AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 23:40
Järkyttävimmät iskuyritykset
KadaverinAlterEgo

Viestimäärä: 3720
Kaikki kauheimmat turn-off -iskemiset tänne. Näistä saadaan vielä hyvät naurut!
Viime viikonloppuna paikallisessa Onnelassa joku nuori mies oli ostanut välkkyvän lonkerolasin ja kalasteli sen avulla huomiota naisväestössä. Nosti lasin korkealle ilmaan ja tiiraili katsooko kukaan yksilahkeinen. Mikäli krottikalalta apinoitu metsästysvinkki oli saanut naisen huomion, tyyppi laittoi lasin kainaloon ja alkoi liikehtiä kutsuvasti; teki sormella "kis kis kis! Tulepa tänne!" -liikettä ja ilmeisesti kuvitteli hinkkaavansa itseään johonkin. Oli lievästi sanottuna aika kamala!
Joku Jani Wikholmia muistuttava keimaileva ällötys tuli lepertelemään mulle baarissa, että "Mitä beibe? Beibe, mun ilta oli pilalla, ennen kuin mä näin sut. Oot baarin kuumin kisu." Kuinka joku voi kuvitella moisen siirappisen moskan uppoavan keneenkään?
Joskus joku tuli myös ihan suoraan pamauttamaan mulle ja kaverille, että "Tytöt on nättejä, mutta VOI JEESUS että on rumat korut naamassa!". Meillä molemmilla siis oli bridget. Tiedä häntä oliko tuo vain joku humalaisen pakottava tarve ilmoittaa ajatuksensa suureen ääneen vai iskuyritys. Oli mikä oli, ei juteltu tuon enempää. :D
Viime viikonloppuna paikallisessa Onnelassa joku nuori mies oli ostanut välkkyvän lonkerolasin ja kalasteli sen avulla huomiota naisväestössä. Nosti lasin korkealle ilmaan ja tiiraili katsooko kukaan yksilahkeinen. Mikäli krottikalalta apinoitu metsästysvinkki oli saanut naisen huomion, tyyppi laittoi lasin kainaloon ja alkoi liikehtiä kutsuvasti; teki sormella "kis kis kis! Tulepa tänne!" -liikettä ja ilmeisesti kuvitteli hinkkaavansa itseään johonkin. Oli lievästi sanottuna aika kamala!
Joku Jani Wikholmia muistuttava keimaileva ällötys tuli lepertelemään mulle baarissa, että "Mitä beibe? Beibe, mun ilta oli pilalla, ennen kuin mä näin sut. Oot baarin kuumin kisu." Kuinka joku voi kuvitella moisen siirappisen moskan uppoavan keneenkään?
Joskus joku tuli myös ihan suoraan pamauttamaan mulle ja kaverille, että "Tytöt on nättejä, mutta VOI JEESUS että on rumat korut naamassa!". Meillä molemmilla siis oli bridget. Tiedä häntä oliko tuo vain joku humalaisen pakottava tarve ilmoittaa ajatuksensa suureen ääneen vai iskuyritys. Oli mikä oli, ei juteltu tuon enempää. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
nannae

Viestimäärä: 26
ehkä kaikista hirvein yritys oli räkänokkaiselta amikselta joka lippa vinossa hoippui luokseni ja tokaisi että saanko nuolla sun p*llua? Oikeisti.. Kuvittelikohan kyseinen jäpikkä tosissaan että olisin kovinkin otettu tyyliin joo, heitänkö pöksyt pois tässä vai tuolla puiston pusikossa xD kaikessa groteskiudessaan ällöin yritys ikinä vaikken minäkään pienistä hätkähdä
boxerowner

Viestimäärä: 1490
"Lähdetkö mulle Ylistaroon maatalon emännäksi?" No e.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010 ♥
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Henuli

Viestimäärä: 51
Lalaa

Viestimäärä: 159
En mene koskaan puhumaan naiselle, koska paskaa läppää tulisi kuitenkin. Isken aina tuijotuksella ja nainen tulee luokseni jos tulee. Pari kertaa toiminut se ja illan päätteksi olen päässyt käyttämään patonkia jäähallissa.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.
Kuuska
moderaattori

Viestimäärä: 873
snadra

Viestimäärä: 68
inni

Viestimäärä: 612
Istuin kaverin kans baarissa ja juteltiin, viereen tuli istumaan mies ja "keskustelu meni näin:
mies: lähetkö mun mukaan?
minä: Ei kiitos.
mies: lähetkö nyt? (kaivoi lompakon taskusta ja näytti opiskelijakorttia)
minä: ei kiinnosta sen enempää.
mies: eikö kiinnosta vaikka oon palomies?
minä: ei, ei todellakaan kiinnosta.
mies: siis oikeesti, vaikka mä olen palomies?
minä: usko jo, ei kiinnosta mikä sä olet tai tulet olemaan, anna jo olla.
Lopulta lähdettiin kaverin kans pois siitä ja jätettiin se "palomies" siihen vääntämään keskenään.
mies: lähetkö mun mukaan?
minä: Ei kiitos.
mies: lähetkö nyt? (kaivoi lompakon taskusta ja näytti opiskelijakorttia)
minä: ei kiinnosta sen enempää.
mies: eikö kiinnosta vaikka oon palomies?
minä: ei, ei todellakaan kiinnosta.
mies: siis oikeesti, vaikka mä olen palomies?
minä: usko jo, ei kiinnosta mikä sä olet tai tulet olemaan, anna jo olla.
Lopulta lähdettiin kaverin kans pois siitä ja jätettiin se "palomies" siihen vääntämään keskenään.
Sonik

Viestimäärä: 4809
Mulla on kans käynyt toi sukuhauta yritys joskus ja kun tyyppi näytti just siltä, et sinne hautaan vois päästä normia nopeammin, niin liuettiin kyl kaverin kanssa paikalta aina nopsaan. 
Ja sit vanhoista vanhin:
-Sattuko?
-Ai mikä?
-No kun tipuit taivaasta..
-Öö.. mee pois..

Ja sit vanhoista vanhin:
-Sattuko?
-Ai mikä?
-No kun tipuit taivaasta..
-Öö.. mee pois..

shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15
If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15
If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
Melina
moderaattori

Viestimäärä: 3422
Erehdyttiin menemään baariin, jonka eteen oli vissiin ajanut paikallisen varuskunnan lomabussit. Asiakkaista siis valehtelematta n. 90% oli inttipoikia. Heti kun jäätiin tyttökaverin kanssa kahden, tuli käsi perseeseen kiinni. Iskin topakasti korkkarilla pojan jalkapöytää, mut ei menny viesti perille vaan jätkä jatkoi perseeni puristelua. Sit totesin tiukasti "lopeta nyt oikeasti. tajuatko sä että mä olen liian vanha sulle" "no mut hei mä tykkään vanhemmista naisista"

Ylläpitäjä
Fay

Viestimäärä: 1275
"V*ttu tissit!!" No juu niin on..

Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..
Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11
Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11
Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
Guardacaccia

Viestimäärä: 461
Ei jeesus mikä aihe. Jo nää pari hassua kommenttia sai nauramaan vedet silmissä. Onko oikeesti näin epätoivosia tapauksia? Kyl kai sitten. 
Viime viikonloppuna todistin bussissa aika mielenkiintosta tapausta. Bussi oli pysäkillä ja sisään lappas jengiä, ja mua vastapäätä istuvat kaksi nuorta naista jutteli joitain keskenään, kunnes yksi juuri sisään tulleista miehistä heitti ihan randomilla toiselle näistä naisista: "anna mulle lapsi".
Siinä kyllä loksahti suu auki itse kultakin, ja naien vastav hieman hämillään et "enpä taida antaa". Tän jälkeen hän katsoi minuun (en siis tuntenut naista), että kuulinko mäkin tuon, ja hekoteltiin siinä sitten hetken aikaa.

Viime viikonloppuna todistin bussissa aika mielenkiintosta tapausta. Bussi oli pysäkillä ja sisään lappas jengiä, ja mua vastapäätä istuvat kaksi nuorta naista jutteli joitain keskenään, kunnes yksi juuri sisään tulleista miehistä heitti ihan randomilla toiselle näistä naisista: "anna mulle lapsi".
Siinä kyllä loksahti suu auki itse kultakin, ja naien vastav hieman hämillään et "enpä taida antaa". Tän jälkeen hän katsoi minuun (en siis tuntenut naista), että kuulinko mäkin tuon, ja hekoteltiin siinä sitten hetken aikaa.
Lk. mäykyt Spectrolite´s Hard Steel "Veeti" (2005) ja Skades Röskva "Helga" (2007)
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com
Spn BH Aufruhr Donau "Rho" (2010)
Pelastuskoiran tie http://guardacaccia.wordpress.com
snadra

Viestimäärä: 68
Epämukavimpia iskuyrityksiä on kyllä ne, kun baarissa tulee humalaiset väittämään, että mulla on silikonirinnat, ja sanovat etteivät usko niiden olevan aidot, jos eivät saa kokeilla. Ketään en oo vielä käsiks päästäny, paria oon melkein lyöny. Onneks noille Espoolaisille usein riittää se, että näyttää siltä että aikoo lyödä, ni lähtevät heti livohkaan.
Venäjäntoy Oliver s. 19.1.2010
Jaijah
moderaattori

Viestimäärä: 2048
Varmasti järkyttävin omalle kohdalle sattunut iskuyritys sattui keskellä keskustan katuja, kun odottelin kavereita ulos baarista. Siitä huoppui joku nuorehko kaksilahkeinen, joka tönäisi mua ohimennessään, kääntyi ympäri ja kysyi "Jos mä olisin orava, niin saisinko työntää terhon sun onkaloon?" Öööh, no et.

Manu 6/2008
Morris 3/2013
Morris 3/2013
nippi

Viestimäärä: 37
maddy

Viestimäärä: 3542
snadra kirjoitti:
"Haluutko tulla haudatuksi mun sukuhautaan?" "joo sori, mulla on jo hauta varattuna."

Mä liikun niin vähän kippoloissa, että en oo juuri näitä kohdannut. Muutama juttu on tullut vastaan:
Joskus 13-vuotiaana olin uimassa meidän lähiuimarannalla ja mun isä odotti siinä pyyhkeen kanssa, kun olin tulossa vedestä. Joku humalainen kävi sitten isältä kyselemässä, että joko mä olisin naimaiässä. Ei ollut lupaa tullut...

Kerran käytiin kaverin kanssa yksillä jossain räkälässä (yksi harvoista mihin viitsittiin mennä, kun ikää oli kumminkin molemmilla se 16v.

Sonik

Viestimäärä: 4809
Nii joo ja tää, kun eräs heppu iskeytyi baaritiskillä viereen ja ilmoitti, et "Mun vanhemmat ei oo koko viikonloppuna kotona, miten olis.." 
Mua ei mikään muu saakkaan niin kuumaksi, kun vanhempien luona asuvat lapsukaiset.. Not..

Mua ei mikään muu saakkaan niin kuumaksi, kun vanhempien luona asuvat lapsukaiset.. Not..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15
Kuuska
moderaattori

Viestimäärä: 873
Melina kirjoitti:
Erehdyttiin menemään baariin, jonka eteen oli vissiin ajanut paikallisen varuskunnan lomabussit. Asiakkaista siis valehtelematta n. 90% oli inttipoikia. Heti kun jäätiin tyttökaverin kanssa kahden, tuli käsi perseeseen kiinni. Iskin topakasti korkkarilla pojan jalkapöytää, mut ei menny viesti perille vaan jätkä jatkoi perseeni puristelua. Sit totesin tiukasti "lopeta nyt oikeasti. tajuatko sä että mä olen liian vanha sulle" "no mut hei mä tykkään vanhemmista naisista"
Nää on ihan parhaita.

Amos

Viestimäärä: 376
Rorys

Viestimäärä: 5244
Parhaiten on jäänyt mieleen eräs kohteliaasti käyttäytyvä herrasmies, joka tiedusteli josko minun päälleni olisi mahdollista kusta. Kieltäydyin ja miekkonen toivotti hyvät illanjatkot.
Ei tapahtunut minulle, vaan kaverille.
Mies: Moi, saanko tarjota sulle drinkin?
Kaveri: Ööö.. no jos välttämättä haluut
Mies: Joo! Hei oota hetki, soitan mutsille et laittaa mulle rahaa.
Kaveri: Juu no ei tarvi sittenkään...
Ei tapahtunut minulle, vaan kaverille.
Mies: Moi, saanko tarjota sulle drinkin?
Kaveri: Ööö.. no jos välttämättä haluut
Mies: Joo! Hei oota hetki, soitan mutsille et laittaa mulle rahaa.
Kaveri: Juu no ei tarvi sittenkään...
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7364 |
Viestejä yhteensä | 548691 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 2 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 2 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266248 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.04.2025 klo 05:45) |