Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:05

Hoitoapua etsitään/tarjotaan:

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9

vems

vems
Viestimäärä: 1883

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 28.01.2014 klo 14:07  
+
0
Hoitoapua kaivataan ajalle 17.-22.4. Mahdollisesti myös 16. ja 23. pv? Hoidettavina kleinspitz- ja mittelspitz-urokset ja snautserinarttu. Koirat menevät siis todennäköisesti ainakin kahteen eri paikkaan hoitoon. Paikkakuntatoiveet Tampere ja Jyväskylä + näiden lähialueet.

Spitzit ovat todella helppoja ja kilttejä koiria. Molemmat ovat kastroituja ja tulevat pääasiassa kaikkien kanssa toimeen. Uroksen kanssa en kuitenkaan mieluusti laita näitä koiria samaan talouteen hoitoon, sillä en voi taata että ne varmasti tulisi vieraan uroksen kanssa toimeen. Ovat tottuneet kerrostaloelämään, mutta en lupaa, että osaavat olla vieraassa paikassa täysin haukkumatta rapun äänille. Ne lopettavat kyllä haukun kiellosta, mutta varmaksi en tosiaan mene lupaamaan että ovat täysin hiljaisia.

Snautseri on hoidon aikana 11kk, ja ei ole mahdotonta, että koiran ensimmäiset juoksut ajoittuu hoidon ajalle. Siispä tätäkään koiraa en uskaltaisi laittaa välttämättä uroksen kanssa samaan talouteen - ellei juoksut ala ihan näillä näppäimillä ja kerkeä loppua ennen hoitoa. Tämä koira on hyvin iloinen ja reipas tapaus, myöskin hyvin kiltti. Koska kyseessä on kuitenkin nuori koira, joka on aikamoinen sähköjänis toisinaan, on hyvä varautua myös kohelointiin ja ei niin sivistyneeseen käytökseen :nauru:

Kysele toki lisää: veera.silvennoinen@gmail.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.01.2014 klo 14:08)

jutta00

jutta00
Viestimäärä: 1

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 29.01.2014 klo 02:40  
+
0
Lenkitysapua tarjotaan!

Hei! Olen 13v tyttö Hollolasta ja tarjoudun pientä korvausta vastaan ulkoiluttamaan koiria samalta alueelta tarpeen tullen. Hoitoapua koirille voin antaa jos kyseessä on parin tunnin keikka, asunhan vielä vanhempien nurkissa eikä useamman päivän hoitaminen onnistuisi.
Jos teet paljon töitä tai et muuten ehdi lenkittämään koiraasi/koiriasi usein, kannattaa laittaa yksityisviestiä. Lenkin pituudesta saat päättää itse. Korvaukseksi riittää 2-5e mielen mukaan, kertokaa myös jos joku tuttavanne on kiinnostunut! :)

tirppana7

tirppana7

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Keskiviikkona, 29.01.2014 klo 17:28  
+
0
Hei!
Tarvitsisin silloin tällöin koirien ulkoiluttajaa iltapäivällä.
Työpäivät venyvät välillä myöhään iltaan asti, joten koirilla on pitkä päivä
yksin.
Minulla on kaksi koiraa, toinen vanha iso ja toinen nuorempi pienehkö.Koirat ovat kyllä kilttejä ja hyvätapaisia, mutta voivat välillä riehaantua,
joten ulkoiluttajalla täytyy olla kokemusta ja voimaa hallita, jos
tulee yllättävä tilanne.

Tarve olisi todellakin vain silloin tällöin, ehkä muutamia kertoja kuukaudessa,
mutta jos hyvin sujuu, olisi mahdollista käydä useamminkin.

Asun Nurmeksessa porokylässä.

Hinnasta sovitaan.

Yhteyden otot: halijoki(at)oyk.fi
tai soitot ILTAISIN:040-5471084

Anxeta

Anxeta

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 11.02.2014 klo 00:00  
+
0
Hoitopaikka etsitään 1v2kk(silloin) leikkatulle sekarotuiselle uros koiralle pohjois-Pohjanmaalle tai nelostie varten 2-9.5.2014. Oskari on iloinen, tosi tosi aktiivinen, keskikokoinen karvapallo. Ollaan käyty pentukurssilla mutta vaati vielä töitä. Hihnakävely ja toisten koirien ohitus on vaikea kui Oskari halua vain haistella ja leikkia kaikkien kanssa. Toisten koirien kanssa tullee hyvin toime ja on tottunut olema päivät yksin pihalla ketinkissa. Metsässä tykkä olla irti. Hoitaja pitää olla rauhallinen,aktiivinen ja jämäkkä . Mieluiten omakotitalo ja aidattu piha.

Angelina

_miia_

_miia_

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 20:12  
+
0
Hei!
Tarjoaisin lenkitys/ulkoilutusapua hyväkäytöksisille koirille Helsingin Vuosaaressa. Olen liikunnallinen, reipas ja luotettava 26-vuotias nainen, ja minulla on kokemusta useista erirotuisista ja ikäisistä hoitokoirista, tällä hetkellä en omista lemmikkejä. Olen useimmiten viikonloppuisin ja iltaisin töissä, ja arki-aamupäivät ovat vapaat, joten olisi todella kiva saada lenkkiseuraa :) Minulla ei ole kauheasti kokemusta suuremmista tai todella vahvoista koirista, joten pitäydyn pienten tai keskikokoisten koirien lenkityksessä. Jos koirasi kaipaa päiväsaikaan ulkoilutusta, ota yhteyttä! :)
miia.vuosaari @gmail.com (poista välilyönti!)

t. Miia

Papsu

Papsu

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 17.02.2014 klo 18:16  
+
0
Hoitoapua etsitään Tampereelle heinäkuussa

Olemme lähdössä heinäkuussa ulkomaanmatkalle, ja etsimme ehdottoman luotettavaa hoitajaa kahdelle kissallemme ja kahdelle koirallemme. Hoitaja asuisi hoidon ajan meillä. Tarkempi ajankohta sovitaan hoitajan kanssa, matka varataan vasta hoitajan löydyttyä. Hoitoaika on 7-10 päivää (riippuen lentoaikatauluista).

Kissat ovat hyvin ihmisrakkaita, varmasti saat sohvalla syliisi telkan katsomisseuraa. :) Koirat ovat muuten kilttejä, paitsi toinen on remmirähjä (pelkää toisia koiria). Koirat nukkuvat mielellään kainalossa, joten meillä saat huomiota vuorokauden ympäri.

Koirat ovat kärsineet eroahdistuksesta, joka on omistajien kanssa hallinnassa, mutta varmuuden vuoksi etsimme hoitajaa, joka voisi olla koirien kanssa lukuunottamatta paria kauppareissua.

Asumme rivitalossa, jossa on pieni aidattu takapiha. Asunnossa on sauna, TV, tietokoneita, kaikki vapaasti hoitajan käytettävissä.

Tarkoitus olisi, että hoitaja kävisi vähintään kerran ennen heinäkuuta tutustumassa eläimiimme omistajien läsnäollessa.

Ota yhteyttä mailitse ja kerro vapaasti itsestäsi (ikä, eläintausta yms.)

saturnine1404@hotmail.com

LaCa

LaCa

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 17.02.2014 klo 18:37  
+
0
Heippa kaikille!

Olisin tarvinnut koirallemme hoitaja meidän reissun ajaksi. Koiramme on viikin löytöeläin talosta haettu Super energinen labbis, sisällä kiltti ja rauhallinen mutta ulkona aika kova vetämään ja ei siedä toisia koiria ollenkaan. Joten ei toisia koiria hoitopaikassa.
Jos joku kaipaa sylikoiraa nyt pitkäksi viikonlopuksi niin täällä olisi tarjolla. Laittakaa viestiä tulemaan! Voin tarvittaessa kertoa enemmän. Hoidon tarve Vantaalla, voimme tuoda lähialueille.
Hoidon tarve olisi 22.2-25.2.
Terveisin Laura&Caro

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1033

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 17.02.2014 klo 19:34  
+
0
Hoitoapua etsitään pk-seudun tuntumasta!

Amerikancockerspanieli-Sanni (5/2010) ja sheltti-Paavo (2/2013) kaipaavat hoitajaa satunnaisesti viikonloppuisin ja iltaisin. Asutaan Vantaan Veromiehessä, mutta ollaan tarvittaessa viety koirat hoitajan luo, joten ihan vieressä ei ole välttämätöntä asua. Laumaan kuuluu myös kaksi kissaa, joiden hoito toki kuuluisi pakettiin jos koiria hoitaa meidän kotona.

Molemmat koirat ovat kilttejä ja perustottelevaisia, helppoja hoidettavia. Sannin ajoittainen remmirähjäys on kuitenkin hyvä mainita, joskin se on nykyään jo hyvin hallussa - ohittaa 95% ilman ongelmia. Viimeiset viisi prosenttiakin on helppoja ohituksia, kun hihnan päässä on 9 kiloinen koira ja ulkoiluttaja tietää miten toimia.

Vastavuoroinen hoito on myös mahdollinen, kunhan hoidettava koira tulee koko meidän köörin kanssa toimeen.

Yhteys yksityisviestillä tai sähköpostilla ( saana . sarkilahti a gmail . com ).
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.02.2014 klo 19:35)

maccy

maccy
Viestimäärä: 5

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 23.02.2014 klo 21:53  
+
0
Tarjolla koirien lenkitys- ja hoitoapua Oulun seudulla.
Asun Kempeleessä kahden leikatun uroskoirani kanssa. Koirakokemusta löytyy pidemmältä ajalta erilaisista koirista. Voin ottaa koiria kotiimme hoitoon taikka sitten käydä hoitamassa/lenkittämässä koiraa omassa kodissaan.

Hinnoista ja muista järjestelyistä sovitaan. Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse: m4llu_94@hotmail.com
Lyhytkarvainen mäyräkoira Willy
Cockerspanieli Waldo

JenniinaM

JenniinaM

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 24.02.2014 klo 18:52  
+
0
HELSINKI, ETSITÄÄN KOIRALLE PÄIVÄHOITAJAA!!

Olen 27-vuotias opiskelija nainen Helsingistä. Minulla on 1,5-vuotias sekarotuinen, keskikokoinen (noin 18kg) leikattu narttu koira. Koirani kärsii pahasta eroahdistuksesta, josta koulutuksen avulla yritetään päästä eroon. Kuitenkin eroahdistuksesta eroon pääseminen on suhteellisen työlästä ja vie aikaa, joten etsin koiralleni hoitajaa/seuraa noin 2-6h/arkipäivä (ei joka päivä) kun olen koulussa (eli klo 8-16 välillä). Tarvetta hoitajalle olisi maalis- ja huhtikuussa 2014.

Voin tuoda koirani sinun luokse tai sinä voit tulla minun luokse. Koirani tulee toimeen muiden koirien kanssa, ja parasta onkin esim koirakavereiden kanssa leikkiminen, joten jos sinulla on koira niin se ei haittaa. Koirani tarvitsee kuitenkin eniten vain seuraa, eli esimerkiksi lenkillä koiraa ei tarvitse käyttää, jos ei halua. Minä pystyisin puolestani hoitamaan sinun koiraasi kaikkina arki-iltoina (ja myös mahdollisesti viikonloppuisin!) eli jos sinulla on esimerkiksi tilanne, että olet iltatöissä, niin voisin silloin ottaa koirasi puolestani hoitoon ja käyttää lenkillä, koirapuistossa yms.

Jos sinulla olisi kiinnostusta ja mahdollisuutta ruveta "koirani hoitajaksi" ja haluat esimerkiksi itse vastavuoroisesti hoitajaa koirallesi niin ota yhteyttä: jenniina.m@suomi24.fi

herbertta

herbertta

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 24.02.2014 klo 22:25  
+
0
Hoitoapua tarvitaan Haukilahti Espoo arkipäivisin n. klo 12

Hei,

Tarvitsisimme Hertta (Herbertta) nimiselle beaglen pennulle hoitoapua (ruokinta + lyhyt lenkki) puolen päivän aikoihin arkisin Haukilahden Hauenkalliontiellä. Toivoisimme, että sinulla olisi jonkin verran kokemusta koirista.

Hertta on nyt n. 4 kk ikäinen ja painoakin on kertynyt reilut 9 kg. Hertta käy koirakoulussa ja on luonteeltaan sosiaalinen ja ystävällinen. Hertta tykkää myös kaikista muista koirista ja erityisesti lapsista.

Olemme molemmat työssäkäyviä (8-16). Olen käynyt tähän asti ruokatunnilla ulkoiluttamassa ja ruokkimassa Hertan, mutta siinä menee työpäivästä aikaa, vaikka työmatka onkin aika lyhyt, joten apu olisi tarpeen ainakin joinakin päivinä.

T:Lauri & Outi & Hertta (lauri.pajunen(at)gmail.com/puh. 040-1428013 - lauri)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.03.2014 klo 20:46)

Nitroglyseriini

Nitroglyseriini

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 25.02.2014 klo 19:53  
+
0
Hoitajaa kotiin kahdelle isolle koiralle ja viidelle kissalle Helsinki!

Tuossa ylhäällä se tärkein jo.

Työskentelen vapaaehtoisena yhdistykselle joka auttaa Bosnian kodittomiaa koiria ja kissoja, olisin lähdössä sinne Maalis- ja Huhtikuun alussa kahdelle noin viikon mittaiselle reissulle.

Meidän vaki hoitaja on tällä hetkellä ulkomailla töissä joten hakusessa olisi uusi luotto hoitaja meille kotiin kahden Bullmastiffi uroksen ja viiden kissan laumalle (kaksi siamilaista, kaksi thai rescueta ja yksi ihan tavallinen maatiainen).

Koirista toinen on ehkä jopa hiukan liiankin sosiaalinen, kiltti, mutta hiukan liian vauhdikas välillä ja toinen taas rauhallinen ja lunki muutoin mutta ei siedä vieraita uroksia. Kulkee lenkillä vierailla ihmisillä kuonopannan kanssa (tai kopatettuna jos hoitaja haluaa).

Molemmat koirat ovat ihmisten kanssa enemmän kuin kivoja, helppoja hoitaa ja käsitellä.

Vaativat kuitenkin aiukuisen hoitajan jolla on jo koirakokemusta.

Kissat ovat sosiaalisia ja sylissä viihtyviä (niinkuin koiratkin) ja yhdellä kissoista on vakituinen lääkitys astmaan.

Asun Itä-Helsingissä kohtuu hyvien lenkkeily maastojen ja metron vieressä.

Kohtuullinen korvaus työstä maksetaan tottakai.

Yhteydenotot sähköpostilla: pitti82 (@) gmail.com

-Miska

oudeth

oudeth
Viestimäärä: 3

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 01.03.2014 klo 01:40  
+
0
Hoitoapua koirille tarjolla Helsingissä.

Olen luotettava 23 vuotias nainen Helsingistä.
Kokemusta koirista on jonkin verran ja rakastan koiria. En ole ehkä niin kokenut kun muut hakijat mutta olen sitäkin innokkaampi (ja nopea) oppimaan. Olen osa-aika työssä joten ylimäärästä aikaa löytyy. Koiran voi tuoda luokseni tai tarvittaessa tulen luoksesi. Asun itä-Helsingissä ja toivoisin hoidokkien olevan Helsingin seudulla koska en omista autoa.

Jos on kysyttävää niin minut tavoitat 8:00 - 22:00 välisenä aikana numerosta 0440600774 tai spostilla outi.karkkulainen@gmail.com.

Odotan innolla yhteydenottoanne :)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.03.2014 klo 04:00)

Anniiz

Anniiz
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 01.03.2014 klo 01:46  
+
0
Hoitoapua tarjotaan Helsingin alueella myös Vantaalle ja Espooseen sopimuksen mukaan. Minulla on leikattu uros kääpiömäyrä kotosalla, tulee toimeen yleensä kaikkien kanssa! Mieluiten ottaisin hoitoon pieniä ja keskikokoisia koiria. Olen 20-vuotias nainen Länsi-Pasilasta. Korvauksesta voidaan sopia! Yhteydenotot; Anniiz_1@hotmail.com

Lenune

Lenune
Viestimäärä: 51

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Lauantaina, 01.03.2014 klo 12:28  
+
0
Etsitään vakituista hoitajaa Tampereella tai lähialueella!

Meillä on puolitoista vuotias leikattu uroskoira, jolle etsittäisiin vakituista hoitajaa/hoitajia Tampereen alueelta. Koira on keskikokoinen, 23kg, sekarotuinen ja taustaltaan rescue. Rotuveikkauksina on saksanpaimen ja jokin terrieri. (Tullut meille 4kk:n ikäisenä.) Varsinaista hoitotarvetta ei ole mitenkään älyttömän usein, silloin tällöin päivä/ilta/yö. Kuitenkin koiran luonteen vuoksi etsimme hoitajaa, joka voisi hoitaa koiraa ihan harjoituksen vuoksi säännöllisesti esim. tunnin/pari kerrallaan tai esim. tulla käyttämään sitä lenkillä muuten vaan.

Koira on varovainen (ja voisi sanoa valikoiva) uusia ihmisiä kohtaan, ja sillä on ollut yksinolo-ongelmia, joita on hoidettu kuntoon viimeiset puoli vuotta. Joten koiran näkökulmasta paras olisi hoitaja, joka voisi alkuun esim. vierailla meillä ja jonka luona me voisimme vierailla niin, ettei koira jäisi kuitenkaan välittömästi yksin vieraan ihmisen kanssa, vaan tottuisi ensin hoitajaan. Veikkaan, että koiralle paras olisi, että hoitaja tulisi meille hoitamaan koiraa, mutta luulen, että ajan kanssa onnistuisi myös koiran tuominen hoitajan luokse. Näistä voidaan jutella tarkemmin yksityisviestitse.

Koira on tavannut muita koiria ja tullut pääsääntöisesti toimeen, mutta on aika innokas tapaus, eikä ole ollut pitkiä aikoja (esim. öitä) samassa tilassa toisen koiran kanssa. Joten, jos hoitajaehdokkaalla on koira ja haluaa molemmat samaan tilaan niin pohditaan asiaa yksityisviestein enemmän :)

Muuten koira on kiltti, ruoalla helposti lahjottavissa, vähän arka, ei riistaviettiä, vahtiviettiä löytyy, mutta ei ole ollut ongelma kerrostalossa. Fiksu kaveri ja mikäli hoitajaa kiinnostaa kouluttaminen niin aivan vapaasti saa käyttää tyypin älykkyyttä ja opettaa sille hyödyllisiä ja vähemmän hyödyllisiä temppuja. Hihnassa kävelee jatkuvasti paremmin ja paremmin, samoin ohitukset sujuvat nykyään suht kivasti nameilla avustettuna.

Lisää tietoa annan yksärillä. Tärkein kriteeri nyt ehkä se, että löytyy halua rakentaa luottamus koiraan, eikä ottaa koiraa hoitoon ajatuksella "eihän sille tartte kuin antaa ruokaa pari kertaa päivässä ja käyttää vähän lenkillä." Tämän koiran maailma varmasti järkkyisi pahasti, jos yhtäkkiä vain lykkäisin sen vieraiden ihmisten seuraan ilman tuttuja ihmisiä, joten etsinnässä tyyppi, joka oikeasti haluaa touhuta koiran kanssa ja jolta löytyy kokemusta tai aitoa halua oppia. :)

jehna

jehna
Viestimäärä: 5

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 02.03.2014 klo 15:17  
+
0
ETSITÄÄN HOITOAPUA OULUSSA!

Satunnaisten viikonloppureissujen takia tarvisimme Colliepojallemme hoitajaa. Ensimmäinen hoitoviikonloppu olisi jo tässä kuussa, joten pikaisesti mulle yvtä, että keretään tutustua hieman ennen sitä! :)
pk.collie Nuutti -11

shaa

shaa
Viestimäärä: 15

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Sunnuntaina, 02.03.2014 klo 15:39  
+
0
Tarjotaan (vastavuoroista) hoitopaikkaa Vantaalla

Olen 27-vuotias nainen ja omistan lähes 3-vuotiaan cane corsouros Maurin. Mauri menetti koirakaverinsa äskettäin. Mauri on aina tottunut elämään toisen koiran kanssa ja minulla ei ole nyt mahdollisuutta ottaa toista koiraa vielä. Olisi mukava saada Maurille välillä seuraa ja itsekkin olisi kiva tutustua erilaisiin ja erirotuisiin koiriin, josko saisi vinkkejä tulevaa toista koiraa silmällä pitäen. Parasta olisi jos löytyisi hoitopaikka vastavuoroisuus periaatteella. Minä hoidan sinun koiraasi ja sinä vuorostasi minun.

Asun Vantaalla Korson kupeessa ja minulla ei ole autoa.

Mauri on todella sosiaalinen ja tulee toimeen kaikkien koirien kanssa, urosten ja narttujen. Koirapuistossa käydään säännöllisesti. Mauri on tietysti aika iso, reilu 45kg, joten hoidokilta toivoisin, ettei se kokonsa puolesta jäisi jalkoihin. Koirien olisi tutustuttava ensin keskenään ennen hoitojaksoa.

Hoidokin tulisi osata viettää työpäivän mittainen aika yksin tuhoamatta mitään eikä äänenkäyttökään ole suotavaa naapureiden vuoksi. Omani haukahtaa satunnaisia ääniä ja tämä ei toki haittaa.
Mielellään ottaisin vastaan vain yhden hoidokin kerrallaan koska asuntoni on pieni kaksio.

Olen hoitanut muiden koiria ihan kakarasta saakka, joten kaikenlaisista koirista on kertynyt kokemusta. Nyt olen viime vuosina keskittynyt vain omiini ja lähipiirini koiriin, rotuina cane corso ja amerikanbulldoggi.
Olen töissä käyvä opiskelija, mutta koirien ei tarvitsisi olla paljoakaan yksin. Yleensä poikaystäväni on koirien kanssa päivisin kotona jos olen poissa ja on varsin pätevä pissattamaan vieraankin hoidokin.

Toivoisin, että hoidokki olisi kykeneväinen (ainakin oppimaan) julkisilla matkustamisen taidon. Mikäli hoitokoira on pidemmän jakson luonani vietän todennäköisesti aikaa myös poikaystäväni luona ja sinne matkaamme bussein ja junin.

Mauri itse on varsin mukava hoidokki. Parhaiten sen kanssa pärjää vakaa, rauhallinen ja reilu ohjaaja. Maurin kanssa on kyllä pärjännyt tähän asti ihan jokainen, korkeintaan se keksii p*rseilyn jalon taidon ja on rasittava hihnassa ja seuraa sisätiloissa kuin hai laivaa hellyyttä hakien. Toivottoman hyväntahtoisena elikkona, se ei onnistu olemaan vaaraksi ympäristölleen tossukammankaan ohjaajan kanssa. Corsona se kyllä vahtii jonkin verran, mutta tämä ominaisuus ei ole muodostunut ongelmaksi ja sen kanssa pärjää hyvin, kun vähän osaa koiraa lukea.
Mauri ei ole ollut hoidossa vieraan ihmisen luona juurikaan. Kasvattaja on sitä yleensä hoitanut ja tuttuni otti sen mökille mukaansa ensi kerran viime syksyllä. Silloinkin se reissasi emänsä kanssa. Nyt se on menossa ensi kerran yksinään ilman koirakaveria tutun kanssa mökille. Kommenttina viime kerrasta on tullut, että hirvittävän tottelevainen koira ja helppo seurakumppani.

Mikäli kiinnostuit laita yksityisviestiä.
Cane corsouros Mauri.
Muistoissa Cane corsonarttu Lolita ja amerikanbulldogginarttu Helga.

Ainomarja

Ainomarja

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Maanantaina, 03.03.2014 klo 20:07  
+
0
HOITOAPUA TARJOLLA VIIKONLOPPUISIN ja/tai LOMIEN AJAKSI VIHTI-KIRKKONUMMI-ESPOO -seudulla bichon-rotuisille koirille, Australian labradoodeleille, villakoirille tai venhä-/kerrynterriereille.

--------

Hei!
Tarjoamme hoitoapua kotonamme Pohjois-Kirkkonummella bichon-rodun edustajille (bichon frisse, bichon bolognese, coton de tulear, maltankoira), Australian labradoodeleille, villakoirille tai venhä-/kerrynterriereille.

Perheessämme on kaksi eläinrakasta lasta (7v. ja 10v.) + vanhemmat. Perheen isällä on kokemusta koirasta lapsuudenkodista ja lapset hoitelevat innolla naapurin Jackrusselinterrieriä + Collieta aina, kun mahdollista.

Asumme haja-asutusalueella isossa paritalossa, jossa ympärillä noin 7 000m2 pihaa ja hyvät lenkkimaastot niin hiekkatiellä kuin metsässä. Perheen äidillä on koira-allergia, jonka vuoksi haluaisimme erityisesti testata, miten siedän em. rotuja.

Laita yksityisviestiä, jos voimme auttaa!
Viimeaikaiset tutkimukset osoittavat, että henkilöt, jotka omistavat lemmikin, ovat terveempiä ja onnellisempia kuin henkilöt, joilla ei ole lemmikkiä – koiranomistajat erityisesti!

HeidiHki

HeidiHki

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 04.03.2014 klo 14:00  
+
0
Moikka!

Sörnäisissä Helsingissä asusteleva 26 vuotias eläinrakas nainen kaipailisi satunnaista lenkkikaveria. Tilanteeni on se että olen muutaman päivän viikossa maalla jossa omat eläimeni asuu, mutta Helsingissä olisi kiva myös käydä kävelyllä jonkun kivan koiruuden kanssa. Kokemusta monenlaisista koirista. Tarkkoja päiviä en pysty lupaamaan, mutta mahdollisesti 1-3krt vkossa työvuoroista riippuen. Välillä myös pidempi hoitopaikka voisi onnistua.

h3idi.karttunen@gmail.com

Epsu01

Epsu01
Viestimäärä: 2

VS: HOITOAPUA ETSITÄÄN/TARJOTAAN: - Tiistaina, 04.03.2014 klo 19:18  
+
0
Luotettava koiran hoitaja- tai lenkittäjä tarjolla Tampereella!

Moikka! Täälä kirjoittelee 13 vuotias vastuuntuntoinen, sosiaalinen, ystävällinen ja iloinen tyttönen. Minulla on kokemusta kaikenkarvaisista ja monista roduista. Meillä on aijemmin ollut koira, mutta ei pystytty pitämään äidin allergian vuoksi. Olen, myös aikasemmin käynyt hoitamassa ja lenkittämässä koiria ja kissoja. Ja tädillä on koiria, on siis kokemusta! Olen siis todella eläinrakas! :)

Meneekö sinulla pitkään töissä? Ja tarvitsisit pissattajaa tai sinulla on päivån kestävä reissu. Minä voin käydä ruokkimassa, pissattamassa ja mennä pitämään seuraa koiralle/koirille. :) Sovitaan tapaaminen tai muutama missä tutustumme toisiimme minä sinuun ja toisin päin. ( tietty koiraankin ) :) Saisit asua Tampereella, mutta kulkeminen ei ole ongelma jos saan matkakorvaukset. :) Harrastan urheilua ja ihan jokainen päivä ei käy minulle vaikka kävisi sinulle, huomioithan sen!

Kuulostiko hyvältä tai haluat kysyä vielä jotakin? Laita täälä viestiä tai mailia osoitteeseen: eevi.tammipuu01@gmail.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 04.03.2014 klo 19:22)

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä20288
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä4707
Viestejä yhteensä519741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös225816
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.12.2014 klo 07:30)