Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 11.05.2010 klo 19:09

Esittele itsesi

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 14

Annikam

Annikam
Viestimäärä: 28

VS: ESITTELE ITSESI - Tiistaina, 21.06.2011 klo 18:51  
+
0
Minäkin! Oon ollut Koirat.comissa, uudessa ja vanhassa enemmän ja vähemmän aktiivinen stalkkaaja joitakin vuosia, pennun tulo taisi olla hyvä (teko)syy yhtyä lopulta itsekin keskusteluun.

Olen ensi viikolla 22-vuotias opiskelijatyttö ja koko ikä on tullut asusteltua pk-seudulla, Tuusulassa ja Vantaalla. Tällä hetkellä asun avon, kahden kissan ja 10-viikkoisen pennun kanssa Keravalla. Takana ensimmäinen vuosi digitaalisen viestinnän opintoja Metropoliassa ja toistaseksi olen ollut opintoihin enemmän kuin tyytyväinen. Suunnitelmissa on hakea paikkaa parista taiteen maisteri-ohjelmasta AMK-tutkinnon jälkeen. Pohjalla mulla on siis yo-tutkinto vuodelta 2008.

Tällä hetkellä totutellaan pennun (mulle ensimmäinen oma koira) kanssa yhteiseloon. Parin viikon päästä päästään vähän enempi ihmisten ja uusien koirien ilmoille kun on ensimmäiset rokotukset hallussa. Syksymmällä sitten varmaan tutustutaan harrastuksiin ja katotaan, mikä laji ottaisi tuulta purjeisiin.

Mun suurin haave tällä hetkellä on asunto vanhasta puutalosta. Mä niin tykkäisin, että jalkojen alla olis nariseva lautalattia! Toinen iso haave/ajatus on päästä eroon autolla-ajo-pelosta. Tällä hetkellä mä suorastaan juoksisin mieluummin viisaudenhampaanpoistoon ilman puudutusta kuin ajan autolla.
Tanskalais-ruotsalainen pihakoira Konna (u), s. 11.4.2011

concrest

concrest
Viestimäärä: 6

VS: ESITTELE ITSESI - Lauantaina, 02.07.2011 klo 16:11  
+
0
Heipähei, mä olen täällä KC:ssä joskus aikaisemmin harvakseltaan kirjoitellut, mutta laitetaanpa uutta esittelyä, koska tuskinpa kukaan meitä täältä muistaa.

Elikkäs. Olen 20-vuotias naisen alku Helsingistä. Tällä hetkellä asustan vielä vanhempien luona ja todennäköisesti muutto on edessä aikaisintaan ensi keväänä, jos vielä silloinkaan. Toivoisin, että ensi vuoden aikana kuitenkin.

Omaan kotiin lähtee sitten omat pienet päivänsäteet eli reilun viikon päästä 8 vuotta täyttävä Kusti sekä 3-vuotias Hero. Molemmat äijät edustavat villakoirien uljasta rotua. Koiraharrastuksista lähimpänä sydäntäni on näyttelyt, jotka tosin nekin on jääneet aika vähälle viimeaikoina. Kusti on jo niistä eläköitynyt kokonaan kilppari-lääkityksensä takia. Välillä treenaillaan tokoa molempien koirien kanssa, mutta aivan liian vähän. Mutta minkäs minä laiskuudelleni mahdan...

Vielä kolmaskin mies kuuluu elämään (tai no onhan mulla isukkikin). Herra kuitenkin lähtee täyttämään velvollisuuksiaan ja leikkimään pyssyleikkejä (tai no oikeastaan laivaleikkejä) viikon päästä (byhyy!). Sillä aikaa minä toivon aloittavani opinnot amk:ssa, liiketalouden alalla. Mutta katsotaan, tuloksien pitäisi tulla maanantaina.

Hmmm. Eipä kai tällä erää muuta? Mua saa tulla nykimään hihasta, jos jossain törmää tai muuten jos on asiaa. :)
-for you only have shadows when your life's filled with sun

kesvil Olymbinar's Conquistador "Kusti" 07/03
kesvil Oylmbinar's Hero's Crest "Hero" 05/08

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 11.07.2011 klo 22:15  
+
0
Hei hou!! :heiluti:
Kai sitä vois ihan itsensä esitelläkin. Elikkäs täällä näpyttelee 26-vuotias opiskelijanainen(itse kutsun itseäni vielä tytöksi :nauru: ) ja kahden ihmislapsen ja yhden karvalapsen äiti. KC:ssa olen käynyt pennun odotusaikana muutamaan otteeseen lueskelemassa ja sitten jossain vaiheessa päätin liittyä joukkoon. Kolmen naisen talouteen tassutteli koiranpentu nimeltä Cora ja täällä opetellaan elämää koiran kanssa. Vielä ollaan aika alussa koiraharrastusten maailmassa, sillä pentu on vasta reilu 10 viikkoa vanha.

Opintojen ohella teen töitä ja harrastelen lasten kanssa. Nyt pennun myötä harrastuksia tulee vähän(paljon) lisää. Haaveissa olisi muuttaa jonnekkin kauas pois, keskelle korpea, jossa voisi itseään toteuttaa hieman enemmän kuin lähiössä... Ehkä sitten kun opinnot loppuvat.

En ole kovin hyvä lätisemään itsestäni, joten tässä kait tämä :hymy:

iowa

iowa
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 13:56  
+
0
Täältä on vissiin hyvä aloitella. Olen jo pidemmän aikaa pyörinyt tälläkin sivustolla sivustaseuraajana, mutta vasta nyt tuli hankittua nuo tunnukset, vaikka koiria onkin elämässä ollut jo vuosia :)
Olen 28-vuotias naisihminen ja nykyään Leppävirralle päätynyt. Täällä olemme asuneet pari vuotta, eli talosta löytyy kaksi koiraa, mies ja minä. Hyvin tasaisin väliajoin iskee koiranpentukuume (ooi pieni huskyvauva!) , mutta kyllä nuo kaksi koiranroikaletta oikeasti riittää :D Koirista vanhempi, eli Roisto, on 8-vuotias leikattu narttu, ja seuranaan hällä on syksyllä 6 vuotta täyttävä sakemannin ja huskyn sekoitus Tyson, jota kutsutaan tuttavallisemmin Taistoksi.
Opiskelen ympäristöoikeutta, ja opiskeluja olisi vielä muutama vuosi edessä. Harrastuksiin kuuluu koirien lisäksi hevoset, joka viikko pyörin tallilla sen mitä ehdin, yleensä vähintään parina päivänä viikossa :)
Tykkään noitten elukoiden lisäksi metsistä, kahvittelusta, baareilustakin silloin tällöin ja liikkumisesta. Musiikkia tulee kuunneltua paljon, ja maku sen suhteen on hyvin laaja, mutta yleensä painottuu tuonne raskaampaan sarjaan :)
Tässäpä nyt jotakin tietoa meikäläisestä.

Danielle

Danielle
Viestimäärä: 143

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 18:07  
+
0
Olen KC:ssa pyörinyt ensimmäisen koiran hankinta-ajoista lähtien, eli rapiat neljä vuotta. Kausittain olen hyvinkin aktiivinen, ja välillä en kuukausiin käy edes lukemassa. Jonkinlainen esittely kai olisi paikallaan kuitenkin.

Ollen 35-vuotias naishenkilö pk-seudulta. Ammatiltani olen lähihoitaja, ja työskentelen sairaalassa. Tällä hetkellä olen tosin pitkähköllä sairauslomalla. Elän sinkkutaloudessa, mutta en onneksi ihan yksin kuitenkaan. Elämässäni hyvin tärkeällä sijalla ovat 4-vuotias Bichon Frise Dani ja 3-vuotias Havannankoira Tilda.

Olen pyrkinyt melko aktiivisesti harrastamaan koirieni kanssa. Vuosittain olen aina 1-3 kurssia käynyt( mm.toko, rally-toko, agility). Nyt olen vakituisemmin harrastanut ihan vain omaksi iloksi agilitya Danin kanssa. Tildaa en ole kroonisen korvatulehduksen vuoksi aktiivisemmin voinut treeneihin viedä. Kotona harjoitellaan temppuja omaksi iloksi kuitenkin.

Muita harrastuksia ei sitten hirveästi ole. Tykkään lukemisesta, ruuan laitosta ja reseptien keräilystä. Shoppailukin on kivaa, silloin kun siihen on varaa:hymy:.
Bichon Frise Dani 3/2007
Havannankoira Tilda 1/2008

tildani.vuodatus.net
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.07.2011 klo 18:12)

Northsoul

Northsoul
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 21.07.2011 klo 02:05  
+
0
Moro!

Täältä löytyy reilu parikymppinen miespuolinen olento, jolla pari kappaletta erään pystykorvarodun edustajia. Olen seurannut tätä palstaa viimeksi lähemmäs kymmenen vuotta sitten, eli aika pitkä tauko mahtuu väliin. Vähän aikaa tässä etsiskelin yleistä koirapalstaa, kun pelkkiä metsästyskoirajuttuja ei jaksa loputtomiin lukea, mutta petsien ja lemmikkipalstat vilkaistuani suuntasin mieluiten tänne.

Itseäni kiinnostavat lähinnä metsästyskoirat, lappalaiskoirat ja rekikoirat sekä palveluskoirat, lappalaisten ohella ehkä muutama muu paimenkoira. Muuta en tähän osaa tähän hätään kirjoittaa kuin sen minkä pari muutakin oli kirjoittanut, lapissa asutaan ja jos täältä johonki lähetään, niin aika mullistavia asioita täytyy tapahtua. :wink:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 21.07.2011 klo 08:38  
+
0
^ Jee! Foorumille miesvahvistusta :peukku:

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 21.07.2011 klo 08:43  
+
0
Montakohan miestä täällä sivustolla kirjoittelee? Kaksi tullut vastaan ja northsoul on kolmas :mietiskel:

Roahkkat

Roahkkat
Viestimäärä: 3

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 21.07.2011 klo 13:29  
+
0
Moni muukin on tainnut aloittaa täältä. Jonkin aikaa säännöllisen epäsäännöllisesti sivusta seuranneena päätin rekisteröityä mukaan.
Olen parikymppinen - okei 23-vuotias - opiskelijaneito Oulusta, ikänsä asunut samassa kaupungissa mutta kovasti haaveilen maisemanvaihdosta. Ehkä se toteutuu sitten joskus kun keksin mitä haluan "oikeasti opiskella". Opiskelen eli hyödynnän pääosin opiskelijaruokaa ja ilmaista nettiyhteyttä yliopistolla luonnontieteellisessä tdk:ssa. Ala ei ole omani ja toivon kovasti että saan mieluisamman opiskelupaikan ensi kevään yhteishaussa. Jälkiherännäisenä tajusin toukokuussa että miksi, oi miksi en hakenut jo tänä keväänä muualle.. !
Halusin jo ihan pikkutyttönä koiran ja isona eläinlääkäriksi. Se peruskuvio. Koiran sainkin ja 14 vuotta kasvoin sekarotuisen Rollen kanssa kunnes viime vuonna "toinen lähti, toinen jäi". Rolle oli Se koira, sielunkumppani. Tällä hetkellä haaveilen ja hoidan koirattoman onttoa oloa väliaikaisella varaemännöinnillä, pentukuumeilen ja odottelen. Sisällä on sykähtänyt muutaman kerran porokoiran tavatessani, joten häätyy kassella mitä tuleman pitää.
Koirien lisäksi ammennan energiaa liikunnasta (sisälläni asuu ikuiset wannabe-maratoonari ja wannabe-triathlonisti), luonnosta, hevosista ja musiikista. Olen avarakatseinen enkä yleensä tuomitse muita kovin helposti. Viihdyn kotipaikallani, mutta mun sisällä sykkii jokin tarve nähdä maailmaa (the maailmanmatkaaja) ja oppia ihmisistä. Matkustaminen ruokkii sieluani, mutta budjetti on yllättäen aika rajoittava tekijä tässä ruokailussa. Onneksi pyörällä pääsee ilmaiseksi edes lähikuntaan eväsretkelle, jos ei muuta!

Northsoul

Northsoul
Viestimäärä: 2

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 24.07.2011 klo 19:53  
+
0

volkodav kirjoitti:

Montakohan miestä täällä sivustolla kirjoittelee? Kaksi tullut vastaan ja northsoul on kolmas :mietiskel:


Tämä ilmiö on tullut tutuksi. :kieli: Vähän orpo olo tulee kieltämättä välillä koirapalstoilla, lukuunottamatta muutamia harrastuslajeja, joissa miesharrastajia on keskivertoa enemmän.

volkodav

volkodav
Viestimäärä: 974

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 29.07.2011 klo 08:33  
+
0
Näinhän se varmasti on. Jos miehet ei kehtaa höpötellä koirien trimmaamisesta ja uusista timanttikaulapannoista :shifty:
On satunnaisesti muilla koira-aiheisilla sivuilla huomattavasti enemmän miehiä. Pakkotoistossa toisinaan tulee kirjoiteltua, nykyään vähän harvemmin toki, siellä läjäpäin miehiä osallistuu koira-aiheisiin keskusteluihin, vaikka kyse olisikin juuri uudesta timanttikaulapannasta (jonka vaimo osti koiralle...) :cool:

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 29.07.2011 klo 09:38  
+
0
Pitänee minunkin esittäytyä. Eli täällä kirjoittelee tämän palstan vanhin ( ainakin näyttää siltä) 40++ nainen Itä-Vantaalta, perheeseen kuuluu aviomies 50++, poika 21v. joka asuu vielä kotona (tosin kovasti jo odottelemme koska tuo muuttaa:viheltel:), sekä tytär 24v.( joka asuu jo omillaan), labbis herra 9v. ja tyttären koira enkkupulla neiti 9kk. Harvakseltaan tänne kirjoittelen mutta päivittäin kyllä luen sivustoa.

Harrastuksia ei juuri ole ( laiska:roll:) mitä nyt koiran kanssa pientä puuhailua. Mies sitten harrastaa sitäkin enemmän. Valokuvaus on aina kiinnostanut minua ja aiemmin kuvasinkin aika paljon. En oikein muuta osaa kertoa, mutta kai siinä oli ne tärkeimmät. Ps. Älkää ihmetelkö jos tekstini on hieman tönkköä tai on virheitä (joita en huomaa) kärsin pahenevasta lukihäriöstä, joka on äärimmäisen ärsyttävää:nolo:.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 29.07.2011 klo 12:24  
+
0
No jos minäkin nyt sitten jotain rustailisin. Eli täällä kirjoittelee 23-vuotias kohta valmis toimintaterapeutti. Eli siis opinnäytetyötä vailla, joten valmistumista voinee odottaa ainakin muutaman hetken. Alan vaihto on tulevaisuudessa suunnitelmissa, koska toimintaterapeuteilla on aika kehno palkka ja työtilanne tällä seudulla olematon. Muualta suomesta löytyisi, mutten halua lähteä. Asun siis jyväskylässä avon, Yoda-hamsterin ja Nukka-koiran kanssa. Koira on siis ensimmäinen oma, kotona on aiemmin ollut, ja on edelleen.

Koiran lisäksi harrastan street-tanssia, joka on nyt vähän tauolla, salilla yritän käydä myös ahkerasti. Missäänhän ei sitten harrastukset näy. Koiran kanssa haaveilen kokeilevani agilityä ja satunnaisesti muita lajeja. Ainakin jälki ja haku voisi olla kokeilemisen arvoisia. Mutta sen näkee sitten myöhemmin mihin kaikkeen sitä innostuu. :)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 29.07.2011 klo 18:42  
+
0

gonna kirjoitti:

Pitänee minunkin esittäytyä. Eli täällä kirjoittelee tämän palstan vanhin ( ainakin näyttää siltä) 40++ nainen Itä-Vantaalta,


Älähän nyt, et sä ainakaan vanhin ole ja tuskin edes näytät siltä :cool:
Täällä kun on reilusti viiskymppinen, kuka enemmän pyörii nykyään tuolla "omilla tonteilla" eli koirarodut, rotukyselyt ja harrastuspalsta missä olen ollut valvojana jo useamman vuoden. Koirat.comissakin olen ollut "melkein alusta lähtien" eli ikäloppu tyyppi, sanoisin :nauru:

Kaksi aikuista lasta (34v ja 21v), ketkä asuvat jo omineen sekä kolme koiraa, mitkä on mun ja miehen "iltatähtiä" eli meidän yhteinen kiinnostuksen kohde. Noo, miehen vie viheriölle myös golf ja sen lisäksi molemmat viihdymme myös raviradan reunalla.

Äh, nyt katkes ajatus. Se on tää ikä :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 31.07.2011 klo 15:43  
+
0

griffon kirjoitti:

Älähän nyt, et sä ainakaan vanhin ole ja tuskin edes näytät siltä :cool:
Täällä kun on reilusti viiskymppinen, kuka enemmän pyörii nykyään tuolla "omilla tonteilla" eli koirarodut, rotukyselyt ja harrastuspalsta missä olen ollut valvojana jo useamman vuoden. Koirat.comissakin olen ollut "melkein alusta lähtien" eli ikäloppu tyyppi, sanoisin :nauru:

Kaksi aikuista lasta (34v ja 21v), ketkä asuvat jo omineen sekä kolme koiraa, mitkä on mun ja miehen "iltatähtiä" eli meidän yhteinen kiinnostuksen kohde. Noo, miehen vie viheriölle myös golf ja sen lisäksi molemmat viihdymme myös raviradan reunalla.

Äh, nyt katkes ajatus. Se on tää ikä :nauru:



Lohduttavaa kulla:hymy:, tuntuu että täällä tuo ikäjakauma on aika nuorta. Meillä tuo koira tuli vähän niinkuin "sattumalta" siitä piti tulla opaskoira mutta hylättiin testeissä ja oli ilman muuta selvää että se jäi meille. Sen jäkeen mentiin jonkun aikaa pers edellä puuhun, nyt on enemmän viisautta ja taitoa (koira 9v.), että ei siinä sen kauempaa mennyt:nauru:.
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: ESITTELE ITSESI - Sunnuntaina, 31.07.2011 klo 23:20  
+
0
En ilmeisesti ole vielä esittäytynyt... joten ehkä nyt on korkea aika.

Olen -83 syntynyt nainen ja asun Oulun kupeessa rivarikolmiossa aviomiehen ja kolmen koiran kanssa. KC:ssa on tullut pyörittyä vuodesta 2002 suunnilleen ja eka ikioma koirakin tuli vasta pari vuotta palstailun aloittamisen jälkeen. Kaikki kolme koiraa ovat bedlingtoninterriereitä (7v, 4v ja 1,5v). Pienimuotoisesti myös kasvatan näitä. Kaikenlaista harrastustoimintaakin (hakua, agilityä, tokoa, verijälkeä) on tullut kokeiltua tosin nyt taukoillaan kaikesta vakavammasta. Seuraava koiranvirka kun aukeaa niin tarkoitus olisi suunnata vähän toisenlaisten harrastusten pariin ja hankkia juoksija tähän talouteen (whippet).

Koulutukseltani olen perinnöllisyystieteentutkija, mutta veri vetää opettamaan joten tarkoitus olisi vielä jollain aikataululla täydentää opintoja. Töitä on tullut tehtyä vaikka jos mitä mutta viime aikoina enemmän koulussa (sitä ennen tutkimushommia ja kaikenlaista teknisestä piirtämisestä kaupan kanssalle jne). Koirien ja aviomiehen lisäksi vapaa-ajastani vievät siivun valokuvaaminen, blogien pitäminen (Hallan harhaa, Vierge moderne ja tomaatteja!tomaatteja!), kokkaaminen, lukeminen (aina kirja kesken!) ja kaikenlainen sekalainen puuhastelu (taulujen maalaamisesta runoihin ja ompeluprojekteihin) aina on myös jokin liikuntaharrastus meneillään (viime aikoina uiminen ja jooga). Musiikkiakin kulutan ja kuuntelen (suht laajalla skaalalla).

Yleisesti mua kiinnostaa luonto, perinnöllisyys ja terveyasiat koirapuolella (perinnöllisyys noin laajemminkin) samoin koirien luonnejutut, jalostus ja ruokinta kiinnostaa. No ja aika moni muukin juttu kun utelias olen. Perustellut mielipiteet ja avoin keskustelu on se mikä saa mut hyrisemään tyytyväisyydestä on aihealue melkein mikä hyvänsä (tai tapahtuu se sitten netissä, livenä tai vaikka meilitse). Viihdynkin esim baaria paremmin pitkällä lenkillä tai aallonmurtajalla istuskelemassa ja jutustelemassa aamun koittoon. :peukku:Koiraharrastuksissa (no oikeastaan muuallakin) kiukustuneeksi minut saa kuppikunnat, perustelemattomat mielipiteet ja mustavalkoisuus/se ettei oteta asioista kunnolla selvää sekä ihmisten tuomitseminen ilman kaikkien osapuolien kuulemista.

Luonteeltani olen oikeasti vähän pidättyväinen ja lämpenen ihmisille aika hitaasti (tosin mä olen oppinu vähän paremmaksi vuosien myötä ja esim koira-asioissa mua saa lähestyä kyllä ihan kuka vaan ja missä vaan ja olen vaan tyytyväinen). Lähtökohtaisesti kuitenkin aina odotan ihmisistä hyvää (ja sit ajoittain petyn) ja niille läheisille olen hyvinkin lojaali. Tarvin omaa aikaa ja rauhaa, mutta toisaalta tykkään kovasti esim laittaa ihmisille ruokaa ja kutsua kotiini enemmänkin ihmisiä. Vähän harmittaakin välillä ettei oikein ole semmoista isoa kaveriporukkaa jota ruokkia ja jonka kanssa vaikka pelailla lautapelejä viikonloppuisin. Muissa kuin koira-asioissa tuppaan olemaan aika suurpiirteinen (esim leipominen ei tahdo luonnistua kun en jaksa noudattaa ohjeita), koirienkin kanssa monessa asiassa mennään aika rennolla otteella mutta tietyissä jutuissa voin olla hyvinkin tarkka.

krhm. Tästä voinee myös huomata että tiivistäminen ei ole mun suurimpia kykyjäni :shhh: Mä tykkään runoilla pidemmästi on asia mikä hyvänsä. Ja monesti en vastaa johonkin ketjuun ollenkaan jos mulla ei ole aikaa mielestäni kirjoittaa tarpeeksi perusteellista vastausta. :ttou::shifty:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: ESITTELE ITSESI - Maanantaina, 01.08.2011 klo 21:36  
+
0
Hahaa! Täälläkin keikkuu 50+ "täti Monica":heiluti:

Marelo

Marelo
Viestimäärä: 9

VS: ESITTELE ITSESI - Keskiviikkona, 03.08.2011 klo 13:26  
+
0
Moik: )

Minä olen Maarit ja asun Malminkartanossa, Helsingissä yhdessä avopuolisoni ja koirani kanssa. koirani on pyreneittenkoira nimeltään Turre. Turre tuli meille viime syksynä kovia kokeneena ja kiertolaisena eläneenä koirana. Turre on nyt 3v. Ja nyt alkaa olla kaikki hyvin Turrella. Paino on normaali viimein ja kaveri on todella kiltti ja sosiaalinen. Eroahdistuksesta päästiin eroon koiraterapeutin ohjein ja kaikesta muustakin ikävästä jota alussa oli. Jos olet suurinpiirtein ikäiseni nuori nainen (itse -86), jolla on oma karvakuono; ja asut tässä jossain lähistöllä niin olisi kiva lähteä yhdessä lenkille. Turre tulee toimeen pienten koirien ja isojen koirien kanssa. Ison koiran kohdalla olisi parempi jos koira on narttu. Pienellä koiralla ei ole väliä onko uros vai narttu.: ) Kuitenkaan saksanpaimenkoiran kaveriksi Turresta ei ole. Sen kimppuun on käynyt pahasti sheefferi, joten Turrella on lievä pelko ehdollistuma kyseiseen rotuun. Eteenkin uroksiin. Oikeastaan muutoin Turre tulee miltei kaikkien hyvin käyttäytyvien koirien kanssa toimeen ja innostuu toisinaan leikkimäänkin. Jos lenkkikaveriksi mielisit niin kerrohan itsestäsi jotakin ja koirastasi mun omaan mailiin, joka on maarit.reinikainen@saunalahti.fi

Toki minultakin saa kysyä kymysyksiä ja minusta ja Turresta: )
Turre on mitä mahtavin koira, ja kiltti iso hauveli joka on sopeutunut loistavasti Helsinkiin vaikka onkin laumis. Toisinaan kyllä kodinsuojeluakin löytyy: ). Ilmoittava vahtimme toisinaan haukuskelee äänille kun helle kesänä on pitänyt pitää ikkunat ja partsin ovi auki.: )

Mupuinen

Mupuinen
Viestimäärä: 27

VS: ESITTELE ITSESI - Torstaina, 04.08.2011 klo 22:26  
+
0
Hei!

Olen 28-vuotias naisihminen Kotkasta. Asun kerrostalokolmiossa miehen, kahden lapsen ja koiran kanssa. Tällä hetkellä olen kotiäitinä, mutta syyskuussa aloitan opiskelut ammattikorkeakoulussa ja samalla muutamme Hämeenlinnaan.

Koirana toimii vuoden ikäinen saksanpaimenkoiranarttu Tytsä, joka on toistaiseksi kokeilussa ja jos meillä alkaa elämä yhdessä sujua, jää hauveli meille kokonaan. Kokeilu on sen verran onnistunut, että saattaapa tuo jäädäkin. :hymy: Ongelmia varmasti tulee eteen, mutta eiköhän niistäkin selvitä kyselemällä, lukemalla ja harjoittelemalla.
Spkn "Sussu" s. 06/2010, minulla 07/2011 alkaen, lopetettu 12/2013
Beagle "Poitsu" s. 02/2014
Seropi "Milo" s. 12/2013

Dallullaan

Dallullaan
Viestimäärä: 5

VS: ESITTELE ITSESI - Perjantaina, 05.08.2011 klo 23:22  
+
0
Heips, täälläkin yksi 40+ -kerhoon kuuluva lapsellinen (3 kpl) ja koirallinen (1 kpl) nainen. Pällistelly täällä viitisen vuotta, kolmisen vuotta rekisteröitynä harvakseltaan kommentoiden...
Nyt taas virkistynyt palstailemisessa, kiinnostaapi taas kaikki koska toinen koira olisi suunnitelmissa ensi vuoden aikana. Kotona on dalmatiankoirapoika 5 vee jonka kanssa tottistellaan, käydään jäljellä ja pyöräillään etelärannikolla 51:n varrella piirun verran Helsingistä länteen.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 12:30)