Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 23:40

Järkyttävimmät iskuyritykset

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Tiistaina, 25.05.2010 klo 23:40  
+
0
Kaikki kauheimmat turn-off -iskemiset tänne. Näistä saadaan vielä hyvät naurut!

Viime viikonloppuna paikallisessa Onnelassa joku nuori mies oli ostanut välkkyvän lonkerolasin ja kalasteli sen avulla huomiota naisväestössä. Nosti lasin korkealle ilmaan ja tiiraili katsooko kukaan yksilahkeinen. Mikäli krottikalalta apinoitu metsästysvinkki oli saanut naisen huomion, tyyppi laittoi lasin kainaloon ja alkoi liikehtiä kutsuvasti; teki sormella "kis kis kis! Tulepa tänne!" -liikettä ja ilmeisesti kuvitteli hinkkaavansa itseään johonkin. Oli lievästi sanottuna aika kamala!

Joku Jani Wikholmia muistuttava keimaileva ällötys tuli lepertelemään mulle baarissa, että "Mitä beibe? Beibe, mun ilta oli pilalla, ennen kuin mä näin sut. Oot baarin kuumin kisu." Kuinka joku voi kuvitella moisen siirappisen moskan uppoavan keneenkään?

Joskus joku tuli myös ihan suoraan pamauttamaan mulle ja kaverille, että "Tytöt on nättejä, mutta VOI JEESUS että on rumat korut naamassa!". Meillä molemmilla siis oli bridget. Tiedä häntä oliko tuo vain joku humalaisen pakottava tarve ilmoittaa ajatuksensa suureen ääneen vai iskuyritys. Oli mikä oli, ei juteltu tuon enempää. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nannae

nannae
Viestimäärä: 26

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 00:01  
+
0
ehkä kaikista hirvein yritys oli räkänokkaiselta amikselta joka lippa vinossa hoippui luokseni ja tokaisi että saanko nuolla sun p*llua? Oikeisti.. Kuvittelikohan kyseinen jäpikkä tosissaan että olisin kovinkin otettu tyyliin joo, heitänkö pöksyt pois tässä vai tuolla puiston pusikossa xD kaikessa groteskiudessaan ällöin yritys ikinä vaikken minäkään pienistä hätkähdä

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 00:12  
+
0
"Lähdetkö mulle Ylistaroon maatalon emännäksi?" No e.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Henuli

Henuli
Viestimäärä: 51

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 00:59  
+
0
"onks helppoa olla hyvännäköinen" ööh... :P

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 07:30  
+
0
En mene koskaan puhumaan naiselle, koska paskaa läppää tulisi kuitenkin. Isken aina tuijotuksella ja nainen tulee luokseni jos tulee. Pari kertaa toiminut se ja illan päätteksi olen päässyt käyttämään patonkia jäähallissa.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 07:43  
+
0
"Mennäänkö ja n**daan niinku pienet possut?" Ei olla menossa.

snadra

snadra
Viestimäärä: 68

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 08:19  
+
0
"Haluutko tulla haudatuksi mun sukuhautaan?" "joo sori, mulla on jo hauta varattuna."
Venäjäntoy Oliver s. 19.1.2010

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 08:19  
+
0
Istuin kaverin kans baarissa ja juteltiin, viereen tuli istumaan mies ja "keskustelu meni näin:

mies: lähetkö mun mukaan?
minä: Ei kiitos.
mies: lähetkö nyt? (kaivoi lompakon taskusta ja näytti opiskelijakorttia)
minä: ei kiinnosta sen enempää.
mies: eikö kiinnosta vaikka oon palomies?
minä: ei, ei todellakaan kiinnosta.
mies: siis oikeesti, vaikka mä olen palomies?
minä: usko jo, ei kiinnosta mikä sä olet tai tulet olemaan, anna jo olla.

Lopulta lähdettiin kaverin kans pois siitä ja jätettiin se "palomies" siihen vääntämään keskenään.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 08:30  
+
0
Mulla on kans käynyt toi sukuhauta yritys joskus ja kun tyyppi näytti just siltä, et sinne hautaan vois päästä normia nopeammin, niin liuettiin kyl kaverin kanssa paikalta aina nopsaan. :eek:

Ja sit vanhoista vanhin:
-Sattuko?
-Ai mikä?
-No kun tipuit taivaasta..

-Öö.. mee pois.. :ttou:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 08:34  
+
0
Erehdyttiin menemään baariin, jonka eteen oli vissiin ajanut paikallisen varuskunnan lomabussit. Asiakkaista siis valehtelematta n. 90% oli inttipoikia. Heti kun jäätiin tyttökaverin kanssa kahden, tuli käsi perseeseen kiinni. Iskin topakasti korkkarilla pojan jalkapöytää, mut ei menny viesti perille vaan jätkä jatkoi perseeni puristelua. Sit totesin tiukasti "lopeta nyt oikeasti. tajuatko sä että mä olen liian vanha sulle" "no mut hei mä tykkään vanhemmista naisista" :ttou:
Ylläpitäjä

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 08:42  
+
0
"V*ttu tissit!!" No juu niin on.. :roll:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Guardacaccia

Guardacaccia
Viestimäärä: 461

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 08:43  
+
0
Ei jeesus mikä aihe. Jo nää pari hassua kommenttia sai nauramaan vedet silmissä. Onko oikeesti näin epätoivosia tapauksia? Kyl kai sitten. :nauru:

Viime viikonloppuna todistin bussissa aika mielenkiintosta tapausta. Bussi oli pysäkillä ja sisään lappas jengiä, ja mua vastapäätä istuvat kaksi nuorta naista jutteli joitain keskenään, kunnes yksi juuri sisään tulleista miehistä heitti ihan randomilla toiselle näistä naisista: "anna mulle lapsi".
Siinä kyllä loksahti suu auki itse kultakin, ja naien vastav hieman hämillään et "enpä taida antaa". Tän jälkeen hän katsoi minuun (en siis tuntenut naista), että kuulinko mäkin tuon, ja hekoteltiin siinä sitten hetken aikaa.
Lk. mäykyt Spectrolite´s Hard Steel "Veeti" (2005) ja Skades Röskva "Helga" (2007)
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com

snadra

snadra
Viestimäärä: 68

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 09:04  
+
0
Epämukavimpia iskuyrityksiä on kyllä ne, kun baarissa tulee humalaiset väittämään, että mulla on silikonirinnat, ja sanovat etteivät usko niiden olevan aidot, jos eivät saa kokeilla. Ketään en oo vielä käsiks päästäny, paria oon melkein lyöny. Onneks noille Espoolaisille usein riittää se, että näyttää siltä että aikoo lyödä, ni lähtevät heti livohkaan.
Venäjäntoy Oliver s. 19.1.2010

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 09:23  
+
0
Varmasti järkyttävin omalle kohdalle sattunut iskuyritys sattui keskellä keskustan katuja, kun odottelin kavereita ulos baarista. Siitä huoppui joku nuorehko kaksilahkeinen, joka tönäisi mua ohimennessään, kääntyi ympäri ja kysyi "Jos mä olisin orava, niin saisinko työntää terhon sun onkaloon?" Öööh, no et.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

nippi

nippi
Viestimäärä: 37

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 09:34  
+
0
^Ihana! :nauru:

Mulla ei oo (onneks?) tämmösiä näin hassuja tullu vastaan, en ainakaan muista.
Viimeks joku heppu tuli vaan baarin tupakkakopissa yksinkertasesti sanomaan "Moi. Mä tulin iskee sua".
Selvä, kiitos, hei :shifty:

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 09:50  
+
0

snadra kirjoitti:

"Haluutko tulla haudatuksi mun sukuhautaan?" "joo sori, mulla on jo hauta varattuna."

:eek: :nauru: :nauru:

Mä liikun niin vähän kippoloissa, että en oo juuri näitä kohdannut. Muutama juttu on tullut vastaan:

Joskus 13-vuotiaana olin uimassa meidän lähiuimarannalla ja mun isä odotti siinä pyyhkeen kanssa, kun olin tulossa vedestä. Joku humalainen kävi sitten isältä kyselemässä, että joko mä olisin naimaiässä. Ei ollut lupaa tullut... :roll:

Kerran käytiin kaverin kanssa yksillä jossain räkälässä (yksi harvoista mihin viitsittiin mennä, kun ikää oli kumminkin molemmilla se 16v. :shhh:). Joku likempänä viittäkymppiä oleva humalainen äijä istui kaverin viereen ja alkoi kehua, kuinka on aina tykännyt tummista suomalaisista naisista. Kaveri antoi melko selkeästi ymmärtää, että evvk, jolloin äijä vaihtoi mun viereeni ja sanoi "Aattelin ensin, että sun kaveris on nätimpi, mutta kyllä sä oot kauniimpi." Mä en osannut olla ihan niin tyly, joten äijä rohkaistui ja jatkoi: "Ootko itse tehnyt tuon villapaitasi?" Myöntävän vastauksen saatuaan, selitti itsekin tehneensä joskus villapaidan, mutta päättelyn olleen hankalaa ja yritti samantien tarrata mun paidanhelmaan "Miten sä olet päätellyt langanpäät?" Ehdin huitaista juopon kädet sivuun ja lupasin jalomielisesti näyttää hihansuusta, miten olin päättelemisen tehnyt. Ei kelvannut ja äijä lähti. :lallati:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 09:51  
+
0
Nii joo ja tää, kun eräs heppu iskeytyi baaritiskillä viereen ja ilmoitti, et "Mun vanhemmat ei oo koko viikonloppuna kotona, miten olis.." :nauru:

Mua ei mikään muu saakkaan niin kuumaksi, kun vanhempien luona asuvat lapsukaiset.. Not..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 09:58  
+
0

Melina kirjoitti:

Erehdyttiin menemään baariin, jonka eteen oli vissiin ajanut paikallisen varuskunnan lomabussit. Asiakkaista siis valehtelematta n. 90% oli inttipoikia. Heti kun jäätiin tyttökaverin kanssa kahden, tuli käsi perseeseen kiinni. Iskin topakasti korkkarilla pojan jalkapöytää, mut ei menny viesti perille vaan jätkä jatkoi perseeni puristelua. Sit totesin tiukasti "lopeta nyt oikeasti. tajuatko sä että mä olen liian vanha sulle" "no mut hei mä tykkään vanhemmista naisista" :ttou:



Nää on ihan parhaita. :nauru: Itse ruukaan vetäistä näitä perseelleläiskijöitä nykyisillään avaralla poskelle ja tuumata perään: "ai että ku mä tykkään tästä sun poskesta!"

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 10:17  
+
0
^Mä yleensä sanon persiinpuristelijoille / taputtelijoille että "herra on hyvä ja rämpii vaan omaa persettään". Sillon yleensä lopettavat ihan suosiolla. :nauru:
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 10:32  
+
0
Parhaiten on jäänyt mieleen eräs kohteliaasti käyttäytyvä herrasmies, joka tiedusteli josko minun päälleni olisi mahdollista kusta. Kieltäydyin ja miekkonen toivotti hyvät illanjatkot.

Ei tapahtunut minulle, vaan kaverille.

Mies: Moi, saanko tarjota sulle drinkin?
Kaveri: Ööö.. no jos välttämättä haluut
Mies: Joo! Hei oota hetki, soitan mutsille et laittaa mulle rahaa.
Kaveri: Juu no ei tarvi sittenkään...

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 14:00)