Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 08.11.2015 klo 11:45

Kauneus & Terveys

Siirry sivulle: 1 2 3

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 08.01.2016 klo 13:57  
+
0
Mä kanssa mietin, että eihän se Beauceron tarkoita mitään, että yksi ihminen on sitä mieltä, että kuntosalilla käynti olisi paikallaan. Jos sama tyyppi päättää lähteä kävelemään tuosta syystä, ehkä on parempi antaakin mennä. Kyllä sen treenauksen pitäisi lähteä omasta halusta eikä siitä, että yrittää miellyttää muita.

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 08.01.2016 klo 14:50  
+
0
Juu en tiedä meinaako lähteä kävelemään, kun meinasi tuolla "jos mä en tykkää jostain asiasta mä vaan lähen" sitä että lähtee melkein heti seksin jälkeen kotiinsa eikä jää kovin pitkäksi aikaa juttelemaan tai mitään. Mutta toi sen sanominen vaan tavallaan pysäytti miettimään, että ehkä varaa kiinteyttää olisi. En halua luisua huomaamatta siihen tilanteeseen että tajuan liikakilot vasta kun niitä on jo ihan liikaa.
Haaveissa kl u

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 08.01.2016 klo 15:50  
+
0

Beauceron kirjoitti:

Juu en tiedä meinaako lähteä kävelemään, kun meinasi tuolla "jos mä en tykkää jostain asiasta mä vaan lähen" sitä että lähtee melkein heti seksin jälkeen kotiinsa eikä jää kovin pitkäksi aikaa juttelemaan tai mitään.

:eek:
Kuulostaa loukkaavalta. Mutta onhan teillä kummallakin valinnanvapaus toistenne seuran suhteen.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 11.01.2016 klo 08:57  
+
0
Beauceron, ihanko oikeasti sinusta on hyvä idea alkaa treenaamaan sellaisen ihmisen takia, joka saa sinut tuntemaan itsesi noin arvottomaksi?

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 11.01.2016 klo 17:19  
+
0
Oisko kellään ollut samankaltaista jalkakipua joka meikällä alkoi yllättäen kaksi päivää sitten?

Olin tekemässä lyhyitä hölkkäpätkiä Pikon kanssa ja lenkin lopussa yllättäen alkoi toisen jalan jalkapohja ja jalkapöytä (vähän vaikea paikantaa kipua tarkkaan) sattua joka askelmalla. Kipu muistuttaa hieman suonenvetoa ja ensin ajattelinkin että joku sen tyyppinen se olisi. Mutta kipu on jatkunut kaksi päivää. Kipua ei tunnu lainkaan levossa eikä myöskään jalkaa painelemalla vaan ainoastaan kun laitan jalan päälle painoa tai alan kävellä. Kipu ei ole niin kovaa, ettenkö voisi kävellä lainkaan, mutta ei tää mitään mukavaakaan ole ja nopeaa vauhtia ei pääse. Tänään aamulla ekat askeleet makkarista keittiöön ei sattunut lainkaan ja ehdin jo iloita mutta pari askelta lisää niin alkoi taas sattua. Harmittaa niin pirusti kun pitää väkisin tuolla ulkona laahustaa etenki just nyt kun into lenkkeilyyn olis ihan huipussa! :mad:
lpku 02/14

Heilin

Heilin
Viestimäärä: 40

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 12.01.2016 klo 13:11  
+
0
Mulla on ollut just tollaista samanlaista kipua jalkapöydässä/jalkapohjassa! Pahimmillaan kävelykin tuotti tuskaa. En mä käynyt sitä missään näyttämässä ja itsestään se meni ohi (kesti ehkä jonkun viikon). Äitini, joka on sairaanhoitaja, arveli että rasitusvamma olisi ollut kyseessä.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 12.01.2016 klo 13:25  
+
0
Rasitusvamma? Miulla oli viime keväänä tuon tyyppistä kipua, alkoi kun kävin pitkästä aikaa pienellä hölkkälenkillä. Levossa tai painellessa kipua ei tuntunut, mutta joka askeleella meinasi tulla itku. Viikon kärvistelin kotona kunnes raahauduin lääkäriin ja siellä sanottiin vaan että kärvistele kaksi viikkoa lisää ja tule takaisin jos kipu ei ole poissa.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 12.01.2016 klo 14:29  
+
0
Kiva kuulla että teillä mennyt lopulta ohi! :hymy: Toivottavasti ei montaa viikkoa kestäisi. Mulla kanssa tuli heti kun päätin pitkästä aikaa hölkätä. Onko tää siis merkki että pitäis vissiin tehä sitä vähän säännöllisemmin ni ei menis sit heti rikki? :nauru:
lpku 02/14

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 21.01.2016 klo 19:18  
+
0
Mun on pakko täälläkin hehkuttaa, ku uskalsin vihdoin kokeilla sokerointia kotona. Varsinkin bikinirajalle ihan ässä, tulee siistiä ilman ainuttakaan punasta näppyä. :jjei: Mulla ainakin ajelun jälkeen bikinialueen iho on aina ihan karseen näkönen, täynnä niitä pilkkuja ja siihen ei auta yhtään mikään. :mad: Vähän sen tekniikan oppiminen vaati työtä, mutta yllättävän helppoa se on. Sokeroinnin jälkeen iho on pehmee ja ja karvat pysyy poissa monta viikkoa. :aurinko: Sokerointi on siitä hyvä, et se ei vahingoita ihoa, vaan kuorii pois vaan kuolleet ihosolut, toisin ku esim. vahaus. Ja yks sokeripurkki maksaa 15 euroa ja siitä riittää sokeria moneen kertaan, aika halpaa siis verrattuna siihen, et kävis jossain sokeroinnissa. :hymy:

Mää ostin oman sokerini Life-kaupasta ja katoin ohjeet sokerointiin täältä. Mulla on siis toi vihree purnukka kuivalle iholle.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.01.2016 klo 19:20)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 21.01.2016 klo 22:39  
+
0
^ Hui kääk! ...mutta kuitenkin iski kauhea "himo" päästä kokeileen ainakin kainaloihin ja sääriin (joita ei tarvitse edes desinfisioida :neutral: )
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.01.2016 klo 22:39)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Torstaina, 21.01.2016 klo 23:05  
+
0
^Siihen sokerointiin itse asiassa tulee vähän himo, ku pääsee vauhtiin. :nauru: Mä en oo desinfioinu mitään kehon osaa, mut alakerta kannattaa talkita ennen sokerointia ja lisäillä sitä myös välissä. Näköjään samaa suositeltiin myös kainaloille.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 22.01.2016 klo 11:42  
+
0
Onko kellään kokemuksia maksa- tmv. läiskistä? Haen lähinnä takaa, että voiko estää leviämistä jotenkin tai onko syytä tutkituttaa enemmän (ihan kuin lääkäreitä kiinnostaisi), peittämiseen en halua edes lähteä, olkoot siinä jos on vaikka ärsyttääkin.

En ole ikinä ollut auringonottaja tai hillu ulkona puolialasti, en ole koskaan palanutkaan, eli en jaksa uskoa siitä johtuvan nämä minun täysin valloilleen räjähteneisiin läiskiin. Seuraan tilannetta valokuvin, nyt olen tosin jättänyt senkin. Koitan olla kahtomatta peiliin liikaa, en vaan enää halua nähdä noita. Nämä läiskät tuli yhdessä yössä ensin, vuosi sitten tilanne tämä ja 2kk siitä myöhemmin. Tänään, vuosi alkup. kuvasta. Ei puhelinkuvalla näe kunnolla saati läiskien tummuutta (väritys on tummanharmaa maitokahvi), mutta koko miun rinta on täynnä pientä pyöreää läiskää ja samoiten selkä, ne ei mua haittaa edes, mutta miksi tuohon kaulalle pitää tulla noin tummia ja isoja läiskiä.. "nousevat" niskaa pitkin tuosta olkapäältä ja kaulalle vaan leviää entisestään isommalle alueelle. Argh. Vituttaa ihan suomeksi sanottuna.

Mulla on kilpirauhasongelmia, ylipainoo vielä 15kg jäljellä mut en jaksa stressata sitä kun 20kg melkein saanut vuosien saatossa jo tiputettua, 10-15 tupakkaa menee päivässä (oon polttanu 10v), alkoa en ota kuin saunakaljan ehkä kerran kolmessa kuussa, syön aika terveellisesti (lähinnä annoskoot joskus pielessä), ei mitään mättösafkaa tai nameja. Melkolailla siis "perusterve". Nuorena ei ollu mitää eikä ylipainosenakaan, mutta kun sain ton ekan satsin lopulta tiputettua (viiden vuoden aikana :D) niin tuli nämä kaikki nykyiset terveydelliset ongelmat.
- nimimerkki vaihtunut -

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 22.01.2016 klo 21:58  
+
0
lallimus, minusta nuo pari ensimmäistä kuvaa näyttävät jonkinlaiselta ihossa majailevalta sieneltä. Olen nähnyt tuommoisia parilla tuttavalla, ja heillä kyse on ollut sienen villiintymisestä, eli varmaankin olisi aiheellista pistäytyä siellä lääkärissä. Hyvä uutinen on että jos kyseessä on tosiaan sieni, sen hoitoon on olemassa myöskin lääkkeitä.

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Perjantaina, 22.01.2016 klo 23:48  
+
0
Lurchin kanssa samoissa ajatuksissa. lallimus, oletko googlaillut sellaista ihotautia kuin savipuoli? Kuvista päätellen ainakin muistuttaa vähän sitä?

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 23.01.2016 klo 16:42  
+
0
No mun edellisen asuinpaikkakunnan lääkäri (jonka tietotaidossa muutenkin vähän sanomista tai lähinnä asiakaspalvelutyössä) väitti niitä harmittomaksi maksaläiskiksi.. :D siksi kuvittelin niiden olevan niitä, mutta kun noita savipuolikuvia katsoin (ihmeellinen suomennos..) niin tuohan se on eikä mitään maksaläiskiä! en ole koskaan ko. "taudista" kuullutkaan joten en ole osannut etsiäkään itse diagnoosia, mutta kun lueskelin eilisillan niin sehän se on kaiken tämän takana. Onneksi ensiviikolla on terv.tarkastus tässä uudella paikkakunnalla, täytyypä sanoa asiasta että tahdon kiitos eroon tästä. Noi saa siis häivytettyä aikanaan pois jos oikein ymmärsin vaikka uusiikiin herkästi? Koitin reseptivapaita lääkkeitä katsoa, en löytänyt tai en osannut.
Kiitokset teille, pelastitte mun elämän :D
- nimimerkki vaihtunut -

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Lauantaina, 23.01.2016 klo 16:48  
+
0
^ Terveyskirjasto Duodecimin sivuilta löytynee hoito-ohjeita reseptivapaiden lääkkeiden käyttöön. :hymy:.

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Sunnuntaina, 24.01.2016 klo 15:07  
+
0
Näin lääkärinä savipuoli miullekin ensimmäisenä tulis mieleen. Daktarinia voiteena lähtisin käyttämään (saa apteekista ilman reseptiä) ja alkuun 2-3 viikon ajan säännöllisesti koko ihoalueelle jolla läiskiä on. Jos ei ala asettua, niin sitten tarvittaessa lääkärille niin voi suun kautta otettavaa kuuriakin miettiä. Mutta tosiaan sinänsä harmiton, mutta toki esteettisesti ikävä vaiva :)
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Tiistaina, 26.01.2016 klo 12:32  
+
0
Voi olla että mulla on "hieman" lääkäriä suppeampi otanta, mutta minä en ole nähnyt kenenkään saavan noista Daktarinin tuotteista hyötyä sen paremmin jaloissa kuin muuallakaan ihossa elelevien sienten hoidossa. Ei mulla nyt mitään massiivista sienitutkijan historiaa toki olekaan, mutta olen elämäni varrella kuitenkin tavannut useamman ihmisen jolla on jonkinlainen ihotatti jossakin päin kroppaa ollut, ja kukaan ei ole päässyt omastaan eroon sen kummemmin voiteella kuin pulverillakaan.

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Keskiviikkona, 27.01.2016 klo 21:37  
+
0
Voihan hormooninäppylät.

Aloitin marraskuussa aiemmin itelle sopineet e-pillerit ja tadaa, naama kukkii ihan hulluna. Niin ärsyttävää! Jos tuun ilman meikkiä töihin niin työkaveritkin jo kyselee et mikä sun naamaa vaivaa.. Eikä tää stressaus todellakaan edistä asiaa. Yritän nyt vielä yhden liuskan kattoa, tulis se 3kk täyteen mutta pakko kai taas vaihtaa pillerimerkkiä.. Ei oo kiva olla 26-vuotias ja naama ku 14-vuotiaalla pitsanaamalla.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KAUNEUS & TERVEYS - Maanantaina, 16.05.2016 klo 09:48  
+
0
Onko täällä ketään nivelpsorista kärsivää?

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28179
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 07:30)