Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 10:34

Häät

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17

nippi

nippi
Viestimäärä: 37

VS: HääT - Maanantaina, 31.05.2010 klo 11:48  
+
0

Tigru kirjoitti:

Me mentiin naimisiin reilu viikko takaperin ja häämatkalta kotiuduttiin nyt lauantaina. Mentiin naimisiin Hailuodon kirkossa, vaikka alunperin molemmilla oli ajatus luonnon keskellä naimisiin menosta. Järki voitti kun samaan aikaan haluttiin keväthäät eikä ilmoista varsinkaan keväällä ole oikein takuita...



Oih, kesähäät luonnon helmassa, siinä olis mun unelma :love:
Miten ihanaa olisikaan mennä auringonlaskun aikaan jossain pellolla tms naimisiin, linnut laulavat, kukat tuoksuvat ja auringon viime säteet tuovat ihanan tunnelman!

Krhm- taitaa jäädä haaveeksi :shifty:

Myotis

Myotis
Viestimäärä: 51

VS: HääT - Maanantaina, 31.05.2010 klo 12:37  
+
0
Tigrulle onnea!

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: HääT - Maanantaina, 31.05.2010 klo 14:00  
+
0
Onnea Tigrulle! :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: HääT - Maanantaina, 31.05.2010 klo 15:18  
+
0
Onko kellään ollut maistraatissa mukana todistajien lisäksi muita vieraita? Meillä ois tulossa vieraita sinne luultavasti 17 kpl, mietin vaan, että kuinkahan mahtuu.. viime vuonna olin kaverilla todistamassa ja eihän se tila mikään superiso ollu, mut ehkäpä sinne ton verran mahtus porukkaa kumminkin.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: HääT - Maanantaina, 31.05.2010 klo 17:10  
+
0
^ Eikös käräjäoikeudessakin voi mennä naimisiin? Joten jos ei maistraattiin mahdu niin mahtuisko sit sinne?
Ylläpitäjä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: HääT - Lauantaina, 12.06.2010 klo 12:33  
+
0
Äiti-höhlä möläytti vahingossa että mulla on tänään polttarit. Nyt mä sitten vaan odotan hieman jännityksestä pahoinvoivana koska tytöt tulee mua hakemaan :shhh:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: HääT - Lauantaina, 12.06.2010 klo 14:53  
+
0
^ Hauskaa polttaripäivää ja tsemppiä koitokseen! :)

Mää en tiiä järkätäänkö mulle polttareita, ku ei varsinaisesti häitä pidetä, veikkaan kyllä että ehkä järkätään silti, kun yks kaveri on vouhkannu monta vuotta, että haluu järjestää mulle polttareita.. vaikka eipä ois niin väliks, vaikkei järkättäiskään :)

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: HääT - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:03  
+
0
No niin, tänään käytiin sitten Lahdessa sovittaan sormusta ja pistettiin tilaukseen! Samalla reissulla löysin myös kenkiin (http://putiikkirannalla.mycashflow.fi/tuotekuvat/450x450/shoes.jpg) mätsäävän laukun. Nyt ois siis koko asu koossa ja hintaa tuli kengille, mekolle ja laukulle yhteensä n. 130e, ei paha :D Sormukseen sitten upposkin useampi satanen, mutta se toivottavasti kestääkin sitten ikuisesti.

Muutenkin ois hommat aika hyvin suunniteltuna, saunatila on varattu, ruokailu pitäs vielä varata ja kutsut lähettää, sitten ei muuta kuin odotteleen The Päivää. Ja jotain tarttis näille hiuksille keksiä, pitää kysellä, jos joku tuttu osais jonkunlaista kampausta vääntää, kun ite oon niin käsi, eikä viittis kampaajalle montaa kymppiä siitä hyvästä maksaa...

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: HääT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 00:52  
+
0
Me mentiin naimisiin 12.4. salassa kaikilta :) Vihkiminen oli käräjäoikeudessa ja paikalla oli vain kaksi todistajaa, jotka oli siis meidän yhteisiä kavereita. Ei haluttu järkätä mitään sukujuhlia, kun haluttiin säästyä siltä stressiltä ja järjestelyltä ja halvemmaksikin tuli tällainen vaihtoehto :D Ja salassa siksi, ettei kukaan tullut sinne kuokkimaan. Ainakin tuli kaikille suurena yllätyksenä.
Ja jos joskus alkaa kaduttamaan, ettei pidetty isoja juhlia, ni sittenhän voi juhlia vaikka 5- tai 10-vuotishääpäivänä isommin suvun kera :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Guardacaccia

Guardacaccia
Viestimäärä: 461

VS: HääT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 08:47  
+
0
Meillä nyt viimein hääpäivä varmistui kun saatiin miehelle tarvittavat paperit Kreikasta:)
28.8. olisi juhlat, joskin naimisiin mennään jo edellisenä päivänä maistraatissa ja vietetään sitten hääyö siinä välissä.:love: Ei tarvitse sitten lähteä omista juhlista kesken poiskaan.

Kutsut tilasin eilen, ja pitäisi saada ensi viikolla postiin, vaikka toki 90% vieraista tietää jo tuon päivän. N. 55 vierasta on kutsuttavana, eli juuri meille sopivan kokoiset häät tiedossa.
Pukukin pitäisi mennä lähiaikoina ostamaan, mutta onneksi tiedän aika tarkkaan mitä olen hakemassa, niin ei pitäisi olla mikään ongelma. Nopeasti on kaikkiin muihinkin häihin puvut löytyneet (joissa siis olen ollut kaasona ja yksissä omissa).

Eipä tässä ole enää kuin 2 kk aikaa, mutta en usko että mitään suurta paniikkia tarvitsee ottaa, kun paljon tehdään talkoovoimin ja häistä on muutenkin tarkoitus tehdä rennot ja kohtuu epämuodolliset. Jos jokin ei mene ihan suunnitelmien mukaan niin se on voi voi, eiköhän me selvitä:wink: On tässä kevään aikana ollut sen verta suuria stressin aiheita, että tällaiset asiat ei jaksa stressata enää yhtään :peukku:

Niin ja pitäisi vissiin häiden pääateria eli sikakin tilata lähiaikoina :nauru:
Lk. mäykyt Spectrolite´s Hard Steel "Veeti" (2005) ja Skades Röskva "Helga" (2007)
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: HääT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 09:12  
+
0
^ Meillä onkin sitten peräkkäisinä vloppuina naimiaiset :D Missäs pidätte juhlat?


Meillä on nyt kaikki valmiina, ei sit muuta kuin ootteleen elokuun loppua :) Kutsutkin on lähetetty, maistraattiin tuleville postitse ja iltabileisiin tuleville sähköpostitse.

Maistraatin jälkeen mennään siis noin 20 hengen porukalla Suomalaiselle Klubille ja siellä syödään seuraavanlainen menu:

- alkuruoaksi jokirapusalaatti
- pääruoaksi kuhaa Mannerheimin tapaan + tilliperunat TAI porsaan file Calvadoskastikkeella
- jälkiruoaksi mansikkaparfait

Ja sitten saunalle bilettään vähän vapaamuotoisemmin, sinne tulossa luultavasti n. 50 - 60 henkeä. Saunalla ajateltiin tarjota pientä suolapalaa, esim. karjalanpiirakoita, perunasalaattia, cocktailpaloja, dippailtavaa, kakkua yms. Ja tietty boolia!

Ja kävin sitten kampaajankin varaamassa tuosta Hervannan Salon Ullamariasta, jonkinlaista kiharasysteemiä ois tarkotus vääntää.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 29.06.2010 klo 09:22)

Guardacaccia

Guardacaccia
Viestimäärä: 461

VS: HääT - Tiistaina, 29.06.2010 klo 09:41  
+
0

Elba83 kirjoitti:

^ Meillä onkin sitten peräkkäisinä vloppuina naimiaiset :D Missäs pidätte juhlat?



Vihdissä meidän mökillä. Olen täällä siitä joskus alkukeväästäkin maininnut, mutta silloin päivämäärä oli vielä syyskuun puolella. Nyt piti käytännön syistä aikaistaa juhlia kuukaudella, mutta mitäs tuosta:) Tosiaan liian suurta stressiä en ala noista ottamaan, vaikka toki haluan että juhlat (edes etäisesti :nauru: ) muistuttaa häitä.

Meilläkin menu on aikalailla valmis, ja oikeastaan kaikki muu paitsi tuo pääruoka tehdään itse.

Alkuruuaksi tätini tekemää aivan ihanaa kana-pasta-salaattia
Pääruuaksi kokonainen palvattu sika (ellei nyt käy niin että ei jostain syystä sellaista mistään saadakaan)
Lisukkeina lapin puikulaperunaa ja itsetehtyä sekaleipää
Jälkiruuaksi/hääkakku on ystäväni ja äitini yhteistyönä tekemät suklaa-mansikkakakut (tämäkin taivaallisen hyvää)

Odotan hirveällä innolla, että päästään järjestämään juhlia.:jjei: Minusta on ihanaa, että monet ovat tulossa mielellään osallistumaan talkoisiin, ja että minun ei itse tarvitse myöskään istua tyhjänpanttina.
Lk. mäykyt Spectrolite´s Hard Steel "Veeti" (2005) ja Skades Röskva "Helga" (2007)
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: HääT - Torstaina, 30.09.2010 klo 15:01  
+
0
Meillä on vähän nuo häät olleet tässä pohdinnan alla :shhh: Ei varmaan kuitenkaan ennen kevättä. Ollaan painiskeltu juuri noiden juhlien kanssa, että millaiset halutaan ja kuinka paljon (=vähän) väkeä kutsutaan... Mitään isoja kermakakkuhäitä ei haluta.

Elbalta sainkin hyvää vinkkiä, tuollainen systeemi voisi toimia myös meillä.

johku

johku
Viestimäärä: 146

VS: HääT - Torstaina, 30.09.2010 klo 15:16  
+
0
Voi miten ihanalta tuntuu lukea näitä hää juttuja :love: Meillä on ollut alustavasti puhetta, että kesällä 2012 olis meidän hääpäivä. Kaikkeahan voi tapahtua näin pitkässä ajassa, mutta ei haluta kiirehtiä tätä elämämme tärkeintä päätöstä.
Sakemanni uros -Taisto *10
Sakemanni uros -Ukko *08
Sakemanni narttu -Kalinka *11

Terhi

Terhi
Viestimäärä: 134

VS: HääT - Torstaina, 30.09.2010 klo 15:18  
+
0
Maistraattihäät on tulossa, mutta ei olla päästy yhteisymmärrykseen vielä päivästä :wink: Joulun alla oli tarkotus, mutta näillä näkymin taitaa mennä ens vuoden puolelle. Mihinpä tässä kiirus :nauru:
Äippäliini kera rakkaidensa: mies ja kaksi lasta :)
saksanpaimenkoira s.4.1.09 Royal Coctail on my mind eli Lissu
saksanpaimenkoira s.3.9.10 Jatzarin Janet

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: HääT - Torstaina, 30.09.2010 klo 15:52  
+
0
Meillä muuttui suunnitelmat tuon vauvan takia, aikastettiin päivämäärää ja mennäänkin naimisiin jo marraskuussa. Nyt pitäs selviytyä sormusostoksille ja viemään paperit maistraattiin, kohta tulee kiirus... Vaatteitakin pitäs miettiä, mutta ne jäänee kohtuu viime tippaan kun ei tiedä mitenkä tuo maha alkaa pyöristyä. Isommin juhlitaan sitten vuoden täästä isommalla sakilla, nyt vaan lähimmät maistraattiin ja meille syömään jotain, mitä en ole vielä keksinyt. :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Terhi

Terhi
Viestimäärä: 134

VS: HääT - Torstaina, 30.09.2010 klo 21:37  
+
0
Mä ajattelin että maistraatin jälkeen kahviteltas pienellä porukalla vaan kotosalla.. ite leivon ja kokkaan kaiken. Ei mitään isoja pirskeitä, en tykkää.. Vaatteet on vielä arvotus, pitäs saada painao pois ja PALJON..
Äippäliini kera rakkaidensa: mies ja kaksi lasta :)
saksanpaimenkoira s.4.1.09 Royal Coctail on my mind eli Lissu
saksanpaimenkoira s.3.9.10 Jatzarin Janet

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: HääT - Perjantaina, 01.10.2010 klo 10:19  
+
0
Meillä olsi maaliskuussa maistraatti häät. Tarkoituksena olis kutsua vain 6 meidän lisäksi joten ajateltiin jotain ravintolaa syömismeiningeissä. :) Onko ihan tyhmää laittaa maistraattiin ja pikku kekkereihin kunnon hääpukua? Hääpuvun haluasin ett sais hääkuvan joka näyttäiskin hääkuvalta ja ett kumminki haluasin pukeutua ihanasti :)
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: HääT - Perjantaina, 01.10.2010 klo 11:01  
+
0
^Minä ainaki haluaisin hääpuvun ja kunnon juhlameikin ja -kampauksen, vaikka hvyin pieniin juhliin päädyttäisiinkin. (Ei, ei ole häitä tiedossa ja jos mieheltä kysytään, niin tuskin tuleekaan, ainakaan ~10 vuoteen :kieli:)

Ihan yhtä suuri juhlahan se silti on, vaikka olisikin vähemmän ihmisiä paikalla.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: HääT - Perjantaina, 01.10.2010 klo 12:59  
+
0
^^ Mä en meinannut ihan oikeaa pukua hommata, tuon mahan takia, katsotaan mitä keksin / löydän sitten päällepantavaksi. Jos mahaa ei olisi, saattaisin vaikka ihan oikean hääpuvun hommatakin. Mutta meikissä ja kampauksessa käyn ja meistä otetaan myös valokuvat, koska se hääpäivä on se marraskuun 12, vaikka "vain" maistraattihäät onkin. Ruuan suhteen meinasin olla pihi ja tehdä itse ihan vaan poronkäristystä ja pottusurvosta, sekä jotain salaattia ja jälkkäriksi tyrnirahkaa+ kakkukahvit (ehkä joku tuorejuustokakku, ei ole vaikea tehdä ja se on aina hyvää.). Meinattiin ensin että käytäs porukalla syömässä mutta todettiin että on sen verran hinnakasta että sama syöttää porukka kotona.

Muoks.// Tänään tilaamaan sormus ja täyttämään maistraatin paprut, mä en tosin vieläkään ole päättänyt sukunimeni kohtaloa... :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 01.10.2010 klo 13:00)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 08:45)