Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 03.03.2013 klo 11:57

Käsityöläiset

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 18

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 29.04.2013 klo 15:49  
+
0
^Hieno takki ! Mä olen tehnyt pul-kankaasta muutamille kavereiden koirille haalarit; ja toimii kurapukuna ihan jees, mutta ei ole 100% vedenpitävä. Eli mitään kaatosadetta ei kestä.
Siitä toi pul on kiva, kun tosiaan vähän joustaa, ja bonuksena sitä saa ihanissa kuoseissa :aurinko:.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 27.05.2013 klo 20:59  
+
0
Vihdoin jämälankaneule on valmis ! Mietin pitäisikö vielä pienet hihat tehdä...
Tein toisenkin, pienemmän. Siitä tuli vähän mäyräkoiramallinen :shifty:.



Neule on hiukan nafti mallina toimivalle Lilille, olisi sopivampi hiukan pienemmälle koiralle.
Tykkään kyllä että tuli tosi hyvin istuva pusakka !

(Laitetaan nyt vielä tännekin tämä; oon vaan niin tyytyväinen kun viitsin ryhtyä tuumasta toimeen, oli niin helpot ja kivat tehdä ! Nyt kelpaa keräillä kakkoja :peukku:.)
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KäSITYöLäISET - Torstaina, 27.06.2013 klo 22:56  
+
0
Nostellaas tätäkin yksinpuheluna taas.
Nyt helteiden ansiosta sain aikaiseksi ryykästyä noille froteiset viilennysloimet.

Kuvaa ei ole tähän hätään omatekemistä laittaa, mutta laitan linkin erittäin näppärään ja helppoon ohjeeseen jonka haluan kanssanne jakaa.
Kiva blogi muutenkin :).
Omat loimet tein vanhoista riemunkirjavista froteepyyhkeistä, en kantannut enkä koristellut, joten aika rupusen näköiset tuli verrattuna noihin blogissa esitettyihin. Mutta ne toimii, ja se on pääasia. Mallia otin Bot-verkkoloimesta.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 23.07.2013 klo 10:58  
+
0
Pitkään olen halunnut kokeilla neulahuovutusta ja eilen sitten valmistuikin monen tunnin uurastuksen jälkeen ensinmäinen työ!





Mallina toimi ystäväni ranskabulla :)

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 05.08.2013 klo 20:02  
+
0
Mää kävin ihan vähän vaan tänään Helsingissä lankaostoksilla :viheltel:

Kerrankin niin päin, että mulla oli mallit valmiina tiedossa ja piti löytää vaan oikeet langat. Ei siis yhtään hetken mielijohdetta! Hyvä minä!!

Ravelrya oon selannu nyt muutaman päivän ja pikkumiehelle ois tarkotus muutama pipo, villatakki ja muutama pari säärystimiä ynnä villasukkia neuloa. Ois mulla tietenkin ompelukasakin olemassa valmiiksi leikattuine vaippoineen, mutta inspiraatio on hukassa siihen hommaan..
Shibatrio <3

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KäSITYöLäISET - Lauantaina, 17.08.2013 klo 01:02  
+
0
Hehee, mua infottiin että tällainenkin ketju on :nauru: Mä jo vähän mietin että ihan kuin olisin nähny tällaisen.... Noh, mä siirryn tänne. Eli tässä mun toinen erä itse tehdyistä koruista:



Metallinen on kaulakoru, joka pääsee huomenna uuteen kotiin jos se huolitaan ja rannekoru on viininpunaista satiinia (värit vääristyy valon takia, ja kameran....). :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Lauantaina, 17.08.2013 klo 21:16  
+
0
Mä tossa huovuttelin ja tein tämmösen Mobilen vauvoille.
Kuva nyt ei valitettavasti anna ihan oikeutta tälle.




Siellä on leijona, norsu, kirahvi, seepra, krokotiili, apina, tiikeri ja virtahepo :)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KäSITYöLäISET - Maanantaina, 19.08.2013 klo 23:27  
+
0
^Krokotiili ja seepra! Söpöjä :)


Tässä mun tekeleitä taas :) Ylärivin "Memories"- rannekoru on tehty muutama päivä sitten, muut tänään. Vasemmalla rintakoru "Veden juoksu", keskellä rannekoru "Kani ja sudenkorento" ja oikealla riipus "Tähtitaivas" :)

Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 20.08.2013 klo 06:57  
+
0
^^ Voi ihana toi vauvamobile! :D Olispa itekkin noin taitava, mut oon just niin poropeukalo, et jos esimerkiksi villasukat pitäis tehdä, niin saisin aikaiseks vaan säärystimet. :shifty:

Aduron korut näyttää kans tosi makeilta! Toi rannekoru vois olla kiva kaulakoruna, näin omaan makuun :love:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 20.08.2013 klo 19:34  
+
0
^Kiitos! Kumpi noista rannekoruista? :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 20.08.2013 klo 19:39  
+
0
^ Aa katsos, niitä olikin kaksi, mun silmät kiinnittyi vain tuohon ylimpään, "Memories" nimiseen rannekoruun. Nätti :peukku:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 20.08.2013 klo 20:12  
+
0
^ Kiitos :) Mulla onkin toinen rinkula vielä, siinä luki kyllä jotain muuta... Mut kiva setti tulis :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KäSITYöLäISET - Keskiviikkona, 21.08.2013 klo 12:40  
+
0
Mä en oikeastaan tiedä miksi edes tein ton mobilen, sillä eihän mulla edes ole lasta x) Tuolla se nyt hyllyllä on tyhjän panttina :D Kuvassa nuo elikot ei pääs oikein oikeuksiinsa.. Ei oikeastaan mitkään nuo huovutus jutut oo päässeet mitä oon tehnyt :(

Mutta kiitos kehuista kuitenkin :)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KäSITYöLäISET - Keskiviikkona, 21.08.2013 klo 22:36  
+
0
Tässä tän päivän tekeleet:

Ylhäällä rintakoru "Surulaulu", keskellä kaulakoru "Valkoinen rakkaus" ja alhaalla rannekoru "Mustan kissan pallot" :D

Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Henuli

Henuli
Viestimäärä: 51

VS: KäSITYöLäISET - Perjantaina, 30.08.2013 klo 17:23  
+
0
^Oi että, "Kani ja sudenkorento" ja "Mustan kissan pallot"! :love: "Valkoinen rakkaus" on myös tosi kaunis! Mitä metallia nuo korujen metalliosat mahtavat muuten olla? Hopeaa?

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KäSITYöLäISET - Perjantaina, 30.08.2013 klo 23:45  
+
0
Riippuu ihan korusta. Kaikkia kivoja osia ei saa hopeisena joten sit osa on hopeoituja. Terästä, tinaa, messinkiä tms. alla :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: KäSITYöLäISET - Perjantaina, 30.08.2013 klo 23:52  
+
0
Mie olen neuloja- ja virkkaajaihminen, en ees OSAA kattoa telkkaria ilman että mulla on joku käsityö kesken! :D Kesällä tykkään enempi virkata ja muuhun aikaan vuodesta sitten neuloa.

Tämän kesän projekti ehkä jotenki näkyy tästä kuvasta, virkattu kolmiohuivi siis. Ohje muistaakseni jostakin Novitasta, tein sitä sitte vähän isommaksi. Oon kyllä aika tyytyväinen, ollu tosi ahkerassa käytössä jo nyt :D


Nyt on neulomisen alla onteloneulehuiveja parikin kappaletta, mutta niistä en uskalla ottaa kuvia, sattuu vielä pikkusisko lukemaan ja pilaan sitten yllätyksen siltä. ;) Viime jouluksi neuloin kaheksan sukkaparia lahjoiksi, saa nähä mitä sitä tänä vuonna keksisi. Larakin ehkä tarviis uuden villapaidan, edellinen on nyt ollut käytössä pari vuotta:
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KäSITYöLäISET - Lauantaina, 31.08.2013 klo 12:20  
+
0
^Eikä miten söötti villapaita :love:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: KäSITYöLäISET - Torstaina, 05.09.2013 klo 21:23  
+
0
Baby-varoitus!

Oon väsäilly vauvalle juttuja, tässä ois uusimmat:

fleece-puku ja pipo



ja palmikkopipo



Sit ois kankaat itelle paitaan ja ja parit sukat kai pitäis neuloa talveksi jaaa mitähän vielä..
Shibatrio <3

Heisku

Heisku
Viestimäärä: 191

VS: KäSITYöLäISET - Tiistaina, 10.09.2013 klo 16:39  
+
0
Sain tehtyä meidän Ukolle ( ja elämäni ensimmäisen) palmikkoneuleen. Vähän olisi parantamisen varaa, no seuraavaan sitten. :hymy:


  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 18
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 01:45)