Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 14

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 01.10.2010 klo 11:11  
+
0
Hei! Täältä löytyy Keski-Suomessa asusteleva 21-vuotias nainen. Perheeseen kuuluvat tällä hetkellä 27-vuotias avopuoliso, sekä 2v saksanpaimenkoira uros. Kuukauden kuluttua laumamme laajenee saku pennun verran. Asumme metsän rauhassa Korpilahdella, keväällä valmistuneessa omakotitalossa.Tätä ennen asustelin viisi vuotta Kaustisella opiskellen ja lomittajan töitä tehden. Tällä hetkellä teen toimistohommia, mutta ammatiltani olen hevosenhoitaja. Harrastukset painottuvat koiriin, hevosiin ja lenkkeilyyn.
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11
(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.10.2010 klo 11:31)

mamma77

mamma77
Viestimäärä: 77

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 01.10.2010 klo 21:31  
+
0
Täällä kirjoittelee 33vuotias kahden lapsen äiti.Meillä on myös kaksi kissaa ja koiraa, canario ja mastiffi risteytys.Asustellaan pohjois-karjalassa.
Ahkerat äidit kasvattaa laiskoja tyttäriä.

annni

annni
Viestimäärä: 1

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 02.10.2010 klo 01:08  
+
0
Tervehdys,
Ruudun tältä puolelta löytyy 7,5kk ikäinen Cavalier-poika Remu, sekä 29v. emäntä.
Asumme Tampereella.

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 02.10.2010 klo 10:54  
+
0
Esitellään nyt minutkin.

Täältä löytyy joulukuussa 24 vuotta täyttävä neiti-ihminen.
Asun kolmen koirani kanssa omassa rivitalokolmiossani,jonka ostin tämän vuoden huhtikuussa.
Lainaa siis löytyy, rahaa ei tuskin koskaan :)
Lapsuudessani minulla oli tiibetinspanieliuros, sekä kääpiökani. Olen aina ollut eläinrakas ja luonnonläheinen tyyppi.
Pitkän suhteen ero tapahtui keväällä ja nyt harjoitellaan yksin elämistä.
Minulla oli myös kaksi kania, jotka löysivät paremmat kodit kun jouduin "maalta" tänne rivitaloon muuttamaan.

Olen töissä kaupassa, osa-aikaisena. Lisää töitä etsin koko ajan, lainojen hoitaminen yksin on melko haastavaa.
Vapaa-aika kuluu lähinnä koirien kanssa. Lenkkeillään, leikitään, vieraillaan tai ollaan vaan. Keskimmäisen kanssa harrastetaan agilityä, josta on muodostunut elämäni hauskimpia ja mielekkäimpiä asioita.
Tällä hetkellä on pienemmän kanssa menossa myös yksi koirakurssi.
Olen myös aloittanut pilateksen, jonka toivon auttavan aina vaivaavaan selkääni.
Melko paljon aikaa menee netissä, kaiken maailman palstoilla :)
BB, CSI, ja koirankoulutussarjat tulee katottua telkusta.

Olen siisti ihminen ja tykkään sisustamisesta. ÖÖÖ, ehkä vois sanoo että oon jopa pakkomielteinen siitä miltä kotona näyttää, vaikkei mulla paljon vieraita käykkään :)

Perhe on mulle kaikki kaikessa. Mulla on ihana äiti, ja mukava iskä, ja maailman paras pikkuveli. Jos joku menee huonosti, tai vaikka koko muu maailma kaatuis ni tiedän että mun perhe tukee mua.
Ne tykkää mun koirista, ne tykkää musta ja aina kun menee kotiin on turvallinen olo.

Mulla on muutama luottoystävä, pari kaveria. enemmän hyvän päivän tuttuja. Mulle riittäkkin ne kaksi tärkeetä ihmistä jolle voi puhua kaikesta.
Oon aika reipas tyypppi. Semmonen rehti ja reilu. En ole mikään yltiösosiaalinen, en siis helposti ala rupattelemaan vieraiden kanssa ja oon ehkä hiukan pidättyväinen, mutta ne jotka mut tuntee, pitää mua todella äänekkäänä ja puheliaana hassuttelijana. Vaatii että tunnen ihmisen niin että voin olla oma itseni.

Toivon että tulevaisuudessa löydän miehen ja teen lapsia. Saan omakotitalon ja sinne voin sitten otta lisää koiria :D
No mennään päivä kerrallaan!

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 04.10.2010 klo 12:29  
+
0
Esittelenpä nyt minäkin itseni, kun vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä tänne :)
Lueskeltua on kuitenkin tullut aktiivisesti jo edellisen foorumin ajoilta..

Olen siis 23-vuotias nainen, asun avomieheni kanssa Turussa ja opiskelen yliopistolla kääntäjäksi (työttömäksi?).

Olen aina halunnut koiran, ja elokuussa unelma sitten toteutui, kun taloon saapui paimensukuinen lapinkoiratytsy Java :)

Mitään kovin ihmeellisiä harrastuksia ei ole, suurin osa ajasta menee nyt koiran kanssa puuhatessa. Sitten kun omaa aikaa löytyy, se menee lähinnä koneella istumiseen, telkkarin tuijotteluun yms. Tykätään kovasti katsella leffoja ja sarjoja. Valokuvaaminen on myös lähellä sydäntä, ja musiikki (raskas) on tärkeä juttu, vaikka onkin ollut vähän taka-alalla lähiaikoina. Oma koti on rakas paikka ja kaikki sisustusjutut ihania, panostaminen riippuu toki rahatilanteesta..

Olen tällainen rauhallinen tyyppi, ainakin omasta mielestäni ihan huumorintajuinen :D Vähän laiska ja saamaton. En ole koskaan ollut kovinkaan hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin, koiran kanssa kulkeminen on kyllä totuttanut jatkuvaan vieraiden kanssa juttusilla olemiseen :D Isossa ja vieraassa porukassa tykkään tarkkailla hiljaa sivummalta, mutta tutussa seurassa osaan olla paljonkin äänessä. Baareissa ym. en viihdy, huomattavasti enemmän oma juttu on ihan koti-illat tai kahvilla käyminen, yksin, perheen tai ystävien kanssa.

Enempää kerrottavaa en nyt tähän hätään keksi, kaipa sitä tässä pikkuhiljaa alkaa tutuksi tulla kuitenkin :)
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 02.11.2010 klo 14:38  
+
0
Täältä löytyy nimimerkin takaa vuosimallia -88 oleva nuorehko äiti-ihminen. Elikkä omaan laumaan kuuluu tytär vuosimallia -07, sen lisäksi aikamoinen lauma elukoita; kaksi maatiaiskissaa Fairy (uros 8v.) ja Princess (narttu 7v.), sekä kolme koiraa pk spkn Ninja, bcn Bea ja spkn Piina.

Työskentelen koirien koulutusohjaajana, toisinsanoen kouluttelen koiria tai ehkä ennemminkin niiden omistajia :nauru: Sekä olen työharjoittelussa pieneläinhoitajana eläinlääkäriasemalla.
Kahden työn lisäksi aikaa jää kuitenkin koirien kanssa tokoiluun, rauioilla ravaamiseen, hakumetsässä tarpomiseen, canicrossaamiseen jaa muuhun mukavaan. Työ ja harrasteet aika pitkälti eläimissä siis.
Haaveena opiskella pieneläinhoitajaksi ja päästä HESYlle töihin. Toisena haaveenaa kouluttaa Beasta ja mahdollisesti myös Piinasta hälytyskelpoisia pelastuskoiria ja olla näin hyödyksi muille.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Ronja

Ronja
Viestimäärä: 12

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 05.11.2010 klo 08:30  
+
0
Hei vaan kaikille! :heiluti:
Olen 27-vuotias NUORI nainen Kanta-Hämeestä, tarkemmin sanottuna Janakkalasta (josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan, ellei sitten ole Puuhamaa-ikäisiä lapsia). Laumaani kuuluu aviomies, leikattu siperiankissauros ja 7-kuinen höselöäkin höselömpi punainen irlanninsetteriuros.
Penska tuli taloon minun puolivuotta kestäneen painostuksen, vinkumisen, kiristyksen, uhkailun ja lahjonnan tuloksena. Koirakuume oli valtava ja kun vihdoin pääsimme muuttamaan kaksiosta omaan (lue: pankin) kolmioon, mies viimein taipui. Penska onkin kaikinpuolin minun koirani, mutta yllätys yllätys, mies haaveilee jonain päivänä ottavansa Penskalle "tyttöystävän"! Itse en ihan vielä ole ajatuksesta innostunut. :nauru: Ehkä sitten, kun meillä vihdoin on se omakotitalo maalla (tosin sinne haluan myös ottaa sen pyreneittenkoiran, josta olen haaveillut kakarasta asti).

SpiralCulture

SpiralCulture
Viestimäärä: 199

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 05.11.2010 klo 17:33  
+
0
Pitäs kai sitä tännekkin läpertää jotain.. Joo tosiaan, olen 19½-vuotias nuori nainen Oulusta. asun tällä hetkellä 30m2 kerrostaloyksiössä koiran ja kissan kanssa. Tuollainenkin ukonretale löytyy, ollut kuvioissa 9kk ja hän asuu Hiirosessa. Tällä hetkellä olen vielä kirjoilla Haukiputaan ammattioppilaitoksessa, mutta olen ihan viimeisilläni valmistumassa sieltä, että koulua on jäljellä kuun enää loppuun asti :) Tutkintolinjana automaalari. Nyt tuon opiskelun ohella, suoritan vielä taxikurssia tässä kuussa josta myöskin kuun loppuun mennessä pitäisi olla taxilupa suoritettuna.
Eläimiä minulla on ollut ala-aste ajoista asti, ja ensimmäinen lemmikkini oli huonosta kodista tullut 5-vuotias maatiaiskaniuros Musti. Kaneja on nyt neljäs menosssa, hamstereita on ollut yhteensä muistaakseni 6kpl, hiiriä yksi ja Verneri on nyt kolmas koirani. Parhaimmillaan ylä-asteella minulla oli 7 lemmikkiä yhtäaikaa :nauru:

Toivottavasti saan nyt tammikuussa töitä, kun saisin alkaa 17pvä taxia ajamaan :) Pääsisi vähän tienaamaan rahaa. Sitten kun kauemmin olen töissä ollut, niin olisi suunnitelmissa muuttaa isompaan asuntoon, jonne sitten ottaisin koiravauvan jossain vaiheessa. Ja mahdollisesti toisen kissan :shhh: Ja ukko arvostaa :D

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 05.11.2010 klo 18:41  
+
0
Minäkään en ole tainnut itseäni vielä esitellä... :shifty:

Olen siis (vielä) 21-vuotias (meinaa ikäkriisi iskeä kun tammikuussa mittariin rapsahtaa 22 v.) naisen alku Espoosta. Alunperin olen kotoisin peräkylästä nimeltään Mäntsälä, viime vuoden toukokuussa muutin tänne Espoon keskukseen poikaystävän eli siis nykyisen avomieheni luokse. Opiskelen Hyvinkäällä nyt toista vuotta sairaanhoitajaksi, erikoistun akuuttiinhoitotyöhön ja olisi tarkoitus ambulanssiin töihin mennä. Valmistuttuani jatkan mahdollisesti opiskeluja vielä Helsingissä ensihoitajaksi.

Asustelemme omakotitalossa, jossa riittää pihaa koiran telmiä. Perheeseen kuuluu siis 26-vuotias avomieheni, kaksi kania Teppo (leijonaharjas-hermeliini) ja Pippuri (kääpiöluppa) sekä uusin jäsen 7,5 kk ikäinen mudi uros Pyry. Haluaisin kovasti vielä kissan jalkoja kiehnäämään, mutta on vielä tuo avon suostuttelu hieman vaiheessa.. :cool: Ja toinen koirakin vuoden parin päästä olisi aika bueno!

Pyryn kanssa olen alkanut harrastamaa tokoa, ja ensi vuoden puolella on tarkoitus aloittaa agility ihan kisaura silmissä kiiluen.

Minua on haukuttu iloiseksi ja aina valmiiksi toimintaan. Joskus suusta tuppaa päästä sammakoita, mutta yritän korjailla virheeni parhaani mukaan :aurinko: Yleensä tulen toimeen kaikkien kanssa, tai ainakin kykenen sietämään kaikenlaisia ihmisiä vaikkei sydänystäviä tulisikaan :hymy: Olen melko itsenäinen ihminen enkä tykkää että asioihini tungetaan neniä, jotka eivät sinne kuulu (vanhempani ja avo osaavat olla kyselemättä asioistani, kerron kyllä jos on kerrottavaa :lallati:).

Harrastuksiini kuuluu erilaiset käsityöt sekä piirtäminen. Lisäksi suuri intohimoni on metsästys ja luonnossa oleilu. Ratsastus on myös lähes koko ikäni kuulunut elämääni ja on ollut lähellä sydäntä, mutta muuton myötä on se harrastus jäänyt ajan- ja rahanpuutten vuoksi. Toivottavasti valmistuttuani ja vakitöissä ollessa saan elvytettyä harrastuksen uudelleen.

Tällaista tällä kertaa :heiluti:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

britn

britn
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 20.11.2010 klo 13:31  
+
0
Heips!

Täällä kirjoittelee 22 vuotias naisihminen Raahesta. Olen jonkin aikaa seurannut palstaa taustalta ja päätin sitten itsekin esittäytyä. Perheeseeni kuuluu tällä hetkellä avomies ja kaksi koiraa, minun x-rotuinen ja avokin jämtlanninpystykorva.

Muutettiin vajaa vuosi sitten tänne Raaheen ja ostettiin helmikuussa oma paritalo, joka valmistui kesällä. Ensi kesänä saakin sitten laittaa pihaa kuntoon.

Vapaa-aika menee aikalailla koirien kanssa touhuillessa, mutta sen lisäksi tykkään ruuanlaitosta, leipomisesta ja lukemisesta.

Valmistuin viime toukokuussa tradenomiksi ja työskentelen rahoitusalalla.

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 20.11.2010 klo 14:06  
+
0

Heini kirjoitti:

Alunperin olen kotoisin peräkylästä nimeltään Mäntsälä



Ei Mäny oo mikään peräkylä :heristel:
nimimerkillä entinen Mänyläinen, joka muutti sieltä ihan pieneen peräkylään.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 20.11.2010 klo 22:39  
+
0
Tylsistelenpäs täällä kotona kipeenä ja pidän taukoa koulutöistä (nehän odottaa aina) ja kirjottelenpa tänne esittelyn itsestäni :hymy:

Eli nimimerkin takana kirjoittelee parikymppinen, pian valmistuva markkinoinnin opiskelija. Asun Hämeenlinnassa, minne muutin ton paremman puoliskoni luokse loppukesästä. Aiemmin asuin Helsingissä ja Vantaalla vuoron perään, eli pk-seudun tyttöjä. Edelleen käyn kolme päivää viikossa Helsingissä vikoilla luennoilla ja muutenkin vanhempia ja siskoja katsomassa.

Perheeseeni kuuluu avopuoliso, kolme kissaa (maatiaiskolli Max, siamilaisrouva Moira ja norski-mixaus Minnie) ja joulukuun 22. tai 23. päivä myös pieni cockerityttö nimeltä Jedi. Koiria oon toki harrastanut ja omistanut aiemminkin; äitini kasvattaa koiria ja isälläkin aina ollut koiria. Kuitenkin kun muutti vanhemmilta pois niin jäivät koiratkin sinne asustelemaan... Mutta nyt taas päästään koiralliseen elämään kiinni.

Vapaa-ajalla puuhailen yhtä sun toista. Lenkkeilen ja käyn salilla (nyt en tosin oo pystynyt, kun onnistuin polveni telomaan niin, että lääkäri kielsi kunnon salitreenit...), sisustan asuntoa ja haaveilen isommasta asunnosta - nyt kun mennään 50 neliöisellä kaksiolla ja rivari houkuttais. Ratsastuksen haluisin myös aloittaa uudestaan. Kesäsin lisäks mökkeillään niin paljon kun mahdollista, mökkejä kun löytyy kolme kappaletta, joista muutama tässä vajaan tunnin ajomatkan päässä ja yks Keski-Suomessa. Lisäksi Lapissa käydään vaeltelemassa kun ehtii. Paljon aktiviteettejä ja silti tuntuu että välillä on tylsää... Lisäksi tietysti sahaan tota Helsinki-Hämeenlinna väliä isää moikkaamassa ja sitten ajelen Poriin äitiä ja koiralaumaa moikkaamaan.

Luonteeltani oon iloinen ja sosiaalinen, tosin välillä omissa mielipiteissäni aika ehdoton. Osaan kuitenkin kuunnella, jos mulle perustelee kantansa hyvin. Toisinaan oon VÄHÄN itsepäinenkin, ainakin jos tolta avopuolisolta kysyy... :viheltel: Tykkään kuitenkin ihmisistä ja tuun nopeesti juttuu uusienkin tuttavien kanssa.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

teisa

teisa
Viestimäärä: 1

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 22:06  
+
0
Täällä kirjoittelee kohta kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Sohviamme ja sänkyjämme valloittaa neljä koiraa sekarotuisemme Lyyli 8.v dogit Lempi 4.v ja Lilo 3.v ja ainoana uroksena talossa Basset hound Lore 1,5 v

Vanhat keskustelijat varmaan mut muistaakin.. Olen ollut tässä muutaman vuoden poissa ja tieni tänne löytyi taas :)
kennel Great-Body´s
Meillä asustelee 2 doggia, basset hound ja doggi-bassetti mix

Shaina

Shaina
Viestimäärä: 19

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 13:11  
+
0
30-vuotias useamman lapsen äiti Keravalta. Entinen hevosharrastaja ja tallityttönä pienenä. Naapurin koiria talutellut ala-aste ikäisenä ja kotona ollut kaneja. Nyt ei ole lemmikkiä, mutta kovasti odotan meille koiraa.
Koira haaveissa 2011-2012

paulah

paulah
Viestimäärä: 116

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 15:30  
+
0
Täälläpä 28-vuotias, kahden karvallisen emäntä ja kahden karvattoman äitee.
Asun kanta-hämeessä ja työskentelen baarimestarina muutamassakin eri kuppilassa.
Valmistuin viime toukokuussa Helsingistä fysioterapeutiksi,ja alankin tekemään niitä hommia sit kun yökukkuminen alkaa tylsistyttämään.
KArvalliset kakarat ovat 3kk ikäinen Shar Pei herra ja kohta neljävuotias Bokserineiti.
Shar Pei Bruno, Bokseri Olga.

Nirppu

Nirppu
Viestimäärä: 150

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 16:56  
+
0
Täällä 26- vuotias kosmetologi sekä lähihoitaja Vantaalta. Asustelen avomieheni sekä mittelipennun ja kolmen kissani kanssa. Tarkoitus olisi joskus (hamassa) tulevaisuudessa jatkaa opiskeluja jalkaterapeutiksi tai sairaanhoitajaksi. Tai miksei molemmiksi :roll:
Mittelspitz Rölli 04/2010
Mittelspitz Hugo 04/2012
Maatiaiskisut Kusti, Tito ja Dana

Geokoira

Geokoira
Viestimäärä: 83

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 21:46  
+
0
No jos lyhyesti kertoisi jotain itsestään:
-31v mies
-kihloissa(onnellisesti ja naisen kanssa)
-perheeseen kuuluu myös flätti-neiti(3v.)
-työskentelen asiantuntija-tehtävissä rakennusalalla
-kotoisin itä-suomesta
-nykyinen kotipaikka Jyväskylä.
"Life isn’t measured by the number of breaths you take, but by the moments that take your breath away."

Geokoira

Geokoira
Viestimäärä: 83

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 01.12.2010 klo 21:47  
+
0
tuplat pois
"Life isn’t measured by the number of breaths you take, but by the moments that take your breath away."
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 08:38)

Vempula

Vempula
Viestimäärä: 9

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 02.12.2010 klo 18:57  
+
0
Kaipa sitä voisi täällä esitellä itsensä kun taas pitkästä aikaa innostuin kirjoittelemaan tänne.

Elikkkä olen 29v (omasta mielestäni edelleen 15v) mies. Olen koulutukseltani insinööri ja seppäkisälli. Naimisissa olen ja perheeseen kuuluu kaksi lasta joista tytär -07 ja poika -09. Asustelemme Inkoossa ja kai tätä ehkä voi pientilaksi kutsua. Koirat ovat meille elämäntapa. Tällähetkellä laumaan kuuluu 6v Rottis/Dobberi Masi, 6v Kaukasianpaimenkoira Tiltu, 6v Kiinanharjakoira Lilo, 2v Etelävenäjänpaimenkoira Aatu ja 1v Rottis/Amstaffi Emma. Lisäksi on kaksi maatiaiskissaa ja vielä hetki sitten kaksi suomenhevosta. Vanhan tammamme jouduimme saattamaan ikiuneen loppukesästä ja toinen tamma lähti viikko sitten. Päätimme pitää vähän taukoa hevostelusta, ainakin niin kauan kun lapset ovat pieniä. Aika vaan ei yksinkertaisesti riittänyt.

Koirien kanssa olen ollut tekemisissä lähes koko pienen ikäni. Pienenä lapsena isällä oli norjanharmaa, sittemmin meillä oli Bouvier jonka seuraksi sain ensimmäisen "oman" koiran joka oli Pumi. Vaimon mukana tuli sitten Belgianpaimenkoira/Saksanseisoja Hani joka saatettiin ikiuneen vuosi sitten. Tänä syksynä saatoimme myös toisen Etelävenäläisestämme ikiuneen.

Laumanvartijat ovat se minun juttuni ja niistä varsinkin nämä venäläiset. Suurinosa koiristamme tulee kodinvaihtajina ja Masi on ainoa pentuna tullut. Aatukin tuli kasvattajalta tosin vasta viisikuisena. Kissatkin ovat kodinvaihtajia joten meillä on heikkokohta noille jotka eivät muille tunnu kelpaavan syystä tai toisesta...

pipalope

pipalope
Viestimäärä: 27

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 02.12.2010 klo 21:23  
+
0
Heipsan!
Täällä kirjoittelee 24vuotias nainen jyväskylästä. Kirjottelin tänne joskus vuosia sitten melko aktiivisesti ja nyt löysin tän paikan uudestaan :)
Perheeseeni kuuluu mies, 11vuotias kultainennoutaja sekä sekarotuinen 5vuotias Peppi-koira.
Tyttöjä molemmat :)
Ammatiltani olen matkailuvirkailija mutta työskentelen hotellissa siivoojana, tarkotus olis lähtee vielä joskus opiskelemaan eläintenhoitajaksi.
Niin ja mulla on kauhee koirakuume! Tanskandogista oon haaveillu jo pikkutytöstä asti, saas nähä millon se haave toteutuu :)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545680
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 22:45)