Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 09:36

Kc-muisteloita

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 17

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 09.07.2012 klo 09:13  
+
0
Oon mäkin tosiaan palannut lueskelemaan tauon jälkeen teidän kirjotuksia, mutta ihan ei ole päässyt hyppäämään keskusteluihin mukaan kun oli melko pitkään (pitkä on niin suhteellinen käsite) poissa. Tuolta perheenlisäys ja collie -ketjuista oli helppo aloittaa kirjottelu tässä alkukesästä. :hymy: Mutta täällä ollaan, nyt hyvissä voimissa. Vajaa kolme viikkoa sitten meille syntyi vauva, joten puuhaa riittää kun mies ei pystynyt pitämään isyyslomaa ja ollaan siis oltu heti neljästään vauvan, 2-vuotiaan esikoisen ja Mistyn kanssa päivät. Hyvin on mennyt, kiireisesti vaan. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 12:02  
+
0
Terrrrve! :)
Long time no see, vaimitensemeni? Ilmeisesti tää kurja kesä tai jotain pistää istumaan koneen ääressä enemmän kuin laki sallii ja eksyinpäs taas takaisin kc-foorumillekin. Tosin lukemassa olen käynyt silloin tällöin, mutta ehkä tässä ois jo jotain asian(?)tynkääkin ilmaantunut, niin että kärsis kirjottaakin... :D

Menossa mukana edelleen avassakin näkyvät koiruudet eli enkkusprinkku Iitu (joulukuussa 10 vee) ja rotikka Tara (elokuussa 6 vee). Aika menee koirien, töiden ja perheen (mies ja marraskuussa 2 täyttävä tyttönen) lisäksi aika tiukasti heppahommissa.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 13.07.2012 klo 13:13  
+
0

neruda kirjoitti:

Ei tarvi pakittaa edes vanhalle palstalle asti, mutta onko täällä näkynyt enää piiitkään aikaan ketään näistä: Lunatic, Catja, wuf, Citnalta, pnkd, FCI (jotain kuvia ehkä taisi laittaa jossain kohtaa?), suzuna, mill ja juulia. Eikä monnakaan oo hurjasti enää mitään huhuillut.



neruda kirjoitti:

Suzuna on tosiaa ihan hengissä ja hyvissä voimissa, se on vaan hommannut liikaa harrastuksia ettei kerkeä täällä niin usein kirjoittelemaan.



Kyllä hengissä ollaan :nauru: Tosiaan taitaa kohta olla sellainen melkein vuoden hiljaiselo takana, josta ainakin puolivuotta täysin poissa. Tuntuu että ei tässä pysy mukana enää kun on nyt vähän uskaltautunut taas palstalle kurkkimaan :nauru:

Meillä on tapahtunut sitä sun tätä. Suurin muutoksista taitaa nyt olla keväästä tullut uusi perheenjäsen, joten kolmen koiran lauman kanssa elelen eikä tosiaan vapaa-ajan ongelmia ole :cool:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: KC-MUISTELOITA - Maanantaina, 13.08.2012 klo 19:42  
+
0
Selailin muita ketjuja hetken ja mietin, etten tunne ketään, mutta täällähän nää kaikki vanhat pierut olikin! :nauru:

Voi, Elsakin on vielä olemassa! Ja Nuttin Tara muka 6v.. Justhan se vasta oli ihan vauva ja sulle tuli.
Team Puikkonokat & Läskipäät

PygmiPiru

PygmiPiru
Viestimäärä: 39

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 14.08.2012 klo 02:03  
+
0
Mä en tän uuden palstan aikana ole ku muutaman hassun viestin kirjotellu. Että terppa vaan kaikille vanhoille pieruille! :heiluti:
Elämää vilkastuttaa kiinanharjakoira Nuutti :)

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: KC-MUISTELOITA - Tiistaina, 14.08.2012 klo 14:24  
+
0

sufi kirjoitti:

Selailin muita ketjuja hetken ja mietin, etten tunne ketään, mutta täällähän nää kaikki vanhat pierut olikin! :nauru:

Voi, Elsakin on vielä olemassa! Ja Nuttin Tara muka 6v.. Justhan se vasta oli ihan vauva ja sulle tuli.



No sanos muuta. Nyt se alkaa jo vanhentua silminnähden ja mulla pelottaa, että ne menee sitten Iitun kanssa yhtä aikaa (Iitulla todettiin just kaihi, että vanhenee sekin). :suru:
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Cattleya

Cattleya
Viestimäärä: 7

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 16.08.2012 klo 13:14  
+
0
Joskus vuona pottu ja nakki tuli kc löydettyä ja varmaan joskus 2003 tuli rekisteröidyttyä foorumille. Silloin joskus, kun oli vielä oranssi. Lähinnä mää täällä vihreän kc:n aikaan hilluin ja silloinkin pääosin nuortenpalstalla, nimimerkkinä tuolloin Herttaässä.
Liekkö täällä kovin paljon tuonaikaisia nuortenpalstalaisia käy, vaikka muutaman tutun nimimerkin olen bongannut.
Sitten kun olen iso ja aikuinen, niin minulla on oma koira

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 16.08.2012 klo 13:18  
+
0
Muistan miten vatvoin KC:ssa parisuhdeongelmiani oikeastaan jatkuvasti. Koirasta paljoa tullut edes puhuttua. Olisko ollu vuosi 2005? Sillon seurustelin pojanklopin kanssa joka jokatoinen kuukausi muutti minun luo ja taas exälleen ja minun luo ja exälleen ja minun luo ja exälleen, oli vähän vaikeuksia päättää kumman kanssa haluaa olla ;)

Lopultahan jätkä muutti omaan kämppään ja me oltiin tämän tytön kanssa siellä vuorotellen yötä, ihan tietoisesti.. Huhhuhhuh.. Kaikkea sitä!!! Kävinpä joskus KC-miittingissäkin ryypiskelemässä :D Kuljeskelin nimimerkillä Linda-85 ja silloin oli koirana edesmennyt Ronja- rottweileri (huomatkaa mikä mielikuvitus nimetessä Ronia ;) )
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.08.2012 klo 13:27)

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 16.08.2012 klo 14:38  
+
0
^^Samat sanat sun kanssa. Oranssin kc:n aikaan tuli rekisteröidyttyä tänne ja nuorten palsta ahkerassa käytössä. En ole kovin montaa sen aikasta tuttua täällä tavannu. Sinä olet varmaan ensimmäisiä Cattleya. Terveisin silloinen Moonwolf/Nightwolf :nauru:

muoks// Korjasin nickit. Oranssissa kc:ssa olin moon ja vihreässä night. Tänne tullessa tympäs nuo nickit suunnattomasti, joten tällä unemelodiella mennään.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.08.2012 klo 14:48)

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 16.08.2012 klo 18:03  
+
0

PygmiPiru kirjoitti:

Mä en tän uuden palstan aikana ole ku muutaman hassun viestin kirjotellu. Että terppa vaan kaikille vanhoille pieruille! :heiluti:


No helou Houston :heiluti: Kiva nähdä sinua täällä pitkästä aikaa *terv. yks niistä vanhimmista pieruista* :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 16.08.2012 klo 22:42  
+
0
sufi, Elsa on olemassa joo, ehkä vielä astetta horiskompana kuin ennen mutta voimissaan silti. :nauru:

Oon tässä mietiskellyt että vieläkö Pumikas, eli cseppecse (en perkele osannut kirjoittaa tuota nimeä oikein ennenkään niin en yritä nytkään) eli seppo vaikuttaa täällä? Ja ketäs muita, ransunen, Moonshine ja muut vanhat karvanaamat?

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KC-MUISTELOITA - Torstaina, 16.08.2012 klo 23:21  
+
0
^Mudikas. Ja ei ole näkynyt kyllä uudella palstalla seppoa.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 04:08  
+
0
Eikös se entinen nimimerkki ollut Pumikas? :mietiskel: Mudeja hänellä kyllä minunkin muistaakseni oli, mutta muistelisin nickin olleen kuitenkin tuo.

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 09:04  
+
0
Moonshine kirjoitteli pitkän hiljaiselon jälkeen nickillä "Piimäenkeli" tällä uudella palstalla? Nyt ei ole näkynyt aikoihin, ellei sitten ole huomaamatta vaihtanut uudelleen nickiään?

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 09:13  
+
0
Eikös Piimäenkeli muuttanut Ranskaan ja sen koommin ei ole kuulunut? :mietiskel:

E: Typo
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.08.2012 klo 09:16)

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 09:16  
+
0
^ Taisi muuttaa. Hevostelemaan kaiketi.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 09:19  
+
0
Scheppescke eli Seppo-sepon-seppo oli munkin mielestä Pumikas. :mietiskel: Taitaa tämäkin nimimerkki nauttia mystisest’ kulttihahmon maineesta. :cool:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 10:15  
+
0
Mulla on jotenkin sellainen mielikuva, että seppo ois lähtenyt ulkomaille, eikä ole ehkä pysyvästi ainakaan palannut Suomeen..? On ollut "aikoinaan" ihan yhtä, ööh, kärkäs vaikuttaja rodun foorumillakin, että sielläkään ei ole sittemmin enää pörrännyt.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 10:35  
+
0
Tää jäi nyt hämäämään sen verta paljon että oli pakko kaivaa esiin Ulkomaanelävät-ketju

Ja siellä, alasivulla 7 tosiaan Piimäenkeli tiedottaa muuttavansa Etelä-Ranskaan.

Samalla tuli törmättyä legendaariseen tiskisienikeskusteluun (samaisessa ketjussa pari alasivua taaksepäin) :nauru: Oivoi.
Ylläpitäjä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: KC-MUISTELOITA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 10:44  
+
0
^Aaahahaaa, tiskisienivääntö! Oiln jo ihan unohtanut! :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia


  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545429
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 16:45)