Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 13.03.2012 klo 13:07

Jokakeväinen kakkakeskustelu

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 20

Umber

Umber
Viestimäärä: 572

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 20:12  
+
0
En jaksa uskoa, että se roskisten määrä vaikuttaa korjaamiseen - tai ei ainakaan täällä tunnu vaikutavan. Roskiksia(yleisiä molokkeja, puistoroskiksia ym..) 50m välimatkoin parhaimmillaan, ja silti niitä läjiä näkee metrin päässä niistä jäteastioista. :ttou:

Me siirryttiin suosiolla 3l pakastepusseihin Hauskoista pusseista. Ei tosin läjien koon takia, vaan koska avolla oli vaikeuksia pikkuisen pussin kanssa kun piti saada tuotokset siististi sisään ja vielä sidotuakin se pussi. Nöffin kakat mahtuu yleensä ihan hyvin kouraan :nauru:.
Newfoundlandinkoira 2011
Amerikanakita 2014

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 20:15  
+
0
Mulla kesti tosi kauan tajuta, että biohajoavasta pussista (Bioska) tehtiin koirien kakoille erityisesti suunniteltu versio (ja annettiin nimi Hauska) sen vuoksi, koska koira sanoo hau. Itse pussissa ei olekaan mitään hauskaa. :(
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 21:24  
+
0
Mikkelissä on meidän alueella ainakin tosi vähän roskiksia... Yhdessä kohdassa tässä lähellä on samassa kasassa kolme ja sit monen kilometrin säteellä ei yhtään :mietiskel: Edes omakotitalojen pihoissa ei ole mitenkään tien vieressä roskiksia, enkä kyllä kehtaisi edes toisten roskikseen laittaa... Joten kantelen sitten niitä pusseja pahimmillaan kilometrikaupalla :ttou: Tänään koin lumen alta paljastuvien läjien ihanuuden kun Ava haistellessaan länttäs tassunsa suoraan siihen itseensä. :pyssyt:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 22:03  
+
0

Notte kirjoitti:

Mulla kesti tosi kauan tajuta, että biohajoavasta pussista (Bioska) tehtiin koirien kakoille erityisesti suunniteltu versio (ja annettiin nimi Hauska) sen vuoksi, koska koira sanoo hau. Itse pussissa ei olekaan mitään hauskaa. :(



Mua kyllä naurattaa aina hirveästi, kun käsi holahtaa Hauskasta läpi suoraan kakkaan. Ihan käsittämättömän höttöisiä ne pussit. Onneksi ne on niin kalliita, ettei tulisi mieleenkään ostaa niitä kuin hätätapauksessa..

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 22:22  
+
0
Hau + paska = Hauska. :peukku:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 22:33  
+
0
^ Entäs sit Bioska.. :nauru:

"Anteeksi, missä täällä kaupassa oli niitä biopaskapusseja?"
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 22:38  
+
0

Kaislus kirjoitti:

[quote=Notte]Mulla kesti tosi kauan tajuta, että biohajoavasta pussista (Bioska) tehtiin koirien kakoille erityisesti suunniteltu versio (ja annettiin nimi Hauska) sen vuoksi, koska koira sanoo hau. Itse pussissa ei olekaan mitään hauskaa. :(



Mua kyllä naurattaa aina hirveästi, kun käsi holahtaa Hauskasta läpi suoraan kakkaan. Ihan käsittämättömän höttöisiä ne pussit. Onneksi ne on niin kalliita, ettei tulisi mieleenkään ostaa niitä kuin hätätapauksessa..[/quote]

Mulla ei oo koskaan hajonnu Hauska-kakkapussi! :eek: Mut sit ne toiset (oisko BestFriendin merkillä??) mitä myydään pientä ja isoa kokoa, joissa on ne kahvat ja pussin väri on musta hajoo jatkuvasti. Ja kerran oli rullasta valehtelematta yli puolet sellaisia joista ei ollu se pohja ollenkaan umpinainen! Pikkasen veetutti siinä vaiheessa! :mad:

Asun eläinlääkäri aseman yläkerrassa niin tosiaan vähän liiankin usein koirat paskoo tohon eteen (eikä siinä mitään sinäänsä) mut omistajat ei kerää. Tuntuu että niillä syynä on liian usein se että koska ei ole heidän "aluettaan" niin ei ne niitä paskoja tuu näkemäänkään uudestaan.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 23:04  
+
0
Mullakaan ei oo koskaan ollut mitään ongelmia Hauska-pussien kanssa, kun sit taas BestFriendin pussit ei lähe kovin helpolla katki siitä rullasta, tai siis se katkoviiva ei oikein pelitä, saa vetämällä venyttää pussit irti toisistaan. Onneks ne ventit on tähän mennessä tullut vaan niihin kahvoihin, odotan mielenkiinnolla sitä hetkeä kun koppasen kasan höyryävää sitä itteensä suoraan kämmeneen..

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 23:14  
+
0

Emuli kirjoitti:

Tänään koin lumen alta paljastuvien läjien ihanuuden kun Ava haistellessaan länttäs tassunsa suoraan siihen itseensä. :pyssyt:


Nyt kun Carloksella on pää ihan sekasin keväästä (naiset, naiset...) niin se ei näe eikä kuule mitään. Eli jatkuvasti ihan surutta tassuttelee läjissä... Eli vaikkei kuljettas kauheen rapasissa paikoissa, niin pakko on aina käydä tassupesulla...

Meillä käytetään BestFriedin pusseja, se pussien repiminen on kuulkaas taktiikkalaji! :nauru: Kerran vaan revennyt niin, että tuli reiät pohjaan.
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 23:35  
+
0
^ Ihana Carlos :D

Joo siis pointti oli se että ne oli valmiiks pohjistaan auki :S Ja siis tosiaan yli puolet rullasta, ja kaikki peräkkäin.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

tarun

tarun
Viestimäärä: 900

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 23:43  
+
0
^ Ok, no siinä on sitte varmaan ollu tuotannossa joku moka, että perforointi on osunu siihen pussin pohjan kohdalle. :eitietoo: Joo, ihana ja ihana... :ttou:
Carlos, sekarotuinen, s. 14.9.2010

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Perjantaina, 30.03.2012 klo 23:53  
+
0
Mäkin käytän aina BestFriendin pusseja, mä en haluu kanniskella kakkaa läpinäkyvässä vihreessä pussissa, eli siis niissä Hauska-pusseissa. Mä tykkään, kun BestFriendin pusseissa on kahvat, mistä sen saa sidottua hihnaan.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 00:24  
+
0
Mulla ei tulis mieleenkään laittaa omakotitalon roskikseen pussia :eek: Niissä kun monesti voi olla pitkähkös tyhjennysvälit, ja helposti täyttyvät asukkaiden omista roskista. Joo, eihän se yksi pussi siellä paljoa tilaa vie, mutta mitäs sitten kun kaikki ohittavat koiranulkoiluttajat päättävät sinne nakata pussinsa samalla periaatteella...

Käsittämätöntä laiskuutta kyllä näkee täälläkin - koirankakkaroskis jossa ilmaisia pusseja tarjolla, ja ympärillä on lukemattomia miinoja. Anna mun kaikki kestää. Hyvä kun sinne roskikselle edes pääsee pujottelemaan astumatta läjään!
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 08:30  
+
0
Minun mielestä kaikista parhaimmat pussit ovat Clas Ohlsonissa myytävät koirankakkapussit. Ovat mustia, kestävää tekoa, tarpeeksi suuria ison koiran kakalle ja maksavat muistaakseni 2,50€/50kpl rulla. Ja meillä kestää tuollanen yksi rulla ehkä sen alle kuukauden.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 08:50  
+
0
Meillä käytetään halvimpia litran pakastepusseja.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 08:58  
+
0
Hugokin kakkaa litran pakastepussiin, tosin sekin tuntuu välillä huisin isolta... :nauru:
Vanhemmat sitte taas säästi kaikki leipä-, hedelmä- ja pakastepussit ja keräs jätökset niihin, meillä ei sellasta tavaraa tuu niin paljoa että pysyttäis "omavaraisena" kakkapussien suhteen. ..me joudutaan välillä jopa ostamaan roskapusseja, koska kaupan muovikasseja ei vaan ole kotona :eek:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 09:04  
+
0
Hugolle varmaan riittäis ne puolenlitrankin. Ostin kerran vahingossa ja kerään niillä ton mun fifin kakat :nauru:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 09:41  
+
0
Ai sellasiakin on :eek: Tossa meidän lähikaupassa pienimmät on litrasia, pitääki pistää mieleen et niitä saa myös pienempiä! :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Maiza

Maiza
Viestimäärä: 734

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 10:38  
+
0
Itse kerään aina, ellei neiti sitten ulosta johkin rypeikköön :)
Ja käytän ehdottomasti biohajoavia pusseja, sillon ne voi laittaa biojäteastiaan ja maatuvat. En käyttäisi henk.koht normi pusseja, kyllähän se on kiva että ne kakat on pois tieltä, mutta ei ne siel pussissa maadu jolloin kuormittavat jokatapauksessa ;)
Itse ostan joko hauska-koirankakkapusseja tai prismasta 100% biohajoavia niitä mustia pussukoita.
Japaninpystykorva narttu, "Elli" s.12.06.2011
Saksanpaimenkoira uros, "Hiisi" s.16.05.2012

Puolipitkäkarvainen maatiaiskolli, "Kasper" s.25.05.2011

Neiti Kiia Marianna, s.21.07.2013

Enkeleinä taivaalla japsirouva Ronja & Sakumaanikko-uros Milo <3

Elmiira

Elmiira
Viestimäärä: 97

VS: JOKAKEVäINEN KAKKAKESKUSTELU - Lauantaina, 31.03.2012 klo 11:06  
+
0
^Käsittääkseni jätöksiä ei saa laittaa biojätteeseen oli ne missä pussissa tahansa.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545654
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 11:15)