Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 17.11.2017 klo 16:01

Hoitoapua tarvitaan Seinäjoella

Homepakolainen

Homepakolainen
Viestimäärä: 1

HOITOAPUA TARVITAAN SEINÄJOELLA - Perjantaina, 17.11.2017 klo 16:01  
+
0
Kysyn täältä apua kasvattajan suosituksesta. Meillä on 9kk ikäinen ihana Collie-poika Diego. Elämässämme on suuria muutoksia, jonka vuoksi olen ajatellut jopa koirasta luopumista. Olen ollut pitkään sairaslomalla. Mies on reissutöissä ja tytär muuttaa pois kotoa maaliskuulla. Aloitan itse uudessa työssä tammikuulla ja työ on vuorotyötä. Murehdin jo valmiiksi miten Diego joutuu olemaan yksin kotona.

Asumme Seinäjoella Kärjenmäellä. Kaiken lisäksi homekoira kävi meillä ja merkkaili kaikki talon ulkoseinät siis sisäpuolelta. Tästä varmasti tulee muutto johonkin vuokralle ainakin remontin ajaksi. Kovasti on murhetta ja ohjelmaa...
Olisiko joku halukas auttamaan? Mieheni on aina 5pv töissä ja 5 päivää kotona. Vapaaviikoilla ei koiranhoitoa tarvitsisi.

Diego on tricolor värinen. Luonteeltaan sosiaalinen ja leikkisä. Järsii vielä esim kenkiä, kun pentu vielä on. Kaksi pentukurssia on käyty ja Rally-toko kurssi. Koirapuistossa käymme monta kertaa viikossa. Tulee toimeen kaikkien kanssa. Jos olet kiinnostunut Diegon seurasta lenkkikaveriksi niin laitapa viestiä.
elinapieska@gmail.com
(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.11.2017 klo 16:03)

Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä24601
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5613
Viestejä yhteensä543329
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös260828
(Tilastot päivitetty viimeksi 12.12.2017 klo 10:15)