Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 23:40

Järkyttävimmät iskuyritykset

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 7

Ka1de

Ka1de
Viestimäärä: 10

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Torstaina, 27.05.2010 klo 23:47  
+
0
Jokunen vuosi sitten, olisi pitänyt joulunaikoihin lähteä baarista naisen matkaan, maistelemaan hänen luokse kinkkua.. Muuten olisin, mutta oli jo kinkku katsottu valmiiksi.. :)

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 28.05.2010 klo 00:04  
+
0
Tässä yksi ei niinkään järkyttävä, vaan mieleenpainunut iskuyritys. Jonottelin baaritiskillä juomisia, kun joku hipelti niskaani. Käännyin ympäri ihmetellen kovaan ääneen, jolloin vieressäni seissyt mies totesi vain tarkistaneensa erään asian. Minä siihen, että mitähän ihmettä mun niskasta piti tarkistaa niin vastaus oli, että tarkistin vain lukeeko niskassasi made in heaven ja lukeehan siellä.

Myös täällä on tuttuja nämä "Voi vi*tu, mitkä tissit!" yms. kommentit. Meinasin myös kirjoittaa, että koskaan ei kyllä ole kukaan käsiksi käynyt, mutta sitten muistinkin...

Lähdettiin aikoinaan avon kanssa baarista kavereiden mukana tuntemattoman henkilön luokse jatkoille. Porukka väheni ja lopulta avoni ja eräs ystävämme olivat molemmat niin huonossa kunnossa, että nojailivat vessanpönttöön. Tällöin asunnon omistaja tuli luokseni, tarrasi tisseihin kiinni ja totesi, että "Jää sinä tyttö tänne tosimiehen kanssa ja päästä pienet pojat kotiin nukkumaan." En jäänyt.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 28.05.2010 klo 00:11  
+
0
Pikkutunneilla bussi"jonossa" - eli rykelmässä jossa kaikki tuuppivat toisiaan päästäkseen nopeasti bussiin sisälle - tapahtui seuraavaa: yhtäkkiä jostain ilmestyi käsi hamuamaan minua, ensin kasvoista ja sitten alaspäin siirtyen, ja samalla kuului epämääräistä "hhmmmöööörggghhhmmmm"- ääntelyä käden suunnalta. Käännyin kyllä nopeasti ja täysin miettimättä suusta tuli kommentti "anteeksi vain, mutta mitä v**tua?!".
Käsi siirtyi hamuilemaan takanani olevan miehen kasvoja.

:eitietoo:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Lauantaina, 29.05.2010 klo 23:48  
+
0
Aah, muistuipa mieleen viime syksyinen tilanne ku ravintolaillan jälkeen pizzajonossa jonotettiin hiukopalaa. Eräs kohtuullisen kovassa humalassa ollut keski-ikäinen mies kysyi saako meillä tytöille laulaa. Sanottiin, että anna tulla jos laulattaa niin mies pisti silmänsä kiinni ja rupes laulamaan Nalle Luppakorvaa tunteella. "Oooooolen pieni nalle vain, PI**UA!" Viimeisen sanan kohdalla räväytti silmänsä auki ja osoitti meikäläistä. Ei irronnu, hervottoman naurakohtauksen meissa aikaan kyllä sai. :nauru:

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 00:34  
+
0
Miekii käyn niiiiiin harvoin missään, mutta Irlannissa tuli yks vanhempi ukkeli vastaan, kysyin missä on bussipysäkki (olin lähdössä eläintarhalta keskustaan), hän kysyi että olenko kenties italialainen :love: ihan söpöä, jos oisin ollut noin 50 vuotta vanhempi..:roll: Joku suomipoika puristeli peffaa raflajonossa, tizzejä on "kehuttu".
Myös hämärällä puolella oleva juttu kerran, asuin vielä manskun varrella, illanpäätteeksi en jaksanu odottaa kimppataksia kun matkaa kotiovelle oli noin 0,5km. Kävelin Eduskuntatalon kohdalla, joku keski-ikänen yökiitäjä ois halunnu "saattaa" mut kotiin. Sanoin että kiitos ei, osaan ihan hyvin itsekin (kävelin välillä ajoradallakin katvekohdissa) Se ois ehkä mieluusti "saatellu" mut sinne Hesperian /töölönlahden puistopusikkoihin.. so not
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 30.05.2010 klo 00:50)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 01:33  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Aah, muistuipa mieleen viime syksyinen tilanne ku ravintolaillan jälkeen pizzajonossa jonotettiin hiukopalaa. Eräs kohtuullisen kovassa humalassa ollut keski-ikäinen mies kysyi saako meillä tytöille laulaa. Sanottiin, että anna tulla jos laulattaa niin mies pisti silmänsä kiinni ja rupes laulamaan Nalle Luppakorvaa tunteella. "Oooooolen pieni nalle vain, PI**UA!" Viimeisen sanan kohdalla räväytti silmänsä auki ja osoitti meikäläistä. Ei irronnu, hervottoman naurakohtauksen meissa aikaan kyllä sai. :nauru:


OT: ainakin Ismo Leikolalla on joku aiheeseen liittyvä läppä, liekkö sitten onko ihan originaali.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 11:54  
+
0
^ Aah, no ilmankos, ei näyttäny kaveri niin välkyltä, etten uskonutkaan että olis omakeksimä. :nauru:

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 13:25  
+
0
Muutaman kerran on tullut nainen viereen ja alkanut jaarittelemaan kaikkea tylsää tyyliin:"Millä alalla olet ja onko eläimiä, lapsia plaah plaah". Voihan siinä muutaman sanan vaihtaakin, mutta se on viimeinen tikki, jos nainen mainitsee ettei ikinä harrasta likaisia yhden yön juttuja. Tosi ärsyttäviä tilanteita nuo. Olen sen verran kohtelias, etten kehtaa käskeä naista poistumaan.

Kerran oli kyllä poikkeus, kun nainen ei millään meinannut lähteä pois, vaikka yritin olla mahdollisimman epäkiinnostunut, hiljainen ja tylsä. Hänelle piti tylysti sanoa ettei minua kiinnosta juttelu, vaan etsin ihan muuta seuraa.

Jos taas parhaita iskuja sanotaan, niin eräs tapaus on jäänyt elävästi mieleen. Istuin tiskillä oluella ja luin lehteä, viereen tulee ihan nätti nainen ja tarraa suoraan haaroista kiinni. Mikäs siinä "nivushieronnan" kera istuskella. En ottanut naista kuitenkaan mukaan, koska olin selvinpäin ja selvinpäin en harrasta seksiä. Ikimuistoinen kokemus silti.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 14:33  
+
0
Olen muutaman kerran herkutellut ajatuksella ostaa tuiki tuntemattomalle, komealle miehelle superiso tuoppi olutta. Miespuoliset aina kun valittaa, että naiset ei koskaan tarjoile miehille. Haluaisin niin nähdä, että olisko se reaktio sitten niinkään positiivinen!

Empiiriset kokemukset aiheesta ovat jääneet kuitenkin vielä kokematta, koska oma mies tuskin arvostaisi moista toimintaa. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 30.05.2010 klo 14:33)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 14:57  
+
0

Lalaa kirjoitti:

...ja selvinpäin en harrasta seksiä.



Surullista jos asia tosiaan on näin..
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 15:39  
+
0
No siitä ei saisi kumpikaan osapuoli hirveästi irti, kun selvinpäin katkani kestää sen nelisen työntöä. :nauru: Muutaman oluen jälkeen kykenee jopa jonkinlaiseen suoritukseen.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 20:30  
+
0
^ko. ongelmaan löytyy nykyisin ihan lääkkeellistä hoitoa, mikäli seksi selvinpäin kiinnostaa.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 21:43  
+
0
^ Löytyy vai? Kerro ihmeessä lisää, muakin kiinnostaa :)

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 22:03  
+
0
Ihan uusi juttu mulle. Onko siis ihan apteekkikamaa?
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 30.05.2010 klo 23:03  
+
0
^Täältä lisätietoa:
Priligy-lääke ja on reseptilääke:wink:
Lisää tietoa muuten aiheesta:
Klick
Klick
Viimeinen sivu ei ehkä vie suoraan oikealle sivulle mutta muutamalla klikkauksella löytyy lisätietoa.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 30.05.2010 klo 23:10)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Maanantaina, 31.05.2010 klo 22:12  
+
0
No, minua ei ole juuri kukaan koittanut kotimaassa iskeä niin aika harvaan jääneet nuo tapaukset Suomesta... Yksi hirveä täältäkin löytyy kun kaveri oli jo lähtenyt etukäteen baarista erään puolitutun miehen kanssa meidän hotellille ja itse olin jäänyt tanssimaan tapaamani miehen kanssa. No, olin siinä jo alussa huomauttanut etten haluaisi jatkaa samaan osoitteeseen enkä edes suudella vielä, ja tyyppi tietysti oli vakuuttanut sen olevan ok.

Lähtiessäni baarista tämä lähti kuitenkin seuraamaan, eikä auttanut vaikka kuinka huusin häipymään. Jatkoi hotellille saakka, ja viimein huoneen ovella luulin tietysti pääseväni turvaan. Kaveri kuitenkin löi oven kiinni sanoen: "Ette tuu tänne! Menkää baariin!" Oli nimittäin vahingossa luullut että oisin tuonut miehen mukanani vaikka tarkoitus oli ollut vain päästä siitä eroon... No, mieshän yritti sitten sinnikkäästi vieläkin juosta perässä. Kun alkoi sataa tyyppi yritti tarjota takkiaan selittäen: "Eiks oo romanttista? Näin Muumipeikko tekee aina Niiskuneidille!" Olisin siinä kohtaa varmaan revennyt jos ei olisi ollut niin ärsyttävä tilanne... Onneksi tarpeeksi kauan kiisteltyäni sain karistettua sen perästä.

Espanjassa sattui sitten muutama jotka jääneet mieleen vähän erikoisina, ehkei sentään nyt NIIN hirveänä:

Olin palaamassa diskosta eteläamerikkalaisen kaverini ja yhden ko. kaverin poikaystävistä kanssa. Siinä sitten joku känninen, ehkä 40-50-vuotias ukko alkoi kysellä kesken matkan: "Keitäs te olette?" Kaverin poikaystävä sitten kertoi kaikkien nimet, ja känniukko siihen minulle englanniksi: "No, ****, tuletkos minun mukaan? Mulla on hotellihuone!" "En... En harrasta yhden illan juttuja." "Mikset? Mä voisin opettaa sulle monia juttuja!" Kyllä siinä taksiin päästyämme riitti nauramista, kuski tosin jo suuttuikin käkätykseen sillä käski meidät vaikenemaan saman tien...

Espanjassa samaten tanssiessani muuan miehen kanssa tämä yritti kielaroida puoliväkisin ja kieltäydyttyäni alkoi höpistä jotain uppo-outoa: "Eläimen vaisto! Meillä ihmisillä on eläimen vaisto!"

Kolmas Espanja-tapaus oli kun sain perääni meksikolaisen pelurin. Olin tuntenut tyypin päivän ajan, ja sieltä jo tuli: "Mä rakastan sua! Rakkautta ensisilmäyksellä!" Kun en suostunut lähtemään mukaan miehen kämpille, alkoi helvetinmoinen tekoitku tyyliin: "Miks sä välttelet mua! Mä rakastan sua!" Seuraavaksi suusta tulikin sitten jo seksipyyntöjä.

Budapestin reissulta:

Olin klubilla, ja pöytään liittyi kaksi unkarilaista miestä, aluksi vapaiden pöytien puuttumisen vuoksi. Alettiin siinä sitten pikkuhiljaa jutella, ja toinen miehistä, varsinainen nörtin perikuva aloitti iskemisensä kysymällä: "Mikä on seksuaalinen suuntautumisesi?" En ole mitenkään homokammoinen enkä mitään, mutta jotenkin niin urpo kysymys silti... Hetken päästä seurasi sitten paitsi suukon ja tanssin pyytelyitä, myös inhottavaa jalan hiplaamista. Onnistuin kuitenkin lopulta karkottamaan kaikki kuvitelmat miehen mielestä päätymällä tanssimaan sen rock-henkisen kaverin kanssa. Tästä sitten seurasi että sain rock-miehen lisättyä mut meseen kuulla vielä puolen vuoden kuluttuakin aneluita paluustani Budapestiin... Loppuihan sekin lopulta rokkarin mentyä naimisiin paikallisen naisen kanssa.

Kuuska kirjoitti:

Aah, muistuipa mieleen viime syksyinen tilanne ku ravintolaillan jälkeen pizzajonossa jonotettiin hiukopalaa. Eräs kohtuullisen kovassa humalassa ollut keski-ikäinen mies kysyi saako meillä tytöille laulaa. Sanottiin, että anna tulla jos laulattaa niin mies pisti silmänsä kiinni ja rupes laulamaan Nalle Luppakorvaa tunteella. "Oooooolen pieni nalle vain, PI**UA!" Viimeisen sanan kohdalla räväytti silmänsä auki ja osoitti meikäläistä. Ei irronnu, hervottoman naurakohtauksen meissa aikaan kyllä sai. :nauru:



Tästä tuli mieleen vielä yksi... Olin (taas siellä Espanjassa) aamulla syömässä eräässä ravintolassa. Ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi v*tuttaneet edellisyöstä johtunut lievä darra ja se että tarjoilija vahingossa laskutti ensin kortilta 1500 euroa 15 euron sijaan (korjasi tosin asian saman tien), niin sattuipa viereiseen pöytään tupsahtamaan änkyräkänninen äijä joka kokoajan huuteli kaikkea ohikulkijoille. Viimein tietysti tämän tapauksen piti huomata mut, ja kuultuaan mitä kieltä puhuin vaihtoi höpinänsä englantiin: "I like to lick pussy!" Sai kyllä viimeisetkin ärsytykset pintaan...
Haaveissa kl u
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.02.2013 klo 22:12)

coocie

coocie
Viestimäärä: 2

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Tiistaina, 01.06.2010 klo 19:32  
+
0
olisitsä mun tuleva exä? no toki.

sun kaveri on nätti mut sä mielenkiintonen. niin ja ruma?

mä kerron sulle ihan suoraan et toi edellinen daami ei lähteny mun mukaa mut lähet sä? pääsenkö vaan?!

mulla oli iso side kädessä kun olin jtn taas töissä telonut itseäni. saksalainen nuorimies baarissa : mikä tuo on? minä: öö.. olisiko side? hän: älä rakas satuta itseäs jos sulle vielä tulee paha olla mieti mielummin mua ku et teet tollasta ittelles! juu aina itteäni silvon koko käden leveydeltä, onneks nyt on se vieras saksalainen ketä ajatella ni ei enää tartte..

olin kundikaverini ja hänen ns. läheisimmän ystävänsä kanssa baarissa. py menee vessaan, ja tämä kaveri tarttuu tisseihini ja sanoo : unohda toi, meijän pitää pitää yhtä, et sä tota mihinkää tartte oo mun kaa vaa. lähetää heti ni se ei kerkee tulla takas! olin ihan järkyttyny, kundilla ittellään avokki ja muksu oli tulos. en ikinä oo kertonu py lle, se loukkais sitä niin paljon ettei olis arvostansa mutta tiukkaa teki etten vetäny päihin kaveria sillä hetkellä..!

kerran kaveri yritti hurmata ilman sanoja. istuttii baarissa semmosella piiitkällä sohvalla joka kiers koko baarin. viereinen jannu suvereenisti yth äkki kaappas mut kainaloon, eikä meinannu päästää. no ei siinä vielä, tätä venkslaamista jatku pieni ikuisuus, vaikka koko ajan revin käden pois ja sanoin, sitten jo huusin että anna olla! lopulta oli pakko lähteä menemään, baari täpötäynnä eikä muualla tilaa, mutta tämä mykkä rakastaja vaan ei luovuttanut muuten! kaverinsakin jo sanoivat josko parempi lopettaa.

perccä roikkumien ja pano-kutsut toki yleisimpiä.. samoin jos ollaan py n kanssa baaris ja se menee tiskille tai vessaan ku ollaan tanssiis, viereiset äijät suvereenisti tulee hinkuttaa ja tarjoo itteesä..o.O

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Tiistaina, 01.06.2010 klo 21:16  
+
0
Yksi melko ikävä tapaus muistui..

Siitä on nyt jo tosi monta vuotta aikaa, mutta joskus baarireissulla törmäsin ihan mukavanoloiseen miekkoseen jonka kanssa juteltiin ilta. Tein kyllä selväksi ettei mies kiinnosta minua sen enempää ja se tuntui sopivan hänelle. No illan päätteeksi hän vielä tarjosi minulle ja kaverilleni hot dogit ja pyysi numeroani. No kieltäydyin antamasta ja muistutin etten oikeasti halua olla missään tekemisissä enää sen illan jälkeen. Aikansa mies yritti mutta luovutti sitten.

En muista enää kuinka sitten päädyttiin tämän kaverini kanssa joidenkin toisten miekkosten autoon, mutta huomasimme sitten siinä kotiin ajaessamme että tämä baarikaveri seurasi meitä autollaan. Säikähdin tietysti ja käskin kuskin kurvailemaan ympäriinsä ja karistamaan seuraajan joka ei meinannut millään luovuttaa. Siinä vaiheessa alkoi oikeasti vähän pelottamaan kun ei meinattu päästä millään eroon.

Lopulta sitten mies luovutti (tai sitten vain eksyi perästä) ja pääsin kotiin. Mietin vain kuinka kamalaa olisi ollut jos mies olisi yhtäkkiä ilmestynyt äitini oven taa (olin siis hänen luonaan kylässä silloin) ja etsinyt minua. :eek:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

ressukka82

ressukka82
Viestimäärä: 148

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 09:47  
+
0
Joo, onhan näitä koettu...
Täytyy ny ekaks kertoa se joka onnistu. Olin tilaamassa tiskillä lisää juotavaa tytöille, kun viereen tuli mies joka nappas mun lakin (sellainen 'muotilippis' siihen aikaan) päähänsä ja se näytti niin syötävän söpöltä siinä et en voinu vastustaa... :love:

Useampikin vanhempi mies on tullu tarjoamaan rikasta avioliittoa...Just joo...
Yks ihka-aito lappalainen olis vieny mut kerran väkisinkin telttaansa, jonka oli kuulemma pystyttäny tanssipaikan pihaan...Siinä tarttittiin jo oikeasti apua ja onneks yks toinen tuntematon mies tuli esittämään mun miestä...ja kun pääsin lappalaisesta eroon niin sain sen toisen vaivoikseni... :ttou:
Sitten yhdesti viimeisillä tanssikappaleilla ennen valomerkkiä yks nuori poika tuli änkyräkännissä tanssilattialle ja kävi kaikki naiset/tytöt läpi iskulauseenaan: "tulisitko mun luo?" Jostain kumman syystä kaikki kieltäytyi... :roll:

Zarina

Zarina
Viestimäärä: 118

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Torstaina, 26.08.2010 klo 11:14  
+
0
HAHA!! nää on hauskoja :nauru: Itelläänkin kertynyt jos jonkin moista matkan varrella.

Kerran Baarissa valomerkin jälkeen oltiin lähdössä kotiin ja muuan mies iskee käden eteeni ja nojailee seinään, Mies: missä olet ollut koko illan, olen etsinyt vain sinua! :roll:

Seuraavan kerran seisottiin kaverini ja miestemme kanssa baarin edustalla ja kaksi miestä lähestyy ja kysyvät kohteliaasti poikaystäviltämme että saadaanko me lainata teidän naisia vähän!? - juu toki!! :heristel:

Toinen kerta istun avoni kanssa pöydässä kun muuan mies tulee viereeni ja yrittää ihan pokkana tarttua niskasta kiinni ja antaa varmaan itsensä mielestä intohimoista suudelmaa, mieheni ei varmasti tykännyt! ja työnsi törkimyksen pois, mitä v***ttua!?!?

Kerran minulle tuli muunnelma (sen sijaan että olisi sanonut kauniit silmät) sanoi Sulla on villit ja vihaiset silmät! lähetkö meille??? :mietiskel:

Englannissa kerran ollessani eräs nuori mies myöskin baarissa näki minut tanssimassa ja käveli luokseni ja sanoi WOW! I´m in love! :love: se oli ehkä suloisin ja kun mieskään ei yrittänyt sen kummempia... :nauru:

Kerran baarissa eräs kebabin kääntäjä liimautui käteeni ja ei päästänyt irti ja sanoi olevani varattu ja mieheni olevan toisella puolen baaria, ei se tuntunut häntä haittaavan....

Yhtenä samana iltana sitten oli aivan kauheaa kun yksi mies työnsi minut seinään baarissa ja nosti käteni ilmaan ja jotain yritti muiskia... :roll: sitten lähdimme kaverin kanssa äkkiä pois ja pari kaveria tarjosi matkalla grilliltä sapuskat ei siinä mitään olivat ihan jees mutta näitten jälkeen saapunut häiskä löyttäityi seuraamme ja kysyi minulta, no lähdet mukaan!!? Mä: no en! äijä jäi hakkaamaan tolppaa ihan täysiä! tuolloin vähän pelotti, mutta nykyään lähinnä naurattaa =D

niin joo ja sitten on luvattu ostaa porsche jos vaihdan poikaystäväni tähän toiseen mieheen.... ja matkalle sama häiskä pyydellyt mukaan ja saisin ihan itse valita hotellitkin!! *yöks*
Pommi tytöt Luna -07 & Cara -08
Siperianhusky Elvis -10
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.02.2013 klo 22:13)

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 22:45)