Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 08.05.2010 klo 20:05

Käsityöläiset

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KäSITYöLäISET - Lauantaina, 02.03.2013 klo 21:56  
+
0
Juu, toimivia haalariohjeita vain kehiin. Tuo meidän talvihaalari on ihan toimiva yleiskäytössä, mutta tänäänkin huomasin että lahkeet keräävät hirveästi lumi- ja jääpaakkuja sekä materiaalin että tarrojen takia. Tuollaiset resorit olisivat ehkä toimivammat ja tykkään kun tuo malli näyttää peittävän mahaakin aika pitkälle. Pidemmät lahkeetkin saisi olla kuin tuossa meidän haalarissa. Joku sellainen kiva fleece olisi kyllä hyvä keväälle.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: KäSITYöLäISET - Lauantaina, 02.03.2013 klo 22:03  
+
0
Mä kans kävin Natinan tuotoksia ihailemassa, ja oli kyl upeita!
Tuli mieleen Tigrun kauniit pusakat värikylläisyydellään:hymy:

Mulla on puikoilla siskon lapselle kauluri, (nykykaupasta kun moisia ei meinaa löytyä, ni kyllä täti tekee ;)) etenee hitaasti, kun meinasin alkuun ihan ohjeen mukaan sen tehdä, mutta piti sitten loppujenlopuksi alkaa ite kikkailemaan. Nähtäväksi jää onnistuuko.

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Lauantaina, 02.03.2013 klo 23:28  
+
0
Täältä löytynee kuvija tuotoksistani : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200448651716281.2198272.1156287396&type=3

Haalarin malli tuli pitkän harjottelun jälkeen. Tein, tein, tein ja tein koe versioita siitä miten saan helpoiten itselleni helpoiksi osat. Nyt ne on sellaset mitkä on mulle helpot :D Eli leikkelen kankaasta suoraan ilman mitää ihme kaavoja :D Mä en oo ikinä osannut käyttää kaavoja!
Nyt kun mulla tätä ompelu intoa on, niin samalla väännän Casa Perron (espanjan kodittomille koirille) tarhalle lahjoitus haalareita käytetyistä fleeceistä. Siinä samalla sitten tuttujen koirille ja omilleni :)

Uusin on nyt pipot mitä rupesinn vääntämään. Hessulla on tuulen arat korvat ja Össillä ei karvoja päässä ollenkaan.

Mä en vaan tiä kehtaanko mä mennä niitten kans enää ulkona... :D



Ingooratkaa tuo sotku taustalla :D

Koko ajan opin uutta vaatteiten vääntämise ja pantojen suhteen.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 02.03.2013 klo 23:31)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 10:22  
+
0
^Natina: Siis tuo haalareidesi selkä- ja takajalkaosa on yksi kokonainen pala? Etutassuille omat kappaleet? Ja vatsaosa tulee yhdestä palasta? Vai kahdesta? Mutta kuinka tuo pujotetaan päälle kun se näyttää niin tyköistuvalta enkä näe missään mitään vetoketjuja tai tarrasysteemeitä?
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.03.2013 klo 10:22)

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:19  
+
0
Kun käyttää joustavia materiaaleja, ei tarvita vetoketjuja jne. Meillä koirat on niin tottuneita pukemiseen (ylläri) että yksi aukko pukemiseen riittää.



Tosiaa puku koostuu 4 -5 kappaleesta, riippuen tuleeko kaulusta kuinka.
Toki puvun voisi tehdäihan 2 - 3 kappaleesta mutta en pidä siitä että etutassujen saumat tuliisi näkyviin.


Tässä linkkinä, ettei herkimmät katsojat loukkaannu ;)
http://i242.photobucket.com/albums/ff40/NatinaS/IMG_0012_zpsfba2e0f5.jpg

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:28  
+
0
Innostuin kokeilemaan saisinko mitään aikaiseksi ja hain miehen kaapista vanhan t-paidan harjoittelukappaleeksi. Sain selkäpalan ja etutassujen lahkeet harsittua yhteen jotta näin miten tuo minun "kaavani" toimii koiran päällä. Ja toimihan se muuten mutta täytyy tehdä kai vähän pidempi selkäkappale koska puku vähän kinnaa vastaan. Jos saan tuon prototyypin toimimaan, väsään ensimmäisen koiranpuvun mitä olen koskaan tehnyt. :jjei:
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:35  
+
0
Pistä ihmeessä kuvaa! :D

Nämä tais olla mun ensinmäisiä:


BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:44  
+
0
^ Toi viimeinen puku on niin tyylikäs, että melkein tekisi mieli puettavaa koiraa.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:57  
+
0
Heh, kiitos. Kylläsitä kevättä silti tulee innolla odotettua ettei tarvitse pukea!

mä innostuin totaalisesti noitten pipojen tekemisestä ja tossa on pinossa yks jos toinenkin !

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 23:30)