Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 17:55  
+
0
Eka päivitys kuukauteen.. "Ei vois vähempää kiinnostaa missä te pidätte ja mitä. LOPETTAKAA JO."
- nimimerkki vaihtunut -

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 20:03  
+
0
Mua ärsyttää ihan saatanasti kans noi kiertoviestit, varsinkin kaikki "on poikien viikko blaablaablaa" ja "äiditkin saavat joskus olla kiukkuisia" bullshit. Mulla on parisataa kaveria, joten kyllähän noita aina päivittäin tuolla näkee. Ja mun mielestä näihin sortuvat enemmän juuri ne vanhemmat ihmiset +30-v. Ja nyt tää laukkujuttu, ei hyvää päivää...

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 07.10.2010 klo 12:37  
+
0
Noniin, yli sata tuhatta ihmistä mennyt klikkailemaan.. :roll:
Facebook-huijauksen kulut hyvitetään
Ja jotkut jopa antaneet puhelinnumeronsa?? Huhhuh.
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 07.10.2010 klo 12:54  
+
0
^ Stupid is, stupid does :cool:.

Mua ei ainakaan säälitä yhtään. Mitäs ovat niin tyhmiä että menevät klikkailemaan uteliaisuuksissaan kaikenmaailman linkkejä, joiden jutut on muutenkin ihan typeriä :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 07.10.2010 klo 15:32  
+
0
Mun käsilaukkuni paikka ei kuulu kellekkään, mutta aion osallistua tapahtumaan TISSIENPURISTELUTALKOOT :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 14.12.2010 klo 14:08  
+
0

lallimus kirjoitti:

Paljon teillä on muuten kavereita listalla ja millasia ihmisiä lisäätte?

Kaverilistalla on reilut 100 henkilöä, näistä suurin osa vanhoja koulu- ja kurssikavereita ja muuta kautta tutuiksi tulleita, loput sukulaisia ja läheisempiä kavereita, joiden kanssa pidetään yhteyttä muutoinkin. Mun mielestä on mukava seurailla vanhojen koulukavereiden/tuttujen ja kaukaisempien sukulaisten kuulumisia vaikka sitten vain facebookissa.

CNN listasi 12 syytä raivostua Facebookissa. Siinä taitaakin olla listattuna kaikki tyylit mistä ollaan täällä kc:ssa juteltu.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 14.12.2010 klo 16:53  
+
0
Mä olen ollut tasan viikon ilman feispuukkii, poistin siis itseni sieltä. Ja arvatkaa onko mulla vieroitusoireita havattavissa? Aina kun tulen koneelle, meinaan ensimmäisenä painaa tohon osoitekenttään "f" josta tulisi suoraan naamakirjan linkki. Mieli tekisi mennä kurkkimaan, mutta olen ihmisille suuttunut - varsinkin sukulaisille jotka on niin "läheisiä" mun kanssa mukamas kun kovasti aina vittuilivat siellä jokaiseen päivitykseen, mitä harvoin kirjottelin. Nyt odotan että milloin muut alkaa mua kaipailemaan. Puhelinsoittoja edelleen odottaessa :paapatus:
- nimimerkki vaihtunut -

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 17.12.2010 klo 02:13  
+
0
Kaveri kutsu mut Facebookiin syksyllä 2008 muistaakseni. Olin alle vuoden ja häivyin. Tulin takasin. Ja olin taas muutamia kuukausia :D:D haha sanoin ihmisille että älkee kysykö. Takasin sinne en enää mee(ihan tosi..).. mun iskä siellä aina roikkuu ja kertoo siskon kuulumisia lol eikä se vaan oo mun juttu.
Samoin oli joskus IRC-gallerian kanssa, johka tulin takas varmaan 4 kertaa ja kesällä taisin poistaa sen tunnuksen taas.. enkä ole palailemassa.

Mul on netissä kaikkee kivempaa tekemistä yey, ja kyllä niitä tuttuja asuu kauempana, mutta kännykkä ja mese on ihan riittäviä mulle pitämään niihin yhteyttä.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 10:38  
+
0
Ärsyttää statuspäivitykset, joissa kaikki on aina happyhappyjoyjoyta ja ihanaamahtavaaupeeta <3<3<3<3<3 Minä kyynistynyt eukko kun en millään pysty uskomaan, että jonkun elämä olisi koko ajan pelkkää ihkua ja onnea. Tai vaikka olisikin, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi todistella muille ihmisille joka päivä?! Tulee jokseenkin feikin tuntu noista päivittelijöistä.

Hauska, kun veljen kanssa kerran puhuttiin asiasta, niin häntä taas ärsytti ihmiset, jotka jatkuvasti statuksissaan valittavat jostain. Totesin, että mulla ei moisia taida kyllä ollakaan kaverilistalla, muutama happyhappyjoyjoy-ihminen kyllä löytyy ja heidän statuksensa on pakko välillä piilottaa, kun alkaa liikaa ärsyttämään.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 11:14  
+
0
Ah facebook <3 Onks nykysin ees elämää ilman sitä ku telkkarissakin vaikkapa uutisten lopussa on facebookin merkki että sinne vaan seuraamaan ja tykkäämään ja plaa. Just taustalla tulee taas kännykkämainos "facebook käden ulottuvilla" tai mitä lie sanookaan. :nauru: hauskaa myös että iltasanomien ja iltalehden sivuille mentäessä voi vaan "tykkäillä" eri uutisista.

No aivan turhaahan tuo on, kyllä ihmiset osaa uutisia lukea ilman että muut sitä "suosittelee". Itelläni vajaa 300 kaveria, juuri poistin osan eli puolitutut ja jotkut tuntemattomat jotka tiesivät minut mutta ite en kyllä heitä tuntenu :mietiskel:

Ärsyttää suunnattomasti turhat tilapäivitykset "juo kahvia", "käy siivoomaan", "istuu paskalla", "lämmitti saunan", ja pahin: "siis ei vitsi mikä olo en muista eilisestä mitään! vähä oon varmaa ollu nolo siis ääk. Oksettaaki tosi paljo eikä tasottava mee alas ::(((( pitikö taas". Siis voi herranjumala jos oot ollu tyhmä niin tuollahan vaan haetaan lisää huomiota että varmasti kaikkia kiinnostaa mitä tää nyt on taas sekoillu.

En kyllä itteenikään menis kehumaan, oon varmasti hyvin ärsyttävä kun kaikki tilapäivitykset on hirmu negatiivisia, yleensä suoraa julmuutta jotain kohtaan. :nauru: En koskaan sano mistään mitään hyvää ja olen myös kova käyttämään kirosanoja. Kaikenlisäksi olen aivan koukussa typerään facebook peliin nimeltä treasure isle! :viheltel: Tosin minun on pakko pelata sitä vaan aina sen aikaa että menen erään kaverini ohi (tiedän, peliegoni on hyvin suuri). Muilla varmaan menee hermot niihin typeriin julkaisuihin mitä minulta aina tulee. haha. Omaa tyhmyyttään jos eivät niitä blokkaa.

Mut siis kyllähän tuo facebook on aika nykyajan yks isoimmista tiedonvälitysmenetelmistä eikä se välttämättä huono ole. Miulla face auki koko ajan tässä taustalla, tosin nyt koska odotan kaveriani koneelle että voidaan sopia joululahjaostoksille menosta. Soittaa kun en jaksa :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 11:18  
+
0

Elba83 kirjoitti:

Ärsyttää statuspäivitykset, joissa kaikki on aina happyhappyjoyjoyta ja ihanaamahtavaaupeeta <3<3<3<3<3 Minä kyynistynyt eukko kun en millään pysty uskomaan, että jonkun elämä olisi koko ajan pelkkää ihkua ja onnea. Tai vaikka olisikin, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi todistella muille ihmisille joka päivä?! Tulee jokseenkin feikin tuntu noista päivittelijöistä.

En mäkään usko, että kenenkään elämä olisi jatkuvasti p*rseestä, joten miksi jotkut purnaavat jatkuvasti statuspäivityksissään? :wink:

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 11:50  
+
0
^ Niin kuin sanoin, mulla ei oo kyllä noita jatkuvia purnaajia omalla listallani onneks, niin siitä en mitään tiiä :) Ja jos olisi, niin luultavasti nekin alkaisivat kyllä ärsyttämään ennemmin tai myöhemmin.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.12.2010 klo 11:51)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 11:59  
+
0
o/ Mä taidan kuulua niihin rasittaviin päivittäjiin jotka ei suoraan sano asioita. Mä hyvin usein siteeraan jotain biisiä tms, ja jotta sen tietäs mitä mä ajan takaa pitää tuntea useimmiten sekä minut että se biisi. Kuinkahan moni on jo blokannu mut tuon tavan takia.... :shifty:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 12:03  
+
0
Mä vaan en oikein ymmärrä, miksi positiivinen elämänasenne ärsyttää joitakin ihmisiä. Mä kun saan toisten hyvästä asenteesta itsellekin voimaa. Ja on mullakin ollut synkkiä ja vaikeita hetkiä, mutta silti olen tiedostanut koko ajan, että asioista varmasti löytyy hyviäkin puolia, vaikka en juuri silloin pysty niitä näkemään ja arvostan suuresti heitä, jotka jaksavat vastoinkäymistenkin edessä löytää aina sen hyvän puolen. Sellaiset ihmiset taas saavat minut vähän surullisiksi (heidän itsensä puolesta tosin), jotka asian kuin asian kohdatessaan löytävät siitä silti jotain huonoa. Ja yhden vai kaksi purnaajaa olen blokannut uutisvirrastani Facebookissa, koska vaikka olenkin valmis kuuntelemaan ystäviäni, kun heillä on vaikeaa, tyhjänpurnaaminen ei palvele ketään.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 12:06  
+
0
Mä olen varmaankin tuollainen purnaaja kun koiran sairastusvalitusta on ollut jo useampi päivitys viime aikoina. :nolo:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 12:12  
+
0
Myönnetään, että mua ärsyttää ihan muutenkin kuin Facebookissa yltiöpositiiviset ihmiset. Jos se positiivisuus menee aivan överiksi, niin väkisinkin tulee mieleen, että onko tuo ihminen oikeasti tuollainen. Toisaalta kyllä myös jatkuva valittaminen on todella rasittavaa. Kultainen keskitie on tässäkin asiassa se paras tie :)

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 12:20  
+
0
Kun joku kysyi, että millaisia statuspäivityksiä sitten sais laittaa, kun kaikki ärsyttävät, niin itse tykkään päivityksistä, jotka saa nauramaan. Mulla on muutama kaveri, joitten verbaaliset kyvyt iskee mun huumorintajuun, yksi jopa sellainen, jonka päivitykset koskee lähes aina lapsia. Mutta hän vaan osaa niin hauskasti ilmaista asiat. Mulle Facebook on kyllä enemmänkin kuin pelkkä yhteydenpitoväline, sen äärellä on monet kerrat naurettu ja joskus jopa itkettykin..

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 12:38  
+
0

eetla kirjoitti:

Mä olen varmaankin tuollainen purnaaja kun koiran sairastusvalitusta on ollut jo useampi päivitys viime aikoina. :nolo:


Mua alkaa itseäni ärsyttää aina, jos huomaan valittavani liikaa facebookissa juuri vaikka koiran sairastamisesta. Samoin ärsyttää itsessäni se, että niin moni päivitys liittyy nykyään Kessuun. Vois sitä joskus ehkä jotain muutakin kuulua, kuin koirajuttuja...:roll:

Eniten ärsyttää ne päivitykset, mitkä tulee joltain yhteiskunnan elätiltä, joka kitisee silti jatkuvasti maahanmuuttajien tuista, eduskunnan kuluista, kotiäitiyden raskaudesta, miehestään ja äitien oikeudesta olla huonolla tuulella ja ryypätä... Jotenkin ärsyttää se, että ihminen, joka on maannut vuosikaudet kotona muuttuu omasta mielestään pyhäksi äiti-ihmiseksi, joka tekee tärkeää työtä ilmaiseksi vuorokauden ympäri saatuaan vahinkolapsen. Kerran jo tuollaisen tyypin kavereistani poistinkin, mutta siltä tuli heti samana päivänä taas uusi kaverikutsu, enkä raaskinut olla hyväksymättä. Joskus sen päivitykset myös blokkasin, mutta totesin kierosti nauttivani siitä, miten provosoidun noista päivityksistä. Kai tässä sitten on pikkumainen tarve tuntea itsensä jotain toista "fiksummaksi".:shifty:
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 15:24  
+
0
Mulla on muutama sellainen facebook-kaveri, joiden positiiviset päivitykset oikeasti lämmittää (eh) ja saa joskus hyvälle tuulelle. Niistä vaan paistaa läpi aito iloisuus ja positiivinen elämänasenne. Mutta, he osaavatkin ilmaista asiansa "asiallisesti", vai miten sen nyt sanois, toisin kuin nämä <3<3<3<3<3IHQ-tyypit, jotka muakin ärsyttää. Niissä on vissi ero. Ainakin mun mielestä.

Itse en kamalan useasti statusta päivitä, ainoastaan silloin jos sattuu spontaanisti joku juttu tulemaan mieleen. Tuntuu että joillakin on jonkinlainen pakottava tarve tuoda itseään esille siellä kaikenmaailman pullanpaistojen- ja kaupassakäyntien raportoimisella.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 16:41  
+
0
^ Tuota mäkin vähän niinku tarkoitin tuossa aiemmin, on siis positiivisuutta ja positiivisuutta.

Mä oon suhteellisen ahkera statuksen päivittäjä ja feisbuukkaja ylipäätään ja mulla tulee vähän liiankin usein kaikkea mieleen, mitä vois statukseensa lätätä (vessakäynnit ja aterioinnit jääköön kuitenkin raportoimatta :, ). Mutta koska Facebook ei ole blogi, niin olen yrittänyt pitäytyä yhdessä päivityksessä per päivä.

Mua muuten myös ärsyttää se, kun jotkut ihmiset postaavat sivullensa monta kymmentä Youtuben musiikkivideota päivässä. Onko ihan kaikki kuuntelemansa musiikki aina pakko jakaa muiden kanssa?

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28179
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 06:15)