Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:29

Häpeätkö itseäsi?

Siirry sivulle: 1 2

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 16:18  
+
0
Mä häpeän liikakiloja ja häpeän sitä kun tiedän liikakiloja olevan ja tiedän että pitäisi jotain tehdä kiloille ja lupaan ja vannon aina mutta koskaan en mitään oikeasti tee - liikakiloille. *vetäisee henkeä välissä* :nauru:

Saamattomuuteni mua ei niinkään hävetä, mutta raivostuttaa sitäkin enemmän.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 16:24  
+
0
Häpeän sitä, kun joskus en kuuntele mitä muut sanovat. Unohdan myös joskus kysyä toisilta heidän kuulumisiaan ja höpötän vaan omia juttujani. Nykyään onneksi tiedostan nuo ja olen opetellut pois huonoista tavoistani. Joskus silti meinaa unohtua :nolo:
Sloughi Elmo 6/2013

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: HäPEäTKö ITSEäSI? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:22  
+
0
Häpeän jonain päivinä nenääni ihan suunnattoman paljon ja mietin, että jokainen uusi ihminen, johon törmään, kiinnittää huomiota nenääni ja pahimmillaan olen pelännyt, että joku puolituttu ei halua enää olla tekemisissä kanssani kun on nähnyt läheltä, millainen nenä minulla on. Osaksi tämä nenäkompleksi on turha ja useimmiten en jaksa ajatella nenääni, toisinaan se on jopa ihan ok mielestäni, mutta olen kuullut eri vaiheissa elämääni sen verran todella törkeitäkin kommentteja nenästäni (mm. onko se tiellä syödessä, kun se on "niin hervottoman iso"), että sitä tulee mietittyä vähän väliä.

Henkisistä puolista taas toisinaan häpeän sitä, etten osaa olla yleensä aidosti kiinnostunut toisten kuulumisista, vaikka muut paikalla olijat olisivatkin. Muutenkin sosiaalisen älyn puute ja kömpelyys ja mahdollinen teennäisyys seurassa ahdistaa.
come on night, take me home

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 22:15)