Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 21.12.2013 klo 09:56

Koirien varusteet 7

Siirry sivulle: 1 ... 43 44 45

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 25.02.2016 klo 20:04  
+
0

^Natina kirjoitti:

Osta vaan se mustin ja mirrin tai jonkun randomin ja fiksaa se :)



Nii, voishan sitä jotain maalia siihen päälle kai pistää ni sais varmasti oman näkösen. :hymy: Ne ikean metalliset roskistynnyrit ois kivoja mut kun pitäs olla nimenomaan ilmatiivis kansi. :ttou: Onneks eilen iltamyöhällä googlettelu toi tulosta, ja Kärkkäiseltä löytys ihan siedettävän näkönen (vaik onkin "vääränrotusia" murreja kyljessä! :ylpea: ) : klik

Verde: "Leppo" kahdella P:llä. :peukku: Olin kyl hämäävästi kirjottanu sivulla kaikkialla "Lepolla" tai "Lepon". :nauru: Mut tuo on kyllä hirmu kiva panta, itekin muistan ku monta päivää huokailin lenkillä ja kattelin vaan kun näyttää panta niin pirun hyvältä! :shifty::nauru:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 25.02.2016 klo 22:10  
+
0
Voi ei, anteeksi dinski ja Leppo :nolo: mä niin odotan, että saan pannat. Siinä sit ihailen molempia :love:

Hei meillä oli aikoinaan tämmöinen Maelson Dry Box ruokasäiliö. Täälläainakin näyttää olevan isojakin ja takuulla löytyy muualtakin.
Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Perjantaina, 26.02.2016 klo 17:28  
+
0
^^ Melkein dc-fixillä hoituis tuunaaminen helpommin kuin maalaamalla. :wink:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Lauantaina, 27.02.2016 klo 20:26  
+
0
^^ Katoinkin tota vihree-mustaa tynnyriä aiemmin tosta ekan linkin sivulta, mut luovutin kun ei saanu sieltä tilattua (enkä sit tajunnu googletella tuotteen nimellä jos muualla olis :nauru:). Kiitti vinkistä!

^ Oho, mä oon kato ihan vielä untuvikko näissä tuunailuhommissa niin en tienny noista dc-fixeistä mitään! :hymy: Hmm, näyttävät sopivan kyllä sileille pinnoille hyvin, mut tuossa M&M:n astiassa on se hitsin kannen salpakin samaa turkoosia mitä kuviointi. Ei turkoosissa muuten mitään, väristä tykkään mut kun sisustuksesta ei sitä löydy nyt yhtään. :nauru:
Ja katselen ja pohdin nyt vielä ennenkö mitään ostan/tilaan, pitää avon mielestä vielä varmistaa että tuleeko niitä kutinoita oikeesti siinä ruokasäkin loppuvaiheilla, ettei oo mun jotain omia luuloja. :ylpea: Ja sit pitää miettiä/tutkia vielä että hillitseekö moinen astia oikeesti varastopunkkien lisääntymistä siinä määrin et se auttais. Ei viittis turhaankaan noin isoa möhkälettä ostaa keittiön nurkkaan, kun ruokasäkki mahtuu vielä kaappiin ihan kivasti.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 27.02.2016 klo 20:27)

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 00:11  
+
0
Fiksaamisella mäkin tarkotin tosiaan Dc- Fixiä :D

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 10:52  
+
0
^ Aijaa... :shifty::nauru: Hyvin siis huomaa kuka ei oo ennen pahemmin esineitä tuunaillu. :viheltel: Mun mielessä kun "fiksaaminen" kuulostaa yleisesti korjaamiselta/ehostamiselta, tai sit esim hiilipiirroksen voi myös fiksata = ruiskuttaa fiksatiivia joka kiinnittää piirrosjäljen paperiin...
Mut joo, meikä pohtii asiaa. Kiitos kaikille vaivannäkijöille! :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 15:37  
+
0
Joo olisi pitänyt x:llä kirjottaa :D

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 16:55  
+
0
Mun pitäis tehdä noille omille koirille lisää vaatteita taas...
Össillä on suurin osa vaatteista jääny pieneks kun löysin sellasen ruuan mikä tarttuu koiraan :D Ihan pareista senteistä nyt vaan kiinni mut sen verra et ei enää istu niin hyvin kun tykkäisin.
Parit fleece haalarit, ulkoilupuku, trikoot ja takki.
Aku tarvis kans uutena herrana vaatteita. Sil on nyt kasa noita trikoita mut vaan yks fleece haalari, ja ohut vanha takki... Tarvis tehä sillekkin parit fleecet, ja kunnon paksu haarniska takki.











Akulle piti tehä iha hirvee määrä trikoita kun sillä oli koko vartalo hiiva kun se meille tuli. Vaan vaatteet päällä se ei nuollut ja raapinut itteään. Ja rasvat sai olla rauhassa, haalari vaan oli pakko vaihtaa päivittäin kun halusin pitää sen puhtaana. Mutta nyt kun hiiva on jo poissa niin se raappii silti mm mustapäitään (sillä oli iho tosi huonossa kunnossa tullessan) ja varmaan osaksi vähän tapanakin jos siltä ottaa pois trikoon. Nyt on pari uutta trikoota vielä kuvaamatta.

Iituks

Iituks
Viestimäärä: 71

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 18:23  
+
0
Kuka tietää mistä saisin näyttelyremmin? :heiluti:

tukevahkon
nahkaisen
pyöreäksi ommellun
tumman ruskean
täyskuristavan eli noutajamallin näyttelyhihnan mitaltaan n. 100cm?

Ihan ohuinta/heppoisinta en uskalla ostaa, mutta voi se nyt vähän normi hihnaa ohuempi olla.

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 22:51  
+
0
Tekisköhän Helmipannat niin pieniä pyöröjä ? :) Pyöröjä se on ainakin näkynyt olevan hänellä.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Lauantaina, 05.03.2016 klo 20:52  
+
0
Mä innostuin kans tilaamaan uusia varusteita. :hymy: Tilasin itelleni uudet treeniliivit , Innille sitten muutaman uuden lelun ja liinan. Leluista tilasin kauan haaveilemani Klinin nahkapallon ja D&C geelipallo. Varusteina tuli tilattua metrin grippi sekä näyttöliina, jossa metrin joustava pätkä. Innolla odotan tulevia treenejä :jjei: Vielä kun löytäs jotkut kivat treenihousut tuonne maastoon, niin ois oikein hyvä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Iituks

Iituks
Viestimäärä: 71

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Lauantaina, 05.03.2016 klo 20:56  
+
0
Se on varmaan tää kevät kun rupee noi kukkaron nyörit aukeilemaa :aurinko:
shoppailisin itteni varmaan konkkaan jos ei olis miestä rajottamassa :enkeli::roll::shhh:

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 06.03.2016 klo 13:38  
+
0
Meillä mies (!) meni aiemmin tällä viikolla möläyttämään, että Pihla tarttee toisenkin pannan ja remmin, kun sillä oli vasta yhdet. No, määhän käytin heti eilen tilaisuuden hyväkseni ja kävin Murren murkinasta violetin pehmopannan ja pinkin 200 cm:n grip-remmin. :enkeli::nauru: Yleensä se olen mää, joka himottelee koirille kaikkia uusia juttuja ja mies väittää, että ei ne mitään tartte, mutta Pihla nyt onkin tommonen miehen pikku lelliprinsessa. :wink:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 06.03.2016 klo 13:39)

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Sunnuntaina, 06.03.2016 klo 21:39  
+
0
Minähän en voi tuon keponi kanssa mennä minnekääm M&M:ään tai vastaavaan, koska hän on meistä se joka hullaantuu ja olisi ostamassa aina jos jonkinmoista :nauru:
Mua kyllä itseeni haluttas tehdä tilausta D&C:lle, muutamia juttuja pitäisi uusia ja hankkia sitten myös kokonaan.
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 07.03.2016 klo 17:07  
+
0
Jee kaveri toi Suomesta tuliaisina nyt uudet pannat koirille :love:



Tilasin sitten penskalle samanlaisen Ruffwear Roamer talutushihnan kuin isommillakin on aina ollut, pari lelua, älypelin, punkkimyrkkyjä näille sekä semmoiset käheät ruokakupit, joista syöminen on vähän työläämpää. :viheltel: tulipahan taas hommailtua.

Utulle ja Kurulle ostin siis tällaiset ja penskalle pienemmän kopion ihan ebaysta - ei maksanut montaa euroa ja ostan sit tuommoisen kunnollisen jos nuo on oikeasti toimivat.
Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.03.2016 klo 17:08)

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 07.03.2016 klo 21:10  
+
0
^ Ai ku näyttää hyvälle. :peukku:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 07.03.2016 klo 23:21  
+
0
Osaiskohan joku avittaa hiukan, kun itseltä loppuu mielikuvitus kesken? Hakusessa siis olisi Kiva Ruokakuppi. Saisi olla väriltään pinkki tai fuksianpunainen, ja pitäisi olla sen verran jämäkkä ettei sitä ihan helposti heitellä nurin.

Tähän kuppiin ihastuin hirmuisesti, mutta kuinka ollakaan, se on myyty zooplussasta loppuun. Oon kolunnut jonkun verran nettikauppoja ja lähinnä turhautunut, koska mistään ei löydy mieleistä. Mitä kotimaisia nettiputiikkeja ylipäätään on, oon nimittäin etsinyt ihan sokkona niin varmasti on jotain jäänyt katsomattakin? Saa se kauppa olla ulkomainenkin, jos toimituskustannukset eivät nouse aivan tolkuttomiksi.

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Maanantaina, 07.03.2016 klo 23:56  
+
0
^Olin muka Avulias Aatu ja Neiti Etsivä ja käytin syötin vaan googleen tuon kupin nimen. Löytyi parista kaupasta, vaikka ei sun toivomana värinä:
Rasberry pop-värisenä
Candy Apple Red -värisenä

Henk.kohtaisia kokemuksia ei noista kaupoista tilaamisesta kyllä ole antaa.

muoks. Ja tuo eka linkki ei kyllä johda toivottuun lopputulokseen eli olin käytännössä hyödytön :shifty:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.03.2016 klo 00:01)

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 08.03.2016 klo 01:32  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

^Olin muka Avulias Aatu ja Neiti Etsivä ja käytin syötin vaan googleen tuon kupin nimen. Löytyi parista kaupasta, vaikka ei sun toivomana värinä:
Rasberry pop-värisenä
Candy Apple Red -värisenä

Henk.kohtaisia kokemuksia ei noista kaupoista tilaamisesta kyllä ole antaa.

muoks. Ja tuo eka linkki ei kyllä johda toivottuun lopputulokseen eli olin käytännössä hyödytön :shifty:



Onko tuossa ekassa väärä kuva vai miksi se näyttää kuitenkin ihan samanväriseltä kuin Lurchin linkittämässä kuvassa?
Haaveissa kl u

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 08.03.2016 klo 10:26  
+
0
^ Ihan oikea kuva siinä on, mutta kun lähtee ostamaan sitä, se johtaa zooplussan sivuille, josta sitä ei löydy. Tai sitten mä en reppana osannu käyttää tuota sivua. :viheltel:
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

  Siirry sivulle: 1 ... 43 44 45
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 09:30)