Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50

Rorschack

Rorschack
Viestimäärä: 154

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 14.08.2010 klo 22:21  
+
0
Todellakin ihana, kamala Facebook. Oon niin koukussa, aina kun on kone päällä, on myös lärvi. Statuksia tulee päiviteltyä useemminkin, nyt vasta siivosin kaverilistaa mut reilu 200 siellä silti on. Osa on ulkomaisia kasvattajia, joiden fb profiileista saa enenmmän tietoa kasvateista kuin kotisivuilta. Ja kyllä, myös mua ottaa aivan suunnattomasti raivoon mustikkapiirakka-statukset. Eräs kaverini on myös kans aika uskomaton, sillä on kaksi lasta ja uskomaton määrä kuvia niistä muksuista. Juuri tällainen ihmistyypin edustaja, jonka on jaettava _kaikki_ facebookissa, vielä höystettyjä <3 <3 <3 !!!!!!!!!!! *jännittää* *kihhih* *mussu* <3 <3 <3 kirjoitusasulla. Ja kyllä, tämä on melkein 30v nainen. Myöskin joutavia nyyhkyhuomionhakuhu*raus-statuksia ottaa raivoon lukea, onneksi ne tosiaan saa piiloon.

Omat statukset taas, mä tykkään kirjottaa hyvinkin monimielisiä statuksia, joista ei välttämättä kaikki edes tajua että mitähän tuo tänään meinaa, ja just se saa kieron huumorini nauttimaan :nauru: Entinen pomo sanoi joskus palaverissa, ettei työasioista saisi puhua fb:ssä, mikä on taas ihan ymmärrettävää, jos kiroat koko paikan alimpaan helvettiin ja joku kaverin kaveri sen näkee, millaisen kuvan se antaa ko. paikasta?
When God created a Man, she was only kidding.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:25  
+
0
boxerowner, mäkin oon huomannut social me:n katoamisen. Harmi, se kun oli mun mielestä facebookin hauskin hömppäsovellus, siellä sai aina nauraa kun tuli jos jonkinlaista tagia :nauru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:30  
+
0
Huu, no onneks mä en ole ainut, jolta se on kadonnut... :neutral: Ihan tyhmää, munkin mielestä se oli facebookin parasta antia kaikkien perusjuttujen jälkeen.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:36  
+
0
Pakko tunnustaa tyhmyytensä ja kysyä; mikä ihme tää social me on? :mietiskel:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Sunnuntaina, 15.08.2010 klo 12:41  
+
0
^ Sovellus, jossa on ihmisen kuvia (mulla ainakin näkyi siellä aina silloinen profiilikuva) ja sitten kuvan vieressä liuta eri tageja (hot, sexy, drunk, happy, sweet jne.) joista sai sitten tagata ne kenet halusi... Tai sitten sai kirjoittaa ihan oman tagin, mäkin sain tämän legendaarisen "I'm not Fred Flintstone but I will make your bed rock" :nauru:

Suomeksi sanottuna: ihan täyttä hömppää siis.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 09:22  
+
0

MissFields kirjoitti:

Miettiikö kukaan fb-statuksia olematta lähelläkään tietsikkaa?

Joskus kun jotain tapahtuu niin saattaa mielessä käydä, että tämänhän voisi pistää fb-statukseksi. Joskus ne myös päätyvät statukseen, joskus eivät.

Toimiiko muilla facebook ihan normaalisti? Mä en ole eilisen aamun jälkeen saanut näkyville mitään mikä on tapahtunut siellä yli tunti sitten, enkä pysty kommentoimaan, tykkäilemään tai tekemään siellä mitään. Eilinen meni, mutta nyt alkaa jo harmittaa kun ei toimi.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Annny

Annny
Viestimäärä: 273

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 09:23  
+
0
^Kyllä mulla on ainakin toiminut ihan normaalisti eilisen ja tämän aamun :hymy: Voisi kyllä olla toimimatta...
"Anything your dog can do my Border Collie can do better ;)"

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 09:29  
+
0
Eihän tämä nyt ole reilua. Avollakin se toimii normaalisti ja niillä muutamalla kaverillakin keneltä olen kysynyt.

Yrittääkö fb sanoa mulle, että voisin hankkia elämän.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 10:40  
+
0
Sain friend requestin tyypiltä, jota en todellakaan halua kaveriksi :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 10:52  
+
0
^ignooraa ;) TAI lisää kaveriksi, rajaa profiilin näkyyvyys ja viikon päästä poista se ;p

Mä oon saanut lukuisia requestejä tyypeiltä joita en ole ikinä nähnytkään. Yksikin kinusi monta kertaa, että lisää kaveriksi. Nää on yleensä ulkomaan poikasia. Mitä söpömpi kuva profiilissa sitä enemmän pyyntöjä. Joku ilmeisesti oikeasti harrastaa profiilien selaamista. Jeah.

Hyvä, että löytyy yhtä hulluja kuin minä. Itseasiassa mun koko ajattelutapa on muuttunut fb:n myötä. Kun jossain pohdiskelen jotain asiaa, se tulee usein fb-status lauseina. Esim. myöhästyin töistä kun nukuin pommiin, niin normi-ihminen ajattelee, "voi helvetti kun olen myöhässä, mitäköhän pomo nyt sanoo." Ja mun ajatus menee --> "Miss Fields myöhästyi tänään töistä ja saattaa saada sapiskaa pomolta."

En osaa selittää, mutta tätä se tekniikka tekee. :viheltel:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.08.2010 klo 10:57)

jauhita

jauhita
Viestimäärä: 100

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 12:18  
+
0

MissFields kirjoitti:


Hyvä, että löytyy yhtä hulluja kuin minä. Itseasiassa mun koko ajattelutapa on muuttunut fb:n myötä. Kun jossain pohdiskelen jotain asiaa, se tulee usein fb-status lauseina. Esim. myöhästyin töistä kun nukuin pommiin, niin normi-ihminen ajattelee, "voi helvetti kun olen myöhässä, mitäköhän pomo nyt sanoo." Ja mun ajatus menee --> "Miss Fields myöhästyi tänään töistä ja saattaa saada sapiskaa pomolta."

En osaa selittää, mutta tätä se tekniikka tekee. :viheltel:



Siis mä huomasin eilen kanssa saman! Olin koiran kanssa lenkillä, enkä oikeastaan tarkkaan edes muista mitä siinä ajattelin, mutta tajusin heti, että ajattelin mitä kirjoittaisin fb-statukseen! Ompa omituista, kuinkakohan sitä ajatteli ennen fb-ilmiötä...?
karmäy Ukkosvuoren Nemesis 9.7.2009 Neme
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 14:32  
+
0
^Tuosta tulikin mieleeni tämä: http://xkcd.com/77/ :nauru:

MissFields

MissFields
Viestimäärä: 729

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 14:34  
+
0
^ no niinpä! :roll: ... :nauru:
Berninpaimenkoira "Mischa" s. 8.3.2010

*Hali-berni*
*JUN-EH*

Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 19.08.2010 klo 14:42  
+
0

MissFields kirjoitti:

Hyvä, että löytyy yhtä hulluja kuin minä. Itseasiassa mun koko ajattelutapa on muuttunut fb:n myötä. Kun jossain pohdiskelen jotain asiaa, se tulee usein fb-status lauseina. Esim. myöhästyin töistä kun nukuin pommiin, niin normi-ihminen ajattelee, "voi helvetti kun olen myöhässä, mitäköhän pomo nyt sanoo." Ja mun ajatus menee --> "Miss Fields myöhästyi tänään töistä ja saattaa saada sapiskaa pomolta."



Haha, mullekkin käy joskus noin. Samoin joskus tulee mietittyä statuksia muuallakin kuin koneella. Ja oon kans miettinyt tota, kuinka paljon tommonen sovellus onkaan muuttanu ajattelutapaa! Aika hullua.

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 20.08.2010 klo 00:55  
+
0
Tämä on nyt varmasti sellainen salaliitto. Fb toimi tänään illalla tunnin ajan normaalisti, nyt taas en pysty tekemään siellä mitään enkä näe yli tunnin vanhoja tapahtumia.

Kaveripyyntöjä tulee kyllä välillä ihan täysin tuntemattomilta ja myös joiltain tutun tutun tutuilta, joita joko ei ole koskaan nähnytkään tai sitten hyvällä tuurilla kerran törmännyt kaupassa.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 08:19  
+
0
Pssst. boxu, social me on palannut :peukku:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:03  
+
0
Facebook olisi muuten aivan loistava juttu, mutta omalla koneellani ei keskustelu toimi ollenkaan :( silloin kun rekisteröityi niin toimi hyvin mutta sitten tilttasi ihan yhtäkkiä, nyt ei sitten fb:stä olekkaan enää niin paljon iloa..
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 11:05)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 31.08.2010 klo 16:22  
+
0
Kovasti olin tulossa kyselemään kukkujissa, jumittaako muillakin fb. En sitten kuitenkaan kehdannut, eihän se nyt niiiin tärkeä ole. No, mutta nyt on sitten ihan Hesarin uutisissakin että fb on kaatunut, joten ehkä se olikin tärkeä. :nauru:
Ylläpitäjä

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 18:20  
+
0
Apuaaa.... Miten saan profiilin rajattua niin, että vain osa ihmisistä näkee esim. statukseni? Tai lähinnä kyse on kai siitä, voiko sen rajata vain tietyltä määrältä ihmisiä. Olen nyt kolme kertaa sitä säätänyt, lopputuloksena se, että osalle ihmisistä näkyy kuten haluan, mutta osalle edelleen liian laajasti. Laitoinko listaan liikaa ihmisiä vai mistä kiikastaa? Mä en vaan osaa...

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 18:28  
+
0
^Voi. Helpoimmalla pääset kun luot sinne kaveriryhmät, joihin pistät "samanarvoiset ihmiset". Ja sit määrittelet yksityisyysasetuksista ne ryhmät joitten et halua näkevän asioita.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 18:15)