Ihana, kamala Facebook.
Rorschack

Viestimäärä: 154
Omat statukset taas, mä tykkään kirjottaa hyvinkin monimielisiä statuksia, joista ei välttämättä kaikki edes tajua että mitähän tuo tänään meinaa, ja just se saa kieron huumorini nauttimaan

Johannna

Viestimäärä: 3878

boxerowner

Viestimäärä: 1490

Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

iBox

Viestimäärä: 743
boxerowner

Viestimäärä: 1490

Suomeksi sanottuna: ihan täyttä hömppää siis.
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Jaijah

Viestimäärä: 2048
Joskus kun jotain tapahtuu niin saattaa mielessä käydä, että tämänhän voisi pistää fb-statukseksi. Joskus ne myös päätyvät statukseen, joskus eivät.MissFields kirjoitti:
Miettiikö kukaan fb-statuksia olematta lähelläkään tietsikkaa?
Toimiiko muilla facebook ihan normaalisti? Mä en ole eilisen aamun jälkeen saanut näkyville mitään mikä on tapahtunut siellä yli tunti sitten, enkä pysty kommentoimaan, tykkäilemään tai tekemään siellä mitään. Eilinen meni, mutta nyt alkaa jo harmittaa kun ei toimi.
Morris 3/2013
Annny

Viestimäärä: 273
Jaijah

Johannna

MissFields

Viestimäärä: 729
Mä oon saanut lukuisia requestejä tyypeiltä joita en ole ikinä nähnytkään. Yksikin kinusi monta kertaa, että lisää kaveriksi. Nää on yleensä ulkomaan poikasia. Mitä söpömpi kuva profiilissa sitä enemmän pyyntöjä. Joku ilmeisesti oikeasti harrastaa profiilien selaamista. Jeah.
Hyvä, että löytyy yhtä hulluja kuin minä. Itseasiassa mun koko ajattelutapa on muuttunut fb:n myötä. Kun jossain pohdiskelen jotain asiaa, se tulee usein fb-status lauseina. Esim. myöhästyin töistä kun nukuin pommiin, niin normi-ihminen ajattelee, "voi helvetti kun olen myöhässä, mitäköhän pomo nyt sanoo." Ja mun ajatus menee --> "Miss Fields myöhästyi tänään töistä ja saattaa saada sapiskaa pomolta."
En osaa selittää, mutta tätä se tekniikka tekee.

jauhita

Viestimäärä: 100
MissFields kirjoitti:
Hyvä, että löytyy yhtä hulluja kuin minä. Itseasiassa mun koko ajattelutapa on muuttunut fb:n myötä. Kun jossain pohdiskelen jotain asiaa, se tulee usein fb-status lauseina. Esim. myöhästyin töistä kun nukuin pommiin, niin normi-ihminen ajattelee, "voi helvetti kun olen myöhässä, mitäköhän pomo nyt sanoo." Ja mun ajatus menee --> "Miss Fields myöhästyi tänään töistä ja saattaa saada sapiskaa pomolta."
En osaa selittää, mutta tätä se tekniikka tekee.
Siis mä huomasin eilen kanssa saman! Olin koiran kanssa lenkillä, enkä oikeastaan tarkkaan edes muista mitä siinä ajattelin, mutta tajusin heti, että ajattelin mitä kirjoittaisin fb-statukseen! Ompa omituista, kuinkakohan sitä ajatteli ennen fb-ilmiötä...?
karmäy Fairytale 28.1.2011 Myy
maddy

Viestimäärä: 3542

MissFields

Viestimäärä: 729
Tiuhtis

Viestimäärä: 1109
MissFields kirjoitti:
Haha, mullekkin käy joskus noin. Samoin joskus tulee mietittyä statuksia muuallakin kuin koneella. Ja oon kans miettinyt tota, kuinka paljon tommonen sovellus onkaan muuttanu ajattelutapaa! Aika hullua.
Jaijah

Kaveripyyntöjä tulee kyllä välillä ihan täysin tuntemattomilta ja myös joiltain tutun tutun tutuilta, joita joko ei ole koskaan nähnytkään tai sitten hyvällä tuurilla kerran törmännyt kaupassa.
Morris 3/2013
Johannna

weebl

Viestimäärä: 4048
Melina

Viestimäärä: 3422

Angat

Viestimäärä: 2172
SilverBride

Viestimäärä: 1700
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |