Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:26  
+
0
"Pidän siitä eteisen lattialla!", "Pidän siitä eteisessä ja sohvalla" ja "Yleensä sohvalla, joskus tuolissakin"... Tällä kertaa en tiedä mikä on salaisen kiertostatustelun aiheena, mutta epäilen kyseessä olevan esimerkiksi käsilaukun säilytyspaikka tms.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 16:33)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:28  
+
0
^ Juurikin näin. Mä ajattelin ensin että se koskis rintaliivien säilytyspaikkaa (viime vuonnahan rintasyöpätempauksen yhteydessä oli rintsikoiden väri), mutta sitten tosiaan ku alko lävähdellä näitä "eteisen lattialla" ni tulin toisiin aatoksiin :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:38  
+
0
Käsilaukkuhan se.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 16:51  
+
0
No minä jo kerkesin justiisa miettiä, mitä ihmettä noi on. Inhoan kaikkea kiertoviestihommia, "lisää tämä seinällesi jos olet sitä, tätä, tuota ja tätä tai jos et tykkää siitä, tästä tai tuosta, tai kunnioitat sen ja tämän muistoa" ja liipalaapa.

Poistin juuri julmasti 30 tyyppiä kaverilistasta, en jaksa lukee turhaa "menen syömään" -> 5min. "söin tätä" -> 5min "pakko mennä jaskalle, mahassa kiertää" juttuja, tai sitä kun eräskin henkilö kirjoittaa viiden minuutein välein "ihana päivä tänään" tai "elämä on *erseestä", joka hemmetin ikinen päivä..! Argh, hermo menee tommosiin. Ite en juurikaan mitään tilapäivityksiä tee, joten siksi ehkä ärsyttääkin.
- nimimerkki vaihtunut -

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 17:32  
+
0
Ai että mä inhoan noita ahh, niin supersalamyhkäisiä ja ooh, niin vihjailevia kiertoviestejä! Siis niin moni kaveri noissa mukana joista en olis uskonu että alentuvat.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:09  
+
0
Mun kaveri ilmoitti reteesti että istuu sen päällä paskalla :nauru: Ei siis voi sietää noita kiertostatuksia..

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:12  
+
0
Ehdin jo tästäkin ärsyyntyä pitkän aikaa, kun jatkuvasti tulee uusia yhtä "hauskoja" päivityksiä. Mistä tämä käsilaukku- villitys on siis lähtöisin?

edit. Miksi en osaa yhdistää käsilaukkua mitenkään rintasyöpään. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 18:55)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:17  
+
0
Vanis, :nauru: Mun tekis mieli kirjoittaa jotain saman tyylistä.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:17  
+
0
Mun mielestä nuo käsilaukkupäivitykset saavat paljon anteeksi sen takia, että ajatuksena taustalla on lisätä rintasyöpätietoisuutta. Sitä, miten ne sitä lisäävät, en oikein hiffannut. Viime vuonna ärsytti enemmän nuo rintsikoidenväripäivitykset, kun en tiennyt tätä tausta-ajatusta. Nyt sain itse viestin, jossa kehotettiin laittamaan käsilaukun säilytyspaikka statukseen ja perustelu oli rintasyöpätietoisuuden lisääminen. Ajatus ihan hieno, mutta toteutus...

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:19  
+
0
^ Just sen takia mua ärsyttää noi, koska tiedän että tuo juttu leviää mun kavereiden kesken näin:
A: "mitä toi sängyllä, eteisessä yms tarkoittaa?"
B: "hihih no siihen pitää vaa kirjottaa että missä pidät käsilaukkua, vähänkö kaikki miehet menee sekasin ku luulee että sä teet SITÄ niissä paikoissa ahahaha"

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:22  
+
0
En minäkään ymmärrä miten ihmeessä nuo mitään tietoisuutta lisäävät.

rocky

rocky
Viestimäärä: 121

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:36  
+
0
Saanen kysyä, mitä sinne pitää sitten kirjoittaa? Tai mitä asioita te kirjoittelette fb:n, jos nuo ed. mainitut oli turhia statuspäivityksiä?
Sekarotunen Rocky 2010

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:47  
+
0

rocky kirjoitti:

Saanen kysyä, mitä sinne pitää sitten kirjoittaa? Tai mitä asioita te kirjoittelette fb:n, jos nuo ed. mainitut oli turhia statuspäivityksiä?


Jokainen kai kirjoittaa mitä haluaa, mutta kai sitä nyt jokaisella on muutakin sisältöä elämässään kiertostatuksien lisäksi.
Minä päivitän tilani aika harvoin. Joskus tapahtuu enemmän, ja silloin saattaa tilakin päivittyä useammin. Kai mä kirjoittelen sellaista, jonka uskon jollain tasolla kinnostavan ystäviäni. En siis raportoi yksityiskohtaisesti päiväni kulkua, mitä jauheliha maksoi, mitä koira sanoi kun tulin kotiin, kuinka suuri puhelinlaskuni oli, enkä varsinkaan kopioi mitään "tunnen yhden kehitysvammaisen joka on kiva ja kopioi tämä statukseesi jos kehitysvammaiset ovat mielestäsi pop ja ansaitsevat parempaa kohtelua nakkikiskan jonossa"-juttuja seinälleni.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:51  
+
0
^^ Ite silloin kun kirjoitan (tosiaan harvoin), kyselen yleensä jotain jos en tiedä itse, mutta joku mahdollisesti osaisi antaa vastauksen, tai sitten jos jotain kertomisen arvoista on tapahtunut (esim. saanut töitä, päässyt kouluun yms.) niin kirjotan. Muuten ei siellä mitään turhanpäiväistä ole, esim. mitä Vanis juuri kertoi, eikä varsinkaan noita kiertojuttuja.
- nimimerkki vaihtunut -

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:55  
+
0
^ Jep. Ja mua ärsyttää ihan yhtä paljon tällaiset muutkin vihjailevat ja ahh, niin wannabe-kiinnostusta-herättävät päivitykset kuten "mulle tapahtui tänään aika kiva juttu ;)" Ööö...no kiva, mut miksi sitä pitää sitten mainostaa jos ei voi sanoa suoraan että MITÄ se kiva oli?
Tai "haki juuri yhden hauskan jutun kotiin ;)"

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:56  
+
0
Nojoo olen facebookissa kun kaveri joskus mut sinne "väkisin"rekisteröi. "Vihaan" facebookkia ja en päivitä sinne ikinä, mitä teen koska mielestäni asia ei muille kuulu!! Välillä siellä on kiva rupatella tuttujen/kavereiden kanssa Ja joskus kaverit kysyy multa siellä jotain ni vastaan yms mut siinä se sitten olikin.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 18:59  
+
0
Mä päivitän ihan mitä haluan, lystään ja mieleen tulee sillä hetkellä :nauru:
Joskus kerran kolmessa viikossa ja joskus kolme kertaa päivässä. Henkilökohtaisia asioita en tykkää kertoa, vaan pysyn tosiaan mielummin sellaisella kevyellä, yleisellä tasolla. Ja jos mua on ilahduttanut vaikka kahvikuppi erityisesti, niin laitan kyllä statukseen tyyliin "..ahh, ihana päivänalotus kahvin parissa <3", tai what ever.
Mua ei ole koskaan kummemmin haitannut se, miten ihmiset profiiliaan päivittävät. Se nyt on kuitenkin heidän sivunsa. Eikä facebookista edes odota löytävänsä mitään syvällistä (tai hyvä jos edes mitään mielenkiintoista kerran viikkoon).
Jopa noi kiertoviestit on tavallaan ihan mukavia, ainakin harmittomia. Itse en kyllä lähde mukaan, kun en ole ylipäänsä sen tyyppinen ihminen, jolla olisi farmvilleä, testejä, leikkejä, paljon kuvia tms. Eli en siis ole sillä lailla aktiivinen käyttäjä.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:08  
+
0
Nojoo eimuakaan ärsytä yhtään jos muut ihmiset profiiliansa haluaa päivittää yms mut ite en välitä sellaista tehdä =P ja joskus olen tehny ihan huvikseen niitä testejä mitä siellä on :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:10  
+
0
Mun suosikkikiertoviestini kuuluu näin:

Kopioi tää statukseesi niin se on sulla sitten siinä.
:nauru:

Omaa statustani päivittelen silloin tällöin, joskus useamman kerran viikossa, joskus en kertaakaan viikon aikana. Käytän statusta kuulumisteni kertomiseen, ettei tarvii kaikille erikseen kaikkia isompia juttuja kertoa.
Ylläpitäjä

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:10  
+
0
Joo, ja sit tämmöset "hihihihi!" ja "<3" ja "ihanaa!".. oikein kerjäävät kommentteja ja kyselijöitä tollasilla ja sitten eivät kerro mitään.

Sellaisiakaan päivityksiä ei jaksa lukea, jos samalla ihmisellä on jatkuvasti näitä "juomaan!!!!" juttuja.. Ei mua haittaa jos välillä laittaa vaikka niitä "aamu alkoi ihanasti, kahvia ja päivän lehti" juttuja, mutta jos niitä alkaa joka aamu olla niin.. :ttou:

Oli mulla jotain muutakin, mutta netti taas vaihteeksi katkes kesken kaiken ja hävis tekstit enkä nyt muista. Oon kyllä pitkään miettinyt poistanko itteni naamakirjasta, en jaksa lukea samoja päivityksiä koko ajan. Kolme vuotta ollut tuolla, ja tuntuu riittävän. Varmaan siksi en kuitenkaan poista, koska jos vaikka puhelin ei toimi tmv. niin tuota kautta saa yhteyttä ihmisiin.

Ainiin, vihaan kaikkein eniten naamakrijassa niitä pelien juttuja! Ja sitä kun jokainen laittaa koko ajan, että tuu mun naapuriksi, auta mua etsimään keppi ja kala, tule pelaamaan tätä ja tuota. Ei auta vaikka miten sanon, että minä en pelaa yhtään niitä pelejä, turha tulla kirjottelemaan ja pyytämään apua, omapahan on pelis. Estot onneksi laitoin, ettei mulle voi niitä pelikutsuja lähettää, mutta silti jaksavat tulla naukumaan seinälle apua.
- nimimerkki vaihtunut -

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 09:30)