Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 10:34

Häät

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 17

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: HääT - Lauantaina, 05.02.2011 klo 21:55  
+
0
Eeelisalle onnea!

Monsteri: tää kranttu teetätti sormuksen ja sai siten mieleisen (ja halvemmalla kuin merkkisormuksen). Mä kun en missään nimessä halunnut timantteja (mikä tuntui ja tuntuu olevan käsittämätöntä muille).

Kiitoksia kaikille. Mäkin tykkäsin omasta puvustani sattumoisin... Aina on ollut itsestään selvää ettei valkoista pukua tule vaan sininen. (Ja edelleen ihmetyttää miten ihmiset kehtaa valittaa puvun väristä ennen häitä ja häissä? eikö se oo morsiusparin oma asia?)
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: HääT - Lauantaina, 05.02.2011 klo 22:12  
+
0
Onnea eeelisalle! Ihana kuva, lunta! :)
Tigrulla ihana puku, sopii just sulle :)

Meillä on kosinta suoritettu, mutta aikataulua ei vielä täysin ole lyöty lukkoon hääpäivälle, koska ensin pitää hoitaa toinen projekti pois tieltä. Mutta tavoite on 2012 tai 2013. Talvi häät, lapissa, lunta paljon, kynttilöitä, lyhtyjä, ah!

Enskuussa toimin kaasona ja avo bestmanina ystäviemme häissä. Hirveä suunnittelu ja pieni stressi päällä, mutta niin mukavaa. Oma mekko on tilauksessa ja ei malttais odottaa että se valmistuu. Ah, ma rakastan häitä :love:

helico

helico
Viestimäärä: 134

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 08:07  
+
0

Tigru kirjoitti:

(Ja edelleen ihmetyttää miten ihmiset kehtaa valittaa puvun väristä ennen häitä ja häissä? eikö se oo morsiusparin oma asia?)



Eikä? Ihan oikeastiko joku kehtasi? Käsittämätöntä. Sun puku oli aivan mielettömän upea!

Onnea Eelisalle! Ihanan tunnelmallinen kuva teillä. Ihan kuin olisi aika pysähtynyt.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 10:42  
+
0
Tigrun pukuakin katsellessa olen todella ylpeä suomalaisista siinä suhteessa, että meillä uskalletaan pukeutua häissä eri väreihin ja erilaisiin pukuihin, mitä perinteisiin kermakakkuihin :)

muoks. jäi ihan huomaamatta eeelisankin puku!! Niii ^ yhdyn jälleen :D
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 06.02.2011 klo 10:44)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 11:29  
+
0
Onnea eeelisa! Olit kaunis morsian, samoin Tigru! Rohkeita värivalintoja molemmilla ja niitä tulisi kunnioittaa, se on todellakin morsiusparin oma asia, kuinka omiin häihin pukeudutaan. :)
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Monsteri88

Monsteri88
Viestimäärä: 18

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 12:21  
+
0
Tigru: Itse haluaisin ehkä hopeisen kauniisti kaiverretun sormuksen, ilman timantteja myös.. Toisaalta kyllä jotkin pienet kirkkaat/siniset kivet houkuttaisi, muttei kuitenkaan timantit.. Tuo hopea vihkisormuksessa tuntuu olevan vieras asia monille, aina kysytään että miksei kultainen. Olen kuitenkin aina pitänyt enemmän hopeasta, valkokultakin on ihan nättiä mutta hopeisen kihlan rinnalle ei ilmeisesti valkokultaista suositella ilman hopeisen sormuksen jonkinlaista käsittelyä.. Missä teetätit sormuksesi ja millaisista summista teetetyissä sormuksissa puhutaan ilman timantteja?

Nuo muiden kauniit ei-valkoiset hääpuvut aiheuttaa pahoja vaikutteita :shifty: Olin jo luopunut ajatuksesta muun kuin valkoisen sävyisestä puvusta, mutta nyt alkanut taas mietityttämään että olisiko jokin muu värin omempi :mietiskel:
Dagolas Onnetar *Siru
Jokioksan Bella *Bella
Jokioksan Tuhkimo *Tessa
Kultakedon Coluna Casana *Moona

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 17:35  
+
0
Kiitos kaikille :)
Onnellisia ollaan :)
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 22:12  
+
0
Kyllä vaan ihmiset tuntuvat kehtaavan lähes mitä tahansa. Tosin meillä ainakin marmatettiin niin ihmeasioista että tultiin siihen tulokseen että jotain valittamista on kuitenkin joten ihan sama tehdä kaikki oman pään mukaan.

Monsteri: Uniqkorusta on mun sormus ja olen kyllä tyytyväinen. Hintahaarukka kultaisissa vihkisormuksissa teetettyinä ja kivellä lähtee jostain n. 300€ ja ylöspäin sitä haarukkaa sit onkin... samaisessa paikassa kunnostutin perintökorun ja kiillotutettiin kihlat (+ kaiverrutettiin miehen sormus) eli sinne tai muualle vaan kyselemään rohkeasti.

mun sormus
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: HääT - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 22:25  
+
0

helico kirjoitti:

Minkälaista pukua etsit? Ihan kunnon hääpukua vai millaista? Mulla olisi valkoinen hihaton, äitiyshäämekko. Ei mitenkään häämekko sen kummemmin, ennemminkin sellainen hihaton pellavamekko. Menimme aikoinaan vain perhepiirissä naimisiin, enkä halunnut mitään näyttävää mekkoa joten hankin tuon. Sen lisäksi oli valkoinen huivi harteilla ja valkoiset kengät. Olin itse silloin raskaana, viikkoja noin 30. Se olisi tarpeettomana, joten jos kiinnostaa, niin .....:wink:



Ei se puku mulle niin tärkeä ole, miehelle enemmänkin. Mä kun puhuin kerran miehelle, että pitäisikö ostaa vaan joku käytetty mekko sillä silmällä, että sitä pystyisi myöhemminkin käyttämään joissain muissa tilaisuuksissa, niin mies tyrmäsi ehdotuksen heti. Hän haluaa mulle uuden ja suht juhlavan mekon, sillä kerranhan sitä vaan naimisiin mennään.

eetla, jotain tuollaista olen juu miettinyt. Ei tarvisi hirveästi sitten miettiä tota mahan kokoa, oli se sitten vielä vähän pienempi tai jo vähän isommaksi kasvanut. Vielä vaan on harkinnan alla, että hommaako mekon, jossa on vähän lyhyempi helma (tuntuu enemmän omalta) vai tukeeko perinteitä tuossa helman pituudessa.

Onneksi ei ole enää muuta järjesteltävää kuin tuo pukujen löytäminen meille molemmille sekä hotellihuoneen varaaminen. Ah niin. Ja kai sitä pitäisi varata aika myös valokuvaamoon...

eeelisalle onnea myös täältä! Ihania pukuja on kyllä ihmisillä ollut. :hymy:

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: HääT - Maanantaina, 07.02.2011 klo 12:30  
+
0
Mä törmäsin ihan sikahienoon tuon tyyppiseen pukuun halosella. Oli tosin täyspitkä ja valkoinen siinä oli jotain koristuksia rinnuksilla. Olin vain silloin jo oman pukuni hankkinut. En siis ollut raskaana olisin vaan tykännyt muuten vain siitä koltusta kovasti. Oli sellainen liehuvainen muutenkin. Ältsin hieno.

eeeeliisalle onnittelut täältäkin.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.02.2011 klo 12:30)

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: HääT - Maanantaina, 07.02.2011 klo 12:55  
+
0
Meillä on kihlat teetetty myös kultasepällä. Mulla on valkokultainen kiillotettu pinta, johon on kaiverrettu miehen nimikirjoitus laserilla(?) ja miehellä titaaninen mattapintainen, jossa on reunat kiillotettu ja mun etunimi nimikirjotuksena, toistaiseksi.
Sitten kun mennään naimisiin, niin miehen sormukseen lisätään kultareunus ja mun uus sukunimi (ei osattu vielä päättää laitetaanko tyttönimi vai tuleva sukunimi, ilm. tuleva) ja mulle teetetään samassa liikkeessä, samalla pohjalla kuin kihla, heidän valikoimistaan ihana timanttisormus mihin ihastuin heti.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: HääT - Torstaina, 10.02.2011 klo 18:23  
+
0
Miä varasin itelleni tänään ajan kampaukselle ja meikille hääpäiväksi :) Häävalssikin on alkanut vihdoin selkeytyä meillä. Jotenkin vaan tuo kampaamoajan varaaminen sai aikaan sellaisen tunteen, että ei sinne enää niin kauhean pitkä aika ole :D Mitähän sitä pitäis seuraavaksi ruveta järkkään.

(Viestiä on muokattu torstaina, 10.02.2011 klo 18:24)

Monsteri88

Monsteri88
Viestimäärä: 18

VS: HääT - Torstaina, 17.02.2011 klo 14:04  
+
0
Nyt on sit maistraatista aika varattuna :eek: :jjei: Pitäis siis vissiin alkaa muutenkin miettiä tarkemmin, että miltä sitä haluaa näyttää... Jos jonkinlaisen kampauksen haluaa taitaa olla jo kohta hoppu varata aikaa, onneksi mennään naimisiin keskellä viikkoa, niin helpottaa huomattavasti aikojen saamista!

Olisko kellään suositella hyvää ja edullista kampaajaa Oulussa, joka osaa tehdä jonkinlaisen nutturakampauksen pitkiin hiuksiin? En ole itse käynyt kertaakaan Oulussa kampaajalla, joten ei ole mitään käsitystä siitä kuka olisi hyvä kampaaja... Ja lisäksi edullinen, mutta hyvä meikkaaja hakusessa, ehdotuksia?
Dagolas Onnetar *Siru
Jokioksan Bella *Bella
Jokioksan Tuhkimo *Tessa
Kultakedon Coluna Casana *Moona

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: HääT - Torstaina, 17.02.2011 klo 14:22  
+
0
Eeelisan ja Tigrun puvut oli aivan ihania! Hienoa että nykyisin pukeudutaan muunkin värisiin pukuihin kun valkoiseen. En nimittäin pidä valkoisesta ollenkaan ja olen aina halunnut sinisen puvun, mutta varsinkin isovamhempani ovat hieman erimieltä asiasta. :nauru: Asiahan toki ei heille kuulu eikä tässä nyt naimisiin olla menossakaan varmaan kymmeneen vuoteen.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: HääT - Torstaina, 17.02.2011 klo 15:03  
+
0

Monsteri88 kirjoitti:


Olisko kellään suositella hyvää ja edullista kampaajaa Oulussa, joka osaa tehdä jonkinlaisen nutturakampauksen pitkiin hiuksiin? En ole itse käynyt kertaakaan Oulussa kampaajalla, joten ei ole mitään käsitystä siitä kuka olisi hyvä kampaaja... Ja lisäksi edullinen, mutta hyvä meikkaaja hakusessa, ehdotuksia?



Mä voin lämpimästi suositella omaani :) Teki mulle sekä kampauksen että meikin ja tykkäsin kovasti.

Laitan yksäriä.
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: HääT - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 21:56  
+
0
Minkälaisia leikkejä/pelejä teillä on ollut häissä?
Ystäviemme häät lähestyy uhkaavasti, eikä me avon kans olla keksitty oikeen mitään hauskaa leikkiä.. Pelipulina puolelle laitoin jo kyselyä onko wiille tai pleikkarille tehty jotain peliä joka sopis hääparille. (he tykkää pelailla muutenki pelikonsoleilla)
Nettiä oon kääntäny läpi, mutten osaa hahmottaa mikä on oikeasti hauskaa.

Entä onko teillä ollut mitään sellaista "Ikuinen muisto" tyylistä juttua? Kuten hääpari painaa toistensa kätensä askartelukipsiin, josta jää muisto? Tai häävieraat maalaa/piirtää lakanalle jotain?

Voiko muuten normi kaupasta ostetuille lakanoille piirtää jokainen jotain ja hääpari vois niitä sitten ihan käyttää? (mitä kyniä semmoseen ees käytetään, ettei lähe pesussa pois)?

alphabetty

alphabetty
Viestimäärä: 441

VS: HääT - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 22:03  
+
0
^Ei nyt varsinainen hääpeli, mutta muuten ihan hauska peli on Start the Party (arvostelu pelistä.Toimii siis pleikka3 ja pitää olla se Move-kapula.

Hääleikkeihin vinkkejä löytyypi täältä

Lakanoille vois piirtää perus kangastusseilla. Löytyypi melke jokasest askartelukaupasta.
Menossa mukana lancashire heeleri Koda. Muistoissa cavalier kingcharlesinspanieli Simba<3
http://nnunmaailma.blogspot.com/
Mikään ei ole niin hienoa kuin suuri seikkailu, paitsi kotiinpaluu.

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: HääT - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 22:24  
+
0
^Toi peli näyttäs ihan hyvältä. Pitäs vaan ottaa selvää löytyykö keneltäkään pleikka3. Wii ainaki löytyy ja pleikka2.

Perinteisitä hää peleistä löytyy kyllä jotain helmiä, täytyy niitä vielä käydä läpi. Mutta mitään joka häiden leikkiä (esim. morsiamen ryöstöä) ei haluttais järjestää.

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: HääT - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 23:17  
+
0
Hei pistäkää paljon lisää vaan kuvia häistä, sormuksista, puvuista (kengistä!) ja kaikesta ihanasta!
Tällästä ketjua on tosi ihana lukea, tulee iloinen olo muiden puolesta ja saa ideoita omiin (kaukaisiin vielä ;)) haaveisiin.
Paljon onnea kaikille naimisiin menneille ja häitä suunniteleville!

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: HääT - Torstaina, 24.02.2011 klo 08:53  
+
0

Tigru kirjoitti:

(Ja edelleen ihmetyttää miten ihmiset kehtaa valittaa puvun väristä ennen häitä ja häissä? eikö se oo morsiusparin oma asia?)



Huh! Kaikenlaisia tallaajia sitä näköjään mahtuu pallolle. Kuulostaa kyllä sen verran tökeröltä käytökseltä, että ärsyttää sun puolesta.
Mulla oli kokomusta iltapuku ja onneksi kukaan ei avautunut. Tosin olisivat olleet ihmeissään, jos olisin ilmaantunut valkoisessa.

edit. Piti vielä sanoa, että upea tuo sininen puku. Piristävää nähdä välillä rohkeita värejä hääpuvussa.
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.02.2011 klo 08:55)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545427
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 11:00)