Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:04  
+
0
Tosiaan, missä Dylan on? Ei Dylan voi kadota!! :suru:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:31  
+
0
Ot: Kukaanhan ei varsinaisesti pakota täällä notkumaan jos teinit häiritsevät. Vaikka aikuisten palstallekin ovat myös nuoret aikuiset tervetulleita, en ole havainnut mitään vallitsevaa teinihelvettiä näillä main. Monta vuotta olen itsekin täällä kirjoitellut, enkä ole huomannut että palsta olisi muuttunut mitenkään teinivoittoisemmaksi.

Minäkin kaipaan monia jo edellä mainittuja kirjoittajia, ja myös moni edellä mainittu keskustelu on jäänyt mieleen.. Kuten myös väännöt siitä onko kissan kynsienleikkaus ja ajokoiran lopettaminen ampumalla eläinrääkkäystä. Toisinaan kaipaan myös näitä viihdyttäjiä :shifty:

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:37  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Mä taisin rekisteröityä keväällä 2009 eli ihan newbie vielä :wink: Taisin vasta syksyllä alkaa aktiivisesti kirjottelee ku oli koira josta rupatella.



Et oo niin newbie kuin minä, syksyllä 2009 rekkautunut ;)

Silti mulle on jäänyt mieleen useat rotukyselyketjut ja Rocky_ (vai oliko se toisella puolella tuo alaviiva?) Missä on meidän naisten viihdyttäjä, keskustelun suorasanaisin kriitikko ja pippelinsä koosta puhuva Rocky!?

Rushdie

Rushdie
Viestimäärä: 142

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:38  
+
0
En puhu nyt aikuisten palstasta vaan foorumista kokonaisuutena. Taitaa keski-ikä jäädä alle kahden kympin. Ja se näkyy aivan erityisesti rotukeskusteluissa ja noissa "mikä rotu minulle" -jutuissa. Oma mielenkiintoni taas ei riitä vain höpöttelemään niitä näitä aikuisten palstalla, toisaalta junnujen kanssa rotukeskustelutkin ovat aikamoista veden kantamista siivilällä.

Ja joo, ei ole muuttunut palsta teinivoittoisemmaksi. Kyllä tää tällainen on ollut koko sen ajan mitä itse olen palstaa seurannut.
Hälytysryhmäpelastuskoira, BH Voitto (X -04)
Pelastuskoiraoppilas, FI MVA BH AD Veikko (mudi -07)

Power is nothing without control!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.04.2010 klo 00:40)

krisuuu

krisuuu
Viestimäärä: 24

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:41  
+
0
Minö oon seuraillu palstaa jonku parisen vuotta,mieli teki kyllä rekisteröityä..Tuntu vaan jotenki niin hirmu hankalalta tulla joukkoon mukaan :eitietoo: Mutta nyt kun tuli tää uudistus niin uskalsin tulla mukaan :jjei:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:41  
+
0
^Tuo on kyllä aivan totta. Rotukyselyt ovat usein todella surullista luettavaa. Toisaalta taas, onhan se hyvä että tietämättömät tulevat jostain kyselemään ja jokunen saattaa jopa ottaa jotain onkeensa ja harkita uudelleen.

Rushdie

Rushdie
Viestimäärä: 142

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:44  
+
0
Juup, siksi tässä taas yritetään valistaa.
Hälytysryhmäpelastuskoira, BH Voitto (X -04)
Pelastuskoiraoppilas, FI MVA BH AD Veikko (mudi -07)

Power is nothing without control!

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 01:43  
+
0
Oon tainnu rekkautua ekan kerran vuonna 2004 foorumille ja siitä asti kirjoitellut enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Enkä kyllä kuollaksenikaan muista että minkä takia rekkauduin. Ja oli muuten ihan ensimmäinen keskustelufoorumi mihin rekisteröidyin.

Eikö Rocky kulje nykyään nimimerkillä lalaa? Vai olenko mä ihan hakoteillä?
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 03:59  
+
0
rushdie, miksi sitten sanot että "kuinka kauan tätä teinihelvettiä jaksaa" jos palsta ei ole mielestäsi muutunut?

Mä en itse edes pulise saati seuraa muita osioita kuin vain tätä aikuisten palstaa. Mun mielestä tässä on ihan tarpeeksi. Mulla on sellainen olo, että "it's too much ground to cover" jos seuraisin esim jotain "mikä rotu minulle"-palstaa. Ja mitä sitä olen joskus katellut - itsellä se nostaa verenpainetta sen verran aina välilä, että olen päättänyt pysyä poissa. Ne jotka jaksaa "valistaa" tietämättömiä ja "teinejä", jatkakoot siellä vääntönsä. Itseä ei kiinnosta. Aikuisten väliset väännöt täällä aikuisten puolella kylläkin.

Nutti, itse en ota kantaa julkisesti kuka kulkee nykyään millä nimimerkillä, koska moni muu(kin) on uuden palstan tulon myötä vaihtanut nikkiä paremman anonymiteetin toivossa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.04.2010 klo 04:00)

Rushdie

Rushdie
Viestimäärä: 142

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 09:33  
+
0
Ja kaiken täällä saa vääntää rautalangasta, kuten aina. No, väännetään. Eli kirjoittelin täällä pari vuotta aktiivisesti, sitten kyllästyin meininkiin aivan totaalisesti, olin pari vuotta pois, nyt kirjoittelen täällä taas, ja saa nähdä kauanko tällä kertaa jaksaa. Ja tää asioiden kymmeneen kertaan selittäminen on yksi juttu joka ärsytti jos silloin kun palstailin viimeksi enemmän. Samoin kuin se, että jokainen kommentti otetaan jollain tapaa hyökkäyksenä itseä vastaan.
Hälytysryhmäpelastuskoira, BH Voitto (X -04)
Pelastuskoiraoppilas, FI MVA BH AD Veikko (mudi -07)

Power is nothing without control!

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 09:50  
+
0
^Elä huoli. Kokee sitä muutkin, mut mun mielestä toi asioiden perusteellinen selvittäminen kuuluu internetin ihmeellisen maailman luonteeseen. Ihmiset ei tunne sua ja kirjoittaessa on käytössä yksi vähäisemmistä ihmisen kommunikaatio keinoista. Ja aina voi kirjoittaa: "No comments" :wink:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Dojota

Dojota
Viestimäärä: 120

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 10:01  
+
0
Olisinkohan rekkautunut tänne joskus 2005. Nyt en kyllä muista... Sitä ennen tuli luettua ahkerasti.
Itse muistan parhaiten "keskustelun" Ter-nimimerkin kanssa labbiksen jalostuksesta. Itsekin on tullut rähistyä aikalailla... Lähinnä näistä "sidoin kiimaisen koiran pihalle kiinni ja se tuli vahingossa kantavaksi".

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 10:02  
+
0
Mä luen yhtä toistakin lemmikkiaiheista palstaa myös, minkä varmaan moni tietää myös ja dylan on siellä ainakin kirjoitellut. Sinne voisi mennä vihjailemaan että tulepas takaisin kc:en myös :heristel::nauru:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 10:12  
+
0
Mä en sitten taas jaksaisi lukea kerta toisensa jälkeen marttyyrointia, kuinka "kukaan ei taaskaan tajua" ja "mä väännän tämän sadattamiljoonatta kertaa ratakiskosta". Sitä joko vääntää tai ei väännä. Ei oo pakko seurata tai ottaa kantaa, jos ei jaksa.

Mä olen rekkautunut tänne lokakuussa 2003.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Dogiliini

Dogiliini
Viestimäärä: 32

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 11:04  
+
0
Mä olen varmaan tällä nimimerkillä rekannut itseni palstalle joskus vuonna 2003 ja sitä ennen lueskellut, mutta en muista oliko mulla nimimerkkiä...:eitietoo:
Vuosien varrella moni on kyllä kadonnut palstalta...
Parasta antia täällä on kyllä olla sivustaseuraajana ja lukea toisten juttuja :hymy: Välillä voi innostua jotain kirjottelemaan...

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 11:19  
+
0
Mä rekkauduin tänne keväällä 2005 ja hengailin ensin hetken nuortenpalstalla ja siirryin sitten aikuisten puolelle, kun ikä riitti. :hymy: Itelle on jääny parhaiten mieleen kaikki "loistavat" provoalotukset, joista on sitten saatu hulvattomia huumoripläjäyksiä muiden kooceeläisten toimesta. :nauru: Myös ihkutusketjut oli aika hauskoja.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Eara

Eara
Viestimäärä: 67

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 11:29  
+
0
Mä oon hengaillu pääasiassa sivusta seuraajana mukana vuodesta 2005 ja olin sitten varmaan noita rushdien inhoamia rotu kyselijöitä 2008, niinkin kauhean nuoressa iässä kuin öbaut reilu parikymppisenä.
(OT olisin varmaan sillon saanu samanlaisen saarnan rushdielta ku moni tuolla palstalla oleva nuori, kun halusin bc:tä ja vaikka rotu vaihtui helpompaan collieen, uskon edelleen että olisin pärjännyt bc:n kanssa ihan hyvin, eli vaikka toi rotukysely-palsta joskus voi tuntua rautalangan vääntämiseltä ja surulliselta, niin itseäni inhottaa sellainen lyttäystekniikka, jota siellä usein käytetään. Tää on kuitenkin nettipalsta eikä toisista ihmisistä voi tietää kaikkea, toiset voi olla sitä mitä kirjoittaa toiset enemmän ja toiset vähemmän.)

Munkin mielestä parasta on seurata muiden keskusteluja ja kirjotella jos siltä tuntuu.
FCI1:stä sen verran, että kun viime syksynä olin yhteydessä häneen sanoi, ettei enää seuraile palstaa, niin se elämä vaan menee...

muoks. typoja(joita teen paljon) pois
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.04.2010 klo 11:30)

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 13:02  
+
0
Outlaw'nkin juttuja oli kiva lukea. :(

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 15:44  
+
0

Rushdie kirjoitti:

Ja tää asioiden kymmeneen kertaan selittäminen on yksi juttu joka ärsytti jos silloin kun palstailin viimeksi enemmän.


Tuossa kohdin pitää miettiä, josko siinä omassa ulosannissa olisi parantamisen varaa:enkeli:

Juu, sonninsuti keskustelu oli jotain huisia :nauru: Alkoi jostain aivan tavallisesta kysymyksestä (oliko peräti että "mitä tarkoittaa OT?) ja päätyi lopulta sonninsuteihin. Pirskatti, kun ei ne vanhat palstat näy - mulla oli SEN keskustelun linkki suosikeissa talletettuna.

Lisäksi mieleen on jäänyt se hillitön Pöyhös -ihqutusketju :love: Toki nuo ihkutuksen kohteet sitten ketjun myötä vaihtui, kun yks tykkäs CSI Miamin Horatiosta ja jonkun mielestä se oli ällö-oksennus :eitietoo::nauru:

Joitain kirjoittajia tänne on oikeesti ikävä, niinku jo mainittuja lalaa ja Lurkkia (mihin sä Lurkki oot hävinny :eek: ) ja Martha myös sais tehdä comebackin. Marthaa on oikeesti ikävä :suru: Lisäksi Moonshine, ransunen (sekä koiransa Esa ja Tero) ja immi on jääneet mieleen. Mut missä on dylan :eek: muualla kuin siellä toisella palstalla :cool:

Mä en edes muista minkä värinen kc oli kun rekkauduin tänne ja vuosien varrella värejä + muutoksia on ollut jonkinverran. Rekisteröidyin muistaakseni 2002 vai 2003 ja modena olen ollut jo kauhian monta vuotta. Kiitti vaan silloiselle rotupalstan modelle emee, kuka suunnilleen vuoden mua ympäripuhui :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

hennir

hennir
Viestimäärä: 30

VS: KC-MUISTELOITA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:04  
+
0
Oivoi, muisteloita! <3

Mä rekkasin koirat.comille ekan kerran silloin oranssin sivuston aikaan, kauan kauan sitten. Olin ehkä 14.. Jos sitäkään. Nyt 21-v. Alkuun en kirjoitellut paljonkaan, mutta sitten jossain vaiheessa musta tuli joku aktiivijunnu, junnupalsta oli paraskaveri. :D Vihreen palstan akoihin olin modulaattorina (en muista kuinka kauan), kunnes jossain vaiheessa tuli elämään mukaan uudet kuviot ja aikaa ei vaan jotenkin riittänyt. Sitten pidin piiiiitkähkön tauon ja nyt olen tehnyt tällaista satunnaista comebackia.

Muistan oranssin palstan ajoilta muutamia junnuja, joiden kanssa meillä oli pulinasekoiluporukka, päivittäin jauhettiin kakkelia, mutta se oli kivaa se. :) Vihreän palstan aikoina aloin käymään miiteissäkin, muistelen edelleen lämmöllä meidän junnuleiriä, kun mä unohdin hammasharjan ja pesin sit hampaita sormin pelkällä hammastahnalla. Beatboxausta, palaneita vaahtokarkkeja ja puinen luolamies metsässä kodan luona. Ja ne yhteistanssit! Junnujen lintsimiitti (v. -06?) oli kanssa ihan mahtia. :)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28176
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 21:15)