Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 01:55  
+
0
Mä haluan kans laserleikkaukseen. Tarviiko ennen sitä mennä johonkin tarkastukseen että soveltuuko leikkaukseen? Tyyliin silmänpaineet/suonikasvut jnejne... Oon vaan käyttäny varmaan 7 vuotta piilareita poikkeuksetta joka päivä käymättä tarkastamassa, enkä haluu mennä mihinkään tarkastuttamaan kun mulle kuitenkin sanotaan että ei voi leikkauttaa etkä saa enää käyttää piilareita. Joo. Oon vähän turhamainen tässä asiassa. :nauru:

sea07

sea07
Viestimäärä: 31

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 07:30  
+
0
Kävin itse noin 1,5 vuotta sitten silmien laserleikkauksessa. Kyseessä on FemtoLasik-leikkaus. Menin leikkaukseen iltapäivällä ja pystyin ajamaan autolla itse kotiin. Jo reilun kahden tunnin päästä leikkauksesta katselin telkkaria ja näin niin selvästi ettei tosikaan! Uskomaton tunne :eek: Mulla kuitenkin oli - 4 molemmissa silmissä. Nyt on niin ihanaa kun ei tartte laseja. Helpottaa huomattavasti arkielämää. Maksoihan se leikkaus yli 3000 euroa, mutta oli se sen väärti.

Eldarwen: Silmäasema (samassa yhteydessä toimii Silmäsairaala) järjestää ilmaisia ennakkotutukimuksia joillakin paikkakunnilla, sieltä saat heti tietää, että pystyykö silmiäsi leikkaamaan (sarveiskalvon paksuus jne.). Kannattaa hyödyntää tuota ilmaista tutkimusta jos vain mahdollista! http://www.laserleikkaus.fi/ Sen jälkeen tehdään kunnollinen esitutkimus ja sitten vain odotellaan leikkausaikaa.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 31.10.2012 klo 12:15  
+
0
Onko kellään kokemusta jäsenkorjauksesta? Kiinnostais kovasti kokeilla ko. hoitomuotoa tähän hyvin epätasapainossa olevaan kroppaan, mutta kaipaisin suosituksia asiantuntevista jäsenkorjaajista, kun ei viittis ihan kenen tahansa runnottavaksi mennä. Ja jos jollain on suositella hyvää hierojaa Tampereella, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan, vaikka yksärillä!

nowaypunk

nowaypunk
Viestimäärä: 68

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 31.10.2012 klo 15:59  
+
0
^Mä oon kerran käynyt ja mielelläni kävisin taas, kun vaan raskisi opiskelijabudjetista nipistää siihen rahaa. Tässä Pirkanmaan jäsenkorjaajat. Kävin itse tuolla Kata Hyvärisellä (otti vastaan ainakin silloin pari vuotta sitten myös Tampereella) ja voin suositella, jonot tosin taitaa olla melkoisen pitkät. Mitään runnomista se ei ole .:hymy: Mulla oli vähän erimittaiset jalat mikä aiheutti kaikenmoista ongelmaa, ja niitä sitten korjailtiin.

Edit. Saana Monthan ilmeisesti hoitaa myös koiria, ja oon suunnitellut Nemille käyttäväni häntä, oiskin hauska kun sama ihminen hoitaa sekä ihmisen että koiran ongelmat. :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 31.10.2012 klo 16:01)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 31.10.2012 klo 16:26  
+
0
Mä oon kans käynyt jäsenkorjaajalla, oli myös mm. erimittaiset jalat. Tykkäsin ja tuntui että siitä todella oli apua. Kävin tuolla Valkeakoskella Anneli Lahdella, ihana ihminen.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 31.10.2012 klo 16:42  
+
0
Danke! Tuolla Saana Monthanilla oli ainakin hyvin asiaa valaisevat nettisivut, täytyypäs ottaa häneen yhteyttä ja kysellä, tekee näköjään kotikäyntejä.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 01.11.2012 klo 18:05  
+
0
Selittämätöntä tyydytystä aiheuttaa juuri irtirepäistyn kylmävahaliuskan tarkastelu ja siihen jumiutuneiden karvojen tuijottelu. :aurinko:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 08:25  
+
0
^Mä niin tiedän ton tunteen! :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 09:14  
+
0
Vielä parempi tunne on se, kun käyttää niitä pirun mustapäälappuja ja näkee kun ne on kiinni siinä irtirepäistyssä lapussa :shifty:

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 09:24  
+
0
^Oi joo!
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 10:32  
+
0
^^Yhdyn tähän täysin! :nauru:
Mistä tulikin mieleeni, että pitäis ostaa niitä taas kun vaan muistais.
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 11:54  
+
0
^^^ & ^^ & ^ Toimiiko ne oikeesti? Pitääkö olla tosi "paha" mustapäätilanne, että niistä on hyötyä?
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 12:17  
+
0
En käytä niitä mitenkään vakituisesti, ovat mulla itsellä semmosella "hauskoja hömpötyksiä" listalla ja ostan jos alessa näen. Kyllä se aina ihan hirveen näkönen on se lätkä kun mä sen nenääni lätkäisen tai siis irrotan, mutta en mä nyt tiedä kuinka oleellinen hyöty niistä on. Mulla on nenä siis yhtä mustapäätä kokonaisuudessaan, mutta ei nyt niin häiritsevästi kuitenkaan että varmaankaan kukaan muu kuin minä niitä huomaa.

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 13:33  
+
0
Hei mäkin haluan kokeilla noita mustapäälappuja. :nauru: Löytyisköhän ihan Cittarin hyllystä niitä? Mulla on nenässä kans kasa mustapäitä, joita oon mustapää"raudalla" välillä puristellut mutta noi lappuset vois olla vähän yksinkertasempia ja hauskempia.. :D
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 14:24  
+
0
Muistaakseni Nivealla on ainaki noita mustapäälappusia?

Oon kans kokeillu joskus ja kokeiluks myös jäi :nauru:
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 15:24  
+
0
Otan vkonlopun missioksi metsästää jostain tommosia mustapäälappuja!! :paapatus: Pakko päästä testaamaan! :nauru:

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 17:07  
+
0
Eiköhän niitä ainakin isompien kauppojen hyllyiltä löydy metsästämättäkin :nauru:

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 19:22  
+
0
En tajua miksi nuo mustapäälaput toimii joillakin ja toisilla ei. Mulla se on ihan sama kuin pistäisi palan muovia nenälle ja ottaisi sen hetken kuluttua pois: ei niin minkään valtakunnan vaikutusta.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 19:24  
+
0
Ootko sä tutkinu sen lapun kunnolla ettei siihen varmasti oo mitään jääny? Ne mustapäät näkyy siinä semmosena varsin huomaamattomana "nukkana" pinnalla ellei niitä ala kyttäämällä kyttää. Vai tarkoitatko ettei vaikutus näy naamassa? En mäkään niistä isompaa vaikutusta tosiaan naamaan huomaa vaikka ne siitä lapusta näänkin, että lähtenyt on. Enemmän semmonen vaikutus että just oisit pessy naamas.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 02.11.2012 klo 19:31  
+
0
Viimeisestä kokeilusta on kyllä useampi vuosi aikaa, mutta muistelen että siinä lärppänässä ei ollut tosiaan yhtään mitään kiinni vaikka kuinka tiirailin. Eikä pärstästäkään huomannut että mustapäät olisivat minnekään liikahtaneet.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 13:45)