Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 21.12.2013 klo 09:56

Koirien varusteet 7

Siirry sivulle: 1 ... 43 44 45

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 08.03.2016 klo 20:30  
+
0
Joo siis se viskaa siksi sinne zooplussan rosterikuppien sekaan, koska se kyseinen kippo on niiden verkkokaupasta loppu. :neutral:

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Tiistaina, 08.03.2016 klo 21:19  
+
0

Lurch kirjoitti:

Joo siis se viskaa siksi sinne zooplussan rosterikuppien sekaan, koska se kyseinen kippo on niiden verkkokaupasta loppu. :neutral:



Espanjalaisesta zooplussasta tuo kuppi löytyy.
Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 09.03.2016 klo 17:52  
+
0
Onko kellään haisua paljon tulee toimituskulunkeja jos epsanjasta tilailee?

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 09.03.2016 klo 19:52  
+
0

Lurch kirjoitti:

Onko kellään haisua paljon tulee toimituskulunkeja jos epsanjasta tilailee?



Mä voin selvittää. Just tein Zooplussalle tilauksen, mutta seuraavan kerran teen varmaan penturuokien vuoksi kk päästä ja silloin ainakin tulis ilman posteja tähän. Voin kysästä huomenna postista mitä paketti maksais Suomeen.
Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 17.03.2016 klo 22:28  
+
0
Jos viitsit niin kiitos! :hymy:

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 18.05.2016 klo 11:05  
+
0
Katkes yks lenkkihihna tuossa aamulla, niin ois tarvis uusille, mutta mistä löytäisin haluamani?

Lenkkihihnojen tarttis olla nahkaisia, n. 3m pitkiä, käsipään pitäisi olla mieluiten tatillinen tai suora, mutta käsilenkillinenkin käy. Lukko käsipäähän ei käy, eli suurin osa monitoimareista ei sovellu.

Help!

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 18.05.2016 klo 14:33  
+
0
Jos nahkahihnan haluaa, niin mun mielestä Hollolan nahkapajalla on vaan yksinkertaisesti parhaat. Näyttäis että niillä ei oo mitään nykyaikaista verkkokauppaa, että kunhan soittaa ja tilaa, niin luulisi että saa just halauamansa ja jos sellaista ei valmiina löydy, niin tekevät toiveiden mukaan.

Edullisemmin sitten joku grippiliina, esim. biltemasta saa halvalla.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Keskiviikkona, 18.05.2016 klo 14:48  
+
0
Joo, en muista yhtään mistä nuo entiset on, teetettyjä nekin siis. Oisko ollut just Hollolan nahkajapan tai Satulahuoneen. Viimekesänä kyselin Satulahuoneelta ja moisen teettäminen maksais 45€+postit (oisin sillon teettänyt, vaan ei ollut saatavilla tarpeeksi isoa lehmää noin pitkään hihnaan) ja sillä hintaa kolmen hihnan ostaminen alkaa jo vähän kirpaista, vaikka tietty ne on sitten vuosiksi käytössä taas. Tietty jos teettäis vaan kaks ja käyttäis yhdellä tuota toista vanhaa, joka on vielä ehjä..

Ja siis onhan mulla vaikka kuin monta hihnaa, mutta kun tykkään käyttää vaan tietynlaisia, tarpeeksi pitkiä. Ja niitäkin pitää olla tuplasetti, kun tartten toiset olemaan vakiosti autossa reenihihnoina ja toiset kotona lenkkihihnoina :nauru:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Torstaina, 19.05.2016 klo 09:47  
+
0
Mulla on joskus messarista ostettuna pari Hurtan pitkää nahkahihnaa. Niistä olen kyllä tykännyt kovasti, mutta pienen etsinnän jälkeen niitä en kyllä löytänyt netistä.. Lie ollut silloin jotain poistoerää tms. :neutral:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Perjantaina, 20.05.2016 klo 09:01  
+
0
Kyllä mä suosittelen pistämään enemmän rahaa niihin hihnoihin, ne on kuitenkin melkein joka päivä käytössä jossain määrin. Mä oon näissä asioissa vähän hifistelijä, mut mun mielestä sellaiset tavarat, joita käyttää päivittäin, pitää olla laadukkaita. Ja mä tykkään et niissä on tiettyä estetiikkaa myös. Tykkään ihan älyttömästi noista Hollolan nahkapajan tuotteista, ja jos vertaan tuota hihnaa kaikkiin muihin mitä mulla on, niin kyllä tuo on vaan kaikista mukavin otaa naulasta lenkille mukaan tai reissuun. Jotenkin se on niin kaunis, sopii käteen ja tykkään et se on suomalainen käsintehty tuote. Ei ole ihan sama asia joku nailoninen grippiliina... :D Tuo hihna mikä mulla on, on tuommoinen taitettu ja ommeltu hihna, ei siis perus semmoinen leikattu rasvanahkahihna, vaan tuommoinen "siistimpi". Mun mielestä toi on paljon kestävämmän ja pitkäikäisemmän oloinen kun kaverilla on semmonen leikattu rasvanahkahihna, niin se on jo aika venynyt ja joistain kohdista näyttää et tulee menemään joskus rikki.

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Perjantaina, 20.05.2016 klo 09:18  
+
0
Juu, laitoin jo aiemmin tuossa hintakyselyä Hollolan Nahkapajalle noista, että mihin hintaan tekisi. Saa nähdä vastaako, kun taitaa vastailla maileihin vähän huonommin.

Niin ja nuo aiemmin arkikäytössä olleista teetetyistä nahkahihnoistahan mulla toinen siis meni nyt poikki :nauru: On ne tosin vanhatkin kyllä.

(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.05.2016 klo 09:20)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: KOIRIEN VARUSTEET 7 - Lauantaina, 21.05.2016 klo 16:18  
+
0
Mä tilasin mun koirille setit (puolikuristavat pannat ketjulla ja oiskohan noi 1,5m nahkahihnat) Valjasseppä Pialta. Oon tykännyt tosi paljon, ja hinta oli varsin kohtuullinen.

  Siirry sivulle: 1 ... 43 44 45
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 10:00)