Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 24.08.2010 klo 13:44

Jyrsijä- ja kanipulinaa

Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29 ... 31

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Lauantaina, 06.04.2013 klo 23:08  
+
0
Meillä myös kävi lintulaudan alla joku pieni. En nähnyt selvästi mikä oli mutta joko hiiri, päästäinen tai myyrä. En tiedä edes mitkä noista liikkuvat talvella mutta tuota kokoluokkaa kuitenkin. Tai voi olla pienikokoinen rottakin, mutta minun mielestäni kyllä ei ollut rotan muotoinen. En erottanut oliko pitkä vai lyhyt häntä. Valitettavasti ei ole tervetullut vierailija laudalle vaikka olisi niin kauhean kiva seurailla pienen otuksen puuhia. Meillä naapurit saisivat slaagin jos kuulisivat että meillä ruokitaan jotain pikkujyrsijää joka kutsuu sitten kaverinsakin kekkereihin. Joten jatkossa pidetään laudan alusta niin siistinä kuin mahdollista ja tukitaan kaikki kolot mitä löydetään.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Lauantaina, 06.04.2013 klo 23:11  
+
0
Meilläkin porukoiden lintulaudan alle ilmaantui kerran myyrä, päästin Minkan siihen että mitä tapahtuu. No, Minka seurasi myyrää hissuksiin, mutta ei napannut. Taisi sen hukatakin siinä. Sitä en muista kävikö tuo ennen vai jälkeen sen epäonnisen myyrästyksen, kun myyrä nappasi Minkaa kirsuun. Myöhemmin kun olen esitellyt kesyhiiriä Minkalle kädestä, se käänsi päänsä pois :shifty:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

thapsus

thapsus
Viestimäärä: 290

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Lauantaina, 06.04.2013 klo 23:21  
+
0

Voisin yhtyä tuohon että hiiret enemmänkin antavat kosketuksen tapahtua kuin nauttisivat siitä kun taas rotat tykkäävät oikeasti ihmisen seurasta.



Tähän liittyen pakko laittaa (vanha) video. Pikkupojat ~3,5 viikkoa laitettu tylsään boksiin odottamaan siivouksen ajaksi.
Ota kyytiin
griffon belge Jedi s. 1.9.2015
muistoissa bostoninterrieri Väpä s. 9.5.2005-27.6.2016
(Viestiä on muokattu lauantaina, 06.04.2013 klo 23:27)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 08.04.2013 klo 13:19  
+
0
Hjälp, ihania.. :nauru::love:
Nääkö on ihan sellasia kesyhiiriä? Mä en tajua miten hankalaa mulle on muka hahmottaa niiden kokoa. Mä näin untakin, et ne on sellasia lilliputin kokoisia, jotka putoilee sormien välistä lattialle.. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 08.04.2013 klo 19:03  
+
0
^ Ei kesyhiiret mitään ihan minimaalisia ole :nauru:

Tässä esim. mun splashed naaras, joka on kuvassa joku 2kk ikäinen suunnilleen (nyt jo 4kk).

Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 08.04.2013 klo 19:32  
+
0

thapsus kirjoitti:

Voisin yhtyä tuohon että hiiret enemmänkin antavat kosketuksen tapahtua kuin nauttisivat siitä kun taas rotat tykkäävät oikeasti ihmisen seurasta.



Tähän liittyen pakko laittaa (vanha) video. Pikkupojat ~3,5 viikkoa laitettu tylsään boksiin odottamaan siivouksen ajaksi.
Ota kyytiin



Minä olen kyllä tutustunut sitten ihan vääriin hiiruihin. :love:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Tiistaina, 16.04.2013 klo 19:03  
+
0
Oon saanu aikaseks jopa kahden rotan kunnon kuvaamisen. Nekin vaan näitä "rotta kirjahyllylle ja räps räps...". No, parempia kuvia ainaki oon nyt saanu ja niitä kehtaa laitella jopa näytille :D

Morwen


Lórien


Ja sitten vielä Morwen ja jo uuteen kotiin lähtenyt Elanor (tai Valinor, en mä niitä erottanu toisistaan...) ihan "veettuakos siinä kuvailet, anna meidän nukkua" :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Torstaina, 25.04.2013 klo 14:26  
+
0
Tulee nyt peräkkäinen mut...

"Tuitui, olenko edes vähän söpö?"

Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)
(Viestiä on muokattu torstaina, 25.04.2013 klo 14:27)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Torstaina, 25.04.2013 klo 14:31  
+
0
No voi pyhä sylvi, mikäs se hän on?? :eek::love:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Torstaina, 25.04.2013 klo 15:31  
+
0
Se on kesyhiiri :nauru: Tosin aika kakara vielä, mulla on täällä yks poikueellinen nyt 3,5 viikon ikäisiä kakaroita.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Perjantaina, 26.04.2013 klo 23:03  
+
0
Toi Sherlockin pikkuotus näyttää ihan joltain metsäneläimeltä. En olisi arvannut kesyhiireksi. Ihana. :hymy:

Meillä ei ole enää yhtään jyrsijää. Mun olis tarkoitus pitää talvikkopentueen vanhemmat ja pidinkin mutta yksi kissanperkele kävi syömässä äitihamsterin. Se oli toi nuorempi cornish rex, oli käynyt avaamassa dunan liukuritilän vaikka olin varma ettei sitä kissat saa auki. Eivät ole tähänkään mennessä saaneet. Kehtasi kantaa sen vielä mun nokan eteen ja mutusteli sen tyytyväisenä siinä mun jalkojen juuressa. Jotenkin meni sitten innostus kokonaan koko hamstereihin ja etsin innostuneemman kodin ukkohamsterillekin ja se pääsikin nuoren tytön sylilemmikiksi. Huomaa kyllä omasta hengityksestäkin kun ei ole enää puruja pöllyttäviä otuksia. En edes muista, milloin olen viimeksi ottanut lääkettä. Parempi näin kun kerta aiheuttivat oireita.

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Tiistaina, 30.04.2013 klo 20:58  
+
0
Lisää kuvasaastetta. Alla kuvia neljä viikkoisista kesyhiirikakaroista.











http://i8.aijaa.com/b/00781/12161318.jpg

http://i1.aijaa.com/b/00210/12161319.jpg
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 08:18  
+
0
No osaapas olla hankalaa nyt löytää uroshiiri (tahi pari naarasta), joka viel menis likan väritoiveisiin.. :neutral:
Ja joka vielä löytyis kohtuullisen hakumatkan päästä..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 10:38  
+
0
Mistäs päin etsit ja minkä väristä ? ;)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 10:44  
+
0
No Tampereenseutu olis optimi, mutta tarvittaessa kyllä Pirkanmaan sisällä pystyy ajelemaan melkein mihin vaan.

Red olis likan lemppari, mutta tykkää niistä siamilaisen kissan värisistäkin ja tais sillä olla listalla muitakin jotka tulee sit, jos tota rediä ei millään löydy.

muoks yhteen viestiin.
Top5 lempparivärit on:
red
bone
tricolour
red/e
siamese seal point

Mitä ikinä noi tarkoittaakaan.. :D
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 29.07.2013 klo 13:36)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 13:35  
+
0
pois
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 29.07.2013 klo 13:36)

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 15:28  
+
0
Mä oon 10 vuotta kasvattanu nokialla hiiriä ;)
Poikasia olis par aikaa. Pienen väri tsekkauksen vois toki tehä, splashediä nyt ainaki löytyy.

Rediä ei kauheesti kukaa diggaile kasvattaa. Hyvää rediä ilman läskejä on vaikija saada :paapatus: Toki varmaa Tuuralta löytyy niitäkin.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 15:34  
+
0
Splashed tais olla kans jossakin sijalla siellä värilistalla. :peukku:
Ja muistelinkin, et asutaan samassa kaupungissa. :wink: Joskus tais koirapuistosta olla jotain juttua.

Ilman läskejä? :nauru:

Määpäs hei nakkaan sulle yksärillä mailiosoitteen, jos vaikka kuvaa laittasit poikasista?
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 15:52  
+
0

Sonik kirjoitti:


Ilman läskejä? :nauru:


Rediin ja tiettyihin muihin värimuunnoksiin liittyy sellainen läskigeeni, eli hiiristä tulee semmoisia muodottomia mähökkäitä normaalillakin ruokavaliolla. Kaikki redit eivät ole sellaisia, mutta kuten ylempänä oli puhetta, hyvää rediä (=riittävän kookasta, ei-läskigeenistä, hyvänsävyistä ilman nokisuutta jne.) on hankala väsäillä.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: JYRSIJä- JA KANIPULINAA - Maanantaina, 29.07.2013 klo 15:54  
+
0
Aa.. Mä aattelin et onko siitä jäänyt yks kirjain välistä, et olis tarkoitettu läIskiä.. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29 ... 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 21:15)