Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 23:50

Kc:laisten kotisivut ja blogit

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 16

PINNI

PINNI
Viestimäärä: 151

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Tiistaina, 09.08.2011 klo 14:52  
+
0
www.shelttitrio.blogspot.com
Tuolta löytyy siis sheltti-kolmosteni blogi, jota päivittelen lähinnä kuvilla ja lyhyillä tekstinpätkillä. Toisinaan mukaan mahtuu myös pidempiäkin tekstinpätkiä! Kiitämme ja kumarramme kaikkille jotka viitsivät käydä ja olla käymättä :)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Maanantaina, 19.09.2011 klo 19:16  
+
0
Kotareita kevyesti uusittu, lisäilty kasvattitaulukot jne (joskin saattaapi noita päivitellä tässä vielä lisää, kun kerkiää). Sitten tuli vihdoin vaihdettua blogi bloggeriin, kun kyllästyin vuodatuksen ongelmiin. Eli nykyään meidän blogi löytyypi sitten täältä. Tämän vuoden päivitykset siirtelin tuonne, vanhempia siirtelen joskus jos jaksan. Ja uusia tulee tässä sitten kun ehkä loppuviikosta kerkeäisi ja jaksaisi :nauru:

Edit. niin ja kotarit löytyy edelleen tuosta sigupalkin Kitan katse-kuvasta :hymy:

(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.09.2011 klo 19:17)

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Keskiviikkona, 28.09.2011 klo 16:58  
+
0
^Mä en kyllä ole havainnut vuodatuksen kanssa itse mitään sen suurempia ongelmia. Asiaan tosin voi vaikuttaa sekin että mun kumpikin blogi on nimenomaan tekstiin perustuvaa materiaalia. Siinä on ihan omansorttistaan haastavuutta kun koittaa kertoa asioista mahdollisimman kuvailevasti käyttämättä kuvia. :D

Blogeista puheen ollen. Toinen on runoutta ja pseudofilosofiaa ja toinen musiikkia.
Map of the Problematique
Lost in Music
Nimistä voinette päätellä kumpi on kumpi. :cool:
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Keskiviikkona, 28.09.2011 klo 17:08  
+
0
Kössin ja Hipun blogi

On pienellä tauolla, koska itse huitelen Australian suunnalla vielä lokakuun puoleenväliin asti.
Täältä voi sitten lukea kolmen kirjoittajan voimin tuotettuja tekstinpätkiä reissun päältä.
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 28.09.2011 klo 17:08)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Keskiviikkona, 28.09.2011 klo 17:39  
+
0
Pystyykö blogit.fi:stä siirtämään blogimerkinnät esim. blogspotiin? Jonnekin ees?

Tekisi mieli vaihtaa, toi blogit.fi on niin tylsä.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Keskiviikkona, 28.09.2011 klo 19:13  
+
0
Mekin alettiin blogeileen :)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Maanantaina, 31.10.2011 klo 17:48  
+
0
Mäkin päätin nyt sitten (taas) luoda koirasivuston, tällä kertaa blogin. Katsellaan nyt josko tätä jaksaisi päivitellä, aiemmin Laran kotisivut on "kaatuneet" viitsimisen puutteeseen.

Laralla on asiaa

(Täytyy muokkailla ulkoasua ja muuta myöhemmin, kun jaksaa paneutua..)
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Maanantaina, 31.10.2011 klo 19:24  
+
0
Määkin oon nyt yrittäny ylläpitää jopa vähän siedettävää tahtia blogin kirjoittelussa, aina kun aiheita tupsahtelee mieleen että jotain isompaakin saisi :)

Spotting Mindi
(Pakko oli joku teennäinen sanaleikki keksiä otsikoksi! :ttou: :nauru: )

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 08.12.2011 klo 18:38  
+
0

SilverBride kirjoitti:

^Mä en kyllä ole havainnut vuodatuksen kanssa itse mitään sen suurempia ongelmia. Asiaan tosin voi vaikuttaa sekin että mun kumpikin blogi on nimenomaan tekstiin perustuvaa materiaalia. Siinä on ihan omansorttistaan haastavuutta kun koittaa kertoa asioista mahdollisimman kuvailevasti käyttämättä kuvia. :D


Niin no ei siis minullakaan kuvat olleet mitenkään ongelmana vuodatuksen puolella, vaan ihan muut jutut. Mutta tosiaan, tyytyväinen olen nyt tällä erää ainakin ollut bloggreriin kun nyt olen tuon kolmisen kuukautta sitä käyttänyt :)

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 08.12.2011 klo 18:41  
+
0
Kraah! Ja nyt vasta huomasin, että tuolla aiempanahan mulla on väärä linkki :nauru: No, kotareille meni se "blogilinkki", ettei se ny ihan kauhean pahasti etes pieleen. Tässä kuitenkin siis se blogikin, jota pari kuukautta sitten koitin huonolla menestyksellä linkata :roll:

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 08.12.2011 klo 19:02  
+
0
Akumainen blogi. :hymy:
Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

ilemmym

ilemmym
Viestimäärä: 34

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 08.12.2011 klo 20:28  
+
0
Carpe Diem Ab Ovo

Päivittelen oikeastaan joka päivä kuulumisia, lähinnä kuvien kautta, joskus saattaa jotain pidempääkin juttua tulla jos on vain aikaa ja jotain asiaa. Jutut liikkuu plokin sisällä ihan laidasta laitaan ihan mun aivopierujen mukaan.

Blogissa seikkailee myös lentävä hollantilainen sisäänrakennetulla oravatutkalla varustettuna. Hollantilaisen nimi on Möhkö.

Siinä kai se oli pähkinänkuoressa.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 08.12.2011 klo 21:13  
+
0
^ Lukasin sun blogin tässä (melkein) läpi :nauru: Täytyypä ruveta lukemaan jatkossakin, kivaa juttua löytyi ja tietenkin ihana Möhkö! + Oot ihan supernätti! :hymy:

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Perjantaina, 16.12.2011 klo 17:09  
+
0
Minäpäs en ole tainnut omaa blogiani tänne listalle pistää vaikka tuossahan se joka viestin perässä kuitenkin pyörii :)

Blogissa on aika paljon (liikaa) kuvia, ja koirajuttuja. Mitä me ollaan tehty, ja mitä ei olla tehty. Välillä on tosi vilkkaita kausia (monta kertaa viikossa tulee tekstiä) ja välillä taas on ollu pidempääkin taukoa. Tällä hetkellä seuraillaan Basson eläinlääkärireissuja (ens viikolla taas yks)
Laittelen myös muita ottamiani kuvia ja fiiliksiä väliin jos tuntuu siltä, vaikka koiria varten tuon olenkin aloittanut.

Tulipa tässä mieleen että aika pitkään oon jaksanu jo kirjotella (Mulle reilu 2 vuotta on jo aika jees!) Käykää kurkkaamassa jos näiden kolmen tohelon kanssa elämä yhtään kiinnostaa. Mielellään ottaisin vastaan kysymyksiä tai toiveita mistä kirjoittaa, työn alla on meidän päivä. Se on helppo toteuttaa nyt kun loma alkoi niin kameraa muistaa pitää mukana.


*muoks* ja tää dorka vois myös laittaa sen linkin tähän vaikka tuolla alhaalla lukeekin Espanja-suomi-suomi
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta
(Viestiä on muokattu perjantaina, 16.12.2011 klo 17:11)

Fanla

Fanla
Viestimäärä: 23

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Perjantaina, 16.12.2011 klo 20:25  
+
0
Valkkaripennun elämää voi seurata Sisun omasta blogista.
Valkkari Sisu 131011
Valkkari Hyry 180708
Seropi Usva 071105

Canidae

Canidae
Viestimäärä: 182

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Maanantaina, 09.01.2012 klo 13:53  
+
0
Meidän blogimme, minun ajatuksiani kaikesta koiriin liittyvästä ja kuulumisiä Lobon käytösongelmien treenauksesta ja muutakin meidän elämäämme liittyvää (:
lk hollanninpaimenkoira 12/2014

lobsteri.blogspot.fi

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 12.01.2012 klo 09:47  
+
0
Mekin ollaan taas back in business: tintti.org. :hymy:

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 12.01.2012 klo 12:29  
+
0
Kivoja blogeja kaikilla. Jumahdin lukemaan muutamia hetkeksi (oho tuntihan tässä vierähti :nauru:). Itte oon yrittänyt varmaan kolmesti aloittaa bloggaamisen (ensimmäisen tein varmaan 14-vuotiaana..), mutta jotenki se sit aina jää. Oisko kellään hyviä vinkkejä bloggaamisen aloittamiseen? Mitä kannattaa kirjoittaa ja miten ym ym..
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 12.01.2012 klo 12:55  
+
0
^Valitse selkeä aihepiiri, esim. ...koira! :nauru: Eikä sitä blogia tarvi päivittää joka päivä, pidä vaikka kahden vuoden tauko jos siltä tuntuu. Kirjoita persoonallisesti mutta helppolukuisesti, mielummin vähän lyhyesti kuin pitkästi jos haluat että jutut luetaan. Paljon kuvia! Hyviä kuvia mielellään :nauru:

Mutta toisaalta... jos ei ole mitään kerrottavaa, ei sitä blogia kannata väkisinkään alkaa pitämään. Menettää vaan itte hermonsa ja yöunensa, jos yrittää väenvängällä keksiä jotain raflaavaa.
Mä olen suoraan sanottuna tosi yllättynyt siitä, kuinka suosittu munkin blogi on, ja miten mä olen saanut tuotettua sinne noinkin paljon sisältöä. Siellä nyt vaan pääasiassa on kumminkin vain kuvia hei mun koirasta :nauru: Tosin se nyt on pystyssä kohta jo 3v eikä mitään suurempia taukoja ole tullut, mutta silti mua aina vähän ihmetyttää :nauru:

Hugon blogi tulikin perustettua siksi, että jäis pääasiassa itelle & kasvattajalle jotain konkreettistakin pelkkien muistojen tai sähköpostikeskustelujen lisäksi. Sittemmin jutut on vähän rönsyilleet... mutta kaipati toi koira on yhä pääosassa :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: KC:LAISTEN KOTISIVUT JA BLOGIT - Torstaina, 12.01.2012 klo 21:52  
+
0
Vaikka se tosta allekirjotuksestakin löytyy niin..

Bailey & Blake, kaikenlaista juttua koirista ja vähän muustakin.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545650
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 12:00)