Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14  
+
0
Jatkoa kauneus- ja terveyskeskustelulle.

Edellinen ketju löytyy täältä.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 15.10.2012 klo 16:02  
+
0
Mulla haluttais ihan kamalasti semmonen sidecut, muttaku mien uskallaaa.. :shifty: kauhia homma kasvattaa siihen tukka takas jajaja..

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 15.10.2012 klo 16:29  
+
0
Paras huulirasva?

Kesällä en edes tarvinut kasvorasvaa ja nyt on huulet kuivat ja nenänpielet. Äääh.
Follies Neville
09.03.2011
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.10.2012 klo 16:29)

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 15.10.2012 klo 16:45  
+
0
^ Bepanthen tai vaseliini toimii mulla :hymy:

Alerte taisi tuolla edellisessa ketjussa kysellä toimivia karvanpoistomenetelmiä kotikonstein?
Itse käytän tätä Veet Lämminvahaa, ja sillä saa menestyksekkäästi karvat myös tuolta alakerrasta :nauru:
Eikä se muuten oikeasti edes satu pahasti! Enemmän sattuu jos on höylällä vetänyt ja karvat alkaa kasvaa sisäänpäin heti seuraavana päivänä..

Muoks. kirjotusvirhe ja pieni lisäys
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.10.2012 klo 16:48)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 15.10.2012 klo 16:46  
+
0
Bepanthenin puolesta liputan kans. Ainoa toimiva. Minulla.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 15.10.2012 klo 17:21  
+
0
Bepanthen oli aiemmin mun luottohuulirasva, kunnes kokeilin sattumalta apteekin Aco-huulirasvaa. Ei ole paluuta. Kosteuttaa aivan täydellisen hyvin ja on sellainen normaali puikkorasva eikä typerä tuubi, joka rikkoutuu heti. Tästä en vaihda kyllä enää koskaan pois.

Muoks: Tää menee tuohon otsikon terveyspuolelle.. Missähän vaiheessa kannattaa huolestua, jos näläntunne on ollut kadoksissa jo toista viikkoa..? Saatan havahtua alkuillasta etten ole syönyt laisinkaan eikä edes kroppa ilmoita nälästä. Sen verran kroppa vielä pelittää, että mulla tekee mieli lämmintä ruokaa aika ajoin ja pyrin sitä muistaessani syömäänkin, vaikka tosiaan nälkää ei ole laisinkaan. Mulla on ollut ihan järkyttävä stressi ja yliväsymys, sillä opiskelu + koira päivisin ja työt öisin on vähän paska yhdistelmä. Koira lähti 3 viikoksi vanhemmille ja mulla iski yliväsymyksen päälle aivan tappava flunssa. Pahin kurkkukipu meni ohitse, mutta räkää ja verta tulee tulvimalla nenästä ja en pysty nukkumaan päivällä, koska syke on niin korkealla. Nyt on sentään yhtenä yönä saanut nukuttua, mutta edeltävä viikko on mennyt 4-5h unilla. Ihan hirveä olo.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.10.2012 klo 17:24)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 15.10.2012 klo 20:07  
+
0
Ite pistän Bepanthenia talvella kunnon kerroksen huuliin yöksi (ja flunssassa nenän ympärille). Toimii! Mut ulkona sitä ei kylmällä voi käyttää. Se on niin rasvasta että tekee saman kuin vaseliinikin- eli jähmettyy kylmässä rumasti valkoiseksi mömmöksi joka on urpon näköistä.. :D Mun lemppari huulirasvaa on Blistex tuubi. Älkää muuten sortuko niihin purkki huulirasvoihin joista sormella otetaan, todella epähygieenistä ja flunssa uusiutuu nopeesti.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 08:48  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Bepanthen oli aiemmin mun luottohuulirasva, kunnes kokeilin sattumalta apteekin Aco-huulirasvaa. Ei ole paluuta. Kosteuttaa aivan täydellisen hyvin ja on sellainen normaali puikkorasva eikä typerä tuubi, joka rikkoutuu heti. Tästä en vaihda kyllä enää koskaan pois.


Isot kompsit täältä Acon huulirasvalle :peukku: Mä myös kerran "vahingossa" ostin, kun oli huulirasvoja tyrkyllä siinä tiskillä ja tadaa, sepäs olikin paras ostos pitkään aikaan. Toinen mikä on myös hyvä on Dermosilin huulivoide. Kuva Näitä kahta on pakko olla koko ajan :nauru:

Kyllä mä Bepantheniakin käytän, mutta tuo Aco-puikko kulkee mukavasti vaikka lenkkitakin taskussa.

Joskus ostin tuon Blistexin kun niin moni sitä kehuu ja suosittelee, mut mun mielestä se on ihan hirveetä sen mentholin takia. Hohkaa aivan liikaa. Vai onko joku Blistex missä sitä mentholia ei olis?
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 11:43  
+
0
Bepanthenin ihan se huulivoidetuubi on ollu tähän mennessä paras, joskin sekään ei aivan täysin toimi, koska mulla on varmaan maailman kuivimmat huulet.. ehkä kokeilen seuraavaksi tuota Acoa.

Arica

Arica
Viestimäärä: 83

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 11:54  
+
0
Mikä ois oikeesti hyvä shampoo vahingoittuneille hiuksille? Tai siis kun mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja suoristan niitä aika ahkeraa, ja vaikka käytänki aina lämpösuojaa, nii hiukset tuppaa silti kärsimää :( ja noitaha mainostetaa nyt tosi paljon noita shampoita sun muita jotka nimenomaa on hiuksille mitä lämpökäsitellään paljo, osaisko joku suositella jotain hyväks todettua shampoota ja hoitoainetta?
Arkea ilahduttamassa partasuinen Staffi-Saksanseisojamix Nella

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 12:06  
+
0
^ Ainakin Silky Sexy Hairin olen todennut oikein toimivaksi :peukku: On suunnattu erityisesti karheille hiuksille ja hiustenpidennyksille, tuoksuu taivaalliselta ja tukka on ku uusi sen jälkeen.

Toinen toimiva voisi ehkä olla Bonacuren "Repair Rescue" -sarja.

Muoks. Kannattaa muuten ostaa myös Bonacuren Oil Miracle -hiusöljy, se laitetaan märkään tukkaan föönin alle.
Dalmikset Rölli & Ronja
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 17.10.2012 klo 12:10)

Arica

Arica
Viestimäärä: 83

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 12:34  
+
0
^ Kiitos ,täytyypi tota sitte käydä ostelemassa ! :peukku: Löytyykö ihan jostain Prismasta vai onks kampaamotuote?
Arkea ilahduttamassa partasuinen Staffi-Saksanseisojamix Nella

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 12:36  
+
0
^ Ne on kampaamotuotteita, mut ainakin tuota Bonacurea saa esim. Stokkalta ja Sokokselta :)
Dalmikset Rölli & Ronja

Arica

Arica
Viestimäärä: 83

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 12:38  
+
0
Okei, no pitääpi mennä sitte metsästämää niitä !:hymy:
Arkea ilahduttamassa partasuinen Staffi-Saksanseisojamix Nella

Sanni

Sanni
Viestimäärä: 1032

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 12:40  
+
0
Mulla on Redkenin Allsoftia (multi-care oil for dry/brittle hair) kuvien latvojen hoitoon. Pelkkä shampoo ja hoitoaine ei riitä, vaikka olisivat miten luksustuotteita. Tuolla puolestaan saa silkkisen tunteen hiuksiin, takut aukeaa kuin taikaiskusta eikä jätä hiuksia öljyisiksi.

Te kulmien (ja ripsien) kotivärjääjät, millä aineilla saatte hyvän värin kulmiinne? Millaisia värin levitykseen tarkoitettuja vermeitä on missäkin kotipakkauksessa? En itse ole aiemmin kotivärjäystä harrastanut, mutta kun pulitin edellisestä kulmien värjäyksestä ja muotoilusta 36€, päätin koittaa itse. Ostin RefectoCilin värjäyspakkauksen kotiin, ja vaikka väri on musta, en saa tuolla tarpeeksi tummia kulmia millään. Ripsien värjäämisestä nyt puhumattakaan. Onko jotain vinkkejä, miten homma hoituisi paremmin? Onkohan mulla ihan surkea väripaketti, vai enkö vain osaa käyttää sitä oikein?
"Jotta säilyttäisi todellisen suhteudentajun omasta tärkeydestään, jokaisella pitäisi olla koira palvomassa häntä ja kissa, joka jättäisi hänet huomiotta."
http://vilmaneiti.blogspot.com/

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 14:57  
+
0
^Redken on loisto sarja :)

Ei sitä oikein tarpeeksi tummaa saakkaan jos omat kulmat on tosi "harvat" :/ Onhan sulla värin ja hapetteen määrä suhteessa toisiinsa oikea? Ja oot pitäny sen 10 min ainakin kulmissa sitä väriä?
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 15:31  
+
0

Sanni kirjoitti:

Te kulmien (ja ripsien) kotivärjääjät, millä aineilla saatte hyvän värin kulmiinne? Millaisia värin levitykseen tarkoitettuja vermeitä on missäkin kotipakkauksessa? En itse ole aiemmin kotivärjäystä harrastanut, mutta kun pulitin edellisestä kulmien värjäyksestä ja muotoilusta 36€, päätin koittaa itse. Ostin RefectoCilin värjäyspakkauksen kotiin, ja vaikka väri on musta, en saa tuolla tarpeeksi tummia kulmia millään. Ripsien värjäämisestä nyt puhumattakaan. Onko jotain vinkkejä, miten homma hoituisi paremmin? Onkohan mulla ihan surkea väripaketti, vai enkö vain osaa käyttää sitä oikein?


Tää nyt on vähän OT, mutta olen tuolla RefectoCilillä muutaman kerran värjännyt ripsiä. Verrattuna kampaajan laittamaan väriin, ei tuolla saa kyllä mitään aikaan. Mulla tarttuu väri tosi tehokkaasti noissa kampaamoväreissä (siis niin tehokkaasti, että laittajatkin ovat yleensä hämillään tilanteesta), mutta ei tuolla kotipakkauksella samaan pääse. En tiedä, onko vika värissä, laittajassa vai missä, mutta näin se vaan on. (Ps. Mulla on kanssa ollut musta väri käytössä kotona, mutta kampaajalla ripsiin laitettu tummansinistä, joka on se tummin sävy. Mustaltahan se ripsissä näyttää, voisiko siis värivalinta vaikuttaa tässäkin? Tosin en tiedä, näkyykö kulmissa sitten jo väriero, siniset kulmat ei välttämättä ole se ratkaisu tähän ongelmaan :nauru:)

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 19:49  
+
0
Noita kaupan kulmavärejä saa pitää reilusti yliajan tosiaan jos haluaa esim. todella mustan värin, ja eikä ne pysy kauaakaan

Kokeilkaapas tätä, on hyvä kotivärjäämiseen thuya

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 21:13  
+
0
Angat: Tuo sinimusta on hyvä ripsiin, siitä tulee todella syvä väri.

Kampaamoissa/kauneushoitoloissa ym. jos käyttävät ReceftoCiliä ne käyttää sitä vetyperoksidia mikä tulee litkuna pullossa tai jopa 6% vetyperoksidia apteekista. Se on siis huomattavasti vahvempaa ja toimii eri tavalla vaikka itse väri olisikin samaa kuin ennen.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 21:29  
+
0
Mä tahtoisin jonkun yksinkertaisen ratkaisun siihen, että meikittäkin näyttäisi edes suht hyvältä :D mietinnässä on silmien ylärajaus kestopigmentoimalla tai ripsien pidennykset. Molemmat epäilyttää ja varsinkin noissa ripsissä se, että hinkkaan aika paljon silmiä ja tykkään olla pitkään suihkussa. Tippuuko ne helposti?
A house is not a home when I'm alone here....

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545654
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 11:45)