Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:05

Hoitoapua etsitään/tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 2

Lizabeth_

Lizabeth_
Viestimäärä: 4

HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:05  
+
0
Tänne voi pistää hoitotarpeen ilmoituksia!

:)

Moderaattorin lisäys:
Kerrothan ilmoituksessasi selkeästi haetko vai tarjoatko hoitoapua. Kerro lisäksi paikkakunta, ajankohta ja ilmoituksen laadusta riippuen joko hoitoa tarvitsevista eläimistä tai itsestäsi ja hoitokokemuksestasi. Hinnastoja tänne ei laiteta, vaan mahdollisista korvauksista sovitaan aina yksityisesti. Täällä ei ole tarkoitus mainostaa hoitoloita.

Mikäli haluat laittaa uuden ilmoituksen, ILMOITA siitä moderaattorille jotta vanha osataan poistaa. Ei siis täytetä ketjua samoilla ilmoituksilla. Tuplailmoitukset poistetaan tuoreimmasta päästä.

Oman otsikkonsa saaneet hoitoapuilmoitukset poistetaan, joten laitathan viestisi oikeaan ketjuun mikäli haluat sen jäävän palstalle!
Kirjoittaaksesi viestin viestiketjuun paina 'vastaa' (EI uusi aihe) niin viestisi menee jo olemassa olevan ketjun jatkoksi.

Yli vuoden vanhat ilmoitukset poistetaan ilman erillistä ilmoitusta.

Vanis
♥♥♥ Niin vaikeni ääni tassujen, sammui liekki suuren sydämen. Jätti surun suuren, aivan valtavan. Ei enää virkaa talutushihnalla, ei lämmittäjää kylmillä varpailla. Poissa katse tummien silmien, ja se haukku, sitä enää kuule en. (Topi kiittää elämästään maan päällä, hän katselee meitä nyt pilven reunalla, odottaen kunnes taas tavataan) ♥♥♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.03.2013 klo 16:43)

Kuukio

Kuukio
Viestimäärä: 87

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 13.08.2017 klo 18:01  
+
0
Seniori-ikäinen seefferiuros etsii rauhallista väliaikaiskotia/hoitopaikkaa oulusta omistajan tämänhetkisen huonon tilanteen takia. Itse en siis omistaja ole vaan ilmoitan hänen puolestaan. Kaikin puolin helppo koira, tottelevainen ja kiltti. Ei lapsiperheeseen. Tottunut kissoihin ja tulee toimeen narttujen kanssa. Eli rauhallinen narttukaveri on ok. Mukaan saa kaikki tarvikkeet ja toivon mukaan myös ruokaa, joka tulee esyltä. Mielellään portaattomaan kotiin alkavan nivelrikon takia mutta tästä voin joustaa, sillä ei ole oireillut portaiden kävelyä mitenkään. En tiedä kuinka pitkään koira olisi hoidossa mutta todennäköisesti ainakin yli viikon.
Laitathan yksityisviestiä tätä kautta jos kiinnostuit.
"Eikö ole hauskaa, kun on joku, joka kaipaa ja odottaa joka hetki?" - Tove Jansson

kieran

kieran
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 15.08.2017 klo 17:31  
+
0
Hei!

Kaksi parivuotiasta chihuahuapoikaa vailla hoitopaikkaa pääkaupunkiseudulla ajalle 1.9.-8.9. asustelemme Leppävaarassa.

Pojat ovat varsin helppohoitoisia, kunhan ruokaa on kupissa, rapsutuksia tarjolla, ja muutaman kerran pääsee päivässä lenkille niin kaikki on hyvin :) Ovat tottuneet vieraisiin ihmisiin, myös lapsiin. Joskus isommat koirat saattavat aiheuttaa hieman ihmetystä ja leikkiinkutsu saattaa olla äänekäs, mutta tottelevat kyllä sanaa EI!

Jos pystyt ottamaan pojat hoitoosi tuolle ajalle, niin pistä viestiä marko.karvinen@hotmail.fi, ja kerro hieman itsestäsi, niin jutellaan sitten tarkemmin poikien hoidosta :)

Rouzie

Rouzie

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Perjantaina, 25.08.2017 klo 11:05  
+
0
Etsitään koiranhoitajaa 1,5v kääpiövillakoiraurokselle Oulusta. Asutaan Linnanmaalla, ja hienointa olisi, jos hoitopaikka löytyisi lähialueelta. Roope on todella kiltti ja hellyydenkipeä, maalta kotoisin, joten kaupungin vilske vielä vähän ujostuttaa. Kaikista ihanteellisinta olisi, jos löytyisi joku pikkukoirakoti, jonka kanssa voitaisiin hoitaa koiriamme vastavuoroisesti. Toki pystyn myös jonkinlaisen rahallisen korvauksen maksamaan. Ensimmäinen hoitotarve olisi lokakuussa 13.-16. päivä, jos sopiva hoitaja löytyy :)

Yhteydessä voi olla alkuun vaikka s-postilla, osoitteeseen rouzku_93@hotmail.com.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.08.2017 klo 11:08)

Hennay

Hennay

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Torstaina, 14.09.2017 klo 16:11  
+
0
Tarjoan koiran lenkitys apua Lahdessa keskustan alueella tai suhteellisen lähellä keskustaa. En veloita koiran ulkoilutuksesta mitään, vaan etsin itse karvaista lenkkiseuraa reippaille metsälenkeille. Koiria on elämässäni ollut aina lapsesta saakka ja oma vanhukseni lähti paremmille metsästysmaille keväällä-16. Elämäntilanteen vuoksi oman uuden koiran ottaminen ei ole ajankohtaista, mutta kaipaan kuitenkin koiran kanssa lenkkeilyä ja yksinään en osaa oikein lenkille enää lähteä. :D Jos sinulla on tarvetta esim 1-2 krt viikossa ulkoilutusavulle, niin ota rohkeasti yhteyttä. Koiran suhteen ei suurempia vaatimuksia, mutta pitää olla kuitenkin peruskäskyillä hallittavissa, eikä saa olla aggressiivinen vieraita ihmisiä kohtaan. Voi ottaa yhteyttä suoraan sähköpostilla osoitteeseen: hen-na_@hotmail.com

Fauna2016

Fauna2016

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Perjantaina, 15.09.2017 klo 12:10  
+
0
Hei! Etsin loman ajaksi koiralleni hoitopaikkaa Kerava- Helsinki alueelta. Ajankohtana 28.9-3.10. Koira leikattu 4.9 eli ei voi painia muiden koirien kanssa. Jos tunnet jonkun koirakuiskaaja henkisen tai itsestäsi tuntuu, että pärjäät koirani kanssa pitkän vkl niin paljasta itsesi. Fauna on 22kg ja ei ole opetettu kävelee vierellä eli koiran käsittely taidot plussaa. Mahdollisimman toivottavaa olisin sukulaiseni vierailu mahdollisuus ajankohtana. Koiraa ei trimmata, leikata kynsiä, uiteta,yms.

Ruokailu tarvikkeet, lelut, herkut ja hygienia tulee meidän puolesta.

Korvaan vaivan.
Tapio Taalikka

Plumeau

Plumeau
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Perjantaina, 13.10.2017 klo 16:20  
+
0
Hei! Tarjoan koiranhoitoapua Helsingissä pientä korvausta vastaan. Koiranhoitokokemusta löytyy jo lapsuudesta saakka; vartuin kolmen sileäkarvaisen noutajan kanssa. Olen ollut aktiivisesti vapaaehtoisena eläinsuojeluyhdistyksissä sekä olen usein ystävien lemmikkien vahtina.

Kokemusta löytyy kaiken kokoisten sekä luonteisten koirien parissa. Ulkoilutuksen lisäksi voin myös hoitaa lemmikkiäsi joko sinun tai minun kotona esim. lomamatkan aikana. Tarjoan myös päivähoitoa ja kotikäyntejä.

Sekä minä että puolisoni tehdään tällä hetkellä töitä kotoa käsin, joten lemmikilläsi olisi paljon seuraa :) Kaipaan kovasti omaa koiraa, mutta aiomme muuttaa Uuteen-Seelantiin kevättalvella 2018, joten vielä ei ole sen aika.

Ota yhteyttä sanipuhjo@gmail.com
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.10.2017 klo 16:21)

meliz

meliz

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 15.10.2017 klo 15:52  
+
0
Koiran/kissan/muun lemmikin hoitoapua TARJOTAAN joulukuuhun asti korvausta vastaan Espoon alueella. Espoon ulkopuolella mahdollista jos matkakuluissa tullaan vastaan.
Olen 22 vuotias Espoolainen ja tehnyt satunnaisesti lemmikinhoitohommia 15 vuotiaasta lähtien. Itselläni on koira, joten siksi et pysty kotiini ottamaan hoitoeläimiä, hoito tapahtuisi siis sinun kotonasi. Olen ystävällinen, huumorintajuinen, luotettava ja osaan käsitellä ja olla eläinten kanssa.
Ota yhteyttä ja kerro lemmikistäsi, hoitoajankohdasta, sisällöstä ja palkkauksesta.
melissamarjut@gmail.com

Sonetta

Sonetta

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 18.10.2017 klo 16:57  
+
0
Hoitoapua tarjotaan Helsingin Lauttasaaressa
Hei,
Olen 25-vuotias musiikin opiskelija joka "vapaa-ajallaan" työskentelee ryhmäliikunnanohjaajana. Rakkaus eläimiä, etenkin koiria, kohtaan alkoi lapsuudesta seuratessa setäni harrastamaa Briardien kasvatusta. Äitini koirafobian takia emme koskaan saanut oma vuffia.
Olen useammankin vuoden hoitanut silloin tällöin muutamasta päivästä muutamiin viikkoihin koiria, sekä ennestään tuttuja että tuntemattomia. Asun kerrostalossa (hissittömässä) Lauttasaaressa jossa luonto löytyy läheltä ja koiruus jos mikä olisi extra syy lähteä lenkille useamminkin.
Täydellisesti käyttäytyvä koiran ei tarvitse olla mutta Kerrostalossa asuvana ,koiran pitäisi siis osata olla yksin ilman että omaisuudelle ja naapureille olisi tästä haittaa. Tämän sivuston kautta olen hoitanut n. kymmentä eri koiraa joista harmillisesti kaksi viimeisintä eivät täyttäneet edellämainittuja kriteereitä ja tämän takia (+ asuin ulkomailla) olen pitänyt hoidoista taukoa.
Nyt kuitenkin tarmo takaisin :)
Vaikka rakkaudesta eläimiin tätä teenkin, toivoisin pientä korvausta suurella sydämellä tehdystä hoidosta.

Jos tarvetta ja kiinnostusta, voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla

sonetta.harjanne@hotmail.com
SH

Diskoi

Diskoi
Viestimäärä: 4

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Torstaina, 02.11.2017 klo 09:38  
+
0
Hoitoapua etsitään vantaalla koiralle:Hei,
haen vantaalta itä vantaa tai tikkurila(en tunne kaikki alueet mutta ilmoita niin voi tarkistaa jos toimii), muuton jälkeen koira ei viihdy yksin kotona(vaikka on pentuna yksinolo koulutettu ja toimi), kohta 10v uros mix, ajokoira karhukoira sep, leikattu, kiltti, tulee toimeen pienten koirien kanssa tyttökoirat ja kivat poika koirat käy myös, mutta jotkut uhmaavat samankokoiset urokset ei aina toimi,eikä tykkää kissoista.
Mielellään kokenut koira ihminen, pientä korvausta vastaan, arkisin 0700-1600 välisenä aikana (6h pv).
lähetä sposti tarve heti!:)
dvyyrylainen@yahoo.de
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.11.2017 klo 09:38)

jokujossain

jokujossain

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 04.11.2017 klo 11:20  
+
0
Hei,
Tarjoan liikutus-/ja hoitoapua Espoon Tapiolassa. Koirakokemusta kymmeniä vuosia.
Tällä hetkellä minulla on koiraton talous, edellisen koirani menehdyttyä vanhuuteen vuosi sitten.

Olen päivät töissä, mutta iltaisin ja viikonloppuisin lenkkeilen säännöllisesti, joten reipas koirakaveri olisi mieleinen. Asun yksin kerrostalossa, joten pieni koira voisi tarvittaessa olla luonani myös hoidossa, mikäli se ei hauku. Asun työpaikkani vieressä ja teen osan viikkoa myös etänä töitä, joten yksinoloa ei koidu kohtuuttomasti.

Minulla on pieni auto, joten pääsen liikkumaan myös lähialueille vaivattomasti.

Laita viestiä jos olet satunnaisen/säännöllisen koiran lenkitys /-hoitoavun tarpeessa.
Terkuin, Merja, sähköposti: heleina@suomi24.fi

zigiitta

zigiitta
Viestimäärä: 12

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 25.11.2017 klo 22:19  
+
0
Hei ! Minulla on kohta 2v saksanpaimenkoiranarttu joka tarvitsisi hoitopaikan pääkaupunkiseudulta 22.12-5.1.Mielellään paikkaan jossa ei uroksia tai jos niin pystyisi eroittamaan omani mahdollisen juoksun aikana.Koira tulee toimeen muiden koirien kanssa,mutta on dominoiva luonteeltaan niin Narttujen pitäisi olla reilusti vanhempia.Koira on vaativa luonteeltaan niin kokemusta ehdottomasti tarvitaan isoista koirista kohtuullista korvausta vastaan. Ei kissa talouteen tai missä muita eläimiä. Viestiä voi laittaa myös osoitteeseen hansu_n@hotmail.com
(Viestiä on muokattu lauantaina, 25.11.2017 klo 22:21)

^^4ni^^

^^4ni^^
Viestimäärä: 9

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 19.12.2017 klo 21:39  
+
0
Hei, meillä olisi tarjota koirille ja pieneläimille kotihoitopaikkaa. Asumme rauhaisalla vanhalla maatila paikalla ja lääniä riittää ympärillä.
Perheeseen kuuluu minä 27v nainen, mieheni sekä hänen 10v poika. Eläimiä löytyy 3kpl ulkokoiria(narttuja kaikki), 2kissaa, kanoja, fasaaneja sekä pari pien eläintä.
Lenkkeilymaastot metsässä, metsäteillä, voi olla irti pihalla jos tulee kutsusta takaisin luokse.
Tarhatilaa löytyy jos ulkokoira, saa olla myös sisällä perheen kesken jos tottunut.
Paikkakunta kontiolahti.
Enemmän tietoa soittamalla/tex.viestillä puh. 0442642272

Runelli

Runelli

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 30.12.2017 klo 07:17  
+
0
Heippa! Vantaan Pähkinärinteessä olisi tarjolla hoitopaikka. Perheessäni on kaksi eläinrakasta lasta sekä myös kissoja ja jyrsijöitä. On mahdollisuus saada omat eläimet eri tilaan hoidon ajaksi.

Voin hoitaa pitemmän tai lyhyen pätkän, olen itse aika pitkälti kotona tällä hetkellä, työttömänä kun olen. Koira voi olla helppo tai vaativampi, kunhan ei ole ihmisille aggre. Kokemusta löytyy monen näköisistä ja kokoisista hoitokoirista ja olen innokas opettelemaan uutta. Tällähetkellä minulla on kolme hoitokoiraa, jotka käyvät luonani kun tarve tulee.

Asun kerrostalossa hyvien ulkoilualueiden lähettyvillä ja kolme koirapuistoakin löytyy.

Laita viestiä (tuuli.niiranen@gmail.com) ja kysy lisää jos kiinnostaa, vastailen mielelläni
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.12.2017 klo 07:18)

sylitolo

sylitolo

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Perjantaina, 12.01.2018 klo 11:46  
+
0
Hoitoapua tarjotaan (Tampere/Tammela).

Olen 36-vuotias yksiössä 7. kerroksessa (hissi löytyy) asuva naisihminen ja toivoisin itselleni koirakaveria lenkeille tai voin ottaa myös koiran hoitoon kotiini. Käyn päivätöissä, joten aikaa olisi iltaisin ja viikonloppuisin, sopimuksen mukaan.
Perheelläni oli berninpaimenkoira ollessani lukioiässä, ja sen jälkeen olen satunnaisesti hoitanut kälyn cockerspanielia. Siitäkin on tosin jo vuosia aikaa, mutta eiköhän koirien kanssa touhuaminen onnistu maalaisjärjen ja koiranomistajan neuvojen turvin :)

Laita viestiä marjukkay@hotmail.com.

Terkuin, Marjukka Ylitolonen

Linne

Linne

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 30.01.2018 klo 10:39  
+
0
Tarjotaan hoitoapua koiralle/koirille. Asun Keravalla ja olen 21 v omistan yhden labbis uroksen joka on kohta 2 v. Hän tulee hyvin toimeen pienten sekä isojenkorienkanssa joten siitä saa samalla hyvän leikkikaverin. Pystyn ottamaan pidemmäksi tai lyhemmäksi aikaan hoitoon koiran. :) asun kerrostalossa 60 neliöinen tilaa on liikkua ja koirapuistot on lähellä. Laita viesti niin sovitaan tarkemmin jos hoitopaikka kiinnostaa :)

LempiLemmikki

LempiLemmikki

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 24.03.2018 klo 16:04  
+
0
Heip!
Löytäisinkö Sinut näin..
Olemme hoitopaikan tarpeessa 7-15.4.18 väliseksi ajaksi.Hoidokki on pian 2.v vanha Chihu poika,joka on erittäin hentorakenteinen (2kg ) Eli hoitopaikassa saa olla muita samaa kokoluokkaa olevia koiria,mutta ei isompia koiria tai pieniä lapsia. Ruuat ja tarvikkeet tulee koiran mukana.

Poika on vähän äksynlainen räksy ulkoillessa,joten pitkämielisyyttä hoitajalta tarvitaan lenkeillä.Poika toki tykkää ulkoilla,kunhan ei ole liian kylmää,tuulista,sateista :) Saattaa myös ikävöidä meitä isommin,joten lämpöä ja läheisyyttä tarvittais koko hoidon ajan.

Ajattelin,että jos sinun pienikokoinen koirasi/-t tarvitsisi hoitajaa,ottaisin lemmikkisi meille vastavuoroisesti hoitoon sovittuna ajankohtana.Minulla iso sydän ja paljon kokemusta koirien hellästä hoidosta :)

Pikaista yhteydenottoasi odottaen:
Cristaltouch@icloud.com

aspee52

aspee52

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 26.03.2018 klo 09:04  
+
0
KANTA-HÄME / PIRKANMAA
4,5v kiltti, ihmisrakas, hellyydenkipeä bordercollieuros etsii ensisijaisesti ajalle 27.5-4.6 hoitajaa akselilta Riihimäki-Tampere + lähiseutu. Ihanaa olisi, jos hoitajalla olisi mahdollisuus ottaa myös muulloin hoitoon, sillä tarvetta on, esim jo viikkoa ennen tätä 18-19.5.

Poju on tällähetkellä omakotitalossa asuva tasainen koira, joka ei todellakaan hypi seinille mistään. Jaksaa lenkkeillä, juosta, temuta ja riehua, mutta osaa olla myös ilman. Sisällä keskittyy makoiluun ja rapsutusten kalasteluun. On asunut aiemmin kerrostalossa, joten sekään ei ole ongelma. On haukkunut elämänsä aikana kahdesti. Ainoa "pahe" jätkällä on hirrrveän houkuttelevat roskapussit eli yksinolon ajaksi roskiskaappi kannattaa muistaa sulkea ;)

Tulee toimeen kissojen, koirien ja lasten kanssa. Ei tule sohville/sängyille.

Laitathan yksityisviestiä, mikäli sinulla olisi viikoksi tilaa tälle sydämenvalloittajalle!

Kurko

Kurko

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 01.04.2018 klo 22:34  
+
0
Tarjoan lenkitysapua Lappeenrannan alueella

Korvausta en lenkityksestä tarvitse. Olen 40 korvilla oleva mies, melko aktiivinen lenkkeilijä ja mietinkin, että samallahan tässä lenkittäisi koiraakin. Oman koiran hankinta on suunnitteilla vuoden-kahden sisään ja koska kokemukseni koirista on hyvin rajallinen, niin ajattelin saavani näin myös lisää sitä. Samallahan sitä tutustuu muihin alueen koiran omistajiin ja hyvät neuvot ovat aina tarpeen!

Teen päivisin töitä kotoa, joten lenkit ajoittuisivat mielellään alkuiltaan ja siitä eteenpäin, mutta
satunnaiset päivälenkitkään eivät ole täysin mahdoton ajatus. Koira saisi olla mielellään vähintään
keskikokoinen ja hyväkäytöksinen. Omaksi koirakseni olen kaavaillut labbista tai kultaista noutajaa, joten jos koira sattuisi olemaan näistä roduista, niin aina vain parempi. En kuitenkaan rajaa muitakaan rotuja pois.

Asun Lappeenrannan keskustan pohjoispuolella, josta pääsen liikkumaan autolla kohtuullisen matkan päähän.

Laita yksityisviestiä jos tärppäsi edes sinnepäin!
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 01.04.2018 klo 22:35)

Syreeni

Syreeni
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITääN/TARJOTAAN: - Perjantaina, 13.04.2018 klo 12:38  
+
0
Hei, asun mittelini ja kleinini kanssa Järvenpäässä. Etsin Järvenpäästä tai lähistöltä pojilleni ulkoilevaa ja innostunutta varakotia. Varakoti voisi olla myös pysyvä. Pojat ovat iloisia ja reippaita ja nauttivat ulkoilusta.

Jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä. Vastaan halukkaasti myös kaikkiin koiriani koskeviin kysymyksiin ja neuvoa olisi jokaiseen tilanteeseen aina saatavilla.

Koirien ulkoilutusapukin voisi joskus olla tarpeen.

Ystävällisin terveisin,
Satu, p. 045 6436596
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.04.2018 klo 13:19)

Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25792
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5782
Viestejä yhteensä543762
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös262987
(Tilastot päivitetty viimeksi 15.09.2019 klo 08:30)