Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 20:35  
+
0
^^ AAARGH!! Kovin on huvittavaa. Lisäksi siellä pyörii myös ketjukirjeet. Mä vihaan niitä sähköpostissa ja sain melkein shokin kun sellainen tuli fb:ssa laatikkoon.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 11.08.2010 klo 22:31  
+
0
^ Ketjukirjeet??? Ynffff. Mä olen toistaiseksi välttynyt moisilta ja kehittänyt fb-ärsytystä vain ketjustatuksilla. "Jos sulla on ihana poikaystävä/koira/sisko/veli/mummi/naapurinkoira joka on ihana ja paijaa sua ja rakastaa sua ja nuolee sun kyyneleet ni kerro se statuksessa ni sit koko maailma tietää sen ja se rakastaa sua vielä enemmän". Jepjep.
Ylläpitäjä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 08:25  
+
0
Jos joku uskaltaa laitaa mulle laatikkoon jonkun ketjukirjeen, rankaisen sitä henkilöä poistamalla mun kavereista välittömästi :twisted::nauru:.

Mutta niitähän kiersi joku aika sitten niissä muistiinpanoissa, mutta eipä ole enää aikoihin näkynyt kellään.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 08:29  
+
0
Ai sitä ne oli noi koko-kommentit.. Mietinkin että mikäs villitys nyt on menossa :roll:

Monesti olen miettinyt että jos ei muuta kirjoitettavaa ole siihen statukseen kuin noi kiertohommat yms, niin onko siihen pakko kirjottaa mitään?

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 09:56  
+
0
Mua ärsyttää kans kaikki kiertohommat enkä niitä harrasta, mutta niin ärsyttää suurinta osaa mun kaverilistalla olevista mun ainaiset "koirat sitä ja koirat tätä" -statuspäivityksetkin :D Mutta Facebook on mulle pääasiallisesti tällä hetkellä vaan koira-asioiden purkupaikka (ja treenien sopimista yms. muuta koiriin liittyvää), koska ei ketään oikeasti kiinnosta mun peruskuulumiset ("tänään oli ihan kivaa töissä, vaikka vähän väsyttikin") enkä mä mihinkään Facebookkiin aio mitään oikeeta asiaa laittaa kaikkien nähtäville. Joten oon tullu siihen tulokseen, että jos jotakuta häiritsee mun koirapäivitykset niin mut saa poistaa vapaasti sit kaverilistalta!

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 10:03  
+
0
Tulipa mieleen, että tylsyyksissäni kyllä täyttelin niitä noteja joskus fb:ssa. Ne kuitenkin yleensä jätin niin että ketään en tagannut joten niiden ei pitäisi ketään häiritäkään :) Selailin äsken vähän pidemmälle kavereiden statuspäivityksiä (tai niitä mitkä on tullu siihen aloitussivulle) eikä kellään kyllä onneksi ollu mitään kokoon liittyvää, joten ehkä tää villitys on kiertäny mun kaverit kaukaa, onneksi.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

cayla

cayla
Viestimäärä: 506

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:31  
+
0
Hyvä, että muitakin ärsyttää tilapäivityksissä noi ilmiselvät kirjoitusvirheet. Kuten esimerkiksi työauto onkin työ auto. Samoin ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka ei osaa englantia, mutta joiden on silti pakko päivittää statustaan englanniksi. Ärsyttää myös esimerkiksi 23-vuotiaat ihmiset, joiden pitää laittaa itsestään ja kullastaan jotain "suutelukuvia", jossa toisella ei esimerkiksi ole paitaa ja molemmilla on kaulat täynnä fritsuja. Ja sitten on vielä ne, ketkä voivottelee pahaa oloaan, mutta sitten jos joku siihen sattuu kommentoimaan ja kysymään, että mikä on, niin sitten ei vastata enää ollenkaan.. Huh, pitäisköhän munkin poistella noita kavereita listalta?

Mutta facebookissa on paljon hyvää ja siksi sitä käytän. Esimerkiksi mulla ja neljällä kaverilla on salainen ryhmä, jossa vaihdetaan kuulumiset esimerkiksi lomien aikana, kun kaikki on eri paikkakunnilla. Ja tietysti pysyy jotenkin perillä, mitä tuttavapiirissä tapahtuu ja kaverit saa kerralla helposti ja ilmaisesti kiinni.
shelam 4/10
Blogi

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 21:56  
+
0
Ketjukirjeetkin vielä, onneksi niitä ei enää nykyään pahemmin sähköpostiin tule ja facebookissakin laatikkoon on tullut vain pari.
Muistiinpanoissa olevat ketjuttelut taas ei häiritse ja joihinkin mielestäni hyviin/hauskoihin sellaisiin saatan osallistuakin. Esimerkiksi pitemmän ajan kuulumiset on kerrottu ja kotia kuvailtu, koska tykkäsin lukea muiden kirjoituksia aiheista.

Onnekas neruda, vältyit niiltä kommenteilta mitä noihin kokostatuksiin on tullut. :roll:
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 22:21  
+
0
Kyllä minustakin ne ketjukirjeet noteissa oli ihan ok, kyllähän niitä on ihan kiva lukea.

Eniten mua ärsyttää facebookissa kuitenkin (edelleen) tyypit, jotka raportoi jokaisen tekemisensä. Mä en vaan ymmärrä. Joillakin on jopa 15 statusta päivässä, se menee jo vähän överiksi IMO.

edit. Niin ja tietty ne, joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin minun lapsi sitä ja minun lapsi tätä. Argh! On mullakin lapsi ja erittäin rakas, mutta en mä näe aiheelliseksi mainostaa sitä muille. Eiköhän se ole aika selvää muutenkin että omaa lasta rakastaa.
Tuntuu joskus että se on jotain superäidin leikkimistä kun pitää jokainen niin mukava ja ihana leikki- ja ulkoiluhetki mainita.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu torstaina, 12.08.2010 klo 22:24)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 12.08.2010 klo 22:54  
+
0

Joh kirjoitti:

edit. Niin ja tietty ne, joilla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin minun lapsi sitä ja minun lapsi tätä. Argh! On mullakin lapsi ja erittäin rakas, mutta en mä näe aiheelliseksi mainostaa sitä muille. Eiköhän se ole aika selvää muutenkin että omaa lasta rakastaa.
Tuntuu joskus että se on jotain superäidin leikkimistä kun pitää jokainen niin mukava ja ihana leikki- ja ulkoiluhetki mainita.


Mä niin olen samaa mieltä tästä! Rassaa ku joka ainoa päivitys, ja vielä useimmiten miljoona yhen päivän aikana toistaa samaa asiaa. Argh! Kaikkia ei KIINNOSTA sen lapsen (tai niiden lasten) toilailut vaikka äidin mielestä kuin oliskin sööttiä. Kiitos ja anteeksi.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 00:19  
+
0
Yksi ärsytys on myös jatkuvasti sisuskalut solmussa v*ttuuntuneiden statukset. Ihan tosi, jos kaikissa statuksissa pitää kirota elämäänsä ja kaikkia sen tapahtumia, parhaimmillaan monta kertaa päivässä niin pitäisikö sille elämälle tehdä jotain? Muutaman sukulaisen kaikki statukset ovat täynnä veettua ja sitä kuinka elämä pissaa silmään jne. Monesti olen harkinnut näiden tyyppien piilottamista tai poistamista, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi.

Löysin internetin ihmeellisestä maailmasta kuvan koskien tätä kiertävää kokostatustelua ja ajattelin teidän iloksenne linkittää tämän tänne.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 09:26  
+
0
Justiinsa. :roll: Onneksi mun kaveripiiriin ei ole tuo koko juttu ennättäny ainakaan vielä.

Mua ärsyttää aika lailla samat asiat kun muitakin täällä; jatkuva (siis ihan jatkuva) päivittäminen, kun kerrotaan kaikki heräämiset ja syömiset ja vessassa käynnit ynnä muut, ja se, että valitetaan ihan kaikesta. Mulla on tosi rajallinen tuo facebookin kaveripiiri, jotenka vaan kaksi kaveria oon koko aikana poistanut. Toisen siksi kun se oli näitä joka asiasta raportoijia, ja toisen siksi kun se haukkui koiria tilapäivityksessään harvasen päivä. "Paras" oli se kun päivitteli naapurin sedän suuttuneen kun hän oli kieltänyt pitämään koiraansa ulkona, koska oma poikansa on allerginen ja saa oireita naapurin pihalla olevasta koirasta. :roll: Nuo kaikenlaiset kiertohommat ärsyttää myös sekä sukulaisen poikaystävä joka on dj ja laittaa koko ajan postilaatikkoon jotain kokoamiaan settejä. Sitä en vaan kehtais millään poistaa kavereista vaikka mieli tekis... Noita postilaatikkoviestejä ei taida voida edes estää joltain käyttäjältä? Kun tilapäivityksethän pystyy piilottamaan.

Muistiinpanoissa mua ei haitannut ne kiertojutut, ne oli ihan hauskaa luettavaa ja jotain tein itsekin. Tylsyydessä minäkin. :D
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 15:50  
+
0
Miettiikö kukaan fb-statuksia olematta lähelläkään tietsikkaa? Mä mietin näitä aina jossain kun kävelen tai bussissa :shifty: hihih. Suurin osa fb-statusfilosofoinnista ei ikinä päädy julkaisuun asti ;) Tuohon sinkkupulinaan kuuluu enemmän tämä, mutta mietin, että mitä jos päivittäisin statukseen että :miaau mauuu murr mhrr mau. Mutta tiedän että se poikii ihan liikaa uteluja, joten jäi :p
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 15:54  
+
0
^:nauru: En kyllä todellakaan pohdi, siihen ilmestyy kirjainyhdistelmiä joita aivot ei edes varmaan rekisteröi ennenkun ne on jo statuksena.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 21:43  
+
0
^^ Täytyy tunnustaa, että jokusen kerran on käyny mielessä "tämä on pakko laittaa feisbuukkiin" kun jotain jännää tapahtuu. Kaikkea sitä. :nauru:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 21:51  
+
0
^^^ Hahha! Mä tunnustan :nauru: Tulee useinki mietittyä kaukana koneesta että pitää laittaakkin niin ja näin fb-statukseen :nauru: Tosin alle puolet niistä mitä on miettinyt oikeasti päätyy fb:hen asti.
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 13.08.2010 klo 22:35  
+
0
Mä en mieti statuksia etukäteen, vaan ne tulee silloin kun olen facebookin ääressä, jos on tullakseen. Ja monesti kirjoitan statukseen jotain, joka jää kuitenkin julkaisematta pienen pohdinnan, tyyliin "miksi haluan jakaa tämän asian", jälkeen.

Mutta mä taidankin olla ehkä vähän liian kriittinen statusnatsi :nauru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 14.08.2010 klo 14:16  
+
0
Aiheeseen liittyen: eilinen Viivi ja Wagner Hesarissa
Ylläpitäjä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 14.08.2010 klo 16:20  
+
0
Minneköhän Social Me on kadonnut? :mietiskel: Onko se poistettu facebookista kokonaan vai onkohan tää nyt vaan mun kohdalla...
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 14.08.2010 klo 21:07  
+
0
Voi ei tota mun kummitätiä. Se on ruvennu tykkäilemään mun kavereiden kommenteista mun statuksissa ja kuvissa. :roll:

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 08:45)