Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 21.12.2013 klo 09:56

Koirien varusteet 7

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 45

sallan

sallan
Viestimäärä: 31

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 13:11  
+
0
Onko täällä kellään käytössä paracord-narusta tehtyjä pantoja? Omalle koiralle sellasen haluaisin, mutta mietityttää, kuluttaako sellainen hirveästi karvaa, tuo kun on sellainen herkkis..

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 13:55  
+
0
^ Meillä on, eikä ainakaan tähän mennessä ole kuluttanut. Ei näillä tosin ole ollut moista ongelmaa muidenkaan pantojen kanssa.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 14:30  
+
0
Eilen iltalenkillä Bentleyn hihna lähti yht'äkkiä pannasta irti. Lukko ei mennyt rikki tai mitään muuta. Miten ihmeessä bgb-lukko voi vain aueta? :eek: Etenkin kun lukko ei ole löystynyt tai muuta.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 14:55  
+
0
^Mulla kävi Milan kanssa sama homma syksyllä. Hihna oli muutenkin tosi vähän käytetty ja lukko täysin ehjä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 16.02.2014 klo 15:33  
+
0
^Mulla kävi kanssa just vasta samanlailla. Moona etsi kakkipaikkaa ja yhtäkkiä se olikin irti :eek:.
En voi käsittää mites se lukko pystyi aukeamaan itestään.

Ja meillä on myöskin yksi paracord-panta, puolikuristava. Ei ole kuluttanut ainakaan porokoiran karvaa vaikka melkein koko viime kesä sitä käytettiin. Tykkäilen kun on kestävä ja kevyt.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 08:14  
+
0

yorath kirjoitti:

Mjääh, vihdoin mä "murruin" ja töistä tarttui mukaan Hurtan Slush Combat -haalari (lähinnä huiman alennuksen takia).. :hymy: Kyllä tuolle käyttöä on varmasti ja jos vaan istuu hyvin niin ihan mahtia - mä vaan olin tehnyt itseni kanssa sopimuksen etten vaatteita juurikaan ostaisi. Mutta kun olen sitä käynyt varmaan jo kuukauden päivät hypistelemässä niin oh why not, tuleepahan nyt sitten testattua että onko meistä kurahaalari-tyypeiksi. :nauru:

Toi oli tosi hyvä puku muuten, mutta jalkojen kohdalla harmitti, että oli vaan yks napitusmahdollisuus. Meidän koiran turkki jäi ainaki hankaamaan siihen kohtaan ikävästi, kun ei voinu löysemmälle sitä laittaa. Sen takia myin tuon lopulta eteenpäin. Harmittaa, koska muista kohdista ihana puku ._.
Bolognesenarttu 7/2012

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 08:58  
+
0
Äh, eipä sitten tilata hihnaa ja pantaa Hollolan nahkapajalta. Lähetin sähköpostia kahteen kertaan, mutta eivätpä edes vaivautuneet vastaamaan :neutral: Liekö se sähköpostiosoite vain koristeena nettisivulla. Eipä mulla ole kauheasti mahdollisuuksia alkaa soittelemaan minkään tilauksien takia arkena, joten antaapa sitten tuon puljun olla. Harmittaa.

Pitänee ostaa Jokken nahkahihna. Semmosen saamisessa ei lienee mene yhtä vaikeaksi onneksi :nauru:
Vpn 06/13

sallan

sallan
Viestimäärä: 31

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 10:00  
+
0
Ehkä sitä paracord-pantaa uskaltaa tolle sit kokeilla, sillä sen kai parhaiten näkee sopiiko vai ei :)

naatti

naatti
Viestimäärä: 280

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 12:18  
+
0
^^ Mie tilasin vasta Hollolan nahkapajalta hihnan sähköpostilla, eivätkä miullekaan vastanneet mitään. Sitten miulle tuli vaan (parin viikon päästä) postista ilmoitus, että paketti on noudettavissa. Mielenkiintoinen toimintatapa kyllä, mutta hihnaan olen ollut tyytyväinen! :D
Skcu Lennu 24.9.2013
Ilopillerin ikuisuusprojekti

Tingelstiina

Tingelstiina

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 12:23  
+
0
^Mie muutaman tuotteen hintaa kyselin alustavasti ja joitain muita tietoja, joten jos lähettävät ilman mitään vastinetta mun s-postiin, niin bumerangina lähtee takaisin :paapatus: Tosin en kyllä tainnut osoitetietoja laittaa edes siihen viestiin, kun halusin ensin tietää hinnat ym. tiedot ja sitten vasta tilata.

Tuliko sulla lasku sitten paketin mukana vai millä tavoin maksoit, jos tuotteet vain lähetettiin?
Vpn 06/13

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 12:27  
+
0
Vaihdoin sadetakin kokoa isompaan, ja nyt peittyy koiran niska ja kankut kunnolla :) Oranssia ei ollut kellään tarjota vaihdossa, joten piti tyytyä pinkkiin..

lintuja

lintuja
Viestimäärä: 676

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 12:55  
+
0

Päätettiin pukeutua hihaan! Helpommin sanottu kuin tehty: hihanen toimii kuin thundershirt, välitön seuraus lamautuminen. Seuraavan hepulin iskiessä, pistän Tähdelle paidan. :D
suomenpystykorva-karjalankarhukoira-?: Helmi 05/09.
tanskalais-ruotsalainen pihakoira: Tähti 12/13.

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 12:56  
+
0
^Ai kuinka kätevää! Ihana pentunen :love:
Mukana menossa snu Napo

naatti

naatti
Viestimäärä: 280

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 16:09  
+
0
Tingelstiina, aivan, miehän siis laitoin siihen sähköpostiin ihan, että "tilaan tuotteen x värissä y...", eli vähän erilainen tilanne kuitenkin kyseessä. Paketti tuli postiennakolla eli maksoin sen sitten noutaessani.
Skcu Lennu 24.9.2013
Ilopillerin ikuisuusprojekti

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 16:20  
+
0

nenssi kirjoitti:

Miten ihmeessä bgb-lukko voi vain aueta? :eek:

Bgb-lukoissa on semmonen 'vika', et ne voi käytössä aueta. Se pannan rinkula ku menee tiettyyn mystiseen asentoon/kulmaan siihen lukkoon nähen ni se päästää sen irti.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 16:35  
+
0
Mulla taas on ne pistoolilukot auenneet useinkin, etenkin pakkasilla. Niitä en enää käytä sen takia.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 17.02.2014 klo 18:04  
+
0
Ei mullakaan BGB-lukko oo koskaan auennu tai hajonnut. Useampi pistoolilukko kyllä auennut sekä hajonnut, siksi niitä en enää ostakaan.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 18.02.2014 klo 19:56  
+
0
Mulla pn BGB- lukko auennut pari kertaa, ja tarkemmin tarkastellessa on lukon liikkuva "vipu" napsahtanut kiinni vinoon, niin että kun siinä on kaksi hammasta jotka lukkiutuvat ylhäältä ja alhaalta toistensa viereen, jää nuo hampaat päällekkäin eikä lukko näin sulkeudu tiiviisti. Musta on tullut vainoharhainen tuon suhteen, liuutan aina peukaloa lukon yli että tunnen että on mennyt kunnolla lukkoon.
En sit tiedä, ennen näitä aukeamistapauksia olin BGB-lukon kannattaja vaikka ovatkin hankalempia käyttää varsinkin hanskat kädessä, mutta nyt olen siirtynyt enemmän pistooleihin kun ovat mukavempia käyttää.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 18.02.2014 klo 20:29  
+
0

nenssi kirjoitti:

Eilen iltalenkillä Bentleyn hihna lähti yht'äkkiä pannasta irti. Lukko ei mennyt rikki tai mitään muuta. Miten ihmeessä bgb-lukko voi vain aueta? :eek: Etenkin kun lukko ei ole löystynyt tai muuta.

Meillä on kaksi kertaa tapahtunut noin! Lukko ja hihna olivat siis täysin ehjiä ennen ja jälkeen. Epäilen että lukko ei ole ollut kiinni, vaan pannan lenkki on jäänyt siihen lukon huulille ja muljahtanut sitten irti, kun koira on yhtäkkiä kiskaissut. :eitietoo:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Tingelstiina

Tingelstiina

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 03.03.2014 klo 18:47  
+
0
Ostin nahkahihnan koiralle ja jäin miettimään, että pitäisikö hihna käsitellä valjasrasvalla jo ennen ensimmäistä käyttöä? Kuinka usein ylipäätään kannattaa hihna käsitellä rasvalla?
Vpn 06/13

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 45
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25921
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5795
Viestejä yhteensä543786
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös263338
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.01.2020 klo 22:00)