Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 08:55  
+
0
Mullakin fb on auki melkein kokoajan vaikka en koneen ääressä olisikaan. Olen kyllä lähes aina siinä chatissa offline, koska se jumittaa melkein aina enkä juuri muutenkaan tykkää siinä pikkuluukussa kirjoitella. Mielummin lähettelen inboxiin viestejä jos jotain asiaa kavereille on. Olen aika nihkeä kirjoittelemaan toisten seinillekkään mitään.

Mä en ymmärrä mitään noita fb pelejä. En itse ole pelannut mitään niistä, kun en muutenkaan mitään peli ihmisiä ole ja ärsyttää noi etusivulle jatkuvasti tulevat päivitykset peleistä tai jotkut kutsut pelaamaan ties mitä. Plääh. Testejä joskus ajankulukseni teen, mutta harvoin laitan niitä tuloksia näkymään seinälleni.

Ärsyttää myös nuo jatkuvat tilapäivitykset. Joh mustikkapiirakka esimerkki on loistava :nauru: Lisäksi ärsyttää statuspäivitykset "töissä" ja vielä kun tämä "töissä" täytyy joka päivä laittaa uudelleen statukseen. Perjantaisin on ärsyttävää kun puolella jengistä lukee statuksessa jotain tyyliin " Ihanaa perjantai" ja sitten maanantaisin lukee aina jotain " Uusi viikko uudet kujeet" " Ääh taas maanantai" tai muuta vastaavaa. Ärsyttäviin statuspäivityksiin kuuluu myös kaikki noi "Surullinen" ":(" ym vastaavat joihin näiden kirjoittaja selkeästi odottaa että kaikki tulevat kyselemään mitä on tapahtunut.

Mun mielestä ärsyttävää ja jokseenkin noloa on myös jatkuva parisuhdetietojen muuttaminen! Miksi sitä parisuhteessa tilaa ei voi laittaa vasta sitten kun oikeasti on parisuhteessa? Miksi täytyy välissä ilmoittaa tila suhdetta on vaikea selittää? Ärsyttää myös kun jotkut koittavat jollain piilokielellä ilmaista statuksissaan jollekkin tietylle henkilölle jotain.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

(Viestiä on muokattu torstaina, 29.04.2010 klo 08:56)

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 08:58  
+
0
^^Tuo on ärsyttävää, onneks mun kaverilistalta ei löydy ihmisiä jotka tota usein tekisivät mutta välillä kyllä. Miksi ei vain voi jotain kertoa jos haluaa jotain kertoa, jos ei halua kertoa on täysin turhaa laittaa statukseen nyyhkis tekstiä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.04.2010 klo 08:59)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 09:03  
+
0

mushu kirjoitti:

Pakko purkaa kuinka FB:ssä ärsyttää nämä "1000 liittyy niin poljen alasti ilman pyörää mummolan ympäri" ryhmät



Kyllä! Osa noista on ihan hauskoja ja tehty ihan ironian vuoksi ("jos 10 ihmistä liittyy, poljen pyörällä ilman penkkiä"), mutta pääsääntöisesti nuo on niin raivostuttavia. Toiset on nämä "olen varma, että joku saavuttaa enemmän faneja kuin joku". :mad:

Mutta joo, aiemmin mulla oli naamakirja kotona ollessa aina auki, kunnes huomasin, että juttelut ystävienkin kanssa rajoittuu aika paljon sinne. Se on jäänyt automaattisesti ajan saatossa pois ja kummasti puhelinkin on astunut takaisin kuvioihin ja se soi nykyisin jopa. :nauru:

Itsekin päivittelen statustani jonkun kerran viikossa, mutta kuitenkin joidenkin ihmisten jokaisen liikkeen raportointi sinne ottaa pannuun. Onneksi on olemassa "piilota" -toiminto. :cool:

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 09:19  
+
0
Oi, facebook. Liityin ekan kerran joskus silloin kun se oli uudempi juttu. Mulla oli lähinnä vaan kolme serkkua kavereina. Ahdistuin siitä kun kaikki peruskoulun muinaiset luokkalaiset pyysi kaveriksi vaikka ei oltu koskaan kavereita oltukaan, ja mikä mun mielestä pahinta; jotkut olivat jopa osallistuneet mun koulukiusaamiseen. Lähdin siis pois.

N. 1,5 vuotta sitten liityin uudestaan, olin mennyt naimisiin ja muutenkin sisäistänyt ettei niitä kaikenmaailman pyyntöjä tarvitse hyväksyä. Mua oli ruvennut harmittamaan kun siellä on kaikki ja kehuvat miten kätevä paikka on. Mulla on kavereina vain oikeasti kavereita, siis oikeassa elämässäkin. Surutta hylkään pyynnöt jos en halua ihmisen kuuluvan mun facebookiin.

Mulle facebook on todella kätevä tapa pitää yhteyttä kaukana asuviin ystäviin ja sukulaisiin. Pysyy kärryillä niiden elämässä ja aika paljon tulee vaihdeltua yksityisviestejä. Chatissa oon ollut jo monta kuukautta offline-tilassa, kun ei se toimi kunnolla ja jumittaa usein koko selaimen. Mieluummin sitten chattailen gmailissa tai mesessä.

Muakin ärsyttää nuo jatkuvat tilapäivitykset tyyliin "huomenta" "aamupalalla" "töissä" "enää viis tuntia töitä ja kotiin!!!" "kolme tuntia!" "Kaupan kautta kotiin" "kotona" "teen ruokaa" "syömässä" "olipa hyvää!". Mulla oli yksi tuollainen kaveri mutta poistin hänet listalta. Oltiin kirjekavereita mutta facebook oikein korosti sitä ettei meillä enää ole mitään yhteistä ja ihmisenä olemme niin erilaisia kuin olla voi. En siis ole enää muutenkaan tekemissä kyseisen ihmisen kanssa.

Itse tulee päiviteltyä yleensä pari kertaa viikossa, joskus pitkäkin aika ettei tapahdu mitään raportoimisen arvoista. Joskus tilapäivitykset koskee koiraa tai kilpikonnaa, lähinnä jos ne tekee jotain tosi erikoista, mutta muuten yleensä vaan mua.

Täällä on myös yksi joka pelailee farmvilleä ja mafia warsia. :cool: Ne on aika koukuttavia ja farmissa on kätevää kun voi valita vaikka 4 päiväisiä juttuja niin ei tarvitse tulla takaisin kuin 4 päivän päästä korjaamaan sadon. Mä ymmärrän kuitenkin että monia ärsyttää nuo julkaisut, joten mä todella harvoin julkaisen mitään niihin liittyvää, pelailen vaan itsekseen ja vaihtelen lahjoja sellaisten kanssa jotka myös pelaa.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 11:13  
+
0
FB tosiaan paljastaa ihmisistä uusia piirteitä kun hetkenkin seuraa noita statuksia ja ryhmiä, joihin henkilö liittyy. Joidenkin kohdalla tulee hetki ihmeteltyä, onko se oikeasti tuota mieltä, vai liityyikö vain massan mukana. Joillain on jopa ristiriitaisia nuo ryhmät. Siis että sama henkilö voi olla esim ryhmissä "kaikki pakolaiset pois suomesta" ja "vain työssäkäyvä pakolainen on hyvä pakolainen". Ja mitähän tuollainen ristiriitaisuus sitten kertoo ihmisestä?

Ärsyttäviä juttuja on mm. parisuhteen kautta elävät, joilla kaikki statukset on tasoa "matin kanssa kauppaan" "matin kanssa kokkaamaan" "matin kanssa saunan kautta nukkumaan". Eikö noilla ole omaa elämää?

Ja en pidä erillisiä ryhmiä profiilin näkyvyyden suhteen. Ne, jotka hyväksyn listalle, ne saa kyllä nähdä kaiken. Yritän muistaa pitää pientä sensuuria noissa jutuissa.
Ylläpitäjä

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 11:13  
+
0
Mut olisi varmaan jo siis puolet täällä poistanut kaverilistaltaan. :shifty:

Päivittelen statustani melko usein, aina kun tapahtuu jotain, mistä haluaisin jollekin kertoa. Olen tosi puhelias ja sosiaalinen ihminen, ja siitä huolimatta monesti olen nykyään yksin. On ihan kamalaa, kun ei ole ketään kelle kertoa jotain juttua, kun ei kuitenkaan jonkun ihan tyhmän jutun takia viitsi kenellekään soittaakaan. Ei siihen kenenkään tarvitse mitään vastata, tai edes lukea, itselle vaan tulee hyvä mieli, kun sai sanottua asiansa. Ja okei, en ehkä ole pahimmasta päästä, mustikkapiirakan valmistumista en raportoi, en myöskään kerro mitään kauhean henkilökohtaista tai sääliä keräävää. Yleensäkin sellaisia asioita, mitä voisin möläytellä kadulla niin, että tiedän kaikkien olevan mahdollista sen kuulla.

Muiden statuspäivittelyt eivät jaksa häiritä, paitsi ehkä juuri kun jollain on jatkuvasti vaan niitä kaikenlaisia ketjuhömppiä. Enemmän vain pidän siitä, kun ihmiset päivittelee statustaan. Näen sen ehkä eräänlaisena blogin pitämisenä (ehkä pitäisi siirtyä Twitteriin..).

Pelaan Farmvilleä ja aika usein julkaisen niitä juttuja. Siksi, koska minusta on kiva kerätä kaikenlaista krääsää muide päivityksistä, niin vastalahjaksi saavat sitten minulta juttuja. Ne joita ei kiinnosta, voivat piilottaa ne.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 11:22  
+
0
^ Kalinkan kanssa samoilla linjoilla FB:n suhteen. Olen FB-addikti, käyn siellä useita kertoja päivässä. Statusta päivittelen toisinaan useammin, päivästä riippuen, toisina päivinä kun on enemmän kirjoitettavaa.
Mua ei häiritse myöskään toisten ihmisten tiheät päivittelyt tai nyyh-statukset tms. Jos minua kiinnostaa niin kysyn että mikä hätänä, jos ei kiinnosta niin jätän kysymättä. Ärsytystä en jaksa itselleni moisesta asiasta ottaa. Enkä ihan rehellisesti sanottuna ymmärrä miksi joku jaksaa noista niin kauheasti ärsyyntyä :eitietoo:
Poistakaa ne status-päivittelijät listoiltanne, jos heidän jutut ei kiinnosta, tai muokatkaa asetuksia että mitkä päivitykset teille näkyy.

Mun mielestä FB on yksinkertaisesti loistava! :cool:

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 11:28  
+
0
Mä olen suorastaan ammattifeissaaja. Mulla on eri kaveriryhmiä sen mukaan, mitä haluan nähdä feissarista. Hyvät kaverit, joille näkyy kaikki mun statukset ja näen niiden, kehnommat jotka ei näe mun päivityksiä ja idiootit, joita ei kehtaa poistaa (esim. sukulaissyyt), mutta joiden päivitykset ja huonot ryhmät ja juutuuppi-linkit saa mut raivonpartaalle.

Pelaan myös paljon feissarissa ja julkaisen niitä seinälläni, samoin kuin typeriä olotiloja. Ne jotka ne näkee, saa rauhassa editoida mut idioottien kaverilistalle jos ei kiinnosta.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 11:46  
+
0
Ei muakaan häiritse toisten statukset, ja jos alkaa nyppiä niin piilotan ihmisen jolloin sen päivitykset ei siinä kotisivulla näy. Saman oon tehny Farmvilleille ja muille pelijutuille. Ainoa oikeastaan joka mua raastaa on mun serkku, se päivittää statustaan ihan jatkuvasti ja jokainen on tällaista: "Miks mulle ei tapahdu mitään hyvää?" " so boring. when i can go see my friends?" "huoh" "yhtä tappelua taas koko aamu. ja joka aamu aina sama juttu, alakaa vähä oleen hermot jo kireellä" siis tämmösiä super negatiivisia ja jatkuvasti. Jos on lapsia tehny niin kyllä niissä varmaan jotain hyvääkin on?

Eikä mua ärsytä toisten ihmisten ryhmät tai muut. Mitä se mulle kuuluu tai mua kutittaa mihin ne liittyy? Mä tunnen ne sellaisina kuin tunnen, eikä jotkut fb ryhmät sitä ihmistä mulle muuta. En oo edes osannu ennen tätä ajatella että jollain vois mielikuva musta muuttua jonkin ryhmän kautta :hymy:

Ite saatan joskus laittaa statuksen jossa lukee vain että "ketuttaa" tai jotain muuta. En mä sillä kalastele kysymyksiä siitä että mikä tuitui pienen nyt on, vaan kunhan ilmoitan että on huono päivä. Ehkä ihmiset tajuaa että ei esimerkiksi kannata soittaa. Ainakin ne jotka mut tuntee, tajuaa siitä että ei oo paras hetki tavotella puhelimella tai muutenkaan kysellä mitään palveluksia tai muuta. Huomenna sitten. Siis se, että ketuttaa on ilmoitusluontoinen asia, ei sen kummempaa. Aina sitä ei vain halua eritellä että mikä. Jos joku mun kaverilistalla siitä pulttia vetää niin anti mennä. Yleisesti päivitän kyllä statustani harvahkosti ja viimeisimmät on koskeneet mun vapaapäiviä, veronpalautuksia, opparin palautusta ja sen sellaista yleistä lässytystä. En koe että mun elämässä olis niin hirveästi ihmisille jaettavaa. Joskus saatan kirjoittaa että vaihdetaan mies vaikka toimivaan imuriin, siinä on sitten ketutuksen syykin selvillä, mutta ei kai sitä automaattisesti tarvi siihen statukseen liittä mikäli ei halua.

Täytyis varmaan perustaa joku fb etiketti niin jokainen tietäis miten siellä pitäis käyttäytyä niin että ei ärsytä hirveän montaa. Pyh.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 12:13  
+
0
Facebook löytyy täältäkin. Joskus päivittelen tiloja harvemmin, joskus tulee päiviteltyä useammin, ja varmaan se ärsyttää jotakuta. No mutta, jos ei jaksa katsella niin poistelkoon listoilta sitten :D.

Mitään pelejä en kyllä FB:ssa pelaa, kun ei oikein kiinnosta.
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 12:46  
+
0

Mä en ymmärrä mitään noita fb pelejä. En itse ole pelannut mitään niistä, kun en muutenkaan mitään peli ihmisiä ole ja ärsyttää noi etusivulle jatkuvasti tulevat päivitykset peleistä tai jotkut kutsut pelaamaan ties mitä. Plääh. Testejä joskus ajankulukseni teen, mutta harvoin laitan niitä tuloksia näkymään seinälleni.



Kai tiesit, että esimerkiksi nuo Farmville-päivitykset voi piilottaa? Jostain semmosesta ilmotuksesta klikkaat yläkulmasta hide ja hide farmville. Voin hyvin kuvitella, että ärsyttää, jos ei itse pelaa. Tosin mua ei kyllä liiemmin ärsyttänyt silloin, kun en vielä pelannut. Mutta ei mua niin kovin moni asia FB:ssä ärsytäkään, enkä ymmärrä, miksi siellä pitää käydä, jos kaikki ärsyttää.

Loikkanen

Loikkanen
Viestimäärä: 56

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 14:07  
+
0
Ärsyttävimmät statukset Top Ykkönen on kyllä nää "Vitsi, jännät hetket huomenna ;)))" tai "Tänään onkin erityinen ilta.....;)"

...Voi morjens! Onneks noita ei ihan kauheesti fb-kavereihini (enää) kuulu. Sitten jos joku menee kysymään että "no mitä?", niin vastaus on jotain yhtä salamyhkäistä. Kuten: ;). Järjen ja huumorin riemuvoitto!

Heh, mulla on kyllä muutenkin hankala elämä kun ärsyynnyn niin helposti :D

Kiruli

Kiruli
Viestimäärä: 31

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 14:38  
+
0

Loikkanen kirjoitti:

...Voi morjens! Onneks noita ei ihan kauheesti fb-kavereihini (enää) kuulu. Sitten jos joku menee kysymään että "no mitä?", niin vastaus on jotain yhtä salamyhkäistä. Kuten: ;). Järjen ja huumorin riemuvoitto!



Sain päivän naurut, kuullosti ihan yhdeltä mun kaverilta :nauru::nauru::nauru::nauru:
Alaskanhusky Kira 5.12.2008 ->
Kissat Ana & Luna 9.5.2009 ->
Kanit Nitta & Nelle -05 ->

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 16:19  
+
0

loikkanen kirjoitti:


Heh, mulla on kyllä muutenkin hankala elämä kun ärsyynnyn niin helposti :D



Samis :heiluti:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 16:36  
+
0
pienestä tekin ärsyynnytte
Mulla on aina töissä ollessa FB taustalla, mutta en kuulu siinä mielin aktiivikäyttäjiin etten vaihda koko ajan statusta enkä kirjoittele kaikkien seinille koko ajan. Lueskelen mitä ihmisille kuuluu ja kirjoittelen jos on asiaa. Pelailen joitain pelejä, mutta sittenkun alkaa kyllästyttää niin lopetan.

Onhan se kieltämättä vähän häiritsevää kun jotkut spammailevat ties mitä mainoksia jostain tallipeleistä tai farmeistaan, mutta nehän tosiaan saa piilotettua jos näin toivoo. Olen sitten varmaan sen verran tasapaksu-luonne etten jaksa ärsyyntyä kenenkään ei-niin-tärkeistä-statuksista. Jos joku on laittanut selvästi provosoivia tai selvästi säälipisteitä hakevia statuksia niin ainahan voi olla antamatta heille sitä tyydytystä että niihin jotain kommentoisi. En näe tarvetta poistella ketään listaltani vain sen takia minkälaisia statuksia he kirjoittelevat. Jokainen ihminen on oma luonteensa luonnossa ja sallittakoon heille jopa netissä erilaisia tapoja käyttää facebookkiaan.

Ihan mielenkiinnosta: te ihmiset jotka ärsyynnytte ihmisten statuksista niin mitä sinne statuksiin sitten saa ja pitäisi laittaa?
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 16:58  
+
0
Joxolo: ei varmaan saisi päivittää statusta...:peukku:

mun mies koko ajan kanssa dissaa facea ja inhoo kanssa kun pitää päivitellä statusta koko ajan... Mä oon sille sanonut suoraan, että miksi ihmeessä hänellä sitten on se facebook profiili, jos facessa kävijöillä ei ole muuta elämään hänen mielestään. ja siis olen kuitenkin hänen vaimonsa, että periaatteessa haukkuu suoraan minua.:nauru:

Minusta se on tyhmempää ja minua ärsyttävämpää, että ihmiset "haukkuvat" tai ärsyyntyvät liiallisista facebookin käyttäjistä, mutta silti heillä itsellään ne profiilit siellä on ja käyvätkin siellä melkein päivittäin... ja tässä viittaan nyt ennen kaikkea mieheeni.:roll:

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 17:36  
+
0
Ei varsinaisesti ärsytä mikään. Pistää toki silmään yhdentekevät päivytykset, joita on päivän aikana kymmenen, juurikin tuota mustikkapiirakkatyyppiä. Itse en viitsi päivitellä jokapäiväiseen elämään kuuluvia juttuja, vain jos tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa. Siksi saattaa kulua viikkojakin, ennen kuin mun status vaihtuu. :nauru:

Tulee monesti tsekattua päivittäin etusivu, joskus ajantappomielessä tehtyä testejä. En ole addikti. Olen itse asiassa vähän miettinyt, mitä mä nyt siellä ees teen, kun oon kuitenkin eniten yhteydessä niihin, joita muutenkin elämässä näen. Et ehkä ne kuulumiset kuulis tapaamistenkin yhteydessä yhtä lailla...

En ole blokkaillut keneltäkään mun tietojen/päivitysten/kuvien näkymistä (paisti yhdeltä ihmiseltä), koska mulle on periaatteessa ihan sama, kuka niitä kattelee. Tuo yksi ihminen, jolta yhteen aikaan piilotin mun tilapäivitykset, oli yksi tyyppi, joka sekosi täysin liittyessään Facebookiin. Kiva ihminen ja kiva, että pitää yhteyttä, mutta jotain rajaa. Se kommentoi joka ikistä tilapäivitystä, joka ikistä kuvaa, joka ikistä testitulosta. Se laittoi myös jatkuvasti viestiä mun seinälle ja inboxiin, eikä niissä viesteissä välttämättä ollut päätä eikä häntää. Jos kävin fb:ssä tarkoituksena vilkaista etusivu pikapikaa 20 sekunnissa läpi, se kerkesi jo aloittaa chattikeskustelun. Sit mulle tuli kuitenkin huono omatunto, ja nykyisin se näkee taas mun päivitykset. On kyllä onneksi myös rauhoittunut.

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 18:00  
+
0
Itseäni ärsyttää facebookissa lähinnä farmvillen/farm townin/mafia warsien kutsut ja lahjat.. Skippaan kaikki mitkä mulle lähetetään. Joskus farmvilleä pelasin, mutta kyllästyin melko nopeasti ja nyt lahjoja satelee.. Bejeweled blitz ja cafe world ovat ainoat jotka jaksaa kiinnostaa vielä jossain määrin. Ajan kuluksi mukava pelailla.
Kavereitten tilapäivitykset on mukavaa luettavaa. Muutama joutenpäivänen päivitys siellä sun täällä ehkä on, mutta mitäpä tuosta. Ilmotettavaks ne on tarkotettu ken niin tahtoo tehdä :nauru: Ei toistaseks ole sattunut vastaan tapausta, joka ilmottaisi joka ikisen menonsa lyhyin aikavälein. On tuo vaan kätevä paikka pitää yhteyksiä kavereihin/tuttuihin. Löysin fb:n kautta myös hyvän lapsuudenystäväni johon yhteydet katkesivat muuton ohella ollessani 10-vuoden.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 18:39  
+
0
Facebookin suurkuluttaja :heiluti:
Tykkään kyllä, ja oon siellä ollu iät ja ajat, en muista ees minä vuonna lähin sinne. Jotkut hölynpölytestien tulokset ja monet sovellukset ärsyttää, jotka tulee joillain ihmisillä automaattisesti joka päivä, piilotan näkyvistä aika usein. Ja pelit jotka ei vaan kiinnosta, blokkaan pois saman tien kokonaan, ei siis tule seinälle mitään eikä kutsuja, lahjoja tms. Itse kyllä pelaan vähän liiankin montaa peliä silti.. En sitten tiedä miten paljon ärsyttää muita kavereita, kun joskus esim farmvilleä pelatessa tulee juttuja mitkä on "pakko" julkaista omalla seinällä, kun kerran niitä klikkailen myös itse.
Aika monella sivulla olen fani tai jäsen, mutta saa niissä olla kyllä järkeä mielellään. Sanon ei kiitos näille jos 3 ihmistä liittyy/olen varma että tämä koirankarva saa enemmän faneja kuin lenkkimakkara -tyyppisille ryhmille.
Statuspäivitykset.. en ärsyynny niistä, oli viestinä sitten mitä tahansa, vessasta käynnistä uuden auton ostoon. Jos tiedän että jotain jännää on jollekulle tapahtumassa, niin menen sitten kyseisen ihmisen profiilia suoraan katsomaan. Itse olen laiska kirjoittelemaan mitään mihinkään, jos nyt on jotain fiksua asiaa niin sitten. Aika usein nämä omat päivitykset liittyvät minullakin koiraan.. :kieli:
Kaverilistaa pitäisi siivoilla. Liikaa puolituttuja.. Tosin voin sanoa että kaverit on jaettu moneen ryhmään.. Sukulaiset ja lähimmät ystävät näkevät kaiken, sitten lopuilta on piilotettu mitä keneltäkin, kuvia, tietoja perheestä ja parisuhteesta ja niin edelleen.. (Toisaalta listan siivoamisen jälkeen kiroan välittömästi sitä että farmville-naapurit ovat kadonneet..:nolo: )
201 kaveria naamakirjassa tällä hetkellä, eli liikaa ( On tosin monella paljonkin enemmän, yhdellä kavereistani on 1164. :eek: Eihän tuommoiseen listaan riitä edes muisti että ketä ne kaikki on! En tosin usko että niitä kaikkia se ihminen tuntee, on vaan niin monessa touhussa mukana)

Ja tosiaan on sieltä muutama vanha ystävä löytynyt, joista muuten ei mitään ikinä kuuluisi, ihan kiva on löytää välillä joku vanha tuttu. Ja koko ajan tulee lisää pyyntöjä tai ehdotuksia.. Jos nyt tosiaan viitsii hakea ja oikeasti haluaa kaveriksi ihmisiä joille ei edes mitään sano ikinä.

Taitaa olla väistämätöntä että aina välillä kaikki saa kaveripyyntöjä ihmisiltä ketkä oli vaikka samalla leirillä vuonna kirves ja kypärä.. Sekin vielä kun suomalaisia tuolla on kuitenkin se 1,7 miljoonaa jo melkein.. huh huh.
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.04.2010 klo 18:54)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 29.04.2010 klo 18:50  
+
0

joxolo kirjoitti:


Ihan mielenkiinnosta: te ihmiset jotka ärsyynnytte ihmisten statuksista niin mitä sinne statuksiin sitten saa ja pitäisi laittaa?



Kyllähän sinne jokainen saa laittaa mun puolesta ihan mitä huvittaa, mutta mua ärsyttää silti tietyt asiat, kuten aiemminkin mainitsin, niin ne täysin turhanpäiväiset mustikkapiirakka-jutut esimerkiksi.

En mä siellä kuitenkaan kenellekään huutele, että sä ärsytät mua. Se ärsytys tapahtuu ihan omassa päässä. Ihan yhtä lailla mäkin varmaan ärsytän muita, mutta ihan sama se mulle on. Mä en välitä, onko joku laittanut mut piiloon taikka poistanut, se on jokaisen oma henkilökohtainen valinta ja oikeus tehdä niin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 29.04.2010 klo 18:51)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 13:45)