osa jopa pitää paikkansakin :) Mussa on oikeastaan monia erilaisia puolia, toisaalta olen hyvinkin seurallinen, mutta usein myös kaipaan yksinoloa ja omaa rauhaa ja silloin pistän puhelimen kiinni, kun en edes halua olla tavoitettavissa.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 21:45)