Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:29

Häpeätkö itseäsi?

Siirry sivulle: 1 2

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

HäPEäTKö ITSEäSI? - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:29  
+
0
Onko sinussa piirteitä joita häpeät?

Minulla on. En kehtaa mennä uimahalliin tai rannalle, koska minulla on selässä luomia paljon ja omaan rintakarvat. :nolo: Haluaisin olla kuten muut normaalit ja kauniit, enkä sairas friikki.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Tiistaina, 01.06.2010 klo 23:21  
+
0
Mussa ei itsessäni ole juurikaan piirteitä joita häpeäisin. Paitsi huumorintaju on sellainen, että välillä pistää hävettämään se mitä taas onkaan suustaan päästänyt, kun toiselta on mennyt ihan ohi ja saa osakseen vain vaivautunutta kulmien kohottelua :nauru: :nolo:

Ulkonäössä ei tällaisia piirteitä ole, paitsi niinä superhuonoina päivinä, kun hiukset on huonosti, maha on kasvanut, reidet on paksut ja pitäisi juuri lähteä jonnekin. Mulla onneksi suurin osa päivistä on niitä hyviä ja yleisesti ottaen pidänkin itseäni ihan söpönä.
Toista oli ennen, kun häpesin melkein kaikkea itsessäni. Ihan vain siksi, että oli niin hurjan huono itsetunto.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.06.2010 klo 00:27)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 00:11  
+
0
Liian isoa mahaa ja p*rsettä häpeän sekä selluliittia.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:19  
+
0
Musta on vähän kyseenalaista hävetä sellaisia osia kehosta, joille voi tehdä jotain. Olen vuosia ärsynnyt ystäväni jatkuvaa marinaa vyötäröllä kelluvasta makkarasta ja se, miten kaikissa vaatteissa näyttää niiiiin läskiltä. Miksei sitä voi tehdä asialle jotain, mitä hiivatin hyötyä siitä häpeämisestä on? Joo, itsetunnostahan nämä asiat kertoo, enkä minäkään ylpeä löysästä mahastani ole, mutta tiedän, että se on siinä niin kauan kun annan sen olla enkä minä sitä häpeä. Pahoitteluni OT, läskimarina on ärsyttänyt mua aina, vaikken itsekään todella ole mikään hoikka.

Mitäkö häpeän itsessäni? En häpeä mitään, mutta otsani voisi olla vähän matalampi ja pääni pienempi.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:44  
+
0
Minä ainakin häpeän paljon enemmän joitain henkisiä ominaisuuksiani ja tekosiani kuin ulkonäköäni.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 08:56  
+
0
Mä oon aika sivistymätön moukka ja se hävettää :shifty:
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 10:16  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Musta on vähän kyseenalaista hävetä sellaisia osia kehosta, joille voi tehdä jotain. Olen vuosia ärsynnyt ystäväni jatkuvaa marinaa vyötäröllä kelluvasta makkarasta ja se, miten kaikissa vaatteissa näyttää niiiiin läskiltä. Miksei sitä voi tehdä asialle jotain, mitä hiivatin hyötyä siitä häpeämisestä on? Joo, itsetunnostahan nämä asiat kertoo, enkä minäkään ylpeä löysästä mahastani ole, mutta tiedän, että se on siinä niin kauan kun annan sen olla enkä minä sitä häpeä. Pahoitteluni OT, läskimarina on ärsyttänyt mua aina, vaikken itsekään todella ole mikään hoikka.



Mun mielestä nimenomaan niitä asioita voi hävetä, joille voisi tehdä jotain, mutta ei tee. Mua hävetti, että päästin joku aika sitten painon nousemaan, mutta en kehdannut puhua siitä kenellekään, koska en halunnut kenenkään kiinnittävän asiaan huomiotaja lohduttavan, että "ei se niin paha oo" (nooo..ehkä ei ollutkaan, muutamasta kilosta kyse).

Läskimarina ei ole häpeää. Se on turhaa valittamista. Sen syy voi pohjimmiltaan olla häpeäkin, mutta itsessään se ei ole häpeää. Läskimarisijan sietäisi hävetä marisemistaan, koska se on säälittävää.

Mua hävettää välillä, kun tajuan taaaaas höpöttäneeni kamalasti, enkä ole muistanut kuunnella mitä asiaa muilla olisi. Muutenkin höpöttelen välillä niin turhista asioista, ettei ketään oikeasti kiinnosta, ja hävettää niin vietävästi havahtua tajuamaan se. Välillä tulee myös heitettyä omasta mielestäni niin hauskaa huumoria, joka ei naurata ketään muuta. Mua myös hävettää, että oon pääasiassa niin aikaansaamaton paska etten kehtaa edes myöntää kenellekään.

Wikipedia kirjoitti:

Häpeällä on suojaava vaikutus, sillä se saa ihmisen pohtimaan tekojensa seurauksia jo ennalta. Se auttaa välttämään sellaista toimintaa mikä aiheuttaisi kasvojen menetyksen. Häpeä myös estää tekemästä toiselle vääryyttä ja rikkomasta toisten rajoja. Lisäksi häpeä saa ihmisen kääntymään hyödyllisesti sisäänpäin, pohtimaan sitä, millaisena toiset mahdollisesti näkevät hänet. Häpeän erottaa syyllisyydestä se, että häpeään liittyy todellinen tai kuviteltu yleisö (kun taas syyllisyyteen liittyy jokin yleisöstä riippumaton moraalisääntö tms.)

Toisaalta häpeä on itseluottamusta heikentävistä tunteista vaikein.Häpeään liittyviä tuntoja ovat kelpaamattomuus, huonommuus sekä mitättömyys. Häpeä pyritään salaamaan ja torjumaan monin keinoin. Salaamisen seurauksena saatetaan peittää aito minä, minkä seurauksena voi olla elämän suorittaminen epäaidolla minuudella esiintyen.

slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 10:34  
+
0
En pidä kropastani, varsinkaan rinnoista ja ehkä niitä vähän häpeän, kuitenkin nykyään huomattavasti vähemmän kuin nuorempana, kun en edes kehdannut käydä uimahallissa, kun olisi pitänyt olla alasti. Bikinit päällä rannalla ei nyt edelleenkään ole se mukavuusalue numero ykkönen, mutta niinpä vain sielläkin tulee käytyä ja oltua läskeineen kaikkineen.

Enemmän kuin ulkoisia ominaisuuksia minäkin häpeän välillä käyttäytymistäni tai sanomisiani. Joissain tilanteissa tuntuu sosiaalinen kommunikointi jotenkin vaikealta ja saatan sitten jälkeenpäin miettiä, että miks en sanonu niin ja niin, vaan olin sellainen ja tällainen. Ja välillä pääsee suusta asioita, joita ei ehkä tarkottunut ihan sillä tavalla, miten vastapuoli voi ne käsittää. Ja ylenpalttista sosialisuutta humalassa tulee kyllä monesti jälkeenpäin hävettyä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 10:46  
+
0
Jotain sanomisia/tekemisiä saattaa joskus hävetä. Mitään fyysisiä ominaisuuksia en kyllä häpeä itsessäni pätkääkään. Tällainen olen ja hyvä niin!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:26  
+
0
Häpeän kunnes muistan että ensinnäkin voin tehdä asioille itse jotain. Jos ulkonäkö häiritsee, sitä voi muuttaa. Jos huono sivistys häiritsee, lue jotain ja opettele uusia asioita. Toiseksi, jos joku ei tykkää, voi sitten valita muuta seuraa. Osaan olla hyvinkin tahditon, en osaa käyttäytyä sivistyneesti, mutta minkäs teet. En minä sitä häpeä. Olen tällainen.

Loppujen lopuksi minussa ei ole yhtäkään asiaa jota häpeäisin ja jota en voisi mitenkään muuttaa. Olen (enemmän tai vähemmän) ihana juuri tällaisena!

Ehkä sitten voisin hävetä jos tämän näköisenä pistäisin minihameen päälle, mutta en välttämättä silloinkaan. Asenteesta se on kiinni eikä ulkonäöstä.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:31  
+
0
Mä en oo tainnu ulkonäköäni hävetä sitten teinivuosien, vaikka kaukana "täydellisestä" olen. Toki välillä tulee marmatettu jos esim. kulmakarvat on päässy kasvamaan, mut lähinnä tuo on mun mielestä jonkilaista turhautumista. Kaunein ikinä kuulleeni kehu tuli ystäväni suusta kun hän kertoi mun olevan tasapainoisin ihminen kenet hän on ikinä tuntenut. Käytöstäni häpeän humalassa, selvänä vastaavat "mokat" vaan naurattaa. :mietiskel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Myotis

Myotis
Viestimäärä: 51

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:44  
+
0
En häpeä itseäni. Minulla on puutteeni, toki. Elämä vaan on liian lyhyt sellaisten asioiden pohtimiseen. Jos tulee tehtyä tai sanottua jotain typerää, niin ei häpeäminen siihen mitään auta. Toki osaan pyytää anteeksi, jos sanani loukkasivat. Kuten koirat minäkin osaan muutaa käytöstäni ja opetella uutta. :hymy:

heidikoo

heidikoo
Viestimäärä: 169

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 11:47  
+
0
Välillä häpeän jälkikäteen sitä, että mulla on joskus liian lyhyt pinna enkä jaksa olla ihmisten kanssa kärsivällinen. Ulkonäössä ei hävetä mikään. Tai no, en mä bikinikuvia itsestäni varsinaisesti rakasta mutta eipä tuo vähemmän kiinteä vatsa niin paljoa haittaa, että jaksaisin tehdä asialle mitään:wink:.
Tipsut Rollo 09/07 ja Metku 04/10

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 14:04  
+
0
Musta huumori ja varsinkin sen viljeleminen huonoissa tilanteissa hävettää. Ja paljon.

Huonokuuloisuus hävettää. Inhottaa kysellä samoja juttuja moneen kertaan ja käännellä päätä, jotta saisi selvää toisen puheesta.

Hävettää myös osaamattomuus kielissä.

Lättäjalat ja pienet tissitkin hävettää.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:33  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Musta huumori

<3

Häpeän yleistietoni heikkoutta ja jos en tiedä jotain mitä minun oletetaan tietävän. Ulkonäössäni en varsinaisesti häpeä mitään, mutta en monistakaan asioista ulkonäössäni pidä. Ei minua enää hävetä kulkea minihameessa ja topissa ulkona, itsetuntoni on siinä suhteessa parantunut :).
Häpeän sitä että turvaudun edelleen äitiini monessa asiassa :nolo::nolo::nolo: ja kun tarvitsen muiden apua.
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 19:06  
+
0
Mä häpeän sitä, etten läheskään aina osaa ottaa toisia ihmisiä huomioon vaikka vastaavasti oletan jatkuvasti että kaikki muut ottavat kyllä minut huomioon. Etenkin, jos mulla vaivaa poskettomasti jokin asia, niin silloin on vielä vaikeampaa keskittyä muihin kuin itseensä. Ja se on suorastaan noloa. Toisaalta, voin aina osittain kuitata tätä ominaisuutta sillä, että satun olemaan ainoa lapsi...
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 19:39  
+
0
Mä häpeän myös kaluani. Naiset aina nauravat kun sen esiin otan. :mietiskel:
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 20:15  
+
0
Mä häpeän myös sitä etten ota ihmisiä tarpeaksi huomioon. Ja sitä että mulla on aivan suuri suu josta aina silloin tällöin lipsahtelee sammakoita. Vanhemmiten oon saanu hieman siistittyä suutani. Lisäksi mulla on joskus niiiin lyhyt pinna että räjähdän atomeiksi ja jälkeenpäin se hävettää. Ulkoisesti mä oon ihan tyytyväinen itseeni, pyöreä olen mutta itsepä kiloni kannan joten sitä on turha hävetä, varsinkin kun siihen on lääkkeenä liikkuminen ja oikeanlainen ravinto, tämän estää vain oma laiskuus. Rintojani häpesin joskus ala-asteella, ne kun kehitty nopeemmin kuin muilla ja myös yläasteella häpesin siitä kun ne oli jo silloin valtavat. Nyttemmin oon niiden kanssa oppinu elämään, isothan ne on mutta mukana pysyvät.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 22:11  
+
0

innna kirjoitti:

Minä ainakin häpeän paljon enemmän joitain henkisiä ominaisuuksiani ja tekosiani kuin ulkonäköäni.



No tähän iso peesi. Ulkonäkö on mitä on, ja varsinkin lapsen myötä olen oppinut arvostamaan kroppaani, mutta nämä henkiset ominaisuudet joskus ottaa kupoliin...

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:20  
+
0

Lalaa kirjoitti:

Mä häpeän myös kaluani. Naiset aina nauravat kun sen esiin otan. :mietiskel:


Pakko nyt avata sanainen arkku ku viimeaikoina on näistä "letkuista" tullu juteltua ihan tarpeeksi. (Pahoittelen avautumista.) Mä en rehellisesti ymmärrä miksi niin moni mies tahtoo isomman poran tai niin moni nainen isommat nahkasäkit? Mitä semmosella metrin mololla mitään tekee ku eihän se edes toimi kunnolla eikä se kenenkään normaalilla vaginan syvyydellä varustetun nais immeisen sisään edes mene. Partnerit vähenee melko radikaalisti ku naisten keskisyvyys on melkoisen pieni (muistelen sen olevan n. 10 cm paikkeilla). Paksuuttahan värkki kestää melko reilusti, mut pituutta ei niin nimeksikään. Ja jos klitoriksen käsittely on hanskassa niin eipä sillä poran mitalla ole mitään merkitystä.

Ja joo, useimmat ukot urputtaa munansa riittämättömyyttä ihan huomionhaku merkeissä, mut alkaa pikkusen tulla jo korvista ulos. Luojan kiitos en oo pitkään aikaan kuullu jonkin naisen kitisevän rintojensa takia.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 00:45)