Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 25.05.2010 klo 23:40

Järkyttävimmät iskuyritykset

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 7

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Torstaina, 26.08.2010 klo 16:07  
+
0
Mies: "Ootko kuinka herkkä?"
Minä: "Jaa-a. Mitä se sua kiinnostaa?"
Mies: "Mietin vain kuinka kovaa mä uskallan sua tänä yönä panna" Eei oikein iskenyt.

Sitten joskus vuosi sitten hieman juopuneella miehellä oli vaikeuksia tajuta, etten ole kiinnostunut. Olin autontakapenkillä kyseisen miehen kanssa ja tämä alkaa yhtäkkiä kouria rintoja. Ei tajunnut millään lopettaa vaikka käden läimäisin pois ja kielsin. Vastauksena vain kuuluu "Älä nyt ole tollainen. Anna mun nyt vähän koskea, kun sulla on niin isot tissit." yms. Eikä rinnat riittäneet, vaan äijä alkoi reittä hipelöimään ja matka jatkui kohti haaroväliä. Ei mitään väliä kuinka kovaa löi tai tiukasti kielsi. Loppujen lopuksi äijä rauhottui, kun etupenkiltä puututtiin asiaan.

Joskus 15-vuotiaana laivalla n. 50-60v äijä alkoi vainoamaan mua. Ensin tuijotteli pitkät tovit baarissa ja sen jälkeen lähti mun perässä hissiin. Täällä alkoi kyselyt mistä olen ja olenko varattu. Mies myös ilmoitti katselleensa mua koko illan. Tuli pienesti kiire pois hissistä ja paniikki meinasi iskeä, kun mies lähti siitä mua vielä seuraamaan. Jossain vaiheessa törmäsin kyseiseen mieheen peliautomaatilla, jonka luona mies totesi yrittävänsä voittaa meille rahaa, jotta saadaan valoisa tulevaisuus yhdessä. Ehdottipa tuo vielä yhteistä yötäkin.

hupellus

hupellus
Viestimäärä: 228

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 27.08.2010 klo 11:19  
+
0
NO HYI nuo Amen kokemukset! :eek:

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 27.08.2010 klo 13:41  
+
0
Joskus tuli kauppakeskuksessa käveltyä, kun yht'äkkiä nurkan takaa joku veijari pomppasi viereeni, tarttui kädestä kiinni ja tunki kasvonsa aivan liian lähelle omaani ja koitti ilmeisesti silmää vinkata (näytti pikemminkin elohiireltä silmänkulmassa), kunnes laukaisi erittäin osuvan repliikin;

" Hei heitä meses, niin tarjoon sulle aterian heses ;) "
Totesin että ei kiitos ja jatkoin matkaani.. Auta armias, kun olin lähdössä, bussipysäkillä jonkinsortin puliukko rupesi kommentoimaan pebaani suht kovaan ääneen, herätti vielä kaverinsakkin vierestään ja molemmat supisivat omiaan ja muiskauttelivat huuliaan .. Eww .. :ttou: Kävelin sitten vähän pidemmälle odottamaan bussia, mutta kovasti he koittivat saada huomiotani huiskuttelemalla käsiä ja pyysivät viereen tai syliin istumaan. Hyih.

rocky

rocky
Viestimäärä: 121

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:10  
+
0
Lisää näitä, nää on hauskoja! :)
Sekarotunen Rocky 2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 27.08.2010 klo 18:35  
+
0
"Hei tuutko tonne yläkertaan kattoo mun kanssa Susikoira Rexiä telkkarista"

...

Iha herttast :nauru: Mikään ei oo niin kamalaa ku joutuu töissä iskemisen kohteeks, ku pitäis jaksaa olla nätisti eikä sanoa suoraan mitä mieli tekis.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Perjantaina, 27.08.2010 klo 19:20  
+
0
Mulle tuli mieleen eräs "iskuyritys" vuosien takaa, voitakoon edes sellaiseksi laskea, mutta huvittava tapahtuma kuitenkin.

Olin joskus 17-kesäisenä kielikurssilla jenkkilässä ja kävimme mm. San Diegossa. Ilma oli mitä upein ja kävelimme kaverini kanssa erästä kaunista rantatietä pitkin. Näin jo kaukaa ilmeisen hyvällä tuulella olevan papparaisen (60-70 v), joka tuli musta puku päällä samaa tietä vastaan, lauleskellen iloisesti. Mitähän lie mukavaa papalle oli tapahtunut.

Meidän kohdalllamme herra pysähtyi ja huipensi laulunsa oikein kunnon serenadiin meikäläiselle, jostain kauneudestani, mistälie, lauloi. Kaverimme kanssa siinä seisoimme pöllämystyneinä ja naureskellen, tietämättä oikein, että miten reagoida. Laulun päättyessä pappa sitten teki oikein kunnon vanhanajan kosinnan, anellen kädet levällään, että "Will you marry me?". Jouduin kuitenkin kieltäytymään kunniasta (yllättäen) ja matka jatkui eri suuntiin hyvänpäiväntoivotusten jälkeen. :nauru:

Olisi varmaan ollut aika mielenkiintoinen puhelu vanhemmille, jos olisin vastannut myöntävästi: "Äiti ja isä, arvaatkaas mitä: tuli nyt pientä mutkaa matkaan kotiinpaluun kanssa..." :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.08.2010 klo 19:21)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Lauantaina, 02.10.2010 klo 16:01  
+
0
Kerran baarissa yksi kysyi suoraan että lähdetääks panee =D eipä kyllä kiinnosta noin suora toiminta,lähin menee. =P
Niin ja se on ärsyttävää jos mua ei kiinnosta tyyppi niin sit kysytään et voitasko olla kavereita!!! Joo.o mä rupee kaikkien miesten kaveriksi,ei edes aika riittäis olla kaikkien miesten kaveri eikä vois edess vähempää kiinnostaa.

Noi kamalimmat mitä nyt tuli mieleen.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:25  
+
0
Kaveria oli eilen yritetty iskeä melko jännittävällä iskurepliikillä: "tän ei oo pakko olla raiskaus.."
:roll:
Sloughi Elmo 6/2013

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:29  
+
0
^ Järkyttävää :eek:
- nimimerkki vaihtunut -

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:37  
+
0
^^ Hyi :P sanoja varmaan kuvitteli näyttävänsä kuinka huumorintajuinen on, pieleen meni... :roll:

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Lauantaina, 02.10.2010 klo 22:39  
+
0
Siinä vaiheessa tulis monoa hyvinki livakkaan jos itelleni tultais tolleen sanomaan ja varsinkin jos olisin joskus tullut raiskatuksi.. :pyssyt:
- nimimerkki vaihtunut -

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 13:49  
+
0
maaku: hyi saatana ,toi on tosi loukkaavaa ja vituttais suunnattomasti jos mulle tultais sanoo tollleen..varsinkin kun itteäni on yritetty raiskata ja luojan kiitos ei onnistunu erinäisten syiden takia ja jälkikäteen selvisi että sillä oli vielä hivikin!!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 14:13  
+
0

Säännöt kirjoitti:

Älä kiroile.

Kiroilu ei ole hyvien tapojen mukaista. Yritetään olla kohteliaita toisillemme!



Mulla ainakin pistää silmään ikävästi kiroilu tekstin seassa.

muoks// ^Onneksi selvisit kamalasta tilanteesta säikähdyksellä!
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.10.2010 klo 14:15)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 16:39  
+
0
hups:shifty: kiroilu ei ole tosiaan kaunista!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.10.2010 klo 16:40)

Nakuna

Nakuna
Viestimäärä: 60

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 16:49  
+
0
Mä oon niin kieroutunut, että toi raiskaus laini olis saattanut jopa toimia muhun:shifty:
Huonoin iskuyritys mitä oon kohdannu kaverini kanssa oli baaritiskillä, jossa tilasin Valkovenäläisen. Mun kaveri sitten kysy, että tehdäänkö se Hyla-maitoon (maitovammanen ku on). Jossain vaiheessa meijän viereen tiskille oli asettunut joku ällöttävä hyppyritukka, joka tän mun kaverin kysymyksen inspiroimana kysy mun kaverilta: "ai sulla on noita pierujuttuja?". Iski vielä smoothisti silmää kysymyksen päälle. Hetki tuijotettiin kyseistä kaveria holkit auki, kunnes mä kysyin siltä jätkältä, että ihan oikeastiko ajattelit avata keskustelun tommosella kommentilla. Jätkä poistui paikalta, mutta teki useita uusia iskuyrityksiä illan mittaan.
Toinen mieleenpainunut oli samaisessa baarissa (saatto jopa olla sama kerta, en oo varma) joku vässykkä, joka tuli tiedusteleen mun seksimieltymyksiä kun hänen mielestään näytin "tytöltä joka tykkää väähn kovemmasta menosta". Totesin tälle herralle, että luultavasti tykkään hyvin erilaisista jutuista kun se, johon tämä totesi (ilmeisesti hurjimmat fantasiansa paljastaen), että "jaaha, no mitäs tykkäisit jos sormettaisin sua ensin ja sit painaisin takaapäin". Taas joutu tuijottamaan hetken sanattomana sitä miestä, joka varmaan hetken aikaa tunsi ittensä tosi äijäks ja hurjaks, ilme ainakin oli semmonen :ttou: Mun vastaus sitten ei ookkaan enää tänne sopivaa tekstiä, mutta sen jälkeen mies lähti hiljaisena miehenä pois koko baarista.
Chinese Cresteds & American Bulldog

Roora

Roora
Viestimäärä: 134

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:03  
+
0
Pierujuttuja... Hemmetti, tuolla ei oo semmosta hymiötä mikä kuvais mun repeämistä tarpeeksi hyvin x) Olipa sutkaus.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:24  
+
0
^ Käviskö esim tämä ->
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Tiistaina, 26.10.2010 klo 22:58  
+
0
Selasin blogeja iltani kuluksi ja törmäsin tähän merkintään, joka sopii aiheeseen joten olkaapas hyvät.

Moumou: Huonot iskuyritykset, merkinnän kommenteista löytyy aikamoisia kertomuksia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Tiistaina, 19.02.2013 klo 10:29  
+
0
Multa kysyttiin eräässä Tamperelaisessa baarissa noin vuos takaperin, että: "Onko sulla anoreksiaa?" .... kysyjä oli superhintelä pojankasvoinen ja munikänen 'mies', joka etsi ilmeisesti hengenheimolaista. :roll: :nauru:
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.02.2013 klo 10:29)

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: JäRKYTTäVIMMäT ISKUYRITYKSET - Tiistaina, 19.02.2013 klo 13:24  
+
0
"Onks sun isä ja äiti simpukoit?"
Tä? Miten niin?
"Sä oot helmi!"
:peukku:
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 04:45)