Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:11  
+
0
Menee ehkä vähän asian vierestä, mutta liittyy kuitenkin noihin tilapäivityksiin. Mulla on tuttu, jolla on lähes aina huomattavan rasvaiset hiukset, ja monesti olen ihmetellyt eikö hän ole kuullutkaan deodorantista. Nyt sitten oli laittanut statukseensa "Tänä iltana viimeinen suihku muutamaan viikkoon". Heillä alkaa kylpyhuoneremontti. Nice. Tyypin sisko oli kirjoittanut että heille voi tulla välillä suihkuun, mutta siihen tyyppi vastasi että matka on liian pitkä. Tuon tilapäivityksen olisi mielestäni voinut jättää väliin. Yök.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:20  
+
0
No mun yhdellä tutulla on tilapäivityksistä päätellen marsut hyvin puhtaissa häkeissä :wink:

Mä taidan ite julkaista enemmänkin linkkejä kuin varsinaisia tilapäivityksiä, vaikka toki niitäkin.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:21  
+
0
No huh huh ehkä hieman useammin olis suotavaa peseytyÄ =S
Joo olen juurikin facebookin avulla saanut kavereihin yhteyden,kerran ainakin puhelin katos niin facebookissa sain yhteyden kavereihin .ei ihan turha keksintö!!... että siitä se on kyllä kätsy!!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:25  
+
0
Mulla päivitykset pyörii lähinnä koiruuksien ympärillä, samoin tulee välillä raportoitua siivoamisista ja ketutuksen aiheista.

Itseäni lähinnä ärsyttää kaikenmalliset "laita päivitykseesi jos uskallat/olet tätä mieltä/anoppisi rasittaa/päätäsi särkee/osaat kävellä käsilläsi". Samoin muutaman pariskunnan hanimussuhöpönöpö-päivätyksen olen ihan surutta piilottanut kun en jaksa niitä montaa kertaa päivässä.

Oman profiilini suhteen olen taas vainoharhainen, hyvin pieni osa kavereista saa nähdä mitä kaikkea kirjoitan ja pohdin.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 19:36  
+
0
Samapa tuo mitä muut sinne raapustavat, jokaisen oma asia ja oikeushan se on. Minulla kuitenkin on myös oikeus ihmetellä toisten statuksia ja vaikka ärsyyntyä niistä jos siltä joskus tuntuu.
Vanis sai hyvin puettua sanoiksi (edellisellä sivulla) sen mitä minäkin ajattelen statuksista ja niiden päivittämisestä.

En myöskään ymmärrä miten käsilaukun sijainti liittyy mitenkään rintasyöpätietouden lisäämiseen ja henk.koht. en välitä yhdestäkään statuksesta, jonka idea on lähtenyt kiertämään siitä että saatetaanpa nyt kaikki yhdessä miehet hämilleen kun pistetään näin vihjaileva ja kummallinen status.

Muoks. Pätkä viestiä poistettu, oli liian monimutkainen lause.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 19:46)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:07  
+
0

Melina kirjoitti:

Mun suosikkikiertoviestini kuuluu näin:Kopioi tää statukseesi niin se on sulla sitten siinä. :nauru:



Ihan paras! :nauru:

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:15  
+
0
Okei, mikä tää uusin kiertopiilovttuilujuttu on, jossa statukseen kirjoitetaan "olohuoneen lattialla", "tuulikaapissa" jne....??
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:19  
+
0
^ Käsilaukun säilytyspaikka, edellisellä sivulla on viestejä aiheesta.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:20  
+
0
^ Tuossahan tuo Jaijah jo asiasta infos :wink:

Muoks. Jaa, Jaijah ite oliki mua nopeempi :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 21:21)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:21  
+
0
Oho, onpas täällä nopeaa porukkaa tänään.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.10.2010 klo 21:22)

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 05.10.2010 klo 21:35  
+
0
No niinpä tietysti, mä luin vaan tämän sivun ja kun ei ollut mitään mainintaa niin kysyin sitten. :hymy: Tattis vaan!
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 00:07  
+
0
Mua myös korventaa välillä aika pahasti nää ketjuviestit ja käsilaukku- ym jutut :twisted: En lähde periaatteestakaan yhteenkään mukaan, ärsyttää kun joka toinen tilapäivitys etusivulla on samanlainen. Myöskin tosiaan tiettyjen ihmisten _kaikesta_ avautuminen ja nää kommenttien- ja säälinkerjäysviestit plus jokapäiväiset "mun mies on ihanin!!11" -hehkutukset. Huoh.

Mut joo, näistä huolimatta oon niin koukussa, vaikka joskus olinkin varma etten edes rekisteröidy..
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 00:47  
+
0
Heh.. minä olin aina "en ikinä laita kuvia minnekkään!!! en varmasti sinne naamaan, vaikka muut onki siellä!" ja laitoin.. :nolo:
Noo, yleensä käyn pelailemassa siellä :nauru:
Minäkää en ymmärrä näitä ketju juttuja! Ja toinen on just tämä "tein mustikkapiirakkaa" "olipa hyvää" jne.. yks kaveri valittaa jatkuvasti jostain! On selkä kipee, tai jalka kipee, tai pää kipee tai joku sanoi jotain ja nyt koskee jne..<- Saman päivän aikana tulee tuota valitusta 5kertaa ainaski siihen sen seinälle :roll:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 08:31  
+
0
Facebook ihastuttaa ja vihastuttaa. Mä tykkään siitä, että voi pitää yhteyttä kaukana asuviin ystäviin ja sukulaisiin, nähdä heidän kuvia ja kuulla tilapäivitysten kautta kuulumisia. Siitä syystä yritän itekin aika ajoin päivitellä vaikka oonkin huono keksimään siihen mitään kun arjessa harvoin tapahtuu mitään vaihtelevaa.. Mutta valokuvia oon myös jonkin verran lisännyt siitä syystä että musta on kiva katsoa läheisten kuvia, joita muuten harvoin pystyy näkemään. Mullahan on kaverilistalla siis vain sellaisia ihmisiä, joiden kaveri olen myös facebookin ulkopuolella, ei vanhoja koulututtuja tai kerran tavattuja puolituttuja.

Kiertopäivitykset muakin ärsyttää, eikä se ainakaan vähennä ärsytystä että yritetään perustella niitä jollain hyvällä asialla. Esim. käsilaukun säilytyspaikka nyt ei millään tavalla lisää rintasyöpätietoisuutta. Tuo Melinan mainitsema "Kopioi tämä statukseesi niin sitten sulla on se siinä" on kyllä ollut paras ja ainoa joka on saanu naurahtamaan.

Mä oon kyllä myös koukussa niihin paljon parjattuihin peleihin. Mulla on oma farmi ja mafia. Mutta toisaalta, mä en kylläkään kiusaa niillä niitä jotka eivät pelaa, joten ei siitä kenellekään mitään harmia koidu.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 08:53  
+
0
Nuo laukku- rintsikka -ym pävittykset on mun mielestä teini-ikäisten heiniä.

Ja mitä tekemistä tuolla on rintasyövän kanssa? Luulen että hyvällä ajatuksella ihmiset vaan saadaan mukaan tuollaiseen, jolla ei todellisuudessa ole mitään tekemistä asian kanssa.

No thanks.

Ja samoin mä en tajua edelleenkään miksi ihmiset tykkää noista "OMG katso mitä isälle tapahtui kun näki tyttärensä webcamerassa!!"-jutuista . Ne on tiedon kerääjiä ja virusten/matojen levittäjiä. Kaikki tuon tyyliset kannattaa jättää suosiolla tykkäämättä. Ja vaikka ne ei olisikaan viruksia/matoja, jäisi kyllä multa henk.koht tykkäämättä kuitenkin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.10.2010 klo 08:53)

suskie

suskie
Viestimäärä: 412

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 09:35  
+
0
^ joitain nuita "omg mitä tapahtui.." -sivuja on myös ihmeen vaikea poistaa, jos haluaa että se ei ole mitenkään enää linkitettynä omaan fb-tiliin. Normaalistihan, jos tykkäät jostain sivusta, voit poistaa "tykkäämisesi" menemällä kyseiselle sivulla ja sivun vasemmassa reunassa alhaalla lukee "unlike" tai mitä siinä nyt suomeksi lukeekaan "älä tykkää" tms.. klikkaat sitä ja se on siinä. No mutta näissä roskasivuilla tälläinen ei ole mahdollista vaan pitää mennä omalle profiilisivulle, sieltä info -> kiinnostuksen kohteet yms -> muokkaa -> näytä kaikki -> poista sivu. Näin se muistaakseni meni, kun kerran menin klikkaamaan jotain typerää roskasivua. En jaksanu lukea koko ketjua, että oliko tällaista "ohjetta" laitettu aikaisemmin, että sori, jos tulee toistoa..

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 09:43  
+
0
Mua ei niinkään häiritse nää kiertoviestit statuksissa. Mut sitäkin enemmän nää joilla selkeesti kalastellaan vaan huomiota. Ja tota huomion kerjuuta tapahtuu myös suhdestatuksen kanssa kikkailussa.
Olin ihan pettynyt yhteen mun kaveriin, kun sortui päivittämään "parisuhteessa-> sinkku-> monimutkaisessa suhteessa-> sinkku" sarjan.
Jos ei oo ihan varma mikä on suhteen tila, niin piruako sitä jossain facessa rääpii. :roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 09:44  
+
0
Tuo Melinan mainitsema "Kopioi tämä statukseesi niin sitten sulla on se siinä" oli niin hyvä, että oli tosi lähellä etten sitä silloin laittanut seinälle. Se oli oikeasti ensimmäinen, minkä olisin voinut laittaa, mutta jostain syystä jäi laittamatta. Varmaan siks, että sitä olis saanut sitten taas lukea jokaisen seinältä.

Paljon teillä on muuten kavereita listalla ja millasia ihmisiä lisäätte? Mulla on tällä hetkellä jotain yhdeksisenkymmentä, lähinnä vain tutuimmat kaverit ja sukulaiset löytyy listalta. Pari vanhaa kirjekaveria myös "plussana". Poistin kaikki "moi"-kaverit ja ihan tylysti sellaiset joita nään vain harvoin tai joita oon ehkä kerran kaksi elämäni aikana nähnyt.
Osa kavereista on sellasia, että niillä on 600-1200 kaveria, hyväksyvät kaikki kaveripyynnöt, niin ulkomaalaisten kuin suomalaistenkin. Jokainen tietty tyylillää, mutta mun tietääkseni Facebook ei ole mikään kilpailu, missä voittaa eniten kavereita omaava henkilö :paapatus:
- nimimerkki vaihtunut -

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 09:57  
+
0
Mulla on joku reilu 200 kaveria. Oikeita kavereitahan mulla ei ole kuin sormilla laskettava määrä :roll:, mutta lisäksi on sitten vanhoja koulu- ja luokkakavereita, tallilla samaan aikaan käyneitä, pari entistä valmentajaa, nykyisiä ja entisiä työkavereita, sellaisia joita en enää nää kun ei asuta samalla paikkakunnalla, sukulaisia jne jne. Eli aika paljon sellasia ihmisiä, jotka eivät kuulu tähän varsinaiseen kaveri-ryhmään, mutta joiden kanssa kuitenkin olen ollut tekemisissä, joista mulla on muistoja ja joiden kuulumisia haluan seurata.

Avokilla on joku rapeat 800 kaveria vissiin, mutta niistä huuoomattavan suuri osa on ns. pelikavereita. Avokkihan opiskelee mediatekniikkaa amk:ssa ja aikoo ryhtyä tekemään pelejä (tai ohan toi ryhtynytkin jo), joten olennaisena osana sen elämään kuuluu pelit ja pelaaminen. Ja aika moni FB-pelikin helpottuu sitä mukaa mitä enemmän sulla on pelaavia kavereita, joten... :shifty:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 06.10.2010 klo 14:03  
+
0
Mulla on reilut 100 kaveria tuolla, suurin osa vanhoja ja nykyisiä koulukavereita, muutamia sukulaisia ja sit toki myös niitä "oikeita" kavereita. Musta on kiva ees jollain tapaa tietää mitä vanhoille tutuille kuuluu, vaikkei sit muuten yhteyttä pidettäiskään. Ja olenhan mä aika uteliaskin luonteeltani :viheltel:

Tota oon kans ihmetellyt, et miten noihin "hauskoihin" virus- ym. linkkeihin aina menee joku..
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 15:30)