Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 12.06.2010 klo 19:56

Juhannus

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5

iseeyou

iseeyou
Viestimäärä: 100

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 12:37  
+
0
Tänäkään vuonna täällä ei juhannusta kauheasti juhlita, yövuoroissa työskennellen menee taasen. Tämä juhannus olisi kuulunut olla vapaata, koska olin viime juhannuksenkin yövuoroissa. Eipä näköjään ihan niin mennytkään.. :mietiskel:
Tarvitsen koirani mielen unohtaakseni pahat,
muistaakseni hyvät, pysyäkseni uteliaana,
oppiakseni olemaan koirani paras ystävä.


spk-narttu Donna s. 8.3.2009 k. 8.10.2014 <3
Basset Hound Suvikasteen Anselmi "Pablo" s. 12.9.2010
Siperianhusky mix Nuka s.8.1.2014

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 13:21  
+
0
Pennun takia olemme tänä juhannuksena ihan vain kotona. Pari kaveria tulee meille myös ja sään salliessa grillaillaan yms. Tuskin tulee alkoholia nautittua muutamaa lasia enempää, olen niin kontrollifriikki tuon penskan kanssa...

maaku

maaku
Viestimäärä: 104

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 17:28  
+
0
Varmaankin mennään miespuolisen kanssa niiden mökille, ja sinne tulee myös miespuolisen (nykyään tosin myös minun) kavereita. Saunomista, grillausta ja sensellaista luvassa :cool:
Sloughi Elmo 6/2013

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 17:41  
+
0
Koska edes on juhannus? Olen joko koiran kanssa silloin kotona, tai jos äidin luona pidetään isot pirskeet niin sinne!
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 18:59  
+
0
Himos-festareilla miehen kanssa varmaan juhannusta vietetään. Perinteiset koiranhoitajamme eli mun vanhemmat ovat tosin reissussa silloin, joten siellä ollaan sitten sen mukaan, etteivät koirat joudu koko päivää yksin olemaan.

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: JUHANNUS - Maanantaina, 14.06.2010 klo 10:32  
+
0
Siskon luokse maalle ollaan menossa koko porukka eli mä, mies ja koirat. Loistavaa säätä toivoessa vaikkakin sadekkaan ei haittaa ku me just rakennettiin sinne iso grillikatos jossa hyvä juhlia :jjei: ja koirat saavat olla koko jussin vapaana ulkona yötä lukuunottamatta tietenkin. Koirat nauttii Me nautimme :aurinko:
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: JUHANNUS - Maanantaina, 14.06.2010 klo 11:07  
+
0

Nutti kirjoitti:

^Kuulostaapa ihanalta. :hymy:

Meillä on perinteenä jo kerääntyä sekalaisella (= tulee kuka tulee) porukalla Kuusamoon yhdelle vanhalle kansakoululle, joka on nykyään yhden yhdistyksen käytössä; saunomista, hyvää seuraa, ruokaa ja juomaa. Vähän pihapelejä ja rentoa paskanjauhamista. Toivotaan aurinkoista säätä, viime jussi oli vähän turhan kylmä. Tarkoituksena olis viettää viikonloppu 70-luvun hengessä tänä vuonna, saa nähdä miten onnistuu (viime vuonna teemana oli lavatanssit).



Eiks ni, raatiosta (pattereilla toimivasta tietty) vähä Kari Tapioo ja muuta super ihanaa, ehkä vähä palapeliäki jos oikein innostuu :nauru:

Toi on mukavaa kun on tietty porukka millä tehdä kaikkea kivaa eikä tarvi ressata yhtään juhannuksesta koskaan. Olispa mukavaa että itelläkin olis semmonen perinne olemassa. Ennen on ollut, mutta ei enää johtuen tietysti näistä parisuhdemuutoksista. Ei sitä eksän ja sen kautta kavereiden kans viitti lähteä, ei taitais nykyinenkään tykätä höpöä :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: JUHANNUS - Maanantaina, 14.06.2010 klo 22:00  
+
0
Meikä tekee paukkuja juhannusjuhlijoille sekä perjantain että lauantain. töissä siis.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

erika

erika
Viestimäärä: 17

VS: JUHANNUS - Tiistaina, 15.06.2010 klo 00:06  
+
0
Mulla ei ole töitä, mutta ei mulla kyllä mitään suunnitelmiakaan ole. Saa nähdä mitä sitä sit keksisi, ehkäpä sitä johonkin vois mennä bailaa :jjei:

Touhiz

Touhiz
Viestimäärä: 12

VS: JUHANNUS - Tiistaina, 15.06.2010 klo 09:27  
+
0
Juhannusaattona oon aamuvuorossa peräti neljä tuntia (aamuneljään töihin, ja aamukahdeksalta pois), jonka jälkeen ois tarkoitus kotona ehkä ottaa tunnin parin tirsat, ja lähteä siintä sitten kurvaileen "möksälle". :)
Nimim. Astoni tässä.

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 02:27  
+
0
Minun juhannukseen kuuluu työntekoa ja mökkeilyä. Perjantaina pakataan nuoriso autoon ja lähdetään mökille. Tarkoituksena olisi mökkeillä sunnuntaihin saakka. Mikäs siinä mökkeillessä, kun palkkakin juoksee. Ainut miinus on ettei koko juhannuksena voi edes yhtä saunasiideriä ottaa. :eitietoo:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 20.06.2010 klo 02:33)

NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 09:12  
+
0
Luultavasti kotona menee ihan rauhassa pörröisten kavereiden kanssa ilman alkoa. Tai vielä en tiedä tuleeko kutsua jonnekin mutta jotenkin epäilen. Jotenkin haikea ja surumielinen olo kun ennen sitä vietti aina parhaan ystävän perheen kanssa... heh, juostiin yöllä pihapiirissä ja leikittiin sokerihumalassa hevosia :D.
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 12:30  
+
0
^ Hihi, varmaan antoisia muistoja !

Minä pakkaan koiran kainaloon ja me lähdetään kaverini ja tämän japaninpystykorvien luokse Ivaloon mökkeilemään. Kyllä, Ivalo sijaitsee aikalailla 1000 km Helsingistä pohjoiseen. Kevyttä luonnonrauhaa, niin kuin juhannuksena kuuluukin.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 13:43  
+
0
Suunnitelma A oli lähteä anopin & appiukon mökille, kariutui koska mökki on kovin pieni ja avokin veljet tyttöystävineen kutsuivat myös itsensä mukaan, joten me ei kaikki mahduttaisi, joten solidaarisesti kukaan ei sitten mene.

Suunnitelma B oli lähteä mun vanhempien kanssa merille, mutta avokki & anoppi saattais loukkaantua verisesti, jos ottaisin puppen kainaloon ja painelisin purjehtimaan.

Suunnitelma C (toteutuva) on nyt sitten mennä ihan vaan anopin ja appiukon luo "maalle". Mua houkuttaa ehkä eniten se, että anoppi on luvannut ostaa pihalle lasten puhallettavan uima-altaan...

Miks mä en koskaan uskalla sanoa, että ei - nyt tehdään niinkuin mä haluan?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 13:59  
+
0
Hiephei töissä ! :) Mutta se kolmen päivän tuplapalkka ;)
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 20:45  
+
0
Juhannus menee kaverien kanssa juhlien.. eka päivä mökillä ja toinen päivä taas toisten kaverien kotona. Saas nähä mimmosta tulee olemaan. Iisisti ois tarkotus ittellä ainaki ottaa :)
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 23:51  
+
0
Taitaa olla kotijuhannus edessä, vaikka varmaan pitää kokko käydä ainakin jossain tiirailemassa.

Me oltiin pienellä kaveriporukalla vuokraamassa mökkiä juhannukseksi kunnes saatiin tieto, että kyseinen mökki oli varattu myös toiselle porukalle ja valitettavasti me jäätiin kakkosiksi. Toisaalta tuntuu oudolta jäädä pitkästäpitkästä aikaa kaupunkiin juhannukseksi, mutta ei se enää niinkään harmita.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

snadra

snadra
Viestimäärä: 68

VS: JUHANNUS - Sunnuntaina, 20.06.2010 klo 23:59  
+
0
Suureksi onneksi onnistuin hankkimaan kesätöitä! Ja aivan suuremmoisella riemulla totesin, että kun vaan toteaa, että ei pääse jussitorstaina tulemaan kun on jo suunnitellut ohjemansa ei-töitä-pohjalla, ei tarvitsekaan mennä. Ja rautakauppahan ei ole auki pe-su. Möksälle siis!!

Ja siinäkin riemu on, kun kerrankin "ikioma" (äidin ja isin) mökki! Ennen kuului mummulle, mutta tuli perinnöksi äiteelle. :)
Venäjäntoy Oliver s. 19.1.2010

Canidae

Canidae
Viestimäärä: 182

VS: JUHANNUS - Maanantaina, 21.06.2010 klo 09:21  
+
0
Ensimmäistä kertaa ei ole mitään suunnitelmia, himokselle on haastettu, mutta
tokkopa sinne jaksaa lähteä. Luultavasti täällä kotikonnuilla rauhallisesti hörpitään jonku
luona avokin kans. En jaksa stressata juhannuksesta, olen tyytyväinen että edes provinssista selvisi kunniallalla :wink:
lk hollanninpaimenkoira 12/2014

lobsteri.blogspot.fi

Tita

Tita
Viestimäärä: 434

VS: JUHANNUS - Maanantaina, 21.06.2010 klo 09:38  
+
0
Juhannus menee rattoisasti töissä. Joka ilta (pe-su) klo 23 asti.. Eipä tartte kehittää mitään ohjelmaa :nauru:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 22:45)