Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 16.10.2013 klo 19:46

Joulupulina

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 29

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 03.11.2013 klo 21:16  
+
0
Mulla on kerrankin tiedossa mitä avo saa lahjaksi! Tarkoituksena olisi viedä se rallikyyditykseen, johon se on aina himonnut. Pitää vaan tiedustella lähemmin että onkos se sellainen edes mahdollistakaan joulun aikoihin.
Sinne meneekin sitten reipas satanen.
Kaikki muut lahjat onkin ihan auki. Ei mitään hajua..
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

maddy

maddy
Viestimäärä: 3540

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 04.11.2013 klo 10:21  
+
0
Meillä taas siskon perhe sotkee pakkaa, kun ollaan viimeiset kymmenen vuotta juhlittu joulua siten, että ollaan aatto miehen perheen luona ja joulupäivä (+usein tapanikin) siten vuorovuosin mun perheen kanssa. Alkuun stressasin aina siitä, miten saadaan joulut yhteensovitettua, mutta nyt olen vähitellen lakannut siitä murehtimasta, kun kerran tämä kaava on näyttänyt vakiintuneen joulunvietolle. Nyt sitten siskonperheelle tarjoutui mahdollisuus saada mökki pohjoisesta jouluksi ja ehdottivat, että mennään koko porukalla sinne. Ihan kiva ajatus muuten, mutta koiria ei saa sinne ottaa ja sitten jäisi miehen perheen kanssa joulu juhlimatta. Koirien suhteen olen sitä mieltä, että ne eivät joulusta ymmärrä, joten sen takia niitä ei tarvitsisi saada mukaan, vaan siksi, että ei niille hoitopaikkaa löydy jouluksi tai ainakaan ei haluta niitä jouluksi kenenkään niskoille lykätä.

Ja sitten se miehen perhe... Jonain muuna vuonna ehkä oltaisiinkin voitu lähteä, mutta tämä on vauvan ensimmäinen joulu ja se olisi melko tylyä ilmoittaa heille, että ei tulla viettämään joulua ollenkaan. Vauva ei toki joulusta mitään vielä sekään ymmärrä, mutta tiedän, että miehen perheelle vauvan eka joulu on varmasti tärkeä juttu. Joten ei me sitten lähdetä tuonne mökille. Onhan tämä toki munkin perheelle vauvan eka joulu, mutta silti tultiin siihen tulokseen, että etusijalle pistetään nyt sitten ne, jotka eivät ole lähdössä itse kauas jouluna. Toivon vaan, että mun vanhemmat lähtevät kaikesta huolimatta tuonne pohjoiseen viettämään joulua, ettei suunnitelmat mene kaikilta mönkään. Ehdotinkin jo, että me ehditään sitten viettää vaikka uutta vuotta porukalla tai joku muu aika, joka sovitaan joulun lähelle. Ei se meiltä ole pois, jos viettävät joulun muualla ja kun siihen oikein suhtautuu, voidaan todeta, että meiltä itseltä jää sitten joululta vähän reissaamista pois, kun ei tarvitse monessa paikassa rampata...

Mä stressaan aina hirveästi kaikista tällaisista jutuista ja oon erityisen huono kieltäytymään. Olikin hirveä tilanne, kun jouduin sitten siskolle sanomaan, että ei me tulla, vaikka musta tää päätös on oikein hyvin perusteltu ja siskokin sen hyvin otti. Onhan heillä itsellään ihan erilainen tilanne, kun saisivat mukaan molempien vanhemmat ja sisarukset ym. eli sen porukan, millä muutenkin ovat joulua viettäneet - paitsi nyt sitten meidät. Ja mun isäkin totesi jo, että oishan se aika rankka reissu vauvan kanssa tehtäväksi. Oishan se toki, joten ihan jees, että jää tekemättä, mutta pelkkä reissun rankkuus ei meitä estäisi kyllä lähtemästä, jos muuten palikat olisivat loksahdelleet kohdilleen.

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: JOULUPULINA - Maanantaina, 04.11.2013 klo 12:02  
+
0
Meillä on kans sellaiset Airamin ulkovalosarjat ja niissä on johtoa ennen valojen alkamista ainakin 5 metriä. Kolme vuotta ovat kestäneet hyvin käytössä, toivottavasti kestävät vielä pitkään.

Ai että mun alkoi tehdä tuollaista likööriä mieli. Oiskohan tuollainen mustaherukkalikööri hyvä veruke siihen, että saisin istutettua mustaherukkapensaan pihalle :enkeli:

Tilasin ensimmäiset joulukoristeet kuuseen. Ensi viikonloppuna laitan vihdoin ulkovalosarjat paikoilleen ja kaivan varaston perukoilta lyhdyt. Tänä viikonloppuna sain vasta tyhjennettyä kesäkukat ruukuista ja siivottua pihan talvikuntoon. Onneksi on ollut pitkä ja leuto syksy, niin tällainen mattimyöhänenkin ennätti tehdä pihahommat valmiiksi ennen talven tuloa.

Mä päätin ostaa miehelle dvd-soittimen lahjaksi. Meillä meni entinen rikki, ja nyt pitää musiikkia soittaa aina pleikkarin ja tykin avustuksella. DVD-soittimella se on paljon kätevämpää.

Mulle tuli muuten tuo Joulu-lehti jo viikko, pari sitten postissa. En tunnusta tilanneeni sitä :mietiskel:
Mukana menossa snu Napo

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: JOULUPULINA - Keskiviikkona, 06.11.2013 klo 20:54  
+
0
Aamulla pidettiin joulukorttikuvaussessio ja pistettiin korttitilaus ifolorille menemään. Aika ihanaa :love: Paketoin kuvaa varten jo yhden paketinkin, ja alkuviikosta ostin glögiä. Tästä tää alkaa, pikkuhiljaa :jjei:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 10:12  
+
0
Mulla on tänä vuonna tiedossa aivan täysin erilainen joulu, kuin mitä aiempina vuosina. Mulle tyypillistä on iso perhejoulu. Tai no iso ja iso, mutta mun perhe on jo itsessää suuri ja oon tottunut siihen, että populaa on jo omasta takaa paljon. Yleensä lisänä on ollut äidinäiti tai äidinisä vaimoineen, sekä tietenkin ex kaikkina kolmena edeltävänä jouluna.
Tänä vuonna teenkin suuren loikkauksen pois tyypillisestä ja nousen muutama päivä ennen aattoa lentokoneeseen ja lennän äidin ja sisaruksian luokse etelään. Jo pelkästään joulu etelänmailla kuulostaa todella kummalliselta, saatika sitten että kaikki viisi sisarustani lentää aatonaattona Suomeen viettämään joulua isälleni. Vietän siis tänä vuonna joulun etelässä ja kaksin äidin kanssa. Kuinka outoo! Tällaiselle muutoskammoiselle ja kaavoihin kangistuneelle tää on oikeesti aika iso juttu. En osaa ollenkaan virittäytyä joulutunnelmaan, kun tuntuu ettei sitä joulua oikeestaan tule ollenkaan. En osaa ajatella lahjoja. Ei mulla oikeastaan ole ketään kelle lahjoja hankkia. Etelään voisi viedä jotain, mutta kuljetusmahdollisuudet ovat rajalliset, joten ei ne lahjat mitään kovin suuria voi olla. Lähinnä ajattelen, että minun näkeminen 4kuukauden jälkeen olisi jo lahja itsessään :D
Outoa on myös viettää joulu ilman koiria. Ja ilman sitä jouluruokaa, lunta, kuusta, kaikkea. Sovittiin kyllä exän (asutaan edelleen saman katon alla ja välit on hyvät) kanssa, että me alotetaan joulunvietto jo joulukuun alusta. Laitetaan kuusi ja koristellaan asunto. Jouluruokia ja kinkku hankitaan itsenäisyyspäiväksi. Koska mä haluan edes jollain tapaa tuntea sen "jouluhuuman"! :D Joulukalenterin ajattelin hankkia, ja avata ensimmäisen luukun etuajassa, niin että 24. luukku aukeaa sinä päivänä kun nousen lentokoneeseen :) Kyllä mä uskon, että äiti jotain joulujuttuja sieläkin päässä järjestää, mutta eihän se perinteistä Suomen joulua silti korvaa.
Toisaalta tosi jännittävää tehdä näin iso poikkeus rutiineihin, mutta toisaalta se tuntuu myös pelottavalta. Joulu on ollu mulle aina vuoden suurin juhla, ja odotan sitä joka vuosi aivan yhtä paljon!
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 11:09  
+
0
En osaisi lähteä joulunpyhiksi mihinkään kotoa, en ulkomaille enkä sukulaisiin. Tosin, kerran voisin kokeilla jos joskus ois varaa, lähteä viettämään joulut johonkin saksalaiseen/amerikkalaiseen "jouluympäristöön", hotelliin tai majataloon oikein överisti :nauru: Etelän kohteet jouluna ei kiinnosta, kuten ei muutenkaan.

Kerran oli kumma joulu, kun sekä äiti että isosisko olivat tukevasti flunssassa, he makailivat sohvalla kun isä, veli ja minä syötiin joulupöydän ruokia. Äiti vetää aina kauheet stressit ruoista ja muusta vaikka ollaan perheen kesken. Sanon aina ettei nää oo mitkään linnanjuhlat tm. kukaan ei oo mitään vaatimassa :roll: Itse haluan yleensä olla tekemässä porkkana- ja lanttulaatikoita, omassa kotona en rupea kyllä mitään jouluruokia tekemään itseäni varten. Tosin viime vuosina on välillä tehnyt mieli jäädä itsekseen+koirat joulua viettämään, tai sitten uuttavuotta, mutta "maaseutumainen rauha" vetää aina viimeisen korren.

Eilen tuli joulukorttikuori..pitäs varmaan jo alotella pajatoimintaa :shifty: Aina ne kortit menee, ainakin osa, ihan pikkutunneille viimeisenä päivänä kun vaan mahdollista, kun itse tykkään kaikki kortit tehdä.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 11:30  
+
0
Cinderellan joulu kuulostaa kyllä... mielenkiintoiselta. Itse en ehkä olisi kamalan innoissani lähdössä etelään jouluksi, mutta voishan se olla aika jännä kokemus. Ja onhan se varmasti Cinderellan äidille kiva, että edes yksi lapsista on hänen kanssaan joulunvietossa. Kukaan tuskin jouluna haluaa olla ihan yksinään.

Minulle oikeastaan kotikodin ja oman kodin lisäksi ainoa paikka, jossa voisin kuvitella viettäväni joulunpyhät, on mummin ja vaarin mökillä Somerolla. Siellä ollaan oltu lapsena niin paljon, että tuntuu melkein kodilta. Lisäksi jouluna perhe pitää olla läjässä. Yhtenä jouluna isosisko meinasi jättää tulematta, kun asui vielä Lontoossa ja opiskelijana sillä oli rahat aika tiukilla. Mä sain melkein itkupotkuraivarit, että joulu on pilalla. Onneksi isi osti köyhälle siskolle lentoliput Suomeen, ja joulu sujui hienosti! Jotenkin en osaisi kuvitella jouluilevani missään Thaimaan unelmarannoillakaan. Joulun pitää olla vähän kylmä, vähän pimeä ja paljon perinteinen :paapatus:

Kaikki tuntuvat saaneen sen punaisen joulukorttikuoren. Meillä ei moista ole näkynyt. Pöh. Voikohan johtua siitä, että mulla on mainosjakokielto ovessa? Viimevuonnakin hain muistaakseni itse postista sen kuoren. Kortit olisi runoja ja tervehdyksiä vaille valmiita, mutta jostain syystä en ole vielä löytänyt runoa, jonka kelpuuttaisin ja jota en olisi vielä aiemmin käyttänyt. Viime jouluna oli sama ongelma, ja silloin keksin lopulta itse runon, kun meinasi tulla kiire korttien kanssa. Mulla on joku pakkomielle saada joulukortteihin runo, koska toivon, että ne mun lähettämät kortit oikeasti luetaan ajatuksella. Semmoiset valmiiksi painetut jouluterveiset jotenkin itsekin sivuuttaa niin helposti.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 11:48  
+
0
Mä olen viettänyt kaksi joulua neljä joulua "erikoisolosuhteissa".

Ollessani kolmannella luokalla vietettiin joulu sukulaisten maatilalla (mun vastine mummolalle) ja vaikka paikka oli tuttu ja rakas niin en siihen kovin tyytyväinen ollut, että oltiin pois kotoa.

Kun olin kuudennella luokalla vietettiin joulu Kanarian saarilla (2viikkoa) ja vaikka muistan olleeni matkasta ihan innoissani niin jouluaatto oli pelkkää itkua. En tahtonut tehdä mitään enkä mennä mihinkään, kaikki oli pielessä ja se oli ihan hirveää.

Siitä pari vuotta myöhemmin sitten vietettiin joulu laivalla, kun eräs perhetuttu täytti 50v jouluaattona ja piti siis synttärinsä laivalla, matkustettiin Riikaan. Joulu laivalla kuulosti ihan hirveältä ajatukselta eikä se tosiaan mikään joulu ollutkaan, mutta ehkä kuitenkin vähemmän kamala kokemus kuin olin ajatellut. Mitenkään tyytyväinen en kyllä ollut silloinkaan, mutta teini-keimun ahdistusta helpotti kummasti eräs tosi söpöihkuihana juhlavieraana ollut poika.

Neljäs joulu erikoisolosuhteissa johtui taas siitä, että mun vanhemmat sai kutsun sukulaisille ja en nyt enää muista enkö ihan oikeasti esim. töiden takia voinnut lähteä mukaan vai enkö vaan halunnut ja päädyin viettämään joulun avokin vanhempien luona. Avon vanhempien luona on oikeastaan kiva viettää joulua kun heillä on paljon perinteitä ja enemmän semmoista joulutouhua mutta kyllä se silti kirpaisi olla pois oman perheen luota.

Nykyäänhän me vietetään joulua joka toinen vuosi meillä ja joka toinen miehen vanhempien luona kun tahdotaan kuitenkin olla yhdessä, viisi tai kuusi joulua ehdittiin viettää erillään. Tänä vuonna on miehen vanhempien vuosi ja mua kyllä ärsyttää, mutta minkäs teet kun kompromissejä on pakko tehdä. Eikä se nyt siis tarkoita muuta kuin sitä, että aatto ollaan miehellä ja joulupäivä mun vanhemmilla eli huonomminkin voisi olla. Eniten tosin itseäni harmittaa se, että veljenpoika viettää varmaan viimeisiä lapsuuden jouluja (siis pukin uskossa yms.) ja on niin kiva, kun on edes yksi lapsi viettämässä joulua.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 11:50  
+
0
Mä en ole koskaan ollut mikään kovin jouluihminen ja pari joulua onkin tullut vietettyä vähän erilaisemmissa merkeissä. Oltiin kaveriporukalla Thaimaassa joitain vuosia sitten ennen joulua niin, että jouluaaton vietimme lentokoneessa matkalla kohti Helsinkiä. Vaihtarisyksyn jälkeinen joulu taas tuli vietettyä Malesiassa pienellä saarella muutaman vaihtarikaverin ja avon kanssa. Käytiin illalliseksi syömässä pizzaa ja mentiin sen jälkeen istuskelemaan pimeälle hiekkaranne salmiakki-koskenkorva- ja punaviinipullon kanssa :nauru: Oli aika hienon näköistä, kun paikallisena perinteenä oli jouluisin lähettää taivaalle meren ylle paperilyhtyjä, joissa palaa kynttilä sisälllä.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

suibe

suibe

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 12:02  
+
0

keimu kirjoitti:

Kun olin kuudennella luokalla vietettiin joulu Kanarian saarilla (2viikkoa) ja vaikka muistan olleeni matkasta ihan innoissani niin jouluaatto oli pelkkää itkua. En tahtonut tehdä mitään enkä mennä mihinkään, kaikki oli pielessä ja se oli ihan hirveää.

Mulle kävis just varmana näin! :nauru: Erona vaan se, että mä en todellakaan ole enää kuudennella luokalla :nolo:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 15:10  
+
0
Mun unelmapaikat viettää joulu olis:

A) Lapissa jossain mökissä keskellä ei mitään. Telkkari pitää olla Lumiukon, Joulupukin kuumanlinjan ja konserttien takia. Iso kuusi, ruoka tehty ite (sais joo olla ihan normaali kokkausvehkeet, eli joku vähän nykyaikaisempi mökki sisävessalla, vedellä ja sähköllä). Takka ehdottomasti ja sauna! Ei mitään suunniteltua tekemistä muuta kuin ruoka ja lahjojen avaaminen. Koirat mukana tietty,

B) New Yorkissa keskellä jouluhälinää. Joku kiva hotelli hienolla huoneella ja illallinen joko jonkun tutun perheen luona tai hienossa ravintolassa. Katsomaan luistelevia lapsia jne.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

suibe

suibe

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 15:59  
+
0
^ Toi a-vaihtoehto kelpais kyllä mullekin. Perheen kanssa, tottakai! Ja elukat mukana, kissat myös, koska eihän niitä voi jättää jouluksi. B-vaihtoehdon tekisin mielummin ennen joulua, että vois joulushoppailla. Oon ollu Lontoossa kerran noin viikko ennen joulua pidennetyllä viikonloppureissulla, ja oli kyllä ihanaa, kun joka puolella oli niin jouluista! Silloin oli vielä Briteissä tavallista kylmempi joulukuu, joten siellä oli ihan kevyt puuterilumi (tai osana päivistä loska, jolle briteillä ei ole sanaa ja sekin oli heidän mielestään lunta :roll:). Mutta jouluna en siellä olis halunnut olla kuitenkaan.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 23:37  
+
0
Mä oon myös tänä vuonna ensimmäistä kertaa ikinä joulun pois kotoa, niinkin lähellä kuin Uudessa-Seelannissa. :nauru: Matkaseuraa varottelin jo etukäteen, että saattaa jouluaattona tulla jonkinasteinen koti-ikävä, mut toivottavasti se menee kaiken jännän puuhastelun myötä nopeasti ohi.
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: JOULUPULINA - Torstaina, 07.11.2013 klo 23:48  
+
0
Mulla oli viimevuonna ensimmäinen joulu pois kotoa - kolmivuorotyö ja asuminen 2h ajomatkan päässä ei oikeen auta asiaan. Viimevuonna olin yövuorossa 24-25 pv. välisen yön ja tämän jälkeen pääsin vanhemmille. Nyt sitten olenkin 24 pv. iltavuorossa, 25-26 pv. aamut. Joulua edeltävän viikonlopun oon vapaalla, jollon meen vanhemmille. Kyl mä myönnän, että kun olin yksin täällä Porissa viime joulun, niin kyllä se melkein itku tuli. Varmaan sama juttu nyt tänä jouluna - kyllä mä kuitenkin kotona haluaisin olla. Itselläni on varastossa odottamassa feikkikuusi, koristeita jne. Saa edes vähän sitä joulumieltä. Viime vuonna sitä ei ollut yhtään. Ja aion ostaa paaaljon perunalaatikkoa ja porkkanalaatikkoa :paapatus:

No, ensvuodelle oon jo harkinnu takas lähemmäks vanhempia muuttamista, että katotaan nyt :nauru: Ei tämä nyt tietenkään ainoa syy..
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 09.11.2013 klo 23:21  
+
0
Viime vuonna jäi joulukortit lähettämättä kun unohdin koko jutun, mutta tänä vuonna ollaan ajoissa liikkeellä! Eli siis pari otosta meidän tämänpäiväisestä joulukortti-kuvauksesta. Ei tuo koira oikein ole kameran edessä edustava. :roll:

Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 09.11.2013 klo 23:42  
+
0
mmaija: Kaikki noi on ihania! :nauru:

muoks. suomenkieli
------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.11.2013 klo 00:07)

naatti

naatti
Viestimäärä: 280

VS: JOULUPULINA - Lauantaina, 09.11.2013 klo 23:55  
+
0
Pitää miunkin liittyä tähän keskusteluun, koska joulu! :love:

Mie oon yhden joulun viettänyt erikoisolosuhteissa, kun vuonna 2009 olimme joulun Roomassa. Ajatus joulusta muuaalla kuin kotona, jossa olin sen aina ennen viettänyt, oli alkuun todella outo, mutta se itse kokemus oli kyllä mahtava! Ihan erilainenhan joulu se tietenkin oli, mutta sitäkin erityisempi. Jouluruuaksi taisin syödä lasagnea, lahjana oli "vain" se matka, eikä luntakaan tietenkään näkynyt missään. Ilman luntakin joulutunnelmaa oli kyllä ihan riittävästi muiden seikkojen ansiosta.

Viikon päästä olisi tarkoitus leipoa tämän joulun ensimmäiset piparit ja mie en millään malttaisi odottaa taikinan syömistä. :nauru:

Mmaijan joulukorttikuvat ovat kyllä huippuja, varsinkin tuo neljäs! :)
Skcu Lennu 24.9.2013
Ilopillerin ikuisuusprojekti
(Viestiä on muokattu lauantaina, 09.11.2013 klo 23:56)

suibe

suibe

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 10.11.2013 klo 19:45  
+
0
mmaija, toi neljäs kuva on ihan huippu! :love: Mä olisin ainakin superiloinen tommosesta joulukortista!

Mulla on paperivalotähti ollut nyt viikon verran ikkunassa. Ihana valo tulee makkariin, kattolamppua en ole käyttänytkään nyt ollenkaan. Pienimmäinen kissahan kävi jo testaamassa tähden ripustuksen pitävyyden. Eilen illalla yllätin sen roikkumasta etutassuilla kiinni tähdestä, takatassut ilmassa :ttou: Ihme kyllä, tähti (ja verhokisko, jossa se on kiinni ja joka on aika huteran oloinen) pysyi ylhäällä, eikä tähteen jäänyt edes pahemmin jälkiä. Taitava kisu, sen pahanteosta ei jää todistustaineistoa :twisted:

Alkavalla viikolla tulee palkka, ja sehän tarkoittaa, että joululahjaostokset käynnistyy todenteolla :jjei: Hirveästi ei ole kyllä ostettavaa, kun teen ison osan lahjoista tänä(kin) vuonna omatekoisina ruokalahjoina, mutta muutama juttu pitää kuitenkin käydä metsästämässä. Koirille järkätään omat pienet pikkujoulut agilityn ja lahjanvaihdon merkeissä, eli täytynee joku koiramainenkin paketti napata mukaan.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 10.11.2013 klo 20:18  
+
0
mmaijan joulukortti kuvat on ihania!

Mä en oo ikinä juuri välittänyt joulusta, mutta nyt ootan ihan innolla! Lahjoja en oo miettinyt, mutta voi joulufiilis! Ostin jopa ensimmäiset omat jouluvaloni ikinä
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: JOULUPULINA - Sunnuntaina, 10.11.2013 klo 21:58  
+
0
mmaijan Joulukortti kuvat on aivan superihania! :love:

Miekin olen miettinyt joulukorttien tekoa, mutta jotenkin ei vaan nappaa. Pitää katsoa jospa viikonloppu vapailla saisi inspiraation.

Sen verran ainakin sain kerättyä jouluintoa että laitoin jouluverhot ja valot! Jee! Nyt on todellinen joulufiilis :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25870
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5791
Viestejä yhteensä543778
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös263100
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.12.2019 klo 21:45)