Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 14.10.2012 klo 21:14

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 14.11.2012 klo 21:04  
+
0
^^ On DIP-dye. :nauru: Oon vaan lukihäiriöissäni lukenut että tip-dye, "kärkivärjäys", koska tavallaan se käy myös järkeen, kun latvojen kanssahan tuossa värkkäillään.

Nyt mulla alko ärsyttää mun punertavat hiukset. Tahtoisin just tollaista suklaanruskeaa ja blondia. :ylpea: Mitenköhän saisin kotikonstein tän tukan vaalemmaksi ? Voi kukka, en edelleenkään haluaisi värinpoistoa.

muoks. Löysin tällaisen tuotteen, joka mainostaa itseään sanoin "does not contain bleach or ammonia". Mutta voiko tuo silti tuhota hiukset ? Mitkä muut ainesosat rasittaa hiuksia ?
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.11.2012 klo 21:22)

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 13:59  
+
0
Onko kellään palstalaisella ripsienpidennyksiä? Mä olen vakaavasti harkinnut, ja nyt saisin edullisesti hyväksikehutulta tekijältä.. Itselläni on hyvin vaaleat ripset, ja kosmetologin värjäys pysyy hyvin lyhyen aikaa.. Olen niin sika huono laittamaan ripsiväriä, niin olisikohan tuo ratkaisu ongelmaan. Ei tarvisi enää aamuisia meikata sitten ollenkaan. :shifty:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 14:04  
+
0
^ Mulla on ollut useamman kerran, mutta tällähetkellä ei ole.

Tykkäsin kyllä kovasti, ja ens viikolla käyn laittamassa uudelleen.

Aluksi oli hieman vaikeaa tottua siihen, ettei silmiä voinut esim. hieroa, ja kasvojen peseminen tuntui myös hieman hankalalta, mutta äkkiä siihen tottui.

Oli se vain niin helppoa kun ei tarvinnut tosiaan sen ripsarin kanssa pelata välttämättä ollenkaan (välillä laitoin alaripsiin) ja aamuisin oli aina niin fressin näköinen. :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 14:18  
+
0

Kuuska kirjoitti:

Onko kellään palstalaisella ripsienpidennyksiä? Mä olen vakaavasti harkinnut, ja nyt saisin edullisesti hyväksikehutulta tekijältä.. Itselläni on hyvin vaaleat ripset, ja kosmetologin värjäys pysyy hyvin lyhyen aikaa.. Olen niin sika huono laittamaan ripsiväriä, niin olisikohan tuo ratkaisu ongelmaan. Ei tarvisi enää aamuisia meikata sitten ollenkaan. :shifty:



Mä kanssa haaveilen, ei vaan ole varaa laittaa sitä rahaa 4 viikon välein siihen huoltamiseen.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 14:20  
+
0
^Sama :neutral:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 14:31  
+
0
Mullakin sitten tyssäsi tosiaan noihin huoltoihin, tuntui että alkoi palamaan rahaa liikaa periaatteessa ihan turhaan, kun sitä ripsaria tosiaan voi laittaa ja lopputulos on lähestulkoon sama.

Mutta kyllähän nuo ripset aikaa säästi ja helpotti arkea, varsinkin tällaiselle joka meikkaa joka päivä.

Kesällä nuo oli kyllä ihan mahtavat.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 15:05  
+
0
Mä oon miettinyt noita ripsienpidennyksiä nyt taas tauon jälkeen uudestaan. Mulla oli melkeen vuoden, ihan pieniä taukoja välissä ja vaikka ne ihanat onkin, niin mun ripset meni kyllä aika huonoon kuntoon. Nyt oon miettiny, että kun ollaan ens vuoden alussa lähössä reissuun, niin ottaisinko sinne. Kuuma ja koskea ilma varmaan irrottaa niitä nopeesti, mutta toisaalta matkan varrelta vois löyty halpoja paikkoja, missä vois käydä korjailemassa. Tosin sitte sinne missä snorklataan ja sukelletaan, en kyllä enää ottais. Saattasivat haitata maskin käyttöä..

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 16:32  
+
0
Mun pitäis saada aikaseks käydä otettua ne "harjotteluripset", eli yksittäisiä pidempiä ulkonurkkaan ~30€ laitto ja huollon hintaa en muista, edullisempi kumminkin. Turussa Hiushuone Kerho laittaa siis myös näin, ehkä sais muualtakin?
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

candy123

candy123
Viestimäärä: 3

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 16:38  
+
0

Arica kirjoitti:

Mikä ois oikeesti hyvä shampoo vahingoittuneille hiuksille? Tai siis kun mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja suoristan niitä aika ahkeraa, ja vaikka käytänki aina lämpösuojaa, nii hiukset tuppaa silti kärsimää :( ja noitaha mainostetaa nyt tosi paljon noita shampoita sun muita jotka nimenomaa on hiuksille mitä lämpökäsitellään paljo, osaisko joku suositella jotain hyväks todettua shampoota ja hoitoainetta?




Paras shampoo ja hoitoaine on ehdottomasti bed head tigi sitä saa kampaamosta! Iso pullo shampoota ja hoitoainetta maksaa yhteensä 30 e ja kestää kauan, purnukoita pon erivärisinä ja se mikä on oranssissa purkissa on hiuksille joita suoristetaan yms. Kannattaa kokeilla itellä oli ennen tosi kuivat latvat ja harkitsin leikkaamista mutta eipä tarvinnu ku vähän siistiä ja vaihtaa tohon merkkiin :)

Kondo

Kondo
Viestimäärä: 363

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 17:38  
+
0
Mulla on nyt ollut kesästä lähtien ripsienpidennykset. Hommasin ne, kun omani ovat tyngät, jäykät ja harvat. Tämän lisäksi, kun meikkasi ja taivutti ripsiä, niin toiseen ripsirivistöön tuli aukko, kun ne katkeilivat. Oon ollut tosi tyytyväinen näihin ja niin kauan kun rahatilanne sallii, aion nämä pitää! En esim. värjää hiuksia lainkaan ja kampaajalla tulee käytyä muutaman hassun kerran vuodessa, joten tämä nyt sitten on se mun rahallinen panostus kauneuden eteen :kieli:

Ovat myös helpottaneet aamuja, kun ei tarvitse muuta kun meikkipohjan tehdä. Eikä leviä silmämeikki!
WeCoCaN
WeCoCaU

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 17:50  
+
0

Arica kirjoitti:

Mikä ois oikeesti hyvä shampoo vahingoittuneille hiuksille? Tai siis kun mulla on pitkät ja paksut hiukset, ja suoristan niitä aika ahkeraa, ja vaikka käytänki aina lämpösuojaa, nii hiukset tuppaa silti kärsimää :( ja noitaha mainostetaa nyt tosi paljon noita shampoita sun muita jotka nimenomaa on hiuksille mitä lämpökäsitellään paljo, osaisko joku suositella jotain hyväks todettua shampoota ja hoitoainetta?



Huomasin tän nyt vasta ku tähän oli joku muukin vastannu. Mut mulla on Bonacuren Oil Miracle toiminu kärsineeseen tukkaan ehkä kaikkein parhaiten. Se on nimensä mukaisesti öljy, jota käytetään hiustenpesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin.
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 20:08  
+
0
Yyyh, mun ja kaverin luottokampaaja kertoi, että Suomen Tigin maahantuoja on mennyt konkkaan, eli kohta ei enää saa Tigin tuotteita Suomesta :mad:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 20:14  
+
0
^Juu, kuulin saman jo jonkin aikaa sitten. Toivottavasti uusi maahantuoja löytyy, koska Tigi vaan on just hyvä :)
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 20:22  
+
0

Alerte kirjoitti:

muoks. Löysin tällaisen tuotteen, joka mainostaa itseään sanoin "does not contain bleach or ammonia". Mutta voiko tuo silti tuhota hiukset ? Mitkä muut ainesosat rasittaa hiuksia ?



Ei oo varsinaisesti omaa kokemusta mut jonku verran tullu seurattua juurikasvu.org palstaa jossa on pitkät keskustelut tuosta. On vissiin parempaa ja hellempää hiuksille ku normi värinpoistot.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 20:31  
+
0
Tosta Color B4:stä oli keskustelua aiemmin myös täällä
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 20:50  
+
0

griffon kirjoitti:

^Juu, kuulin saman jo jonkin aikaa sitten. Toivottavasti uusi maahantuoja löytyy, koska Tigi vaan on just hyvä :)



Toivottavasti, sillä mä en kyllä suostu käyttämään kuin Tigin shamppoita ja hoitoaineita :ylpea:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 20:56  
+
0
Onko kukaan muuten kuullut sellaisesta, että hiukset pestäisi pelkällä hoitoaineella? En tiedä onko sille edes suomalaista termiä, mutta ruotsiksi balsammetoden.

Perustuu siis siihen, että kuontalo pestäisi pelkällä hoitoaineella (jollain tämän metodin "hyväksymällä" sellaisella) ja shampoo jätettäisi kokonaan pois. Shampoo kuulemma kuivattaa tukkaa eikä ole ollenkaan hyvä, ja tää metodi sais tukan taas ihan mahtavaan kuntoon ja niin edespäin.

Tekisi mieli kokeilla, mutta en oo jaksanu perehtyä asiaan vielä sen kummemmin.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 21:01  
+
0
^Joo, toi tais edeltää tätä no 'poo -vaihetta. Sille on joku suomenkielinenkin nimitys, en tosin muista mikä..

Ei toiminu ainakaan mun päähän, toimii paremmin päinvastoin eli pelkällä shampoolla, ilman hoitoaineita :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 21:12  
+
0
Mutta eikös se päänahan peseminen ole se tärkein hiustenpesussa vai luulenko väärin? Mä en käytä hoitoainetta sen takia kun mun hiuksista tulee niin liukkaat ja lättänät:shifty:

Arvelin olla niin hurja ja varata ens kuun alkuun kampaajalle ajan. Vähän jotain erilaista välillä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 23.11.2012 klo 21:16  
+
0
^Mähän teen nimenomaan niin, että varovaisesti ja hiuksia mahdollisimman vähän sotkematta hieron shampoon sormilla päänahkaan.
Mullahan on siis pitkä, puoleen selkään asti oleva paksu ja karheanpuoleinen hiuslaatu. Oli monta vuotta värjäämättä, ja nyt on kuparinen kevytsävyte. Näin talvella oon laittanu pesun jälkeen hiuksiin jätettävää hoitoainetta latvoihin hillitsemään sähköisyyttä.
Ei takkuunnu ja pesuväli pysyy inhimillisenä :peukku: Kesäaikaan mulla päänahka oireilee välillä aika rajustikin kutiamalla ja "mähmimällä", eli sellasella kostealla hilseellä, siihen on auttanu apteekin lääkeshampoot aina kuuriluontoisesti.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28182
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 16:30)