Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 14:35  
+
0


otsahiuksilla vai ilman? :mietiskel:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 14:42  
+
0
Noissa kuvissa näytät vanhemmalta ainakin tuolla etutukalla.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 14:55  
+
0
^^Molempi parempi, nätti olet! :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 17:14  
+
0
Mä en ole niin supersuuri otsatukkien ystävä, mutta mun mielestä otsatukka korostaa tosi kauniisti Wallen sun kasvoja ja kuten keimu sanoi, saa näyttämään vanhemmalta. Mä siis ajattelin tuon vanhemman positiivisesti, siis että kypsemmältä (?).
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 18:40  
+
0
Wallen: Molemmat sopii mutta ilman otsista näytät nuoremmalta. Eli otsiksella parempi!
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 19:36  
+
0
Munkin mielestä Wallenille sopii otsikselliset hiukset paremmin.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 22.01.2013 klo 20:09  
+
0
Alerte, juu. Otsatukallinen versio on ehkä enemmän sellainen "aikuisen naisen" -look. Mutta voi toki tietysti olla, että myös ihan ilmeet, vaatetukset yms. vaikuttaa.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 18:34  
+
0
Ääni otsahiuksille!

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 24.01.2013 klo 20:13  
+
0
Mulla on nyt tää colourb4 päässä, ja hyi että, tää haisee kyllä ihan hirveeltä! :nauru: Sain ton yhden paketin just ja just riittämään, ois ehkä ihan vähän tarvinnu lisää mutta toisen paketin avaaminen ois ollu lähinnä tuhlausta, toivotaan että tää riittää. Käytän ton toisen sitten jos on tarvetta toiselle käsittelylle.

muoks. se toimi ihan loistavasti! Kiitos oikeesti tosi paljon kun vinkkasitte tosta! Lähti yhdellä paketilla _kaikki_ 7 vuoden mustat kertymät hiuksista ja sieltä alta tuli takas mun oma punaruskee väri. :jjei:
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.01.2013 klo 21:20)

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 25.01.2013 klo 21:39  
+
0
^Oho! Onpa tehokasta ainetta.
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 25.01.2013 klo 22:27  
+
0
Saisko Eldarwen ennen ja jälkeen - kuvia!
Rise to reset the world.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 25.01.2013 klo 23:44  
+
0
Katsotaan löytyykös jotain hyvää kuvaa..

Ennen oli siis ihan niin mustat hiukset kuin mahdollista, oon varmaan 7 vuotta niitä värjäillyt joten värikertymää oli tosi paljon. Värinpoistolla ei saanu mitään muuta aikaseks kun blondin juuren. Tässä kuva joulukuulta, mutta ihan sama tilanne oli vielä nytkin:

Minä vasemmalla


Ja sitten jälkeen, tyylikäs suihkunraikas kuva :nauru: Heti otettu kuin hiukset kuivui. Tuo tumma osa on ihan vaan varjoa, on kokonaan samanväriset. Ja on täsmälleen mun oma väri, oli päässy jo tulemaan juurikasvua jonkinverran eikä rajaa huomaa yhtään.



Katotaan kauanko menee että palaan taas mustaan kun oon niin tottunut. :nauru: Mutta ainakin nyt tietää miten pääsee helposti eroon!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.01.2013 klo 23:46)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 25.01.2013 klo 23:52  
+
0
^:eek: :eek: :eek: Ihan mieletöntä mömmöä?!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 25.01.2013 klo 23:56  
+
0
Niin on! Ja hiukset ei tosta kärsinyt sitten yhtään. Ainoa miinus tosiaan oli se aivan järkyttävä mädän kananmunan/viemärin haju, mutta mulla se ei ees jääny pahasti hiuksiin kiinni. Tai sitten vaan huuhtelin niin sinnikkäästi. :nauru: Kyllähän tuossa lukeekin että " contains no ammonia or bleach", mikälie sitten aineen salaisuus.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 26.01.2013 klo 00:42  
+
0
En nyt tajua, että mitä on tapahtunut Mercilon-pillereiden kanssa.

Aloitin ne toissakesänä ja taisin syödä muistaakseni 3*3 liuskan verran niitä, vaikka oireilut oli ihan kamalat. Ajattelin kropan kuitenkin tottuvan, ekat e-pillerit tai mitkään hormonaaliset jutut kun ne mulla oli. Lopetin kuitenkin ja pidin jonkun aikaa taukoa, kun en jaksanu haittavaikutuksia. Aloitin uudelleen viime toukokuussa, mutta lopetin yhden liuskan jälkeen, kun oireet taas palasivat. Naamasta tuli siis kukkapenkki (ei muutenkaan kovin hyvässä kunnossa) ja mielialanvaihtelut oli kamalia. Ensin saatoin itkeä koska elämä on ihanaa, yhtäkkiä kaikki raivostutti ja saatoin alkaa viskoa tavaroita pienemmästäkin ärsytyksestä ja seuraavana hetkenä mietin että hyppäänkö ikkunasta vai junan alle, kun itketti ja masensi ihan älyttömästi eikä mitenkään ollut hyvä olla. Sitten naps vaan ja sama tunnevuoristorata alusta, hihihi kun elämä i-ha-naa ja yhtäkkiä se olikin jotain aivan muuta. En ollut missään vaiheessa "normaali".

Aloitin taas tässä kuussa kokeillakseni. Nyt on puolikas liuska syöty eikä mitään mielialanvaihteluita, lähes koko ajan hyvällä tuulella poislukien normaaleja ei-niin-kivaa -päiviä. Naamakin on alkanut olla paremmassa kunnossa (elämäntavoissa ei muutoksia). Toukokuussa kun olin syönyt vähemmän näitä kuin nyt, oli jo alkanut haittavaikutukset.

Miten nuo yhtäkkiä sopiikin mulle? :mietiskel:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 26.01.2013 klo 05:52  
+
0
^^ Hieno tulos ! On se vaan hyvää ainetta ! :nauru:
Meinasitko vielä toisen kerran vetää sillä ?

Nyt jos vaan mahdollista, älä värjää heti päälle, käytä syväputsaria kerran pari pesussa.
Joillakin se on tehnyt niin, että on tummentunut takaisin, jos ei ole tarpeeksi hyvin huuhdeltu.
Anna nyt kunnon tehohoitoa, kosteutusta tukalle.:hymy:

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 26.01.2013 klo 10:30  
+
0

Eldarwen kirjoitti:

Mulla on nyt tää colourb4 päässä, ja hyi että, tää haisee kyllä ihan hirveeltä! :nauru:
muoks. se toimi ihan loistavasti! Kiitos oikeesti tosi paljon kun vinkkasitte tosta! Lähti yhdellä paketilla _kaikki_ 7 vuoden mustat kertymät hiuksista ja sieltä alta tuli takas mun oma punaruskee väri. :jjei:


Oho :eek: Mä olen kymmenen vuotta värjännyt mustaksi ja joskus on käynyt mielessä vaihtaa väriä, joten hyvä tietää että on tuollainen aine. (Paitsi etten uskaltaisi itse ryhtyä moiseen hommaan, vaan marssisin kampaajalle, mut en ihan vielä..Tää musta vaan jotenkin on mun väri :shifty: )
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 26.01.2013 klo 11:15  
+
0
Eldarwen: Mistä hankit tuota ColourB4:ta? Tilasitko jostain?
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 26.01.2013 klo 14:13  
+
0
Sitä saa suomestakin, tosin vaihtelevasti. Helpommalla pääsee kun tilaa ulkomailta ;)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 26.01.2013 klo 19:07  
+
0
En varmaan tee tälle enää mitään, oon niin tyytyväinen. Halusin palauttaa oman värini ja siihen pääsin. :) Mä tilasin 2 pakettia ebaysta, 6 puntaa maksoi yks paketti, laitoin myyjälle viestiä niin antoi vielä 20% alennuksen.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 07:45)