Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 14

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 12:06  
+
0

Rapido kirjoitti:

^ Haa, tiiän sut! :jjei:



Rapido: samat sanat :wink:
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

Aatu10

Aatu10
Viestimäärä: 26

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 14:50  
+
0
Uusi käyttäjä esittäytyy...

Olen 30+ naisimmeinen Kymenlaaksosta. Olen naimisissa, kolme lasta (12v poika ja 4v tytöt) ja karvaisina asukkeina on 6v narttukissa Vilma sekä melkein puolivuotias podhalanskiuros 'Aatu'. Maaseudun rauhassa asutaan ja osin pihavahdiksi ja osin käyttöön on tuo koiruus hommattu. Aikaisempi koira (kultsiuros) oli täysin sohvaperunakäytössä. :)

Aatun kanssa on käyty yhdet pentunäyttelyt ja seuraavaksi on tarkoitus mennä Seinäjoelle lokakuussa. Lisäksi parit MeJä-treenit on jo takana.
opu 'Aatu' 3/10

nube

nube
Viestimäärä: 20

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 19:03  
+
0
No esittàydynpàs miekin. Jo pidemmàn aikaa keskusteluja seuranneena pààtin vihdoin ja viimein rekisteròityàkin.

Olen 22-vuotias nuori nainen, joka tàllà hetkellà majailee Italian maaperàllà. Kotoisin olen Rovaniemeltà, josta lukion pààtyttyà otin ja làhdin tànne tàysin vieraaseen maahan, hevosenhoitajaksi. Italiaa en puhunut sanaakaan, nykyisin toki luistaa hyvinkin sujuvasti. Kolmisen vuotta tàssà on jo vieràhtàny vaikka tarkoituksena oli alunperin viipyà vain muutama kuukausi. Suomeen paluusta ei vielà ole sen suurempia suunnitelmia, mutta eikòhàn tààltà vielà jonain kauniina pàivànà kotimaahan palata.

Omistan tànà vuonna 7v tàyttàvàn vehnàterrieri Kertun, joka tosin majailee iskàni luona. Vapaa-ajalla tulee oleiltua paljolti kavereiden seurassa tai kotosalla kirjojen parissa. Suurena haavena on hankkia oma kauramoottori, ja ehkàpà se tulevaisuudessa toteutuukin.

Luonteeltani olen itsenàinen, paljolti omissa oloissa viihtyvà. Toki seurakin kelpaa, mutta aina ajoittain sità viihtyy ihan yksikseenkin. Mutta riittàkòòn tàltà eràà, muuten tàstà tulee romaani.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 31.08.2010 klo 00:33  
+
0
Enpä ole tainnut minäkään esittäytyä.

Tämän nimimerkin takana kirjoittelee 25 vuotias nainen Keski-Suomesta. Asustelen metsän keskellä miehen, 1 koiran ja 2 kissan kanssa. Harrastuksiin kuuluu koiran kanssa puuhastelu (tottis, haku ja jälki) sekä lukeminen. Nyt sain vanhan harrastuksenkin elvytettyä ja aloin jälleen ratsastamaan. Tällä hetkellä teen työkseni toimistotädin hommia. En vielä tiedä, mitä isona haluaisin tehdä.

Elukoista muutama sananaen. Saku on 2,5 vuotias rhodesiankoirauros, toimelias ikipositiivinen ilopilleri. Päivieni piristys ja ilo. Vanhempi koirani lähti pilvien päälle viikko sitten. Nyt perheemme onkin vajaan tuntuinen, kun vain 1 koira tassuttelee talossa. Kunhan aika on kypsä, niin laumaan tulee 1 koira lisää. Kissat on puhtaita maatiaisia ja sisarukset ovat vuoden ikäisiä. Molemmat kissat ovat kietoneet meidän perheen tassujensa ympärille ja ihanan hurmaavia otuksia ovatkin. Kissa-reppanat tosin luulevat välillä olvensa koiria.

Haaveilen jostakin oikeasta ammatista, omasta hevosesta ja talosta vielä metsemmän keskellä. Täällä voi kyllä kirmata alasti ja vaikka laulaa oopperaa yöllä pihassa naapureita häiritsemättä, mutta haaveilen isosta maatilasta, jonne olisi mahdollista ottaa heppoja, lampaita ja kanoja.

Luonteeltani olen erakko. Viikot vietän kotosalla keskenään elukoiden kanssa ja nautiskelen rauhasta. Olen ikuinen haaveilija ja romantikko.

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 03.09.2010 klo 22:42  
+
0
Heips!
Olen 20 v. vastavalmistunut pimu Oulaisista. Valmistuin Kokkolan amiksesta pukuompelijaksi. Haluan jatkaa vielä kouluja, minkä takia en ole ollut työkkäritätien iloksii kovin aktiivinen työnhakija. "Pelkään" jääväni töihin, kun rahaa alkaisi tulla :p Olen myös hukannut verokorttini. Haluaisin opiskella vielä eläintenhoitajaksi/ hevosenkengittäjäksi.
Muutin kesän alussa Tampereelle poikaystäväni, nykyisen "avomieheni" (hyi kun en osaa käyttää tuota sanaa :D) luokse. Yhdessä on oltu joku 4 vuotta tai jotain siihen suuntaan en mää tiiä :nauru:
Meillä on kolme höpsön-nöpsöä kissaa ja leopardigekko. Koiran on tarkoitus tulla joskus.
Haluaisin muuttaa maalle, samoin kuin joku kirjoitteli, että haluaisi ison maatilan korvesta, minäkin haluan :)
Tai ei nyt tarvi mikään iso olla, semmoinen, että on tilaa elukoille. Eikä tarvi olla ihan niin korvessakaan...
Pidän käsitöiden tekemisestä, virkkaamisesta ja neulomisesta, vaikka yläasteella olinkin ihan toivoton niissä. Rakastan eläimiä :love: Koulussa biologia oli se yksi ja ainoa teoria-aine jossa olin oikeasti hyvä! Matemaattisesti olen täysin lahjaton. Musiikkia kulutan paljon. Osaan soittaa erinäisiä soittimia kuten pianoa yhdellä kädellä :D Komerosta löytyy myös kitara joka on nyt lomalla, koska rakkaat kissani arvostivat sitä lähinnä kiipeilytelineenä, luonteeltani olen kuitenkin basisti, yksinkertainen. :cool: Kaiken tämän lisäksi luen sarjakuvia ja harrastan omien eskapististen ajatuksieni kuvittamista. Elän suurimman osan ajasta oman pääni sisällä unelmoiden kaikesta siitä mikä on mahdotonta. En myöskään pysty ajattelemaan jos istun paikallani minkä takia kävelen tietokoneen ja keittiön väliä. Joskus jämähdän pyörimään olohuoneeseen. :nolo:
Tämmöisiä paljastuksia, loppuun vielä kuva minusta eläytymässä Haaparannan Ikean maailmaan

Kyllä, olen todella viehättävä :nauru: (bulldoggi posket)

Ex_Lion_Tamer

Ex_Lion_Tamer
Viestimäärä: 15

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.09.2010 klo 19:46  
+
0
Ja minä olen tuon Rooran avomies, 21-vuotias tamperelainen tietotekniikan opiskelija, moikka vaan! Olen vegaani ja tykkään kaikista eläimistä, mutten välttämättä kaikkien omistajista, eli asustekoirien omistajat, turkistarhaajat ja karjatilalliset varokoon :D Laitetaan kuvakin viime joululta:

SatuF

SatuF
Viestimäärä: 47

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 20.09.2010 klo 21:28  
+
0
Täytynee miunkin esittäytyä. :heiluti:

Täällä kirjoittelee 24-vuotias tyttölapsi Joensuusta. Sairaanhoitajan hommia paiskin ja siinä sivussa treenailen kuntosalilla ja (tottakai) koiruuden kanssa. Tällä hetkellä samassa taloudessa asustelee avomieheni Jussi ja sprinkku-uros Manu. Manuinen on vielä nuori herra, lokakuussa kilahtaa kaksi vuotta mittariin. Ennen Manua meillä eleli musta cockeriuros Santtu. Haaveissa olisi ottaa toinen springeri Manulle kaveriksi, mutta täytyisi puhua ensin tuo avomieheke ympäri. :wink:

Manun kanssa treeneillaan kotioloissa tottista sekä mejää. Ensi keväänä lähdetään kokeilemaan agilityä.

Aiemmin (siis kun vanhemmat vielä sponssasi) kävin tallilla säännöllisesti reilut 10 vuotta. Haaveissa olisi aloitella vanha rakas harrastus uudelleen.
Satu ja ess pojat Hayzehill´s Ideal Man "Manu" & Ocean Pitfal Kir Royale "Uljas"

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 21.09.2010 klo 09:31  
+
0
Eipä oo tullu mullakaan esittäydyttyä. Elikkä Karvakamu on 27-vuotias Oululainen opiskelija. Opinnot on ruotsia vaille valmiit ja kunhan ne paperit käteen lätkähtää, niin titteli muuttuis opiskelijasta sosionomiksi lastentarhanopettajan kelpoisuudella. Tosin tässä viimesen vuoden aikana on alkanu mietityttään, onko tämä sitten oma ala ollenkaan. Sen aika näyttää.

Peppi-neidin kanssa kahestaan asustellaan ja touhuillaan. Peppi on tällä hetkellä mun ainoa harrastus, vaikka valokuvausta tahtoisin kehittää enemmän harrastussuuntaan. Ja kait tuo neulominenki jonkulainen harrastus on, kaikkee pientä tulee näperreltyä, enimmäkseen pipoja ja villasukkia.

Pepin kanssa meillä ei oo (vielä?) mitään tiettyä harrastusta, mutta ollaan käyty vähän kaikenlaisia kursseja ja etsiskellään sitä omaa juttua. Peppi on mun ensimmäinen ihkaoma koira ja toinen olisi haaveissa lähivuosille.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

tinttarella

tinttarella
Viestimäärä: 16

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 24.09.2010 klo 22:31  
+
0
Sopivasti tällainen esittelyketju, kun vasta olen liittynyt joukkoonne.

Olen 21, nimi on Tiina ja asuinpaikkoina Tampere ja Turku. Tampereella on koti, Turussa kämppä opiskeluhommien takia. Opiskelen siis kulttuurituotantoa, olen lusmunnut tätä ennen pari vuotta yliopistollakin. Enköhän sielläkin vielä jotain touhuile jossakin vaiheessa, vaikka kyllä tämä kulttuurituotanto on ihan mun juttu.

Koiria löytyy kaksi, tosin mun elämäni ollessa nyt näin liikkuvaista, koirat asuvat äidilläni. Lilli-kleinspitz on 10 vuotta ja varsinainen lady talossa, Nikki-sekarotuinen (coton de tulear-kleinspitz -sekoitus) kolmevuotias ikuinen lapsi. Näiden lisäksi mulla on akvaarioita, nykyään kaksi, parhaimmillaan oli kolme. Ensimmäinen oma lemmikki oli kani, ja eläinsuojeluyhdistyksen kodittomia kissoja majoitan aina kun pystyn. Heppailu on kivaa ja lehmät, aasit, kanat ja possutkin on aika tuttuja otuksia. Että joo, onhan ne eläimet ihan kivoja ;)

Toinen iso juttu mulle on musiikki, sen bisnespuolelta löytyy tuleva ammattinikin mitä todennäköisimmin. Käsityöt ja lukeminen kuuluu kanssa ajanvietteisiini. Olen myös melkoinen juhlaeläin, pakko myöntää.

metaphnora

metaphnora
Viestimäärä: 276

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 04:31  
+
0
En ilmeisesti ole kirjoittanut tänne aikaisemmin ?

No, jokatapauksessa. Olen 19-vuotias tyttöihminen metsän keskeltä, asun mieheni ja koirani kanssa rivarissa pienessä kaupungissa nimeltä Suonenjoki (muutto Etelä-Suomeen lähitulevaisuudessa). Teen luovaa työtä; sävellän/tuotan musiikkia ja valokuvaan aktiivisesti. Koirat ovat kuuluneet elämääni perheenjäseninä jo ihan lapsuudesta asti. Ensimmäisen koiran omiin nimiini hankin 15-vuotiaana, eli vuonna 2006. Rodultaan koirani (Nemo) on Suomenlapinkoira ja perheemme ensimmäisen lappalaisen (Roki) ähellyksen tulos.

Päiväni vietän siis hyvin pitkälti joko valokuvaamassa, musisoiden tai koirani kanssa touhuten. Toinenkin koira on jo mietinnässä ja pallero toivottavasti saapuu taloon 1-2 vuoden sisään.

Minut löydät myös:

http://irc-galleria.net/user/Noradrenaline
http://kepakko.deviantart.com/
http://www.last.fm/user/metaphnora
http://metaphnora.blogspot.com/
http://www.noradrenaline.fi
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=154805
http://metaphnora-dogs.blogspot.com

Siperianhuskyt Luna & Naos
Kotikissat Aura & Nova
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 26.09.2010 klo 04:32)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 16:21  
+
0
No heipä hei. Esittelen minäkin itseni jos nyt jotakuta kiinnostaa. Olen 25-vuotias nuori nainen ja minulla on tällä hetkellä 2 koiraa,sekarotuisia kummatkin 10 kuukautinen ja 10-vuotias.. Mulla on aikasemmin ollut shar pei ja keskikokoinen villakoira plus ties mitä muita eläimiä mm. kaneja,marsuja,rottia,kissoja,gerbiilejä.......Opiskelen tällä hetkellä täällä turussa elintarvike juttuja. Harrastan lenkkeilyä ja jumppia ja joskus uintia ja mitä milloinkin =) olen miettinyt jos tuon nuoremman koiran kaa aloittaisin agilityn jossain vaiheessa mutta en ole vielä varma. Minulla on 32-vuotias ihana mies mutta ei asuta ainakaan vielä yhdessä ;)

Nojoo mitäs muuta..eikai sitten mitään muuta tällä kertaa ,heido hei.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 26.09.2010 klo 16:31)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 28.09.2010 klo 21:33  
+
0
Hei. Päätin minäkin esittäytyä, kun kerran olen ruvennut foorumia lukemaankin.

Olen siis 24-vuotias nainen Kaarinasta. Valmistunut olen bioanalyytikoksi ja tällä hetkelle työskentelen laboratoriohoitajan sijaisena terveyskeskuksessa. Työsopimus on loppusuoralla, joten lokakuun jälkeen tulevaisuus on täysin avoin, mutta toivottavasti ei ainakaan pitkään ole tarvetta istuskella työttömänä.

Ratsastusta olen harrastanut alle kymmenvuotiaasta ja parin vuokralaisen jälkeen hankin oman connemaratamman vuonna 2006. Lilian matkasi Saksasta tiinenä ja varsoi seuraavana keväänä kaikin puolin upeaksi kasvaneen ja jo varsana omistajaa vaihtaneen tamman Morning Liana eli kotoisammin Amis. Lilian toimii minulla harrasteponina, mutta muutaman erinäisen vuokraajan kanssa on osallistunut muutamiin pikkukisoihinkin.

Omasta koirasta rupesin haaveilemaan jo ennen ratsastusharrastuksen aloittamista, mutta vasta kolmisen viikkoa sitten pystyin toteuttamaan unelmani ja hain Savonlinnasta 2,5-vuotiaan nartun nimeltä Ronja (joka on tainnut osin esittäytyä jo täällä jannien toimesta). Roduista on suomenpystykorva tiedossa, mutta isän puoli on arvoitus. Pientä tutkiskelua on tehty ja päätettiin, että toinen puoli geeneistä tulee jämtlanninpystykorvalta, niin on samaa näköä. Mukava ja nöyrä koira, jota katselee mielellään. Pientä alkukankeutta joillain arkielämän saroilla on ollut, mutta kaiken kaikkiaan on yhteiselo lähtenyt melko mutkattomasti rullaamaan.

Omia otoksia Ronjasta löytyy tällaisesta osoitteesta: http://kuvablogi.com/blog/1082/122/
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.09.2010 klo 21:40)

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 00:15  
+
0
Tervehdys täältäkin. :hymy:


Minä olen 20 v. nainen Helsingin slummilasta, Vesalasta ja opiskelen parhaillani ensimmäistä vuotta Diakoniaopistossa lähihoitajaksi, aikomus on kouluttautua lasten ja nuorten alalle, myöhemmin erikoistua vammaisten lasten puolelle. Olen tällainen rento ja rauhallinen persoona, kotona flegmaattinen ja mukavuudenhaluinen, ulkona taas reipas ja sosiaalinen. Minua on haukuttu lämpimäksi, aurinkoiseksi ja empaattiseksi ihmiseksi, liekö sitten totta. Lapsena sain kunnon tapakasvatuksen ja haluan vaikuttaa tulevaisuudessa Suomen (miksei toisenkin maan) lasten hyvinvointiin.

Kotoa löytyy x-rotuinen koiraherra Aku, joka sattumusten kautta päättyi laiminlyövän omistajan parvekkeelta meille ensimmäiseksi koiraksi. Sen kanssa on tehty kaikki mahdolliset virheet, mutta ihme kyllä ollaan kummatkin ehjinä. :nauru: Harrastimme pitkään agilitya ja Aku pääsi tänä vuonna eläkkeelle lopullisesti.
Koiria enemmän rakastan kissoja, jos mahdollista. Näitä kahta eläintä on aika julmetun vaikeaa verrata toisiinsa, mutta kissat vetoavat minuun paljon sielunelämällään, jos sitä voi siksi kutsua. Olen joka tapauksessa hyvin eläinrakasihminen (vaikka en fanaatikko ja olen 80% lihansyöjä |D ) ja haaveena on joskus isompaan kämppään saada eläinlaumanjatkoksi joko rottia tai fretti.

Olen agilityn lisäksi harrastanut sulkapalloa, nykyisin vain hölkkään ja lenkkeilen koiran kanssa. Säännöllinen uiminen on tarkoitus aloittaa talvella. Muuten piirtelen ja käyn elokuvissa vapaa-ajalla. Pidän ruuanlaitosta, metsälenkeistä, valokuvaamisesta ja kesästä.
Tulevaisuuden suunnitelmat ovat käydä koulut läpi, saada työpaikka ja löytää itselle oma vaimo.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 29.09.2010 klo 00:19)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:41  
+
0
Uh, Kettuprinssin kuva sai vilunväreet aikaiseksi. Mä en olis varmaan kyennyt olemaan noin lähellä joutsenta. Pelottavia elukoita.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:52  
+
0
^mä katoin justiin ihan samaa, että kuka hullu voi olla tommosen lintulauman keskellä! Sitä paitsi toi joutsenhan on melkein ihmisen kokonenkin vielä... :eek:

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:56  
+
0
Voi elämä kun mää joka kerta katon, että Kettuprinssin housuissa on joku älytön tahra, kun tuon kanadanhanhen pää on tuossa :ttou:

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 29.09.2010 klo 18:59  
+
0

Roora kirjoitti:

Voi elämä kun mää joka kerta katon, että Kettuprinssin housuissa on joku älytön tahra, kun tuon kanadanhanhen pää on tuossa :ttou:



Reps ja kops.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 30.09.2010 klo 15:39  
+
0
Hahaha, kuva on viime helmikuulta Lontoosta. :nauru: Kävelimme Hyde Parkin Round Poundin ohitse ja tämä lintuparvi vaaputti kohti ja tahtoi välttämättä croissantimme ~ Itse en lintuja pelkää, mutta kaveria kieltämättä jänskätti.

Tässä sitten kuva kun eväät loppuivat. XD
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 30.09.2010 klo 16:37  
+
0
Joo, en mäkään varsinaisesti lintuja pelkää, mutta joutsenet eivät ole lintuja - ne ovat jotain sulkiin pukeutuneita lihansyöjädinosauruksia. Kummat ne nyt ovat oikeasti aggressiivisia, kyhmyt vai laulut?
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu torstaina, 30.09.2010 klo 16:38)

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 01.10.2010 klo 01:03  
+
0
Naww. :nauru:
Sanoisin, että kyhmyjoutsenet, hyvin aggressiivisia ainakin soidinaikaan ja kun niillä on poikasia. Oman koiran päälle on käynyt kyhmykoiras, vaati melkoista urotyötä saada lintu ja koira irti toisistaan. Juostiin pakoon sellasta vauhtia, että. Porukka vaan katso kun 13 v. tyttö ja nuori koira pinkovat honottavaa joutsenta pakoon että sulat pöllysi.

Mutta Hyde Parkin joutsenet olivat kesyjä pullasorsia, jotka söisivät vaikka kamerasi ja tekevät tempun ja pari siinä samalla. Riitä oli kiva rapsutella.
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 07:30)