Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 19:46

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 20.12.2014 klo 10:27  
+
0
^No siis meillähän avo on ammoisina aikoina paketoinut mun hankkimat lahjat myös, koska mun paketit näytti siltä että 4v tarhalainen on väkertänyt jotain :nauru: Sittemmin olen kehittynyt kyseisessä taidossa ja paketoin ostamani lahjat itse.
spn -13
broholminkoira, uros -16

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 20.12.2014 klo 13:15  
+
0
Mä rakastan paketoimista, ja oon siinä jopa ihan taitavakin! Tai näin ainakin uskottelen itselleni. :nauru: Tänä vuonna onkin ihanan helppoja paketoitavia, kun moni toivoi jotain kirjaa lahjaksi. Kohta meen hakemaan ensimmäisen joululahjani, kun vaihdetaan kaverin kanssa kahvitellessa paketit päikseen. Iltapäivällä sen sijaan saa varmaan jo rykäistä joulusiivotkin käyntiin! :jjei:

_katja_

_katja_
Viestimäärä: 359

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 20.12.2014 klo 20:25  
+
0
Mä ostin miehelle Teemu Selänteen kirjan, sai viime jouluna dvd:n. Ja 1,5v kummityttö saa nuppipalapelin, josta lähtee ääni :hymy:

Ja tää olisi ensimmäinen joulu avioparina <3
Pk collie, Black Sara's Indian Jones ~ Leevi s. 01072008 ♥
Pk collie, Black Sara's Silver Lining ~ Elmo s. 11112010 ♥
Maatiaiskissaneiti ~ Killi s. 24062008 ♥
Ragdoll, Fannidolls Joyful Jamie ~ Jami s.27042013♥

♥ Kirkkaana tähtenä taivaalla Maatiaiskissa Kyösti s. 31102004-02122010 ♥


http://leevielmokilli.blogspot.fi/

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 20.12.2014 klo 22:14  
+
0
Paketoiminen ei oo ollenkaa mun juttu. En vaan osaa.. Oon kateellinen niille jotka osaa tehdä nättejä ja siistejä paketteja. :ylpea:
Noi paperiset lahjapussit on mulle pelastus. :hymy:
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 21.12.2014 klo 00:17  
+
0
^En voi muutakun olla samaa mieltä.. :nauru:
Tossa just paketoin vanhempien n. 11kg painavaa pakettia yksin. Löysin ihan täydellisen, paksun lahjapaperin et varmasti kestää. No se paperi oli sit niin hiton täynnä glitteriä ettei siinä pysyny mikään teippi. Lopulta sit pistin ton paketin kokoon erikeepperin avulla :nauru: Kyl se sillä onnistu, mutta voi jessus..

Joulusiivo tänään tehty ja huomenna saa pistää kuusen pystyy :jjei:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 21.12.2014 klo 03:07  
+
0
Jaa mistähän sitä taikois joulumieltä.. viime joulu oli ihan peestä, jouduin sairaalaan aattona, ja nyt meni puolestaan mutsin kanssa niiin sukset ristiin että voi jessus. Tällähetkellä tuntuu niiin tympeältä ajatukselta mennä porukoille aattona, hohhoi. :roll: no, saapa nähä.

Lahjat oon kutakuin onneks saanu ostettua, lähinnä kummilapsille ja parille kaverille ja niiden muksuille. Koirille kai häätys vielä jotain kehitellä!

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 21.12.2014 klo 14:09  
+
0
Mitä voi ostaa lahjaksi ihan pienelle tyttövauvalle, jolla käsittääkseni on jo aikalailla kaikkea? Alkaa onneksi olla muut lahjat jo selvänä, paitsi tuo vauva ja sitten mun sisko. Sisko on yleensä ollut se kaikista helpoin keksittävä, mutta jostain syystä nyt en saa mieleen mitään mitä se voisi haluta :eitietoo:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 21.12.2014 klo 14:25  
+
0
^Ite keräsin siskolle ja sen miehelle sellaisen saunasetin! Ostin korin, johon laitoin saunatuoksua, saunahunajaa, kuivattuja koivunlehtiä, sekä yhden kalliimman siiderin ja oluen.
Vauvat sen sijaan voi olla hankalia, varsinkin jos muksulla tosiaan on jo kaikenlaista :eitietoo: Varmaan vanhemmilta kannattaa kysyä, olisiko heillä tarvetta jollekin tietylle asialle!

ps. Lunta, vihdoinkin! :love:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 21.12.2014 klo 21:51  
+
0
Mä oon niin ylpee mun lahjaideasta miehelle! Se on pitkään tarvinnu uutta tuhkakuppia ulos ja kalusin kaikenmaailman marketit ja erikoiskaupat läpi löytämättä yhtäkään sellasta.
Nii ostinpa ite saviruukun ja savilautasen siihen ja maalasin hianoks sen saviruukun ja piirtelin kaikkee kivaa siihen. Siinä on sit enempi omaa kädenjälkee, ei niinkään kaupallista arvoa. Mutta eiköhän se sitä osaa arvostaa :nauru:

Nonii, kinkku otettu jääkaappiin sulamaan. Kyl se joulu sieltä tulee! :jjei:
Bolognesenarttu 7/2012

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 22.12.2014 klo 11:10  
+
0
Luntaluntalunta! Ja pakkast! :love: Mä käyn joka päivä monta kertaa kurkkaamassa Forecan sivut, ettei lumisade vaan oo vaihtunu vesisateeks. :nauru: Valkonen joulu ei oo täällä mikään itsestäänselvyys, ni tuntuu niin ihanalta, et lumi ehtii tännekkin luomaan joulutunnelmaa. Viime vuonna ei ollu lumesta tietokaan ja lenkit tehtiin kumppareissa...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 22.12.2014 klo 16:14  
+
0
Noin, nyt on ainakin joulusinapit tehty. Tosin meinas mennä hankalaksi, kun sattumanvaraisen reseptin mukaan tehdystä soosista tuli niin tujua, että pieni teelusikan kärjellinenkin tuntui nenässä asti! :nauru: Vaikka itse tykkäänkin aika väkevästä setistä, niin en usko meidän perheessä olevan kysyntää noin tujulle sinapille. Sain sit soveltaa ihan urakalla, että sain siitä miedompaa, enkä vieläkään ole varma lopputuloksesta, mutta ajatushan on tärkein. :wink:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 22.12.2014 klo 21:42  
+
0
Muhahaa! Kummipojalle niinkin omaperäinen lahja kuin lahjakortti Motonetiin.. :eitietoo::hymy:

Nyt on lunta ja seuraavaks saakin jännätä tuleeko linjoille niin että sähköt mänöö. Onneks on leivinuuni niin isä ei jää ilman kinkkuva :wink:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 22.12.2014 klo 21:42  
+
0
Koirien kanssa tehty parin tunnin iltalenkki kunnon lumipyryssä :love: Muutama joululahja vielä paketoimatta ja kamat pakkaamatta, mutta muuten kaikki on valmista. Huomenna lähdetään joulunviettoon! Nyt on joulufiilis kohdillaan, kun maakin on valkoinen. JES! Hauskaa joulua teillekin kaikille :heiluti:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 23.12.2014 klo 00:05  
+
0

sändi kirjoitti:

Noin, nyt on ainakin joulusinapit tehty. Tosin meinas mennä hankalaksi, kun sattumanvaraisen reseptin mukaan tehdystä soosista tuli niin tujua, että pieni teelusikan kärjellinenkin tuntui nenässä asti! :nauru: Vaikka itse tykkäänkin aika väkevästä setistä, niin en usko meidän perheessä olevan kysyntää noin tujulle sinapille. Sain sit soveltaa ihan urakalla, että sain siitä miedompaa, enkä vieläkään ole varma lopputuloksesta, mutta ajatushan on tärkein. :wink:



Käyttikö kenties tätä ohjetta: http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/mummon-extra-vakeva-sinappi :D ajattelin nimittäin huomenna tehä tolla ohjeella, ja huomasin vasta nyt että tuolla varoitellaan moneen kertaan että tää on sit oikeesti todella tulista :D
All you need is love... And a dog.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 23.12.2014 klo 10:52  
+
0
Mulla meinasi aamulla palaa käämi lahjoja pakatessa. Jostain syystä tälle vuodelle olin onnistunut ostamaan vaan hankalan mallisia paketoitavia :shifty: Sain kaiken kuitenkin kääröihin, ja mun mielestä tuli oikeastaan aika nättejä paketteja:


Koirat vähän ihmetteli, kun niiden lahjoja pakkasin ja hirveä vinkuna vaan kuului. Näistä ei ehkä tullut kauhean nättejä, mutta en halua koirien paketteihin laittaa teippiä tai nauhoja, etteivät lahoja auki repiessään onnistu saamaan itselleen vahinkoa aikaan. Näissä paketeissa on vinkuvat joulupallot:


Nyt pitäisi alkaa pakkaamaan kamoja, että voidaan suunnata joulun viettoon. Ihanaa, että sain tämän päivänkin vapaaksi, niin ei tarvitse kiireessä roudata eläimiä ja roinia paikasta toiseen!
schippn 08/2012
schippn 08/2014

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: JOULUPULINA - Tiistaina, 23.12.2014 klo 12:50  
+
0
^^ Noku en! :nauru: Mä bongasin tonki ohjeen, mutta valitsin toisen, missä ei varoiteltu väkevyydestä millään lailla vaan hehkutettiin parhaaksi joulusinapiksi.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 14.11.2015 klo 21:18  
+
0
Siis kuinka on mahdollista ettei kukaan ole nostanut vielä joulupulinaa? :nauru:

Meillä laitettiin sisälle jo jouluvalot- ja verhot koristamaan ikkunoita ja joulufiilis on valmis!
Maassa on lunta jo himppasen yli 30cm ja lisää tulee kokoajan, joten ainakin pohjoisessa luminen joulu alkaa olla taattu :hymy:

Onko muissa kodeissa vielä alettu tekemään jouluvalmisteluja?
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 14.11.2015 klo 21:38  
+
0
^ Ooh oon kade tuosta lumesta, täällä tulee vaan räntää ja vettä.

Mutta tosiaan jouluverhot ostin jo syyskuussa, nyt ne odottaa yläkerrassa vaan ikkunaan laittoa, keittiön ruokaryhmän tuoleille ostin tonttuhattu-päälliset (:nauru:) ja eilen kävin hakemassa pihalle laitettavan "puun missä on 80 lediä". Kaikki muutkin joulutekstiilit on pesty ja joulukoristeet otettu esille odottamaan esillelaittoa. Että rakastan joulua! :love:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 15.11.2015 klo 00:12  
+
0

saije kirjoitti:



Onko muissa kodeissa vielä alettu tekemään jouluvalmisteluja?



Mä askasrtelin tän illan riemuksi kaikki joulukortit :jjei: Parvekevalot ja pienet tunnelmavalot mulla on ollut jo kuukauden verran käytössä, samoin tuikkulyhdyt parvekkeella, mutta muut joulukamat ilmestynee parin viikon sisään. Niin nopeasti mennyt tämä syksy opiskelujen, töiden ja harrastuskiireiden välillä sukkuloimiseen, ettei ole ehtinyt samalla lailla jouluttaa, kuin monena muuna vuonna! Pikkuhiljaa kuitenkin joulufiilis sieltä itseään herättelee :shifty:

Joululahjat mulla on 90%sti ostettuna, olin kaukaa viisas ja ostelin tammikuussa alemyynnistä jo juttuja. Muutama pikkupaketti puuttuu, ja vanhemmille tehdään siskon kanssa yhteinen lahja, joten se on vielä vaiheessa. Pääsääntöisesti kuitenkin hyvällä mallilla lahjapuoli, ja ne ostamattomatkin on jo mietitty valmiiksi, ettei tarvitse paniikissa säntäillä kaupoissa muiden viimehetken shoppailijoiden kanssa, vaan voi suoraan vaan hakea sen, mitä tarvitsee.

Etelässä ei kelit ole järin talviset. Taitaa valkoinen joulu jäädä haaveeksi, kun edelleen päivälämpötilat Helsingissä huitelee siellä +10 asteessa. Meri on niin lämmin, että vaikka kelit menisi pakkaselle, meren lämpö pitänee maan aika lailla mustana. Harmi, mä niin tykkään hangista ja niiden tuomasta valoisuudesta, vaikken suuri paukkupakkasten ystävä olekaan.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 15.11.2015 klo 17:01  
+
0
Me laitettiin tänään jouluvalot ikkunoihin :hymy: Kynttilöitä oon poltellu jo tovin, ja viime viikonloppuna leivoin ekat piparit lemmikkimessuille. Eka glögipurkkikin oottelee jääkaapissa juojaansa, joululevyt on jo jonkin aikaa soineet ja tavoistani poiketen oon lahjahankinnoissakin hyvässä vauhdissa! Voi joulu :love:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 11:00)